Н.Энхбаяр, М.Энхсайхан нар хамтарсан мэдэгдэл гаргалаа | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Н.Энхбаяр, М.Энхсайхан нар хамтарсан мэдэгдэл гаргалаа

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.21-нд нийтлэгдсэн

Н.Энхбаяр, М.Энхсайхан нар хамтарсан мэдэгдэл гаргалаа

МАХН-ын дарга Н.Энхбаяр, МҮАН-ын дарга М.Энхсайхан нар өнөөдөр уулзсан байна. Тэд Л.Цог, Г.Уянга нарын эвслээс гарах шийдвэрийн талаар ярилцаж хамтарсан мэдэгдэл гаргажээ. Мэдэгдэлд Л.Цог, Г.Уянга нар ёс зүйгүй алхам хийснийг дурдсан байна. Мөн “Шударга ёс” эвсэл цаашид үйл ажиллагаа явуулах эрх зүйн чадамжтай байгааг тодотгоод хэрэв дээрх хоёр гишүүн эвслээс гарах шийдвэрээ АН-ын эрх бүхий албан тушаалтны санаачлагаар хийсэн бол Засгийн газрыг байгуулсан анхны гэрээ хүчингүй болно хэмээн мэдэгджээ. Ингээд мэдэгдэлийг бүрэн эхээр хүргэж байна.

  1. Хэдийгээр УИХ-ын гишүүн нь УИХ дахь “Шударга ёс” эвслийн бүлгээс гарах эсэх шийдвэрээ өөрөө гаргах нь түүний бүрэн эрхийн асуудал мөн боловч МАХН-МҮАН-ын “Шударга ёс” эвслээс нэр дэвшиж сонгогчдын дэмжлэгийг авч УИХ-ын гишүүнээр сонгогдсон Л.Цог, Г.Уянга нар энэ шийдвэрээ гаргахын өмнө эвсэл, намын удирдлага болон нөхөдтэйгээ уулзаж санал бодлоо солилцолгүйгээр улс төрийн, ёс зүйн, жудаггүй алхам хийж байгаад харамсаж байна.

  2. УИХ дахь МАХН-МҮАН-ын “Шударга ёс” эвслийн бүлэг цаашид үйл ажиллагаа явуулах хууль эрх зүйн чадамжтай байгаа гэдгийг тэмдэглэж байна.

  3. МАХН-МҮАН-ын “Шударга ёс” эвсэл тус эвсэлд багтаж байгаа улс төрийн намууд өнөөгийн хамтарсан Засгийн газрыг тогтвортой ажиллуулах бодлого байр сууриа баримталсан хэвээр байгаагаа мэдэгдэж байна.

  4. Хэрэв АН болон АН-ын эрх бүхий албан тушаалтны санаачлагаар хамтарсан Засгийн газарт квотын дагуу ажиллаж байгаа МАХН-МҮАН-ын “Шударга ёс” эвслийн аль нэгэн гишүүнийг солих өөрчлөх алхам хийсэн тохиолдолд хамтарсан Засгийн газрыг байгуулсан анхны гэрээ хүчингүй болно хэмээн үзэж байгаагаа мэдэгдэж байна.

Т.НОМИН

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-03-21 202.179.26.181

Enxsaixaan evs evs. Evsel gej iim bantan baidgiig xaruullaa. Buruug busdaas bus ooroosoo xai

Төрийн албаны мэргэшлийн шалгалтын номууд 2016-03-21 150.129.143.152

Төрийн албаны мэргэшлийн шалгалт өгөх иргэдэд зориулсан Зөвлөгөө ном, мөн Сорилгын хураамж тестийн ном (2016 оны) Төрийн ордоны баруун хойно байрладаг Хууль зүйн үндэсний хүрээлэнгийн номын худалдаанд байна лээ.Зөвлөгөө номны үнэ нь 5000 төгрөг, Сорилгын хураамж тестийн ном нь 15000 төгрөг гэнэ.Мэргэшлийн шалгалт өгөх иргэн эхлээд Зөвлөгөө номыг судлаад, дараа нь Сорилгын хураамжид орсон тестүүд дээр ажиллавал гүн бат мэдлэгтэй болж, шалгалтаа амжилттай өгөх магадлалтай гэнэ.

Зочин 2016-03-21 104.228.158.165

Uyanga jivuun yumaa, hun shig hun bol MAXH iin nereer songogdchood tugsgul havid ni ingej boldoggui l bhgui yu.

Зочин 2016-03-21 104.228.158.165

Uyanga jivuun yumaa, hun shig hun bol MAXH iin nereer songogdchood tugsgul havid ni ingej boldoggui l bhgui yu.

Зочин 2016-03-21 59.153.112.83

Уянга бол Монголын төрийг үймүүлэх л зорилготой хүн шиг байгаа юм

Зочин 2016-03-21 43.242.243.106

AЛЬ МУУГАА Л ЭНЭ ХҮН РҮҮ ЧИХЭХ ЮМ ДАА ҮНЭНДЭЭ АВААД ГАРХААР АВААД ГАРЛАА ГЭХ ЗАСГААС ГАРЛАА ГЭХЭЭР ТӨР ҮЙМҮҮЛЛЭЭ ГЭХ ГЭСЭН ХИРНЭЭ ДУРТАЙ ҮЕДЭЭ ХӨӨЖ ГАРГАХ ДУРТАЙ ҮЕДЭЭ ХАМТАРЧ АЖИЛЛАХ ГЭ АН Ч ҮНЭН АРЧААГҮЙ ЗАНТАЙ ЮМ ДАА МАН Ч АДИИЛ ДАА

Зочин 2016-03-21 182.160.37.114

Enxbyar, Enxsaixan 2-t Mongoliig xugjuulchix sanaa baival busad ni demjeed xamtrax xeregtei. Odoo uls turjix tsag bish Ene uls xetsuudlee shuu. Bugd niileed avaxaa avaad xayaxaa xayaad neg sanaagaar uragshilval ard tunend maani xeregtei baina daa.

Зочин 2016-03-21 150.129.141.130

Эцэг эх нь болсон шударга ёс эвслээ худалдаж улс төрийн ашиг хонжоо хайгч Цог, Уянга нарын үйлдэлд хариу цохилт өгсөн хоёр Энхэд баяр хүргэе. Та хоёр нийлээд явбал чаднаа.

Зочин 2016-03-21 182.160.38.111

Энхсайхан нэг хэсэг Баттулгын зараалаар энд тэнд очиж ажиллаж байсан. Одоо болохоор эд нар хонь чоно болж байгаа нь улс төр ямар муухай гэдгийг харуулж байна.

Зочин 2016-03-21 122.201.31.250

Цог Уянга хоёр гарлаа, эвсэл задарна, ЗГ ганхана, ЕС онхолдоно, Баабар буцаад төрхөмдөө очно, сар хагасын настай Засаглал ... ха ха дампуу Төр

Зочин 2016-03-21 202.21.106.157

Иргэний хөдөлгөөнийхөн замын хань юм. Тэдэнд зорьсон зорилго байна уу. Тэд төрөөр тоглохыг юман чинээ бодсонгүй.Сонгууль дөхөж байгаа тул шударга хүн болж өөрсдийгөө сурталчлах ажилд оржээ.

Үнэн 2016-03-21 103.57.93.79

Н.Энхбаяр, Энхсайхан нар долоон уулын цаагуур далд орвол Монголчуудын амьдрал арай дээр болно. АН, МАН-ын луйварчид уствал ард түмэн бүр ч жаргана.

111111 2016-03-21 103.26.193.32

7-н уул чинь хэтэрхий ойрхон бнаа. Хаа байсан Солонгосоос удирдаад байсан хунд Тов аймгаас удирдах амархан ш дээ, ккк

зочин 2016-03-21 122.201.21.78

Зөв шийдвэр гаргасан байна. дэмжиж байна.

Зочин 2016-03-21 49.0.161.246

huurhiis haana shurgalj dahin neg songogdoh ve gej dee ayagui bol ardhcilsan namd orood tuuj yavah viii

Зочин 2016-03-21 103.26.193.74

өөрсдийнх нь хийдэг улс төрөөр бол "эвслээс гарлаа шүү" гэж урдчилж хэлж, түүгээрээ айлгаж өөртөө ашигтай ямар нэгэн шийдвэр гаргуулах гм зүйл хийх ёстой байж л дээ

Зочин 2016-03-21 122.201.21.210

Авилгачин шоронгоос гарциймуу

Зочин 2016-03-21 59.153.114.53

zuv sh tee

Иргэн 2016-03-21 103.26.194.232

Монгол улсын үндэсний эрх ашигт харшилсан 2 Н О В Ш .

