Замын хөдөлгөөнд оролцох QR кодоо дахин хэвлүүлнэ | News.MN

Замын хөдөлгөөнд оролцох QR кодоо дахин хэвлүүлнэ

Замын хөдөлгөөнд оролцох QR кодоо дахин хэвлүүлнэ

Замын хөдөлгөөнд оролцох QR кодоо дахин хэвлүүлнэ

Бүх нийтийн бэлэн байдлын зэрэгт маргааш (2020.12.23) шилжих шийдвэрийг Засгийн газраас гаргасан. Хатуу хөл хорионы үеэр үйл ажиллагааг нь хязгаарлаагүй байгууллагад ажилладаг хүмүүсийн автомашинд QR код олгох юм. Мөн 800 таксинд QR код олгох аж. Замын хөдөлгөөнд оролцох зөвшөөрлийг smartcar.mn сайт руу хандаж авах бөгөөд өмнө нь код авсан бол шинэчилсэн загвараар дахин хэвлэж авах юм байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ард 2020-12-22 203.91.115.51

Бүртгэл хүсэлт өгөөд 2 хонолоо зөвшөөрөл одоо болтол гараагүй байна арай юм аа бөөн хүнд суртал

Avatar

Хуульч 2020-12-22 202.126.89.249

Төр засаг сүржин мэдэгдэл, муйхар аргаар шийдэж, ямар ажлын төлөвлөгөө з.б-гүй вмаа.

Avatar

Зочин 2020-12-22 139.5.216.88

Үргүй зардал төсвийн мөнгө урсгаж байна Нийслэлээс гаргаж байгаа үрэлгэн бизнес болов уу? 15 байгууллагын ажилтнуудын бичиг баримт ажлын үнэмлэх шалгаад зохицуулж болох баймаар юм. Одоо код зөвшөөрөл авах гэж баахан хүн цуглаж гуйлга хахууль гээд бөөн чирэгдэл болно түвэгтэй юм.

Avatar

Иргэн 2020-12-22 139.5.216.88

Дахин код гаргаж яах юум бэ? Хуучин кодоороо явж болохгүй юу? Шинэ кодоо дхаин зарах байх даа! Далимдуулж дуусахгүй юм.

Avatar

,зочин 2020-12-22 64.119.16.227

Хувийн машинтай бол такси компани бүртгүүлчихээд явж болох уу

Avatar

Зочин 2020-12-22 202.131.245.6

zugeer l ter 15 baiguullagiin ajiltnuudaa ajliin unemlehiig shalgaad yavuulaachdee. hun bolgond qr code chin oldohgui baina, baiguullagiin ner deer bdag heden mashind l oldoj bna. tegeed busdiig n avtobusaar yav geed bhiin. avtobus chin uuruu mash ersdeltei bus bolchihood bna shuu dee Sandagsureeeen

Avatar

Зочин 2020-12-22 202.179.26.168

ӨМНӨХ ДЭЭР НЬ ТЭР МАШИНЫ ДУГААРЫГ ЖИЖГЭЭР БУЧИХСЭН БАЙГАА БИЗ ДЭЭ. ХЭДЭН ЗАМЫН ЦАГДАА ХӨДӨЛГӨӨН ЗОХИЦУУЛАГЧ НАРЫН ХАРААНЫ БЯДЫГ БАРААД ЦАГ БАРААД БАЙСАН ЮМ. ОДОО Л НЭГ АХИСАН ТҮВШИНД ОЙЛГОЖ КОД БОЛОН ДУГААРАА ТОМРУУЛСАН БАЙНА. КОДЫГ НЬ НЬ УНШУУЛАХАД ЭНЭ ЗЭРГИЙН БАЙХАД ТЭР ХЭРЭЭРЭЭ ХУРДАН ТАНИДАГ ЮМ. ТА НАР ЕР НЬ ҮХСЭНДЭЭ УУРЛААД БАЙДАГ ЮМ. ХҮНИЙ ТӨЛӨӨ АМЬДАРЧ БАЙГАА ЮМ ШИГ. ДАГАЖ ЗОХИЦООД АЖИЛЛАЖ АМЬДАРЧ ЧАДАХГҮЙ БОЛ ЗАЙЛЦГААГААЧ. ЯАХ ГЭЖ МАШИНЫГ УТСЫГ БАЙНГА САЙЖРУУЛЖ ҮЙЛДВЭРЛЭДЭГ БИЛЭЭ БОД.

Avatar

Зочин 2020-12-22 202.170.84.188

яг үнэн.

Avatar

Иргэн 2020-12-22 66.181.189.169

Ингэж чирэгдэл учруулдгаа хэзээ болих вэ??? Өмнөхөөсөө юугаараа илүү болчихсон гээд шинээр хэвлүүлэх гээд байгаа юм бэ???

Avatar

bb 2020-12-22 202.21.113.146

Дахиж хэвлэж авах гэсэг чинь мэдээллийг устгасан байна. Ямар учиртай юм болоо. УОК НОК 2 бас л будлиад байна даа.

Avatar

Зочин 2020-12-22 202.170.84.188

шинээр хүсэлт дахиж гаргах юм уу? Эсвэл хуучин олгосон хүмүүс нь шууд хэвлэх юм уу? Одоо smartcar.mn руу орохоор өмнө нь олгосон байсан QR алга болсон байна?

Avatar

Зочин 2020-12-22 202.170.84.188

Юун дахиад хэвлэх вэ? өмнө нь өгсөн чигээрээ л бай л даа..

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж