Ломбардын зээлийн хүүг 3 хувиар тогтоовол дампуурах уу? | News.MN

Ломбардын зээлийн хүүг 3 хувиар тогтоовол дампуурах уу?

Ломбардын зээлийн хүүг 3 хувиар тогтоовол дампуурах уу?

Ломбардын зээлийн хүүг 3 хувиар тогтоовол дампуурах уу?

Ломбардын зээлийн хүүг сарын 3 хувиар тогтоох хуулийн төсөл УИХ-ын даргад өргөн баригдсан нь зөвтгөл, шүүмжлэлийн аль алиныг дагуулж эхэллээ.

Эдийн засагч Б.Ангар “Ломбардын зээлийн хүүг сарын 3 хувиар хязгаарлах хуулийн төсөл өргөн баригджээ. Маш зөв! Харин одоо хэлэлцүүлгийн шатанд хэн нэгэн УИХ-ын гишүүн нь зарчмын зөрүүтэй санал гаргаж банк болон ББСБ-ын зээлийн хүүгийн дээд хязгаар тогтоох заалтыг нэмэх хэрэгтэй” гэв.

Харин эдийн засагч Б.Ганзориг “Ковидтой үед улс орнуудын төр бизнесээ дэмжих хууль гаргаж байна. Манайх харин эсрэгээр банк, ломбард, телком, юнивижн юу юу ч гэнэв дайралт хийж байна. Үүнийгээ л больчих. Наадуул чинь бас хүн ажиллуулж, худалдан авалт хийж эдийн засагт хувь нэмэр оруулдаг юм та нарыг бодвол” гэж сөрөв.

УИХ-ын гишүүн Ж.Сүхбаатар, Х.Булгантуяа нар Барьцаалан зээлдүүлэх газрын хүүг  3 хувиас хэтрүүлэхгүй байх хуулийн төсөл санаачилсан бөгөөд дараах зохицуулалт тусгажээ. Үүнд:

  • Барьцаалан зээлдүүлэх газар болон зээлдэгч хооронд байгуулсан зээлийн гэрээний 2020 оны арваннэгдүгээр сарын 12-ны өдрөөс 2021 оны долдугаар сарын 1-ний өдөр хүртэлх хугацаанд хамаарах хүүгийн хэмжээг 3 хувиар тооцох;
  • Барьцаалан зээлдүүлэх газар болон зээлдэгч хооронд байгуулсан зээлийн гэрээний 2020 оны арваннэгдүгээр сарын 12-ны өдрөөс 2021 оны долдугаар сарын 1-ний өдөр хүртэлх хугацаанд, бусад нэмэгдүүлсэн хүү, шимтгэл, хураамж тооцохгүй байх;
  • Барьцаалан зээлдүүлэх газар болон Зээлдэгч хооронд байгуулсан зээлийн гэрээний 2020 оны арваннэгдүгээр сарын 12-ны өдрөөс 2021 оны долдугаар сарын 1-ний өдөр хүртэлх хугацаанд бусад нэмэгдүүлсэн хүү, шимтгэл, хураамж тооцохгүй байх;
  • Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газар хяналт тавин ажиллана гэж заасан аж.

Covid-19 цар тахал дотоодод дэгдсэнээс хойш хөл хорионд орсны улмаас олон аж ахуй нэгж ажиллах боломжгүй болж, иргэд барьцаалан зээлдүүлэх газраас авсан зээлээ эргэн төлөх чадваргүй болж, өрийн дарамт бий болох, зээлдэгчийн барьцааны зүйл, өмч хөрөнгийн үнэ цэнэ буурах, үнэгүйдэх зэрэг эрсдэл тулгарсан тул төрөөс зохицуулалт хийх шаардлагатай хэмээн үзэж, төсөл санаачилсан байна.

