Ц.Даваасүрэнг иргэд таньдаг, ялгадаг болсон | News.MN

Ц.Даваасүрэнг иргэд таньдаг, ялгадаг болсон

Ц.Даваасүрэнг иргэд таньдаг, ялгадаг болсон

Ц.Даваасүрэнг иргэд таньдаг, ялгадаг болсон

УИХ-ын гишүүдээс хамгийн их попордог, уул уурхайг  үзэн яддаг, зурагтын камерын өмнө тодордог хоёр нүүртэн олон. Тэдний нэг бол Ц.Даваасүрэн. Тэрбээр саяхан хэвлэлд ярилцлага өгөхдөө "Иргэд хэн камерын өмнө зовлонгоор үг хийж, шударга ёс ярьж, сайхан попроод байгааг ялгадаг болсон" гэсэн нь олон хүний хөх инээдийг хүргэсэн бололтой.

Үнэндээ олон жилийн турш ард  иргэдээр гул барьж, шударга эх оррнчийн дүрд тоглож, популизм хийж ирсэн хүн бол Ц.Даваасүрэн өөрөө. Тэрбээр сэтгэл байвал хэдхэн жилийн дотор хөгжилтэй улс болно гэсэн биш том онигооны эзэн болсон. Учир нь, Ц.Даваасүрэн гишүүн Хөвсгөл аймгаас УИХ-д удаа дараа сонгогдсон. Харамсалтай нь, түүний сонгогдсон аймаг өрсөлдөх ур чадвараараа 21 аймаг дотроо доогуур жагсдаг, сүүлийн хэдэн жил дараалан байр ухарсан.

Гэтэл Ц.Даваасүрэн хэвлэлд "Эдийн засгаа хөгжүүлж, иргэдийнхээ ядуурлыг бууруулах гол арга бол ажлын байр бий болгож, иргэдээ тогтмол орлоготой болгох явдал юм. Хувь тавилан юм уу, хөгжихгүй, ядуурал газар аваад байгаа юм. Бид хөгжлийн загвараа оновчтой томъёолоод, зөв бодлого гаргаад тууштайхан сэтгэл гаргаад зүтгэчихвэл хэдхэн жилийн дотор л хөгжинө. Сэтгэл байвал бүтдэг л гэсэн үг" гээд даапаалаад сууж байна.

Энэ олон жил УИХ-д суусан тэрбээр жаахан ч гэсэн сэтгэл гаргасан бол хөвсгөлчүүд өнөөдрийнхөөс өөрөөр амьдарч байх байлаа. Өнөөдөр Монголд хамгийн их ажлын байр бий болгож, эдийн засгийг нуруун дээрээ үүрч яваа салбар бол уул уурхай. Харин уул уурхай руу байнга шантааж хийж, сайхан дүр эсгэдэг нь хэн билээ. Тиймээс түүнийг иргэд одоо таньдаг, ялгадаг болсон.

Б.БАТ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ЗөвЗөв
11
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

42 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

/*-*/ 2020-12-22 49.0.212.165

Та нар харцгаа, жинхэнэ популист гэж ийм хүнийг хэлнэ, ярьж байгаа юм нь дандаа хүмүүст таалагдах, тэдний загатнасан газрыг маажих, харин ажил хэрэг дээрээ шаал худлаа байдаг байхгүй юу

Avatar

Зочин 2020-12-22 192.82.72.28

Та нар юу ч гэж боргоод нэмэргүй за , Нутгаасаа намтай ч гарна намгүй ч гарна за .

