Л.Түвшинжаргалыг ар гэрийнхэнтэй нь уулзуулна | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Л.Түвшинжаргалыг ар гэрийнхэнтэй нь уулзуулна

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.22-нд нийтлэгдсэн

Л.Түвшинжаргалыг ар гэрийнхэнтэй нь уулзуулна

УИХ-ын гишүүн Х.Баттулгын туслах Л.Түвшинжаргалыг Эрүүгийн цагдаагийн газрын Эдийн засгийн гэмт хэрэгтэй тэмцэх хэлтсээс баривчилжээ. Х.Баттулга гишүүнийг Үйлдвэр худалдааны сайдаар ажиллаж байх үед тус яамны Үнэлгээний хорооны нарийн бичгийн даргаар ажиллаж байхдаа Сайншандын аж үйлдвэрийн паркийн төслийг хэрэгжүүлэхдээ  их хэмжээний мөнгийг бусадтай хуйвалдаж завшсан байж болзошгүй гэх хэргээр 14 хоног хорих шийдвэрийг шүүхээс гаргасан. Түүнийг хорьсонтой холбоотой зарим улстөрч эмэгтэйчүүдийн зүгээс акц үзүүлээд байгаа бөгөөд хөхүүл хүүхэдтэй хүнийг хорилоо гэсэн шүүмжлэлийг гаргах болсон. Тэгвэл өнөөдөр ЦЕГ-ын Хэвлэл мэдээллийн төвийн дарга Б.Баатархүү мэдээлэл өгөхдөө “Түүнийг суллахгүй. Харин  ар гэрийнхэнтэй нь уулзуулах хүсэлтийг энэ сарын 21-нд өмгөөлөгч нь гаргасны дагуу өнөөдөр зөвшөөрлийг нь хүлээж авсан бөгөөд ар гэрийнхэнтэй нь уулзуулахаар болсон” гэлээ.

Б.ЗАЯА

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Э.Тайванаа 2016-03-22 59.153.87.34

Монгол орны үйлдвэржсэн орон бие даасан эдийн засагтаа орон болгое гэж зүтгэж байгаа хүнийг өөрийн оролдож чадахгүй болохлоор нь ойр орчмын оролдож Женког эсрэг ямар нэг зүйл худлаа гүйтгүүлэх гэж энэ улс төрийн тоглолт явуулж байгаа шүү дээ тэгвэл Женко шиг юм бүтээсэн хүн өнөөдөр болон өнгөрсөн УИХ гүшүүдэд байсан юмуу

Э.Тайванаа 2016-03-22 59.153.87.34

Монгол орны үйлдвэржсэн орон бие даасан эдийн засагтаа орон болгое гэж зүтгэж байгаа хүнийг өөрийн оролдож чадахгүй болохлоор нь ойр орчмын оролдож Женког эсрэг ямар нэг зүйл худлаа гүйтгүүлэх гэж энэ улс төрийн тоглолт явуулж байгаа шүү дээ тэгвэл Женко шиг юм бүтээсэн хүн өнөөдөр болон өнгөрсөн УИХ гүшүүдэд байсан юмуу

Э.Тайванаа 2016-03-22 59.153.87.34

Монгол орны үйлдвэржсэн орон бие даасан эдийн засагтаа орон болгое гэж зүтгэж байгаа хүнийг өөрийн оролдож чадахгүй болохлоор нь ойр орчмын оролдож Женког эсрэг ямар нэг зүйл худлаа гүйтгүүлэх гэж энэ улс төрийн тоглолт явуулж байгаа шүү дээ тэгвэл Женко шиг юм бүтээсэн хүн өнөөдөр болон өнгөрсөн УИХ гүшүүдэд байсан юмуу

zochin 2016-03-22 202.126.94.90

Tuvshinjargaliig medeh hunii huvid ih nuruulag, yos zuitei emegtei gej boddog shdee. bi l huvidaa iim hereg hiisen gedegt itgehgui bna

Зочин 2016-03-22 182.160.1.89

:Даанч их тансагладаг байсан гэнэ энэ Түвшин жаргал хүүхэн. Нөхөр нь бол бүр сайн мэдэж буй гэж байна.

zochin 2016-03-22 202.126.94.90

oyutan ahuigaas medehiin huvid ugiin chineeleg ailiin ohin. nohor ch gesen germand bolovsrol ezemshsen zaluu. hen hen ni iluu dutuu shuhaargui humuus

Ard 2016-03-22 184.188.140.11

Нүүрсчдийн нам гэж байхгүй, энд ард түмэн эм си эсийг ч тэр, жонхууг ч шалгаач ээ л гэж байна. Жонхуу бол шилдэг бизнесмен биш, тэр саятан сугалаа энэ тэр зөвхөн луйврын өчүүхэн хэсэг нь, жонхуу бол зөвхөн хулгай луйвар дээрмийг бизнесс ухаан гэж боддог ямар ч боловсролгүй хүний адаг болсон бузар луйварчин гэдгийг та удахгүй ойлгох болно. Би олон жил гадаадаас Монголын луйварчдын (жонхуу баттулга, атигар тарвага элбэгдорж, могнолиан коррупшион системс оджаргал, манан, махн, мүан, изн, хүн нам гээд бүх л луйварчид багтана) бодит баримтыг бичиж байна. Зарим нэг хөлсний гарууд ***** тална гэж байнга заналхийлдэг. Тэдгээр бөгсний алчууруудад хандаж хэлэхэд та нар жонхуу баттулгын шивэртэй оймсыг үнэрлэсээр байгаад донтож эргүү болсон байна шүү гэж хэлье. Та нарын ойлгож байгаагаар эх оронч гэж ямар хүнийг хэлэх вэ ? Хамгийн их эх орон гэж орилоод эх орны язгуур эрх ашгийн эсрэг, эх орноосоо урвасан хүнийг эх оронч гэж хэлэх үү. Аль эсвэл хамгийн их эх орон гэж орилчихоод орос ***** хүүхэн авчихаад баахан хархны гөлчгий шиг юм гаргасан хүнийг эх оронч гэж хэлэх үү? Бүр эсвэл 17 чингэлэг спиртээр ард түмнээ хамгийн эхэлж хордуулчихаад одоо болохоор архи тамхи эрхэлдэг хүмүүсийг бүү сонго гэж балайрахыг хэлэх үү ???? жонхуугийн ***** долоогч Агуу ухаант гаж донт маньякуудаа та бүгдийн ухаан хүрвэл хариулах гээд нэг үзээрэй...

Зочин 2016-03-22 103.229.121.192

Женко хэдэн туслахаа барьж өгчихөөд халдашгүй эрхийнхээ ард нуугдчих юмаа. Хүн чанаргүй эр юм даа чи авилга өгөөд ля эдлэхгүй нь тодорхой наад хэд чинь хэцүүдлээ

Зочин 2016-03-22 104.175.203.11

CHINGIS gedeg nuhur MSC companid huvi ezemshdeg ...

зочин 2016-03-22 202.21.117.122

Юу вэ? Арай хэрээс хэтэрч байгаа юм биш үү? Нялх хөхүүл хүүхэдтэй эхийг хориод байхдаа яахав дээ даанч дээ, та нарт хүний үнэр байна ?

Зочин 2016-03-22 103.57.95.223

Женког оролдохоо болиочээ.Та нар эх орондоо хийсэн юм бнуу.Ядаж нэг шон босгосон хулгайчид бнуу.Нүүрсчидийн намынхан болиёоо

zochin 2016-03-22 119.40.97.94

Er ni bol ingej hevleleer yrij ene hergiig gazar avhuulaad bgaa umguulugch nar ih buruutai. Chimeeguihen bj bgaal hunee gargaad avchihgui. Umguulugch nar ni uursduu od boloh geed daraa daraagiinhaa huniig umguuluh geed uursdiiguu surtchilaad bdag tsaana ni hichneen hun hohirch bna. tun toogui umdaa ene mongol umguulugch nar

Зочин 2016-03-22 202.179.24.251

Х.Баттулга гишүүнийг Үйлдвэр худалдааны сайдаар ажиллаж байх үед тус яамны Үнэлгээний хорооны нарийн бичгийн даргаар ажиллаж байхдаа Сайншандын аж үйлдвэрийн паркийн төслийг хэрэгжүүлэхдээ их хэмжээний мөнгийг бусадтай хуйвалдаж завшсан байж болзошгүй гэх хэргээр 14 хоног хорих шийдвэрийг шүүхээс гаргасан Болзошгүй гэвэл Монголын 3 сая хүн бүгдээрээ гэмт хэрэг үйлдсэн, хууль зөрчсөн байж болзошгүй. Жаахан тодруулмаар байна

мм 2016-03-22 202.9.41.104

ХУЛГАЙЧ БАРИГДАХААРАА ЭЛДЭВ ЯНЗААР ОРИЛОХ ЮМДАА ИЙМЭЭ МЭДЭХГҮЙ ЯАХ ГЭЖ ХУЛГАЙД ОРОЛЦДОГ БАЙНАА

Зочин 2016-03-22 182.160.38.39

Хуулийнхан алдаа гаргадаггуй гэх гээ юу Нуурсний хэргээр ял авсан Гансухтэй хамт нягтлан бодох залуухан эмэгтэйг очноон сар шоронд суулгаад дараа нь холбогдолгуй гээ биз дээ Одоо дугнэлт гаргасан аудитынн кампаний зовшоорлийг цуцалсан байна Иойм юм болохгуй гэсэн баталгаа байна уу

Зочин 2016-03-22 202.21.106.150

хурцын тасгынхны өвчин хөдөлчихөж. сэтгэл мэдрэлийн өвчтөн байдлыг яаж үнэн зөв дүгнэхэв.

Зочин 2016-03-22 59.153.113.247

Eagle TB-г Женко худалдаад авцан юм байхдаа...Арай л чааваас чааваас юмс яриад байх юм.

Зочин 2016-03-22 208.123.223.27

ИЙГЛ ТВ-Г ҮЗЭХИЙН АРАГГҮЙ БОЛСОН БАЙНА. ХУЛГАЙ ХИЙЖ БОЛНО ГЭЭД БАЙГАА ЮМ УУ ХААШАА ЮМ. ХУУЛЬ ХЭРЭГГҮЙ Л ГЭЭД БАЙХ ЮМ. ТЭР ШУДРАГА ГЭЭД ХУЦААД БАЙСАН ХААНА БАЙНА? ГУДАМЖИНД АЛАЦВАЛ АЛАЛЦАНА ШҮҮ. АРД ТҮМНИЙ НЭРИЙН ӨМНӨӨС ХУЛГАЙ ХИЙГЭЭД ӨӨРТӨӨ ЗАВШИХ ГЭЖ БАЙГАА БОЛ ЭНДҮҮРЭЛ ШҮҮ БАТТУЛГА Х-У-Л-А-ЙЧАА.

Зочин 2016-03-22 202.21.106.150

хүүе өвчин чинь сэдэрчих бий. ямар аймаар агсан тавьж байнаа.

Зочин 2016-03-22 208.123.223.27

Tom gemt heregtentei temtsehed hetsuu, ushuu zundoo yumaar halhavchilna. Teriig davah chadvartai l baih yostoi. Ene heregiin unen zov shiidegdene gedegt itgej baina.

Туул 2016-03-22 77.247.181.165

Ардын хүүхнүүд нь хүүхэдтэй юутайгаа шоронд орж болдог, төрийн мөнгө идсэнүүд нь ийм өндөр авах нь ариун явдал уу? Түмний үрсийг алагчлахгүй, хууль шүүх нь жигд үйлчилмээр байна шүү. Ер нь тэгээд Женко хөхүүл хүүхэдтэй хүүхнийг мөнгө угаахдаа ашиглаж байхдаа өрөвдөх нь яасын???? Шоудах гэж зүгээр.

Зочин 2016-03-22 202.170.94.229

Eagle TV gej Jankogiin TV bolson baina shd. Irgen hunii huvid, tatvaraa muljuulsenii huvid, bidnii erh ashigiig hamgaaldag baiguullagad itgehees uur zam baihgui shdee. 100-100n sayaar n ideed emegtei huneer bambai hiij baigaa bol zugeergui l baigaa gedegee uur batlaad baigaa yum bish uu?

Зочин 2016-03-22 202.9.41.88

MURDUJ BAIDAG NOM DURMEE L JIGD BARIJ AJILLAJ SURMAAR YUM!!!!!!! NEG MUU YADARSAN YUM KHELSEN BOL INGEJ KHANDAJ BAS SURAARAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IIM KHACHIN 2-3 NUURTEI TUR, ZASAG BAIKHAAR CHINI L SHUDARGA ES SHAARDAAD BAIDAGIG OILGOMOOR DOO. NEG NYALKH AMITAN MUUMUU KHUKHUKH BOLSNIG OGT BURUUTGAAGUIG KHAANA KHAANAA( YALANGUYA ELDEV SETERTENGUUD!!!) OILGOJ KHEDUULEE KHUNLEG, SAIKHAN AMIDAIYA L DAA.....

Зочин 2016-03-22 202.21.106.150

ТӨРИЙН ТЭРГҮҮН НЬ ЗАСАГТАЙГАА , ЦАГДААТАЙГАА ЭМ СИ ЭС-ИЙН ГАР ХӨЛ БОЛЖ БАЙГААДАА БЯЦХАН Ч ГЭСЭН ЗОВЖ ДЭЭ. АРД ТҮМЭН НҮДЭЭРЭЭ ХАРЖ БАЙХАД ИЧМЭЭР ЮМ ДАА.

зочин 2016-03-22 203.194.118.9

Дүлзэн шиг нөхөр байна.