Ломбардуудын иргэдтэй хийж буй зээлийн гэрээний тухайд ихэнх нь 7-30 хоногийн хугацаанд 3.5-8 хувийн хүүтэй зээл, олгож зээлийн гэрээний хугацаа хэтэрсэн хоног тутамд 0.5-аас дээш хувиар алданги, торгууль тооцож иржээ.

Иймээс ломбардын хүүг байж болох хамгийн бага хүүгээр нь тооцсон гэж тодорхойлж болно. Хамгийн гол нь төр ломбардын хүүг хуульчлан тогтоосон нөхцөлд цаашдаа энэ хүүг бууруулах сонирхолгүй болж тогтвол яах вэ гэдэг асуудлыг ч зарим хүн хөндөж буй.

Учир нь нэг үеэ бодвол ломбард, банк бус санхүүгийн байгууллагын зээлийн хүү буурсан байна. Тухайлбал, банк бус санхүүгийн байгууллагын үл хөдлөх хөрөнгө барьцаалсан зээлийн сарын хүү 1.8 хувь бол жилийнх нь 21.6 хувь орчим,  цалин барьцаалсан зээл сарын 1,2-1.5 хувийн хүүтэй бол жилийнх нь 14.8 хувь аж. 2017 онд банк бус санхүүгийн байгууллагын зээлийн сарын хүү 4.2 хувьтай байсан бол 2018 оны жилийн эцсийн байдлаар 3.2 хувь болж буурсан. Хүү буурсаар одоо зээлийн сарын хүү 1.8-1.0 хувь,жилийнх 21.6-12.0 хувьд тогтоод байгаа юм.

Арилжааны банкны цалингийн зээлийн хүү сарын 1.50 – 1.70 хувь бол жилийнх нь 18.00 – 20.40 хувь орчим байна.

Өөрөөр хэлбэл, санхүүгийн зах зээлд үйл ажиллагаа эрхэлж байгаа газруудаас хамгийн өндөр хүүтэй нь ломбард гэж хэлж болно.

Засгийн газраас Covid-19 цар тахлаас үүдэлтэй эдийн засгийн сөрөг нөлөөллийг бууруулах зорилгоор банк, банк бус санхүүгийн байгууллага, хадгаламж зээлийн хоршоодоос иргэд, аж ахуй нэгжүүдэд олгосон ипотек, зээлийг ирэх оны долдугаар сарын 1-н хүртэл хойшлуулах зохицуулалт хийх  чиглэлийг өгсөн. Ингэснээр ипотекиос бусад төрлийн зээлийг хойшлуулах боломж бүрдсэн. Гэхдээ зээлийн хүүгээ төлөх зохицуулалт хэвээр үргэлжилнэ. Гэвч ломбардаас авсан зээлд энэхүү харилцаа үйлчлэхгүй.  Учир нь энэ салбарт үйл ажиллагаа эрхлэгчдэд үйлчилдэг тодорхой хуулийн зохицуулалт байдаггүй нь сугарч үлдэх шалтгаан болсон гэж тайлбарлаж болно.

Хууль зүй, дотоод хэргийн яаманд ломбардын үйл ажиллагааг зохицуулах хуулийн төсөл боловсруулагдаж байгаа ч УИХ-д хэзээ өргөн баригдах нь тодорхойгүй цаг алдах тул нэр бүхий гишүүд үүсээд буй асуудлыг цаг алдалгүй шийдвэрлэх ёстой гэж үзэн, энэхүү төслийг санаачилжээ.

Монгол Улсын хэмжээнд өнөөдрийн байдлаар 1500 орчим ломбард ажилладгаас 900 нь Улаанбаатар хотод байдаг гэх статистик бий.