Avatar

ЖАМЬЯНТИВ 2020-12-22 66.181.187.120

ЯМАРЧ ҮНЭТ ЗҮЙЛСИЙН ҮНЭРГҮЙ ЗАРЧИМ ЯРЬСАН ЗҮСЭЭ ХУВИЛГАСАН ХУЛГАЙЧ ШҮҮДЭЭ. ОДОО ЭНЭ ЗАСГИЙГ ЯАЖ ОГЦРУУЛЖ ДУНДААС НЬ АШИГ ЗУЛГААХ ВЭ ГЭЭД Л НОЙРГҮЙ ХОНОЖ БАЙГАА. ИЙМ ХҮН ОРОНЦОГУУДЫГ ӨРГӨЖ БАЙГААГААРАА УЛС ТӨРИЙН УУГАН НАМ БУЛШНЫ НҮХЭЭ ААЖИМХАН МАЛТАЖ БАЙНА

Avatar

ЖАМЬЯНТИВ 2020-12-22 66.181.187.120

ЯМАРЧ ҮНЭТ ЗҮЙЛСИЙН ҮНЭРГҮЙ ЗАРЧИМ ЯОЬСАН ЗҮСЭЭ ХУВИЛГАСАН ХУЛГАЙЧ ШҮҮДЭЭ. ОДОО ЭНЭ ЗАСГИЙГ ЯАЖ ОГЦРУУЛЖ ДУНДААС НЬ АШИГ ЗУЛГААХ ВЭ ГЭЭД Л НОЙРГҮЙ ХОНОЖ БАЙГАА. ИЙМ ХҮН ОРОНЦОГУУДЫГ ӨРГӨЖ БАЙГААГААРАА УЛС ТӨРИЙН УУГАН НАМ БУЛШНЫ НҮХЭЭ ААЖИМХАН МАЛТАЖ БАЙНА

Avatar

Зо 2020-12-22 122.201.31.221

Ene ih muu hun hudalch

Avatar

Зочин 2020-12-22 103.212.116.229

Энэ олон жил УИХ-ын гишүүн, сайд хийчихээд яагаад өөрөө сэтгэл гаргаагүй юм бэ хөө,

Avatar

зочин 2020-12-22 103.212.119.95

Л.ЭНХ-АМГАЛАН юу хийсэн бэ? эд эх орноо хөгжүүлэхээр юу ч хийгээгүй.. амнаас цаашгүй хүнийг дахин дахин сонгох хэрэг байгаа юм уу? сонголтоо зөв хийвэл сайнсан. муулаад байх шаардлагагүй болно.

Avatar

mongol 2020-12-22 62.235.174.32

Ene hun chini Hovsgoliin humuusiin toloo tedniig bayajuulah gej yavaa hun uu

Avatar

Хөвсгөл 2020-12-22 103.57.92.69

Манай нутгаас бүр нэгээр гараад ирэхэд гайхсан шүү. Тэгсэн баахан мөнгө л тараасан юм билээ. Хошногыг нь долоолгосон хэдэн туйпуугаар гараад ирсэн дээ. Хорондоо их сайн хүн юм билээ. Харин сайхан сэтгэл бүр түй ч бхгүй шүү.н**ш

Avatar

Зочин 2020-12-22 66.181.161.109

Хамгийн гол нь өөрөө авилгач гар.

Avatar

Зочин 2020-12-22 202.126.90.88

БААС

Avatar

ө 2020-12-22 64.119.24.133

Хулхи эх оронч, поп гар. 10 хувь гээд алдартай биз дээ.

Avatar

Зочин 2020-12-22 103.212.116.229

Тийм

Avatar

Зочин 2020-12-22 66.181.179.212

Жааха н томоор хар л даа харин ч том сэдвүүдээр ярьж улс орондоо тустай үйл хийж ббайгаа хүн дээ

Avatar

Чимэддорж 2020-12-22 124.158.83.139

Бат аа чи х** аа байсхийгээд л Даваасүрэнг муулах юм хүмүүс ёстой чамайг яасан тэнэг н**ш вэ хамгийн шудрага ухаантай үгийг хэлдэг Даваасүрэн гээч чинь чиний хэлснээр муудах нь юул болдоо чи горьдсоны хэрэггүй байхөөдөө

Avatar

Настан 2020-12-22 64.119.19.64

Хөвсгөлийн газар доорхи баялагт Шунагсад л Даваасүрэнд дургуй байдаг !!! Шуналын шүлсээ савируулагчдын Хөвсгөлийг бохирдуулж Хөвсгөлчүүд төдийг Монголыг устгах САНААРХАЛ нь бүтэхгүй !!!

Avatar

Бат 2020-12-22 192.82.73.94

10 Хувь ичих нүүргүй

Avatar

Зочин 2020-12-22 66.181.186.37

10% давкааг бүгд мэднээ

Avatar

Зочин 2020-12-22 66.181.186.118

жингэр нохой хуцаж жингийн цуваа явж л байна….жийрхдэг байх нь.

Avatar

Болд 2020-12-22 103.26.195.168

Энэ балай нохор битгий шоу хийгээд бай чамайг дахьж гаргахгуй шуу дээ

Avatar

Зочин 2020-12-22 103.229.121.135

Ene hulgaich, deeremchid suulde ch ichih nuuree elgendee naadag shig bgaan

Avatar

Зочин 2020-12-22 202.9.40.26

Үнэн үг хэлдэг учир түүнд АН-ынхан мөн МАНАН-гийнхан маш их дургүй. Гэвч ноход хуцаж байсан ч жингийн цуваа явж л байдаг даа

Avatar

Зочин 2020-12-22 202.9.40.26

Даваасүрэн гишүүн Хөвсгөлөөс сонгогдсон гэж арын хаалгадаж бүхнийг Хөвсгөл рүү зөөгөөгүй. Харин өөр бусад гишүүд бол зөвхөн өөрийн аймаг руу бүх хөрөнгөө чадах чинээгээр зөөдөг. Даваасүрэн бол тэгэж явцуурдаггүй. Мөнгө хаана хамгийн чухал хэрэгцээтэй байна тийш нь явуулдаг. Энэ бол ухаантай хүний үйлдэл. МАНАН-гийнхан түүнд их ддургүй учир янз бүрээр гоочилдог. Одоо ч гоочилсоор байна

Avatar

Зочин 2020-12-22 202.9.46.53

Тэнэгээ Даваасүрэн Хөвсгөлийг хоцродсон ядуу аймаг байлгах сонирхолтой юм шиг санагдахгүй бнауу? Ядуу хоцрогдсон хүмүүсийн толгойг попорч эргүүлэхэд амар байдаг.

Avatar

Чимэд 2020-12-22 124.158.83.139

Чи эхлээд шинэ үсэгт тайлагд. тэгээд дараа нь хаана очиж хуцах хонхорт очиж улих чинь чиний хэрэг

Avatar

guur 2020-12-22 122.201.24.248

muu hun gej hun bolgon helhiim hoorhii ortoi baih

Avatar

зочин 2020-12-22 124.158.83.139

чи яах аргагүй "Гуур юм" уурын улаан тулам,гуурын дулаан тулам гэж сонссон уу сонс

Avatar

Зочин 2020-12-22 192.82.71.239

ОХУ-ын Ерөнхий сайд асан М.Касьяновыг "Миша 5%3 гэж хочилдог нь мань хүн аливаа гэрээ байгуулах, асуудал шийдэхдээ үнийн дүнгийнх нь 5%-ийг хувьдаа авдаг (завшдаг) байжээ.. Харин энэ Даваасүрэнг бол 10% гэдэг юм билээ!!! Оросоос илүү мундаг байгаа биз???

Avatar

Зочин 2020-12-22 124.158.83.138

Өөрийн толгой дээрх тэмээг харахгүй байж хүний толгой дээрх хялгасыг харав шүү дээ хэ хэ

Avatar

Зочин 2020-12-22 66.181.179.212

ДЭМЖИДЭГ ШҮҮҮҮ

Avatar

Зочин 2020-12-22 103.229.121.135

ene novshiig iimerhuu bichig usgiin bolovsrolgui yumnuud l demjine deee.

Avatar

Нэргүй 2020-12-22 66.181.189.227

Ц.Даваасүрэн бол хогийн хогийн гэхэд хэтэрхий хогийн амьтан!? Мөнхийн хамгаалалтад байх юм шиг бодож явдаг өөдгүй хог!? Өөрийнх нь эрх ашигт ямар нэг байдлаар нийцгүй асуудал тулгарвал УИХ-ын гишүүнийхээ эрх мэдлийг ашиглаж хууль хяналтынхныг ч дарамталдаг увайгүй этгээд!? Бусдыг хайрлах сэтэгэлгүй этгээд!? Худлаа дүрт!? Цаг цагаараа байхгүйдээ!? Өөдгүй муу хүүр чамайг ард түмэн дахин дэмжихгүй нь тодорхой!?

Avatar

зочин 2020-12-22 124.158.83.139

Боож үхэх гээд явж байгаа хүний нэг нь өөрөө юу. Манандаа мансуураад боож үхэх олсоо олохгүй яваа болчинь яая гэхэв туслахаасдаа Атаархал хорсол хорлол бүгд чамд цугларчдээ, Үүний дараач хор нь бүх биеэр чинь гүйнэ тэгээд нэг их удахгүй л явчихдаг юм Их зовохгүй шиг явчихаарай ёрөөё

Avatar

Зочин 2020-12-22 66.181.189.227

Ц.Даваасүрэн бол хогийн хогийн гэхэд хэтэрхий хогийн амьтан!? Мөнхийн хамгаалалтад байх юм шиг бодож явдаг өөдгүй хог!? Өөрийнх нь эрх ашигт ямар нэг байдлаар нийцгүй асуудал тулгарвал УИХ-ын гишүүнийхээ эрх мэдлийг ашиглаж хууль хяналтынхныг ч дарамталдаг увайгүй этгээд!? Бусдыг хайрлах сэтэгэлгүй этгээд!? Худлаа дүрт!? Цаг цагаараа байхгүйдээ!? Өөдгүй муу хүүр чамайг ард түмэн дахин дэмжихгүй нь тодорхой!?

Avatar

Иргэн 2020-12-22 66.181.189.227

Ц.Даваасүрэн бол хогийн хогийн гэхэд хэтэрхий хогийн амьтан!? Мөнхийн хамгаалалтад байх юм шиг бодож явдаг өөдгүй хог!? Өөрийнх нь эрх ашигт ямар нэг байдлаар нийцгүй асуудал тулгарвал УИХ-ын гишүүнийхээ эрх мэдлийг ашиглаж хууль хяналтынхныг ч дарамталдаг увайгүй этгээд!? Бусдыг хайрлах сэтэгэлгүй этгээд!? Худлаа дүрт!? Цаг цагаараа байхгүйдээ!? Өөдгүй муу н**ш чамайг аод түмэн дахин дэмжихгүй нь тодорхой!?

Avatar

Зочин 2020-12-22 66.181.171.34

Болорчулуун гэж өрөөсөн дугуй нь бий

Avatar

Шударга АРД 2020-12-22 66.181.186.24

Дорнодын эргүү болорчулууныг гурил будааханд хууртдаг нөхөд л дэмждэг.

Avatar

Зочин 2020-12-22 66.181.171.34

Болорчулуун гэж нэг өрөөсөн дугуй нь бий

Avatar

Уншигч 2020-12-22 202.126.88.73

10%-ийн гэдэг нь хэр үнэн бэ?

Avatar

Зочин 2020-12-22 202.126.89.223

ЮУ ҮНЭН ТЭР ҮНЭН.

Avatar

Зочин 2020-12-22 64.119.16.190

Хар Даваасүрэн, Болорчулуун, босооГамбаа нар 76 болчихвол Оюу толгойг алдагдалд ортол ард түмнээ жаргаах нигууртай

Avatar

Кса 2020-12-22 192.82.74.171

Загатнасан газар маажив. Энэ нөхөр өөрөө жинхэнэ хорчин, поп.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж