Нарийн ногооны нийлүүлэлтийг зохицуулах саналыг УОК-т хүргэжээ | News.MN

Нарийн ногооны нийлүүлэлтийг зохицуулах саналыг УОК-т хүргэжээ

Нарийн ногооны нийлүүлэлтийг зохицуулах саналыг УОК-т хүргэжээ

Нарийн ногооны нийлүүлэлтийг зохицуулах саналыг УОК-т хүргэжээ

Хөл хорионы үед хүнсний нарийн ногоо, жимсний нийлүүлэлт тасарч, үнэ нь нэмэгдээд буй. Нарийн ногоо, жимс жимсгэнэ импортлогчдоос тээврийн хэрэгслийн квот тогтоож буй үйл ажиллагаа ил тод, нээлттэй биш, өдөрт 2-3, зарим өдөр нэг ч тээврийн хэрэгсэл Хятадаас хүнсний ногоо тээвэрлэж чадахгүй байна гэх гомдол санал хөврөх болжээ. Иймд тээвэрлэлтийн асуудлаар салбарын яам болон зарим бизнес эрхлэгчдийн төлөөлөл, Нийслэлийн Захирагчийн ажлын алба, Худалдаа аж үйлдвэрийн танхим, Хүнс импортлогчдын холбоо, ШӨХТГ зэрэг газраас цахим хурал зохион байгуулжээ.

Холбогдох албаны хүмүүсийн төлөлөөл оролцсон энэхүү хуралд Замын-Үүдийн Онцгой байдлын шуурхай штаб болон Замын-Үүд сумын Засаг дарга оролцсон байна. Хурлаар Эрээн хотоос Замын-Үүд рүү долоо хоногт нэвтэрч буй 60 автомашины 10 нь хүнсний нарийн ногоо, жимс жимсгэнэ тээвэрлэсэн машин байхаар зохицуулах санал гаргахаар болжээ. Энэхүү саналаа Шадар сайд, Улсын Онцгой комисст албан бичгээр хүргүүлсэн байна.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ккккк 2020-12-24 66.181.183.55

Шинэхэн ургацын Монгол ногоонууд маань удахгүй ирэх нь дээ овоо кккк

Avatar

zochin 2020-12-24 66.181.160.26

nogoo jims yah ve uvliin huvtsas gutal mask geed yaraltai heregtei gej avsan baraagaa avch chadahgui yes ehelchlee huuye achaagaa avya

Avatar

Зочин 2020-12-24 122.201.21.42

Хэдхэн хоногт л үгээ хэлж үсээ үгтээж эхлэх шив ээ!! Нөгөө бүхнийг чаддаг ,ялдаг гээд байдаг эх орончид одоо л эх орноо монгол ногоогоо хангадаг цаг даа! Яагаад Хитад ногоо идүүлээд бн аа??

Avatar

/*-*/ 2020-12-24 49.0.212.165

Улаан комунист Xятадын нарийн ногоог үхэлдэн авч идэцгээгээд улаан корона тусах нь дутаа юу

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2020-12-24 192.82.72.68

Юуны чинь нарийн ногоо. Наад х***а зангаа больцгоо. Тэвчиж болохгуй байна уу:. Айлын эрх хүүхдүүд шиг байх юм дааа:. Ийм ч юм байхгуй, тийшээ ч явуулахгуй байна…Хэзээ л Монголчууд нарийн ногоо энэ тэр их идэж байлааа. Сайхан махаа чанаад, хуушуур, буузаа идэцгээ. Хамаагүй дээр…Багхан шиг даварцгаамаар байнааааааааааааааааааа

Avatar

Зочин 2020-12-24 192.82.71.205

Хятад Яногоо

Avatar

зочин 2020-12-24 124.158.85.17

бид хагас хятад хагас монгол болсон юм байна нарийн ногоо гээд үхэж далд орохнээ бид

Avatar

Иргэн 2020-12-24 192.82.77.147

Хятад ногоо идэхгүй бол үхчих гээд байна уу??? Ямар үед амьдарч байгаагаа ухаарахгүй байгаа юм уу??? ЦАР ТАХАЛ тархаж байхад юу ХЯТАД НОГОО???

Avatar

Иргэн 2020-12-24 139.5.216.66

Хятадаас жимс, ногоо, ер нь хүнсний бүтээгдэхүүн бүү оружл?! Өүгд хортой шүү

Avatar

Зочин 2020-12-24 202.126.89.8

Ийм хүнд эгзэгтэй үе тохиоход Слбар Салбарын Бодит жинхэнэ Чадвар Чадамж, Багтаамж, Стандартны эсэх, Хууль ёсны эсэх нь Шалгагдах Шүүгдэх юмдоооо….Амьдралаа гэж….

Avatar

Зочин 2020-12-24 103.14.36.6

Ene bat-erdene gej nuhur uneheer taalagdahgui bgaa zugeer neg jujigchin

Avatar

иргэн 2020-12-24 59.153.115.184

Харин тиймээ. Надад ч гэсэн. Аар саар зүйлээр аргацааж жүжиглэхээс өөр хийж чадах гараас нь гарсан зүйл гэж алга. Аргагүй дээ арын хаалганы шахаасны цүнх баригч юм арга байж уу дээ. Чадвар туршлага мэдлэг сэтгэл дутна.