УИХ энэхүү хуулийн төслийг өргөн барьсан хэлбэрээр нь баталбал бүх ломбард сарын хүүгээ 3 хувиас хэтрүүлэхгүй байх үүрэг хүлээнэ. Хэрэв зөрчвөл хуулийн тодорхой хариуцлага хүлээнэ. Гэвч хуулийг батлахаас өмнө ломбардын хүүд хатуу зохицуулалт тавьснаар дампуурах, эргээд олон хүн ажилгүй болох,  банк дампуурахаар төр бүх хариуцлагыг өөртөө хүлээж, татвар төлөгчдийн олон тэрбум төгрөгийг зарцуулах болдог шиг нөхцөл ломбард дээр үүсэхгүй гэх баталгаа бий юу, эсвэл бүр өндөр хүүг нь дархалж өгөх үү, мөн санхүүгийн салбарт ямар нөлөө үзүүлэх вэ гэдэг асуудлыг давхар судлах шаардлага тулгарч буй.

Г.ХОРОЛ

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ЗөвЗөв
5
БурууБуруу
2
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

46 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ххххх 2020-12-23 202.55.188.40

Уйдаад байгаа биш дээ сарын 3 хувь хүү аваад ажиллахгүй шдээ. Банк шиг нэг гүйлгээ хийхдээ ч шимтгэл авдаг биш. Түрээсэлдэг газар нь ч бас эзэнгүй болох бх даа. Зээл олгохгүйгээр мөнгөө татаад 7.1 хүртэл өөр ажил хийхэд л болох нь мэдээж шдээ. Түрээс төлж илүү зардал гаргах шаардлагагүй л болов уу? Толгой муутай нэгнүүд л ажиллуулах байх даа.

Avatar

МУИ 2020-12-23 64.119.27.15

Монголын Банк, ломбард 2 адилхан!!! Дампуурах ч үгүй! Мөнгө нэг халааснаас гардаг! Хоёулаа л мөнгө хүүлэгч юм!

Avatar

Монгол улсын иргэн 2020-12-23 202.9.46.220

УИХ-н гишүүд ипотекийн зээлийг 6% болгож чадахгүй байж иргэдийн бизнес рүү дайрч байх юмаа. ББСБ-н хүү буурсан юмуу. Их хөрөнгөтэй, банкныхны бизнес учир бас л буурахгүй биз. Хамгийн том сүлжээ ламбард Начин-заан л 4% байхад жижиг ламбарднууд 3% болоод яаж ч ажиллах вэ дээ. Банкны хүү буураад, зээлийг чөлөөтэй өгдөг бол хүн ламбардруу гүйхгүй шүү дээ. Банкны тогтолцоогоо сайжруулчаад иргэрүүгээ дайр л даа ард түмнээс сонгогдсон УИХ-н гишүүдээ.

Avatar

НачинЗаан 2020-12-23 66.181.161.32

Ломбард энэ хүнд цаг үед их ашигтай ажиллаж байгаа. Хүүг 3% болголоо гээд ломбардуудад алдах юм байхгүй. Ломбардны эзэд Нийгмийн хариуцлагаа ухамсарлаад 2021.07.01 хүртэл хүүг 3% болгох хэрэгтэй. Зөвхөн 2020.11.12-с биш 2020.09.01-с тооцох хэрэгтэй. Юмаа авч чадахгүй сунгалт хийлгээд явж байгаа хүмүүс маш олон бий.

Avatar

Зочин 2020-12-23 202.55.188.40

Мөнгөө татаад хаачихаад явчихвал та яах вэ? Өөрийнх нь хувь хүний мөнгө учраас өөр зүйл хийж болно шдээ тухайн гишүүдийн мөнгө биш шдээ

Avatar

123456 2020-12-23 49.0.212.165

Ломбардууд одоохондоо байж л байг, ад үзээд яахав хөөрхийс, нийгэм эдийн засагт орон зай нь байгаа болоод л өдийг хүртэл ажиллаад л байгаа байлгүй

Avatar

Зочин 2020-12-23 202.21.107.124

Ломбард зарим талаар хулгайч нарыг мөнгөжих өд тусалдаг газар шүү. Хүү нь багасвал Ломбард ажиллуулахаа л болино биз. Жилийн 36% өндөр л хүү шүү.