иргэн 2016-03-21 103.26.194.232

Монгол улсын үндэсний эрх ашигт харшилсан 2 *****.

ганаа 2016-03-21 122.201.24.24

Араас нь гарах гишүүн нэг биш 2-3 байгаа байх

Манай АН М.Энхсайхан даргаа нэхэж байна. 2016-03-21 49.173.8.35

Манай АН М.Энхсайхан даргаа нэхэж байна.

сонин асуулт байна. 2016-03-21 202.179.27.49

та 2 өөрсдөө эрхзүйн чадамжтай юм уу.

М.Энхсайхан дарга хэзээ АН-д нэгдэх вэ? 2016-03-21 49.173.8.35

М.Энхсайхан дарга хэзээ АН-д нэгдэх вэ? Ямар удаан гомдодог юм бэ? Манай АН-ын дарга байсан хүн ингэж удаан гомдох хэцүү байна.

М.Энхсайхан хэзээ АН-д нэгдэх вэ? 2016-03-21 49.173.8.35

М.Энхсайхан дарга хэзээ АН-д нэгдэх вэ? Ямар удаан гомдодог юм бэ? Манай АН-ын дарга байсан ингэж удаан гомдох хэцүү байна.

Зочин 2016-03-21 182.160.3.65

"Шударга ёс эвсэл"- д шударга юм гэж байхгүй юм байнаа гэдгийг ард түмэн мэддэг болсон. Харин монгол хэлэнд шударга ёс гэж үг байдгийг сануулж байгаад л талархах юм. Түүнээс энэ 4 жил чин үнэндээ "Шударга ёс эвсэл" төрд ихээхэн давуу байдал олж элдэв асуудалд шууд төрийн эрхийг барьцаалж байсан нь уул шугамандаа шударгаар хэлбэл нүгэл нь ихэдсэн шүү дээ. Одоо сонгуулийн хугацаа дуусах гэж байхад ингэж яриад хэрэггүй л дээ. Хэн тоохов дээ.

Зочин 2016-03-21 202.179.18.194

Энхсайхан ямар удаан гомддог юм бэ. Эмэгтэй хүн шиг.

Зочин 2016-03-21 150.129.141.206

Хоёр хулгайч ....

БАЗУУЛЧИХЖЭЭ. 2016-03-21 202.21.106.123

ТА 2 СОНГУУЛЬ БОЛТОЛ АЯТАЙХАН БАЙГААРАЙ. НЭГ Л ДАРВАЛЗВАЛ АТГ, ТЕГ ХҮЛЭЭЖ БАЙГАА ШҮҮ. СОНГУУЛИЙН ДАРАА НҮДНЭЭС ДАЛД ХОЛХОН ШИГ ЗАЙЛААРАЙ . ГЭЭД Л ЭНЭ ХОЁР НАМ БОЛСОН НЬ ТОДОРХОЙ Л ДОО.

Зочин 2016-03-21 103.229.121.68

Та хоер ямар сонин улс вэ, та хоерыг хэн тоох вэ, нохой хэн саах вэ

Зочин 2016-03-21 103.229.122.149

та 2 дут. ялтан нэг худаг руугаа яв.

Зочин 2016-03-21 103.229.122.149

та 2 дут. ялтан нэг худаг руугаа яв.

ахахаха 2016-03-21 202.179.10.150

Шадар сайдын суудалыг сэрүүн зүүдэлсэн амьтанд энүүнээс өөр хэлэх үг байхгүй,энэ үгийг нь хэн ч сонсохгүй чааваасдаа,харин ЦОГ,УЯНГА нар зөв юм хийжээ цаашид дэмжинээ.

Зочин 2016-03-21 103.229.121.68

Шудрага еос эвсэл Шудрага бус эвсэл болоод удсан, ямарч эрх зуйн чадамжгуй болсон гэдгээ энэ эрхэмууд мэдэхгуй байна

Зочин 2016-03-21 202.21.106.123

энэ 2 чинь засгаас гарчихвал амьдрах чадваргүй болчихно ш дээ. бас дээрээс нь биднийг битгий шалгачихаасай л гэсэн горьдлого тээсэн л хоёр баагийй шд. дээрээс нь Элбэгдорж атгачихсан хаашаа ч холдож чадахгүй хоёр.энэ хоёр нэг л дураараа хөдлөх юм бол маргааш нь ТЕГ-т энхсайхан шалгагдаж АТГ-т энхбаяр дахиад оймсоо гозолзуулах ховорхон хувь заяаны эзэн болно шд. энэ хоёр ОДОО ҮНЭХЭЭР ГӨЛӨГ БОЛСООН. ЭДНЭЭС ЮУ Ч ГАРАХГҮЙ.

Зочин 2016-03-21 150.129.140.33

энэ 2 хүн улс төрийн тоглоомоос хожил авах нь өнгөрчээ.. хувийнхаа ажлыг хийх нь ашигтай болжээ.. төрийн ажлаар дэндүү тоглож иргэдээ хохирсоор байгаагаа ойлгоосой.............. ЭМС-ын сайдаар АН-аас хүн тодруулахыг та 2 дэмжээсэй........ Энхбаяр улсын ажлыг хийгээч............ олон сараар уялаа......... Одоо АН-д энэ суудлыг өгөөсэй........Энхбаяр чи төрөөр тоглохоо зогсоогооч....арчаагүй эр минь.........

ккк 2016-03-21 103.9.91.214

МАН-ын сайдуудыг ЗГ-ын гишүүнээс чөлөөлбөл би сайдын алба өгнө гэсэн сайд хэн билээ.

Зочин 2016-03-21 202.179.18.194

Улс төрийн хэрүүлээс ард түмэн залхахаас гадна Монголын эдийн засаг залхаж байна. Болиоч. Ядаргаатай юм. Хэрүүлч авгай шиг.

Иргэн 2016-03-21 124.144.149.81

Та хоёр тэжээвэр гөлөг шиг АН-ын хатавчинд зогсчихоод чацга цариалж байхаар чаддаг юм бол засгаас гараад явцгаачихаачээ?! Чадваогүй, хүн юм хийлгэдэггүй гээд юм яриад байхын оронд зоригтой алхам хийгээчээ!

Зочин 2016-03-21 202.179.18.194

Засгийн газрыг дахиад бужигнуулах нь уу. "Шударга бус" эсвэл. Улс орноо бодохгүй юу.

Бат 2016-03-21 202.72.245.165

Улс төрийн хэрүүлээс ард түмэн залхаж байгаа шүү?? Нэг л мундаг өөрсдийгөө зөвтгөсөн улсууд,Төрийг ариун байлгахад,бохир улс төрчдийг сонгуулиар хасах хэрэгтэй?? -Тэр Залуучуудийн Холбооны ХАР ЯВДАЛ,ХАр ЖАГСААЛТ их чухал сонголт шүү? гэдгийг ард түмэн ойлгож байгаа шүү??

zochin2 2016-03-21 202.179.11.66

Ta nar grghgui gd yadgim...ta nar shg awligchid bish uchraas,...

Зочин 2016-03-21 202.21.106.123

АЙЛЫН ХООЛ БУУДАЖ БАЙГАА ХОЁР ҮҮНЭЭС ӨӨР ЮУ ГЭХЭВ ДЭЭ. АЙЛЫН ЭЗЭН ХӨӨГӨӨД ГАРГАЧИХГҮЙ БАЙГААСАЙ Л ГЭЖ ЗАЛБИРЧ СУУГАА Л УЛСУУД Л ДАА. "ШУДАРГА ЁС" БҮЛЭГ ЧИНЬ ЕР НЬ БАЙГАА ЮМУУ ДАА. БАЙХГҮЙ Л БОЛЧИХСОН ЮМ ШИГ Л БАЙНА ШД.

zzz 2016-03-21 124.158.107.6

hiih yumaa olson nowshnuuud yumaaa 2 hulgaichiin gariin useg