Avatar

Төртэй ард түмэн байх юмсан 2020-12-24 150.129.142.66

БИД ХЯТАД НОГОО ИДЭХИЙГ ОГТ ХҮСЭХГҮЙ БАЙНА, БҮҮ ОРУУЛЖ ИРЭЭЧ ГУЙЯ !!! МОНГОЛД ХӨРСӨН УРГАСАН ГЭЖ БОДООД ИДДЭГ БАЙСАН ЮМ АА, ГУЙЖ БАЙНА БҮҮ ОРУУЛЖ ИРЭЭЧ…

Avatar

Дамба 2020-12-24 150.129.142.135

ХЯТАДААС МУУДСАН ХӨЛДҮҮ НОГОО ОРУУЛЖ ИРЖ БАЙГАА НЬ АРД ТҮМНИЙ ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН ЭСРЭГ ҮЙЛДЭЖ БУЙ ГЭМТ ХЭРЭГ ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2020-12-24 66.181.188.160

Үхсэн ацны чинь нарийн ногоо вэ? Дан х*******н шээс,баасаар бордсон хогийн ургамал. Та нарт өөр хийх ажил алга уу? Битгий худлаа ажил хийсэн дүр үзүүлж цалин аваад бай.

Avatar

зочин 2020-12-24 202.9.46.39

хуйтэн улиралтай улс орон дулаан бус нутгаас жимс ногоо зоож идэх нь аль ч улсад бдаг л асуудал ш дээ. Иргэд харин чанартайг сонгох, угааж цэвэрлэж идэх нь оорсдийн нь хэрэг. Огурцы бол онцгуй бна лээ. ус даасан хурдан муудаж бна лээ

Avatar

Зочин 2020-12-24 202.9.40.5

Энэ хятадын гар хөл бологсод хятад өвсөө идэхгүй бол үхчихгээд байгаа юм байх даа.

Avatar

Зочин 2020-12-24 66.181.186.28

HUJA BAS SHESE BOLI

Avatar

Зочин 2020-12-24 203.91.119.174

нарийн ногоо идэхгүй бол үхлээ юу, яг үнэнээ хэлчих та хэдийн бизнес зогсчих гээд байгаа л даа.наадгүйгээр чинь энэ монгол хэдэн зуун үеэрээ яваад ирсэн юм болох биз, одоо хэсэг тэвчихээс өөр яах билээ.

Avatar

Зочин 2020-12-24 66.181.177.33

nariin nogoo geed l uxchixgerd bxiin xenii biznes yim bol doo. mongolchuud ter nogootoi nigoogui bolno l doo. end bgaa xujaa bolon erluuzuud ni idex gedeg bx daa

Avatar

иргэн 2020-12-24 59.153.115.184

Ажилдаа жулдаж төөрөлдөж будилсан арын хаалганы цүх баригч гэдэг зураг мэдээ байна.

Avatar

Билэг 2020-12-24 192.82.74.117

Нарийн ногоо тийм чухал юм уу. Мах, гурил, бусад ногоо байхад болоо биш үү.

Avatar

иргэн 2020-12-24 59.153.115.184

Та нар ямар ч үр дүнгүй ажил хийсэн болж харагдахын тулд хуралдаж тэрийгээ нээг их ажил хийсэн болгож сошилоор сэвэх пэйсбүүкээр нэгэндээ лайк дарж худлаа аргацаахаас өөр юу ч хийж чадахгүй чадваргүй үлбэгэр цүнх баригчид гэдэг нь тодорхой байна. Ажлаа өгөөд хийж чадах өөр ажил байвал олж хийл дээ. Та нарыг харахаар бухимдал төрж дархлаа унаад байна.

Avatar

Зочин 2020-12-24 66.181.179.210

Их юмаар гийгүүлж дээ. Хятадын химийн бордоо, баас, шээсээр бордсон ногоо оруулж ирж монгол хүний эрүүл мэндэд ноцтой аюул учруулж байгаагаа мэдэж байгаа биз дээ. Дотооддоо ургуулж чадахгүй бол валют урсган байж гаднаас, ялангуяа урд зүгээс оруулж ирж яадаг байна аа

Avatar

Mongols 2020-12-24 122.201.31.54

үхсэн хатсаный чинь нарийн ногоо.өвсөө идэхгүй үхвэл үхнэ л биз.өөр хийх ажил өчнөөн байна

Avatar

Зочин 2020-12-24 124.158.109.232

нарийн ногоо яах вэ хүнсний гол нэрийн бүтээгдэхүүн биш шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-12-24 64.119.18.13

Уул нь болдогсон бол хятадаас химийн хороор бордсон ногоо авмааргүй л байна!! Хорт хавдрын нэг гол эх үүсвэр шүү дээ!!! Ялангуяа өвлийн ургац бол дан химийн бордооны үр дүн шдээ!!!

Avatar

jfasf 2020-12-24 202.9.40.133

oorsdoo tarij bgaa nogoochidoo demji guilagchin tsarailaxaa boli

Avatar