Avatar

ИРГЭН 2020-12-23 139.5.218.92

80000T ZEEL AVLAA 80000*3%=2400T SARIIN DARAA 2400 AVAAD AJILHAD ASHIG GARAH UU BURHAN MINI.LOMBARD BAGA MONGO L ERGELDUULDIISHDEEE.UHAANTANGUUD TOONDOO SAIN YM BLGUI DEE.

Avatar

Зочин 2020-12-23 202.55.188.101

Bank jiliin 11% bolson baij ashigtai ajillaad l baina daa, sard huvaahaar sariin 0.9% baina

Avatar

ИРГЭН 2020-12-23 139.5.218.92

YMAR HUN IIM YM BODOJ OLDOG BNAA LOMBARD CHINE OCHUUHEN BUSSINES SHUU DEE AJILUULDAG HUMUU S L OILGONO DOO 3% AJILDAG ZEEL CH GEJ YU BHAV BANK BSAN BOL BAS YAAY GEHEV IIM L NOHDUUDN HUULI BATLAAD BHIIM DAA ENE ULS OROND BUSSINES YVUULAH BOLOMJ BNA UU?

Avatar

Иргэн 2020-12-23 49.0.212.1

Мөнгө хүүлж улс орон хөгжихгүй нь лав, асуудал уу, тийм, Тэгээд сайжруулах санал байгаа бол бичих, бүртгэл тооцоо, хяналт, мөнгөний урсгал биз дээ.

Avatar

zochin 2020-12-23 202.126.88.45

2 hubi baisanch asuudalgui ashigtai ajillanaa bank shig uil ajilgaa bolon olon hun tsalinjuulahgui zardal mash baga hugatsaa baga saihan shuudee tegeed ch bidnii ard banknii ezed tomchuud bgaa

Avatar

ЭЗ -гч 2020-12-23 139.5.217.132

Ломбардыг 1% хүүтэй болго… Дээрэмчин, луйварчдын байгууллага

Avatar

Зочин 2020-12-23 66.181.161.117

үхсний чинь дампууурах хоролмаа нэрэндээ таарсан юм бичдаг л***р байгаам

Avatar

Бат 2020-12-23 124.158.85.41

Энэ эргүү гишүүд ламбордбн хүүг жилийн 36 болгож баталгаажуулж авах нь. Өөсрийнхээ мөнгийг угаах гэж ард түмнээ шулах ажилдаа оржээ. Угтаа ард түмнээ бодвол банкны хүүгээр юм уу бодлогын хүүгээр хязгаарлах ёстоы. Өөрсдийнхээ ламбордыг давхар дэмжих гэж албан тушаалаа ашиглаж байна. Энэ эргүүнүүдийг жаазанд явуулах юмсан

Avatar

Зочин 2020-12-23 66.181.187.228

Би хувьдаа ЛОМБАРД гэдэг үй түмэн хаяг хараад уур хүрдэг луйвар ч юм шиг Бас энэ түрээслэгчид хариугүй жаахан талбай өгчөөд түрээс нь өндөр ажиллах нөхцөл нь маш хангалтгүй тэгсэн хир нь түрээсээ , шаардаж шахаж авна зүгээр суугаад мөнгөжиж байгаа хүмүүст яснаасаа дургүй

Avatar

зочин 2020-12-23 192.82.67.210

Согосон төрийг нь хархаар бүүр инээд хүрээд байх юм. Заа одоо бүү хар хэрээ шиг бүү гуагалцгаа. Төр засгийнхаа шийдвэртэй эвлэрээд чацага царайлаад амьдарцгаа аз жаргал хүсье

