Японд зам түгжирч, 1000 гаруй хүн зам дээр хоножээ | News.MN

Японд зам түгжирч, 1000 гаруй хүн зам дээр хоножээ

Японд зам түгжирч, 1000 гаруй хүн зам дээр хоножээ

Японд зам түгжирч, 1000 гаруй хүн зам дээр хоножээ
An aerial photo shows many cars being stuck on Kan-Etsu expressway in Minami-uonuma City, Niigata Prefecture on Dec. 18, 2020. Vehicles were stranded on expressways in Niigata and Gunma prefectures as snow continued to fall from northern Japan to mainly the Sea of Japan side of western Japan since 15th.( The Yomiuri Shimbun via AP Images )

Японы нийслэл Токио хотыг Нийгата мужтай холбодог Канецу хурдны зам цасанд боогдож, 1000 гаруй хүн машинтайгаа зам дээр хоножээ. Тус улсын төв болон хойд нутгуудаар их хэмжээний цас орж, зарим газар цахилгаангүй болсон байна.

Нийт 15 км орчим газар машинууд түгжирсэн бөгөөд хүмүүс ундны ус, хоол хүнсгүй хоножээ. Одоогоор Токиогоос гарсан чиглэлд автозамын түгжрэл арилсан бол Токио хотыг чиглэсэн хөдөлгөөн түгжрэлтэй хэвээр, түгжрэлд зогссоор байгаа зорчигч, жолооч нарт яаралтай тусламжийн багийнхан хүнс, шатахууны тусламж үзүүлсэн байна.

Түгжрэлийн үеэр 30 орчим насны эмэгтэй, 60 орчим насны эрэгтэйн бие муудаж, эмнэлэгт хүргэгджээ. Цаг агаарын гамшигт үзэгдлийн асуудлыг газар дээр нь ажиллаж шийдвэрлэхийг тус улсын Ерөнхий сайд Ёшихидэ Сүга холбогдох албаныханд үүрэг болгосон байна.

Эх сурвалж: CNN

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ЗөвЗөв
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-12-18 192.82.69.21

Сонин нь энд ирж бизнэс хийж байгаа Япон, Солонгосууд ихэвчлэн луйварчид байх юм.

Avatar

Зочин 2020-12-18 192.82.67.42

Луйварчин газарт луйварчид л ирнэ шдээ!!!

Avatar

Зочин 2020-12-18 146.115.161.230

Нутагтаа багтахгүй нь л зайлдаг байх. Монголчууд ч ялгаагүй хилийн чанадад худалч хулгайч луйварчид нь л. Европ тэр чигээрээ хулгайч. Төрөлжиж хулгай хийснээ хоорондоо бартерддаг байсан гэнэлээ. Цагийн эрхээр гайгүй болсон гэж найднам. Америкийн монголчууд нэг л барлаг. Олонхи нь. Мөнгийг шүтчихсэн. Өлөн. Байр савандаа ч өөрсдөөрөө байчихгүй 2-3 айл нэг дор чихэлдээд л. Хажуу өрөөндөө айл авна гэсэн зар дүүрэн.

Avatar

Зочин 2020-12-18 202.9.40.33

Үгүй мөн азгүй ард түмэн шүү ! Дэлхийн дулаарал н тэр гээд есөн шидийн шалтгаанаар 129 сая хүнтэй, дэлхийн 3 дахь эдийн засаг энэ улс алгуурханаар далайд живж байна ! 200 жилийн дараа япон улс, самурай нар дэлхий ертөнцөд байхгүй байх ч юм билүү !!!

Avatar

Зочин 2020-12-18 202.9.40.33

Үгүй мөн азгүй ард түмэн шүү ! Уул нь дэлхийд эдийн засгаар 3 жагсдаг томоохон гүрэн ! Дэлхийн Дэлхийн дулаарал н тэр гээд олон шалтгааны улмаас 129 сая хүн амтай энэ арал улс эргэлт буцалтгүйгээр живж байна ! 200 жилийн дараа япон улс самурай нар гэж байхгүй болох ч юм билүү !!!!

Avatar

Монголоо бичийч 2020-12-18 202.179.24.9

Юун ёфоон. Хэдэн жилйин өмнө 6 сарын 1 нд хөдөөнөөс хот орох гээд БЗ товчооны тэнд олон зуун машин хоносон штээ

Avatar

Зочин 2020-12-18 122.201.24.104

Моралийн маш нарийн хэм хэмжээнүүдийг хүүхдэд ухаан орсон цагаас нь хатуу суулгаж өгдөг. Жишээ нь: нийгэмд амьдрахдаа эргэн тойрны хүмүүст саад хийж болохгүй гэдэг. Лифтэнд орохдоо хүнийг шүргэхгүй, түлхэхгүй, хөл дээр нь гишгэхгүй, авто замд явахдаа хүний урдуур дайрахгүй, шахахгүй, урд нь зогсож саад болохгүй, зогсоолд ард нь машинаа хөндлөн тавиад орхихгүй, олны газарт чанга ярихгүй, орилж хашгирахгүй, гудамжинд шүлс хаяхгүй, дараалалд зогсохдоо урдах хүний шилэн хүзүүрүү амьсгалхгүй г.м.

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2020-12-18 103.26.193.168

"Өмнө зүгийн зэрлэгүүд" гэж түүхэнд тэмдэглэгдсэн энэ самурайнууд нөгөө самурай сэлмээрээ хүмүүсийн толгойг гялс авдаг гэж байгаа юмдаа. Энэ самуурайнууд уу …

Avatar