Avatar

Зочин 2020-12-23 103.9.90.100

яасан гэж дампуурдаг юм. зүгээр сууж байгаад л олох мөнгө. Бид барьцаагаа өгч байна, төлж чадахгүй бол барьцааны эд зүйлсийг борлуулаад мөнгөө авна. Барьцааны эд зүйлсийн үнийн дүнгийн 40 хувьд ч билүү тооцож зээл өгдөг биш дээ

Avatar

Зочин 2020-12-23 139.5.218.43

Manai shulaachid tsadah boloogui l bna daa. Argagui dee yum uzeegui hanaj tsadahaa baisan shunaldaa idegdsen uhaangui tarhigui bolson. Tsaana chini hiliin chanadad jiliin huu 3% bna. Norway ulsad irgeddee huugui zeel husseneer ni ugch bna.

Avatar

Зочин 2020-12-23 202.55.188.90

Yu gej dampuurahav dee. Harin ch hamgiin ashigtai ajillaj baigaa baih shuu

Avatar

босоо монгол 2020-12-23 66.181.161.115

энэ ганзориг гжж ямар ац бна мэдээлэл н бна уу цус нөжтэйн хутгана муу бандийг г хаяг этр байну

Avatar

Зочин 2020-12-23 66.181.161.115

энэ

Avatar

hehe 2020-12-23 202.180.218.37

Ломбард дампуурах нь тодорхой боллоо. За тэгээд Начин Заан Сайн гэх мэт томоохон ломбардууд л үлдэнэ дээ. Тэд нэр нь утас энэ тэр авахгүй ээ. Яамаар ч юм дээ. Энэ УИХ гишүүд нь юмаа сайн судалдаг боловуу ?

Avatar

Банкны хүү 2020-12-23 150.129.142.161

Энэ улс төрчид банкны хүүг бууруулж чадахгүй . Учир өөрсдөө маш их хадагаламжтай тул. Зүгээр л ард түмэнийг тэнэг гэх юм

Avatar

За битгий тэнэгт 2020-12-23 150.129.142.161

Үнэхээр хийх олох юм аа. Эхлээд банкны хүүгээ янзлаад дараа лобардны хүүгээр оролдсон дээр шүү дээ

Avatar

зочин 2020-12-23 202.55.188.91

одоо доод талын ломбард сарын 5- 10% хүүтэй байгаа энэ чинь жилийн 60 – 120 % хүүтэй байна шүү дээ энийг багасагч байгаа нь зөв юм биш үү энэ муулаад бичээд байгаа хүмүүс нөгөө ломбардын эзэдүүд тэдний даган баясагчаад зоригтой шийдвэрээ гаргаж хуулиа хурдан батлаа

Avatar

Зочин 2020-12-23 150.129.142.35

jiliin 36%. Ikh bish uu? Ingej tohirgoo hiigeed ch yalgaa bhgui . Ene bol irgedee huuran mehelj bgaa uzegdel.

Avatar

Бат 2020-12-23 124.158.85.41

эргүү гишүүд ломбардын хүүг жилийн 36 хувиар баталгаажуулж өгөх нь. Өөрсдийнхээ мөнгийг угаах гэж өөрсдийнхээ ламбордыг хуулиар дэмжиж албан тушаалаа ашиглаж байна. Уг нь ард түмнээ бодвол арай ухаан гаргавал ламбордын бодлогын хүүгээр хязгаарлах ёстой.

Avatar

зочин 2020-12-23 66.181.181.198

коронгын дараа амьдрал үргэлжилнэ.олон харилцааг гэрээгээр зохицуулна.харин УИХ-ын хэн нэгэн бэрхшэлтэй гишүүн гэрээг дур мэдэн өөрчлөх хууль санаачлаад гйүгээд байвал гадна дотны хэн хөрөнгө оруулах юм бэ?.Булгантуяа мөнгө олж ирээд дараа нь гэрээг нь цуцлах юм уу?.Монголчуудын байгуулсан бүх гэрээ том багагүй цуцлагдаж,дараа нь хохирол төлж,нусаа арчаад сууж үлддэг болсон доо.

Avatar

Ламбаард хаагдсан дээр 2020-12-23 66.181.161.108

Ард ирэгдээ шулаж байгаа газар … дэмий газар ламбард хаасан дээр

Avatar

САНАЛАА ХЭЛЭХЭД 2020-12-23 43.228.130.188

Учир нь холбогдох байгууллагууд ломбардад зээлийн хүүгийн хязгаар тогтоосноор үүсэх эерэг болон сөрөг талуудын судалгааг илүү нарийвчлан гаргасан байх юм. ГЭЖЭЭ Хэрвээ үнэн бол ийм дүгнэлт гарахгүй л байсан. Монополь хэдэн ломбардын орлого нь суга өсч жижиг хэсэг нь дампуурна. Зах зээлийн зарчмаар бол ломбард хэрэгтэй болоод л байж байгаа Хэрэггүй байсан бол хаалгаа эрт барьсан шүү дэ. Энгийн ард түмний хамгийн сандарсан үед тус болдог шүү.

Avatar

МЭЛС 2020-12-23 202.131.245.6

яааж дампуурах юм бэ,

Avatar

Архангайхүү 2020-12-23 66.181.190.205

Банкны хүүтэй мөнгө эргэлдүүлж шулж байдаггүй л юм бол 1,5 хувь байхад банк амьдраад болоод л байгаа ! Тийм учраас 3 хувь ч их байна. Өөрийн эх үүсвэрээр зээлжүүлдэггүй юм бол мөнгө хүүлэгч ломбард, ББСБ-ыг хаах хэрэгтэй !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Иргэн 2020-12-23 139.5.216.66

Зөв

Avatar

Зочин 2020-12-23 103.212.119.252

36% хүү. Аймаар өндөр юм аа

Avatar

оффшор горьдогч 2020-12-23 66.181.161.33

сайн мэдээ баттулга офф шорд нуусан мөнгөө тарааж иргэдээ баярлуулах гэж байна сайншандыг дорнод сүхбаатартай төмөр замаар холбоно

Avatar

Зочин 2020-12-23 192.82.68.40

mongo huuleltiig cegcleh bolson ene ulsiin dampuuraliin neg shaltgaan guchin jil ene salbar jinhen togoldorshij ard irgediig choloot nereer moljij duraaraa jireglee odoo bolson huniig mongnoos dor uzeh uzel ceceglej hun chanar mutazad orj zerleg niigmiin undsen suuri shuu hun chanar yraad hereggui

Avatar

Зочин 2020-12-23 103.142.76.38

Lombard nertei mungu huulegchdiin uil ajilagaag zogsooh heregtei. Sain hyanalttaigaar tsuun toonii lombardiin uil ajillagaag ajilluulah ni zuv, Sanhuugiin zohistuulah horoo uil ajillagaand ni hyanalt tavih heregtei.

Avatar

irgen 2020-12-23 192.82.67.130

Bank bus iin huug sariin 2 huvias iluu baihguigeer huulichlah heregtei

Avatar

иргэн 2020-12-23 202.179.21.252

Амь тулсан газар ломбард л аминд ордог юм даа. Банк бус банкнаас материал хүлээгээд удаж байхад хагалгааны ширээн дээр байгаа хэн нэгэн, яаралтай мөнгөний хэрэг гарсан хүн хүлээж чадахгүй л байх даа. Ер нь бол хүү багаслаа гээд олон ломбард дампуурахаас өөр ид шидгүй дээ. Ломбард ч бас давхар зээл аваад ажлын байр бий болгож улсад татвар төлдөг. өөрийн эх үүсвэргүй газрууд бүгд дампуурч үлдсэн хэдэн ломбард нь хаданд гарах цаг айсуй.

Avatar

Зочин 2020-12-23 66.181.168.8

Уучлаарай Ломбард улсад нэг ч төгрөгний татвар төлдөггүй шүү. Ломбардууд ямар ч тусгай зөвшөөрөл авдаггүй, ямар ч төрийн байгууллагын хяналтад байдаггүй. Хадгаламж татаж хүү төлдөггүй мөртлөө өөрсдөө дураараа хүүгээ тогтоож мөнгө хүүлэлтийг утгаар нь хийдэг. Манайх шиг 3 сая хүнтэй улсад 1000 гаруй ломбард байх нь дэндүү ахадсан тоо. Үнэхээр чанартай нь тунж үлдээд үлдсэн нь хаалгаа барих нь өрсөлдөөний хууль. Иймд ломбардуудад хатуу хяналт тавьж, цэцэлэх цаг нь ирсэн шүү.

Avatar

Эргүү малд 2020-12-23 66.181.188.172

Ломбард татвар төлдөг.Ямар ч бүртгэлгүй ажилдаг гэнэ үү ???Ийм тэнэг байж болохгүй !!!
Дүүрэг болгонд ААН бүртгэлтэй үйл ажилгаа явуулаад татвараа төлөөд ажиллаж байгаа.1500 ломбарднаас татвар авч чадахгүй улс гэж юу байхав дээ бодоод үзээч.Ломбарднаас татвар авдаггүй бол хятад оросоос маш их бохир мөнгө орж ирж ард иргэд өнгөтөй өөдтөй бүхнээ мулзлуулах байлаа.Ийм оюуны хомсдолтой юм бол комент битгий бичиж бай.!!!!

Avatar

ЗОЧИН 2020-12-23 91.219.215.26

БАНК Л ХАДГАЛАМЖ АВЧ ХҮҮ ТӨЛДӨГ БУСАД НЬ БҮГД ӨӨРИЙНХӨӨ МӨНГИЙГ ЗҮГЭЭР СУУЖ БАЙГААД ХҮҮЛЖ БАЙГАА ЛУЙВАРЧИД, ДАМПУУРАХ ҮНДЭС БАЙХГҮЙ 100МЯНГЫН АЛТАН ЭДЛЭЛИЙГ 30МЯНГАД БАРЬЦААНД АВСАН ХҮҮ НЬ ЖИЛИЙН 50% НИЙТ 45МЯНГАА ТӨЛЖ ЧАДАХГҮЙ БОЛ ШУУД ЗАРАХД Л 100МЯНГА БАЙХАД 70МЯНГЫН АШИГТАЙ, БАНК ШИГ НЭР ШИЛ

Avatar

Зочин 2020-12-23 66.181.181.40

ЛОМБАРДУУД ТҮРЭЭС ТӨЛДӨГ ГЭЖ БОДОЖ БАЙНА. БАНК ШИГ ӨӨРИЙН БАЙРТАЙ ЛОМБАРД ХОВОР БАЙХ. 100 МЯНГЫН АЛТАН ЭДЛЭЛИЙГ ЛОМБАРД ЭРГҮҮЛЭЭД ЗАРЖ МӨНГӨ БОЛГОХОД 100 МЯНГААР НЬ ЗАРНА ГЭЖ БОДОХГҮЙ БАЙНА. ХҮНИЙ ХЭРГЭЛЖ БАЙСАН ХУУЧИН ЭДЛЭЛ ЯГ ҮНЭЭ БАРИНА ГЭДЭГ ЮУ Л БОЛ.

Avatar

Зочин 2020-12-23 64.119.18.188

Banknii salbaruud bugd tureesiin bairand ajilladag yumshdee.

Avatar

БИ 2020-12-23 103.136.254.41

Юм мэддэггүй хүн бичсэн байна. Ядаж мэдээллээ зөв эх үүсвэрээс авчихгүй дээ. ББСБ-ын хүү хэзээ ч банкныхаас бага байдаггүй. Хэн гэдэг мал бичсэн юм бол доо

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж