Оросын улстөрчид Казахстаны газар нутгийг Зөвлөлтийн бэлэг гэв | News.MN

Оросын улстөрчид Казахстаны газар нутгийг Зөвлөлтийн бэлэг гэв

Оросын улстөрчид Казахстаны газар нутгийг Зөвлөлтийн бэлэг гэв

Оросын улстөрчид Казахстаны газар нутгийг Зөвлөлтийн бэлэг гэв

ОХУ-ын зарим улс төрчид Казахстан улсын газар нутаг, тусгаар тогтнолын асуудлыг хөндөж эхэлсэн нь казахстанчуудыг бухимдуулах болжээ. Тодруулбал, энэ сарын 10-ны өдөр Оросын төрийн Думын Боловсрол, шинжлэх ухааны байнгын хорооны дарга Вячеслав Никонов төв телевизийн нэвтрүүлэгт оролцохдоо 1917 онд Зөвлөлт улсыг байгуулагдаж байхад Казахстан гэж улс байгаагүй, хойд хэсэг нь хүн амьдардаггүй эзгүй газар байсан, урагш сунасан газар нутгийг Зөвлөлтийн удирдагчид бэлэг болгон казахуудад өгсөн гэх мэтээр ярьжээ. Гэхдээ тэрбээр сүүлд нь өөрийн цахим сүлжээндээ хуудсанд “Казахууд Зөвлөлтийн үед тогтоосон хилээ хэвээр хадгалах сонирхолтой байдаг. Казахстаны ахан дүүстэйгээ найрсаг харилцаатай явдгаа илэрхийлмээр байна” гэж бичсэн байна.

Харин маргааш нь Оросын Эх оронч хөдөлгөөний гишүүдийн нэг Москва дахь Казахстаны элчин сайдын яамны хаалган дээр “Казахстаны умард хэсэг бол Оросын газар нутаг” гэсэн бичиг өлгөжээ.

Түүнчлэн хэд хоногийн дараа Думын гишүүн Евгений Федоров Казахтсаны газар нутаг бол Оросоос өгсөн том бэлэг хэмээгээд Никоновтой бүрэн санал нэг байгаагаа илэрхийлсэн байна. Мөн Казахстаны эрх баригчид Оросуудад талархалтай хандах ёстой байтал Казахстаны гадаад хэргийн яам Никоновын байр суурийг эсэргүүцсэн гэж ярьжээ. Өмнөх өдөр нь Казахстаны Гадаад хэргийн сайд Марат Сыздыков Никоновын байр суурийн талаар эсэргүүцсэн мэдэгдэл гаргасан аж.

Энэ асуудлаар Казахстаны парламентын доод танхимын гишүүн Бахытбек Смагуль өөрийн цахим сүлжээндээ Никоновын ярьсан зүйлийг шүүмжилж “Дэлхийн хамгийн том улсыг дүүргэх хангалттай хүн ам Орост байхгүй шүү дээ. 2010 оны тоо баримтаас харвал 8,500 орчим тосгон газрын зурагнаас арчигдаж, 19 мянган суурин хоосроод байна” гэж бичжээ.

ОХУ-ын Ерөнхийлөгч Владимир Путин 2014 онд “Казахууд өмнө нь хэзээ ч төр улстай байгаагүй” гэсэн утгатай зүйл ярьж, шүүмжлэлд өртөж байсан бол үндсэрхэг үзэлтэй улс төрч Владимир Жириновский Казахстаныг Орост нэгтгэх ёстой гэж байнга ярьдаг. Мөн  Казахстанд хоригдож байсан Нобелийн шагналт зохиолч Александр Солженицын ч Казахстаны тусгаар тогтнолыг үгүйсгэдэг байв.

Эх сурвалж: Radio Free Europe 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
116
ЗөвЗөв
30
ТэнэглэлТэнэглэл
26
ХахаХаха
14
ГайхмаарГайхмаар
13
БурууБуруу
4
ХөөрхөнХөөрхөн
3
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

253 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-12-17 103.212.118.56

Хуучин Варшаавын гэрээний гишүүн орнууд, дараа нь ЗХУ-аас тусгаарласан орнуудыг НАТО нарийндаа ээлжлэн залгиж,тэгээд бас дайсагнан ОХУ-ын хил рүү дөхөөд байгаа нь тийм ч бахрахмаар сайхан зүйл биш дээ.Уг нь НАТО-г дорно зүгт өргөтгөхгүй гэж анх хэлсэн амандаа хүрч, энх тайвнаар зэрэгцэн орших,харилцан ашигтай хамтын ажиллагааг хөгжүүлэх бодлого баримтлан найрсагаар оршин тогтнож болдоггүй л юм б**х даа.Манайх тал тал тийшээ туйлширч самбаганах ч хэрэггүй биз дээ.

Avatar

Зочин 2020-12-17 172.56.42.126

Orosuud uursduu bolohgui baigaamaa. Orosoos aisan ulsuud NATOd negdeed…..

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.161.46

Tiimee muusain hasguudad gazar nutag gj bhgui zxu baiguulagdaj delhiin 2r dain degdej sotsializmiin ih buteen baiguulalt zxu zadrah gd tuuhen tom uil yavdal urnuh ued hasguud dund ni orhigdoj zxu zaaj ugsun gazar amidrah bolson

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.126.90.61

Chingisiin ued Kirgiz buyu hirgis gej ertnii tuuht uls baisan ba olon omogoos burddeg bailaa.Ter dund kazak gedeg jijigheen omog baisan.16.17 zuunii ued mongoliin zuun gariin ulstai nutag bulaatcaldan temtceldej odoogiin nutagt suurshin 1917 ond ЗХУ baiguulagdahad bureldehuund n kazakstan gedeg nertei orson yum

Avatar

Baga davar hasaguud 2020-12-17 64.119.27.231

Xasaguudaa mongold baih durgui bol Kazakhstanruugaa tonilj bno shuu bogd haanii iveeleer tolgoi horogdoh gazartai bolchood odoogoor mongold baih buhiil turiin halamj uilchilgeeg unegui avch mongolchuudtai tegsh erhtei amidarch baij denduu davarch bgaan bishuu shashin hel soeld chin mongolchuud bid hundetgeltei xaritsaj bxad bagaxan shig darvalzaarai esvel zailj bas bolno shu de

Avatar

Зочин 2020-12-17 139.5.216.192

Нутгыг аван Казахстан гэх улс байгуулагдан салан тусгаарласан түүхтэй

Avatar

Зочин 2020-12-17 139.5.216.192

Ар монгол 1691 онд Баруун монгол 1755 онд манжид эзлэгсэн байдаг. Зүүнгарын газар нутгыг манжууд тэр үеийн оросын хаант улсад бэлэглэсэн байдаг. ЗХУ байгуулагдахад Казакууд газар нутаггүй оросод оршин тогтнож байсан. Ар мангол манжаас 1911 онд салан тусгаарлан 1921 ардын хувьсгал ялан БНМАУ үүссэн 1939 онд халхын голын дайн болоход ЗХУ тусламжтайгаар япончуудыг ялсан байдаг.1990 онд ЗХУ задрахад БНМАУ ардчилал руу шилжин Монгол улс нэртэй болсон байдаг.Казакууд 1990 онд оросоос 2724900 км газар

Avatar

Сандаг 2020-12-17 103.229.122.13

Монголын туух энд хамаагуй, казакуудад ЗХУ их газар егсен нь унэн, херег дээрээ оросууд ундэсгуй зуйл яриад байгаа юм биш. Казакууд яахав нэгэнт авсан нутгаа элдэв туух ярьж хамгаалахаас биш яахав

Avatar

Монголчууд 2020-12-17 103.212.118.52

Монгол бол Халх. Халх бол Монгол биш.

Avatar

Өвгөн Балдан 2020-12-17 122.201.31.167

…Өвөл хүйтэн болдог… гэдэг шиг юугаа бичээд байгаа юм бэ. Эдгээр 5 СТАН-ууд эртний 13-р зууны Монголын их эзэнт гүрний л үндэстнүүд шүү дээ. Маргаад яахын бэ, цагийн гарз, одоо байгаагаараа л байцгаая л даа.

Avatar

Зочин 2020-12-17 139.5.216.192

Казахстан гэж улс дэлхийн түүхэнд огт байгаагүй одоогийн газар нутагын байрлалд нь монголын Зүүнгарын хаант улс оршиж байсан. Их Монгол улс задрахад монголчууд өвөр монгол буюу цахар , ар монгол буюу халх , баруун монгол буюу ойрдууд хэмээн хуваагдсан. Галданбошигт хаан одоогын казахстаны газар нутгийн байрлалд нь Зүүнгарын хаант улсыг үндэслэн одоогын каспин тэнгисээс ар монголын ховдын хязгаар хүртэлх өргөн уудам газар нутгийг хамран оршин тогтнож байсан. Өвөр монгол манжид 1636 онд

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.9.40.4

Кремль боломж нь олдоод эгзэг нь таарвал Казахстаныг ч 2 дахь Крым болгохыг хүсдэг нь тодорхой ! Гэвч иймэрхүү хүсэл эдийн засгийн чадавхи, гадаад ертөнцийн дэмжлэг гээд олон зүйлээс шалтгаалах нь ойлгомжтой ! Казахууд ч Оросын империйн нөлөөнөөс аажмаар салж холбож бн ! Ж нь кирилл үсгийг латинаар солих зэрэг ажлууд эхэлсэн !

Avatar

Зочин 2020-12-17 122.201.31.142

ХАСАГУУДАА ОРОСУУД ЭРГЭЖ ИРНЭ ГЭЭ БИЗ ДЭЭ БЯРТАЙ МӨНГӨТЭЙ БОЛООД БУЦААД ИРНЭ ГЭЭ БИЗ ДЭЭ

Avatar

мро 2020-12-17 66.181.161.48

Манайхан Оросуудын б*****ү орлоолдоо. ясны б**с долоогчид юмда хөөрхий

Avatar

bb 2020-12-17 66.181.161.48

Орос Казахстанруу дайрвал амиа хоролсонтой адил. Ерн Путин Назарбаев 2 нэг тэрэгний өрөөсөн дугуйлдаа

Avatar

Mongol 2020-12-17 64.119.21.37

Ene bayan ulgiin kazakuud hujagaas orj irsen yag ymar undesten yum medhgvi persiin vldegdel vv turk yum uu yunch oilgohdoh gvi. Vvh tvvhgvi garuud mongold uusad udaj bain daa uursdiin yos zanshil alga bolsoor udahgvi bye2 bolon doo

Avatar

h*** pisda min 2020-12-17 66.181.161.114

Yanhanii ur tol hutsaa

Avatar

Хайрхан 2020-12-17 103.229.123.21

Шуудайнд хийсэн үхэрний эвэрнүүдээ !!!, Та нартай, та наргүй тэд учраа олчих байх. Хэрүүл байвал амаа билүүдээд ороод ирдэг хэрүүлч авгай шиг залуучууд олон болжээ

Avatar

saraa 2020-12-17 103.212.119.44

yron hasaguud mongold eleg muutai hvn chanargvi aimaa bodson omhii sanaatai ehneesee kasagtand ochison kazak uud aimdarch chadagvi yduu zvdvv daramtluuj aim zuudag shvv dee mongold tomorood baih shaardlagvi shvv

Avatar

Хайрхан 2020-12-17 103.229.123.21

Хятадууд Монголчуудыг бас санаа муутай, цаашаа сэтгэлтэй улс гэж ярьдаг гэсэн шүү

Avatar

Үнэн 2020-12-17 64.119.27.80

3 дахь хөрш бидэнд өөр нэг гарц, боломж, 2 акулын эсрэг нэгдмэл үзэл бодолтой байх ёстой

Avatar

Үнэн 2020-12-17 64.119.27.80

Ардчилал байхгүй газрыг ингэж дарлаж болдог. Цөөхөн улс төрчдийг дарамталэ болдог, ард түмнийг бол хэцүш. ЭНЭ МОНГОЛЫН ОЛОЛТ

Avatar

Ккк 2020-12-17 80.217.100.131

Оросууд Казахстаныг тэгж дарвал Монголд байгаа Өлгийн казахууд нам болно доо хөөрхийсүүд ккк

Avatar

Hha 2020-12-17 66.181.161.114

Tiim yum hezeech bolohguy chadahchgui

Avatar

хэхэ 2020-12-17 103.229.122.153

Оросуудын үнэн нүүр цухайж байна их идвэл гэдсэнд халтай орос сөнөх замруугаа их л хурдтай явж байна даа

Avatar

хэхэ 2020-12-17 103.229.122.153

Монголын казакуудын тухай ам мэдэн хуцалдаж байгаа хулгайч нарт бүгд ялтай шүү амаа мэдэж хуцалдаарай

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.131.235.134

Хасаг рүүхний нөгөө юм нь хөндлөн бдаг гсн
Цус ойртоод шинжаанд бхдаа хужаад хүчиндүүлээд

Avatar

Өлгий минь 2020-12-17 59.153.85.82

10 жилийн дараа өлгий Кстан болно. Харин үлсэн нь ???

Avatar

хэхэ 2020-12-17 103.229.122.153

тамруугаа тонил чи

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.126.88.163

Өө заза хасагуудаас хасаг хэлийг бан хичэхье яадаг юм ингээд байвал

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.131.235.134

Хасаг хүүхнүүд шинжаанд байхдаа хужаад хүчиндүүлсээр бгаа нөгөө юм нь хөндлөн болцон гсн

Avatar

үнэн 2020-12-17 103.26.194.147

казакууд бол лалын цыганууд

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.161.65

Монголын казакууд казакстаныг өмөөрөөд байх зүйлгүй. Хятадаас дүрвэж ирчээд .

Avatar

хх 2020-12-17 66.181.161.48

өөр хэнийгээ өмөөрхөв дээ

Avatar

Халх 2020-12-17 202.21.108.132

Үнэн, Казахстаны 1 тэрэгтэй таарч билээ, Чингис хааныг казак хүн манай хаан гээд, би ч галзууртлаа уурлаж билээ, үнэн сэтгэлээсээ тэгж боддог юм билээ

Avatar

хэхэ 2020-12-17 103.229.122.153

чи халх биш үхэр

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.184.225

Казак гэж бгаагүй хасгууд л энэ тэнд бсан

Avatar

Зочин 2020-12-17 46.197.154.8

Tegbel omno mongol gsn uls baigagui ta nar bugd hiatad garaltat ard tumen mongol humuusuudiin tsarai ni hurtel huja naraas iluu dutuu yumgui dabhragui jijghan nudtei bainga muu nobchnuud udahgui ta nar hiatad bolno ta

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.126.89.237

kazakstanruugaa hari l da engej uzen yadan bj end bj yah geed bgn?

Avatar

Монгол эр 2020-12-17 46.114.2.68

Kazakhstan orstoi muudaltsuul, hytaduudad zalgiulna, tegeed Kazakuud Uigurchuud shig hytaduudad daranguilagdna. Orsuud bol odoo Kazakhstanaar yawsan shine torgonii zamaas bolood ingeed baigaa bh…

Avatar

Q 2020-12-17 64.119.20.86

Kazakh hedii muuch mongoltoigoo bol baigaa.

Avatar

unen. 2020-12-17 202.55.188.81

alana shuu muu l***r mini.olon yum h*****d baival naad omhii amiig chini uraad ogii shuu.hasguudaa kazakuud yaj ch meriigeed Mongolchuudiig barahgui.yu unen ene l unen.

Avatar

зочин 2020-12-17 203.91.115.54

Манайхаас ч гэсэн хамгийн үзэсгэлэнтэй Алтай таван богд.орчмын нутгийг хасгууд авчихаад тусгаар улс болно гээд солиороод л байсаныг Элбэгдорж очиж нам цохио биздээ . Хүн амын нь40% групп авч монгол улсыг дампуурж байгаа хүний сэтгэлтэй новшнууд очиж газаргүй цагаачидаас оросууд нутгаа аваасай

Avatar

Kkk 2020-12-17 66.181.161.114

Usan tarhitay pisda bnshdee

Avatar

Зочин 2020-12-17 103.29.144.172

Казак гэж улс угаасаа байхгүйэээ. Бүдүүлэг оросжсон архичид байдаг юм байна лээ. Үхсэнийхэн лал шал худлаа

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.180.124

Оросууд ярьж эхэлж байгаа нь сайн хэрэг.Казакуудад маш их газар нутгаа огснийг гайхаад байна

Avatar

Би ч гэсэн гайхаад байдаг.хятадууд яаж ийм том газар нутгаа зүгээр өгсөн юм бол.Гэхдээ яваандаа авч таарах байхдаа. 2020-12-17 202.179.11.46

Хятадууд өөрсдийнхөө газрын зурагт монголын нутгийг бүхэлдээ оруулж авсан сурах бичгэндээ ар монгол манай нутаг яваандаа авна гэж заадаг гэсэн тэрүүнтэй адилххан зүйл шүү.

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.126.88.163

Монгол 1921 онд тусгаар тогтнолоо зарласан хасаг бол зху бутралаар гарсан өгөөгүй шдээ тэнгэр бурхан ингэж солиорж байгаа хасгуудыг хараад байхгүй болгох байх

Avatar

wwww 2020-12-17 124.158.80.8

vnen shvde tvvhgui uls bj bas manai chinggis haaniig uuriin haan bsan gj hutssan bgama hahaha ed nar bvtehguie

Avatar

Иргэн Б 2020-12-17 43.242.242.197

Казак гэж үндэстэн улс байгаагүй гэж бичиж байгаа хүмүүс та бүхэн дэлхийн түүхийг тийм сайн мэддэггүй болохоороо тэгж бичихээс өөр юу гэхэв дээ. Та бүхний толгой хоосон учраас хоосон л юм харахаас өөр яах билээ. Казак нь түрэгийн гаралтай нүүдэлчин ард түмэн байсаар ч байсан байх ч болно. Казакстан 20 сая хүн амтай дэлхийд 9-т жагсах том газар нутагтай. Цэрэг зэвсгийн хувьд тийм ч сул дорой улс биш за тэгээд бага ястангуудаа өдөөн хатгах доромжлох зорилготой энэхүү нийтлэлд сайхан хоосон цээжээ

Avatar

Болд 2020-12-17 202.9.46.216

Дан эрлийзүүд бдаг шдээ герман орос солонгос гэх мэт монголын хасгууд бол уйгартай э****з ногоорсон хачин илжигнүүд

Avatar

Tovdooo 2020-12-17 120.20.40.184

Chi manj yumu nanhiad shees shuude. Ih hutsah yum bol hytad huuhnii huuhed shd

Avatar

Орос иван дүү нараа сонс 2020-12-17 202.55.188.94

Кыргизүлд авах ёстой газараа авч чадаагүй..казахууд кыргызын нэг аймаг байх байсан…оросууд оройтож ухаарчээ…туркууд азеруудыг сумлаад арменийг гусангуут ухаан орж….

Avatar

Жонс авга 2020-12-17 202.55.188.94

Оросууд 0 бна…их монгол улсаас асар их баялаг салгаад алддаг…гол аюул казахстан биш исламын шашинтны тэлэлт..хятадын талэлт 2г нөгөө алдарт КГБ дэлхийн удирдагч тооцоолллгүй бсан нь нотлогдлоо..явж² нөгөө монголчууд нь дэлхийг дахин өөрчлөнө дөө түүх мода 2 давтагддаг

Avatar

Зочин 2020-12-17 81.185.170.34

Манайд бага казахууд үндэсний цөөнх биш тэд бол Хятадаас дүрвэж ирсэн цагаачид.

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.131.245.243

Дүрвэгсэд гээч

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.126.90.77

Ter unen shuu

Avatar

Зочин 2020-12-17 81.185.170.34

КАЗАХ ГЭЖ ҮНДЭСТЭН БАЙГААГҮЙ ТЭД БОЛ ОЛОН ГАЗРААС НИЙЛСЭН ЦУГЛУУЛГА.ОРОСЫН БУЯНААР ЗҮҮН ГАРЫН ХААНД УЛСААС БУЛААЖ АВСАН ГАЗАР НУТАГ ДЭЭР ОДОО АМЬДАРЧ БАГАА

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.126.90.30

Зуунгаар өөрсдөө газар авахаар очсон. Зүүнгард ийм газар байхгүй. Сүүлд өөрсдөө алга болсон. Казахын хаант улс гэж аль түруун байгуулж амжсан. Казах 1465онд байгуулсан бол оросууд 1480онд байгуулсан казахаас 15жил батсан улс.

Avatar

Иргэн 2020-12-17 66.181.161.2

Монголчууд Казакуудыг тууштай дэмжих ёстой орны нэг шүү. Монголчуудыг ч мөн адил оросууд л тусгаар улс болгож өгсөн. Өдөр бүр ууж бгаа цайгаа ч үйлдвэрлэж сураагүй , чадаагүй орон шүүдээ бид. Бусдын түүхийг үгүйсгэсэнээр өөрийнхөө түүхийг агуу мэтээр хэлэх нь утаггүй хэрэг. Сүүлийн 300 жил оросуудын эрэхшээлд байсан. Сталинд 3-4 сая хүнээ хялуулсан зовлон үзсэн ард түмэн. Зүүн гарын улс ч гсн Оросуудын явуулгаар казакууд руу дрвтолсон бдг. КАЗАКУУД БОЛ ЭРТНИЙ АГУУ ТҮҮХТЭЙ УЛС.

Avatar

ih mongol 2020-12-17 202.55.188.98

s****a biz kazakuut ih buruu sanaatai hogiin uls.za muu omhii hasag mini.oorsdiigoo aguu Mongoltoi bitgii zuirleed bgarai .

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

haha aguu mongoliin baij bgaag mongol gsn neriig bitgii gutaa l daa mongol bol chingis-n baiguulsan uls bolhoos bish odoogiin ta nar shig zalhuu chatsguudiinh bish mongol- gsn uls-n door buh esgii tuuragt nuudelchid bsn shuu uchuuhen tarhitai uher mini

Avatar

MGL 2020-12-17 117.111.26.12

Хуцна биз

Avatar

туг 2020-12-17 124.158.68.54

казак гэж улс ёрөөсөө баигаагүи хасаг гэдэг ястангууд мэр сэр баисан улс бхгүи юмчин түүх бхгүи

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.55.183.178

Harj baigaa biz. Orosuud Mongol, Kazak ali alind ni ingej deerenguil handana. Manius hoorndoo huluu jiiltseed bdg. 1600 onoos umnuh Orosuin gazar nutag yamar bsnaa Orosuud sanahguil de

Avatar

Монгол 2020-12-17 66.181.161.16

Юун орос казахстаны нутаг наад нутаг чинь монголын газар нутаг, газар нутагаа авмаар байна шүү дээрэмчидээ

Avatar

зочин 2020-12-17 66.181.161.96

Хасагууд саяхнаас л анх удаа түүхэндээ улс болж үзэж байгаа юм. Тэгээд ч Хасагстан улсыг өөрсдөө биш Оросууд байгуулж өгсөн.

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

yahlaaraa oyun uhaan n dod tuvshint bdg bnaa surguul soyold suraagui gar l bh daa, tegj yarival CCCP zadraad mongol bas tusgaar togtonoson mongoliin buh yumiig orosuud hiij ugsun erdenet ulaanbaatar darkhaniig orosuud l barij ugsun mongolchuud yag unendee hiisen ym bhgu ternees hoish heden shavaran baishin barsan bz, harin kazakstan tusgaar uls bolood 10 jiliin dotor delhiid gaihagdah tom hotiig bii bolgoson bga

Avatar

Зочин 2020-12-17 122.201.22.79

Mongol sssr iin neg heseg bgaagui shde ho ah duu uls gj ywsan yumsan vgvi yum bol uu bodood uziidaa 😂😂 zowloltiin ornuudiin toond ordoggui socilist ulsiin toond bagtdag bsan busuu

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

togloomiin uls bsn shdee orosiin bodolgiin daguu l yvdag bsn orosoos buh toriin udirdlagiig tomildog bsn martaa yu mongoliin hamgiin suulchiin udirdagch boloh tsenebal orosuudiig esterguusnees bolood orost geriin horiond nas barsan

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.191.183

Haha kazak gej jorlon bdagiig l medehiin bna uls gechijee

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.126.89.52

Tvvh sudal Mut hujaa

Avatar

Hu 2020-12-17 66.181.189.118

Kazakhiin gazar nutgiin tal ni zuun gariin mongoliin gazar nutag shdee

Avatar

Зочин 2020-12-17 59.153.113.41

Balhash nuur hurtelh nutag zuungariin haant ulsiih baisan. Baruun taliin nutag n halimagiih. Urd shimkent orchmiih uzbekuudii nutag yum.

Avatar

ИРГЭН 2020-12-17 202.179.15.3

ХАХА…ЗА ЗА ХАХА ӨГӨӨШИНД ЯМАР ХУРДАН ӨРТӨЖ БАЙНА АА ДООРХ ЭРЭЭВЭР БИЧИГЧИД ХАХА…ХАСАХСТААН Ч БАЙ МОНГОЛЧУУД Ч БАЙ ..ЗҮГЭЭР Л МӨРӨӨРӨӨ БАЙ ОРОС ХЯТАДЫН ӨГӨӨШИНД НЭГ НЭГНИЙГЭЭ БҮҮ ГУТАА…БИД ЭВТЭЙ БОЛ ОРОС ХЯТАДУУД ЯАЖ Ч ЧАДАХГҮЙ ЭЭ..ДАШРАМД НЬ ХЭЛЭХЭД МАНАЙД БАЙГАА ИХЭНХ КАЗАХУУД МОНГОЛЖУУ ЭЛГЭМСЭГ АРД ТҮМЭН БАЙХ …ЗАРИМ НЭГ НЬ ТУЙЛШИРДАГ Л БИЗ ГЭХДЭЭ ТИЙМ ЮМ БАЙХ ШҮҮ… ЗА ДООРХ ТЭНЭГҮҮДЭЭ ХЭЛ АМАА БҮҮ БИЛҮҮД.. ХАРИН ХЯТАД ОРОСЫН ЖИРГЭЭЧИД ДАЛД ОР ДОО ХАХА..БИДНИЙ ДУНД БҮҮ ЯС ХАЯ….

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.131.245.243

БОРАТ ???

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.191.183

Hutsaa nohoi min mongoloos zvgeer yavtsgaa ichihgvi hereldeeg guigaad bgaad bhiin amitan garaltanguud

Avatar

МОНГОЛ 2020-12-17 202.179.15.3

ХАХА…ЗА ЗА ХАХА ӨГӨӨШИНД ЯМАР ХУРДАН ӨРТӨЖ БАЙНА АА ДООРХ ЭРЭЭВЭР БИЧИГЧИД ХАХА…ХАСАХСТААН Ч БАЙ МОНГОЛЧУУД Ч БАЙ ..ЗҮГЭЭР Л МӨРӨӨРӨӨ БАЙ ОРОС ХЯТАДЫН ӨГӨӨШИНД НЭГ НЭГНИЙГЭЭ БҮҮ ГУТАА…БИД ЭВТЭЙ БОЛ ОРОС ХЯТАДУУД ЯАЖ Ч ЧАДАХГҮЙ ЭЭ..ДАШРАМД НЬ ХЭЛЭХЭД МАНАЙД БАЙГАА ИХЭНХ КАЗАХУУД МОНГОЛЖУУ ЭЛГЭМСЭГ АРД ТҮМЭН БАЙХ …ЗАРИМ НЭГ НЬ ТУЙЛШИРДАГ Л БИЗ ГЭХДЭЭ ТИЙМ ЮМ БАЙХ ШҮҮ… ЗА ДООРХ ТЭНЭГҮҮДЭЭ ХЭЛ АМАА БҮҮ БИЛҮҮД.. ХАРИН ХЯТАД ОРОСЫН ЖИРГЭЭЧИД ДАЛД ОР ДОО ХАХА..БИДНИЙ ДУНД БҮҮ ЯС ХАЯ….

Avatar

Зочин 2020-12-17 59.153.113.41

Urid n hasaguudiin talaar yamar negen surug bodol baidaggui bailaa. Harin internet deh hasaguudiin bichsen commentuudiig uzeed uur bodoltoi bolchihood bainadaa. Youtube deer l gehed mongoliin talaar yalanguya oros hel deerh videonuudiin door kazakuud mash iheerbarag zohion baiguulaltaigaar mongoliig doosh n hiih bur uguisgesen utgatai commentuud bichdeg yum bilee. Yavj yavj mongolchuudiin daisan oros, hyatad bich kazakuud yum baina.

Avatar

Зочин 2020-12-17 64.119.16.37

ХАСАГУУДАД ХАНДАЖ ХЭЛЭХЭД:МОНГОЛЧУУД ТА НА НАРЫГ ХЭЗЭЭЧ ЮУГААР Ч ХАВЧИЖ БАЙГААГҮЙ,ОДОО Ч ГАДУУРХДАГГҮЙ.2 ХӨРШ МОНГОЛ ХАСАГУУДЫГ ХЭЗЭЭ Ч ЮУГААР Ч ДЭМЖИХГҮЙ Г ОЙЛГОХ ЁСТОЙ.НАЗАРБАЕВ ТА НАРЫГ ХЭРЭГЛЭЭД ДУУСЧИХСАН ОДОО БОЛ ЛАЙ ГЭЖ ҮЗДЭГ.(оролман)ЭЛДЭВ ХАТГАЛГАНД ӨРТӨЖ ХОХИРОГЧ БОЛЖ ҮЛДЭХ МАГАДЛАЛ МАШ ӨНДӨР ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2020-12-17 122.201.31.167

ene comment bichij bga humuus bugdere bodloo yrij bga gedgiig sanah heregtei. ymaa tuillaa ch yngia evdehgui.

Avatar

Yun 2020-12-17 120.20.40.184

Ene ontsgoid yumuu barilgiin angid ajildag baachka bh shig bn

Avatar

Зочин 2020-12-17 103.26.193.75

unen shuu mongol oros haytad 3aas avsan gazar shdee

Avatar

Рөооө 2020-12-17 202.126.90.13

Яг ярьвал бараг оросын тал гхзар хятадын , бас казазаас манайх газар авах байх шүү кк нарийн ярьвал ази европ ч орно кк

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

tiimee delhiin niit gazariin 60-70% n mongolchuud ezelsen gehdee mongol gdg neriig khalkhiin khavtgaid amidarch bga 3 saya hund l hurteelt bish shuu buh esgii tuuragtan orno

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.126.88.163

Түрэг угсаатан орохгүй Монголын ойрад буриад өвөрмонгол тува дагуур авч яваа түрэгийн улс Гөктүрк шдээ сугаа

Avatar

ЗОЧИН 2020-12-17 124.158.95.187

Оросуудын үндсэн нутаг бол Уралын нурууны баруун тал биз дээ. Тал нутаг бол нүүдэлчдийн уугуул нутаг байсан эзэн нь нутагтаа л байгаа юм биш үү. Хүн ам нь өсөхөд эдийн засгаа хичирхэгжүүлэхийн тулд бусдын газар нутгийг эзлэн түргэмгийлдэг нь их гүрний бодлогын нэг чиглэл. Энэ л жамаар бусад үндэстний хувь заяанд Оросууд оролцоод байна л даа. Тэд хүний юмыг хуучин эзэнд өгсөн төдий зүйлээ. Монголчууд хүчин мөхөсдөж газар нутгаасаа ард түмэнтэй нь Орос өгчихөөд байж байна шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.126.88.135

оросын хаясан ясыг булуулдаж казах монгол хоёр муудалцаж болохгүй. орос хятад хоёр хэзээнээсээ монголын талаар хоёр нүүртнй бодлого хэрэгжүүлж ирсэн,одоо ч хэрэгжүүлж байгаа шүү. Тийм учраас орос хятад хоёрын хийж байгаа өдөөн хатгалга,хуйвалдаанд монгол казахстан украйн мэтийн улсууд автагдалгүйгээр нухацтай хандан нь зүгээр дээ

Avatar

Tuuhe unsh 2020-12-17 202.21.108.22

Kazakhstan mongoltoi tsus holildson l baij taara chingisin uyed ch ter hunnu gin uyed ch ter. Bidnii soyol holildohgui ged yah yumbe. Kazakhstan gj uls baigaagui bhd mongolchuud gazar nutag der n suurishij bsn oldvorudig uurihugu bolgoh gdge bolimoor yum. Tik tok r duuren yurt manaih bid nar yurt d amidarch irsen bla bla. Adilhan nuudelchin yum chin soyol n oiroltsoo bailgui l yhve. Tegeed ted narin oruulj bga zuragnud n ih goy2 tgsn mongolin ger gsn chin baahan ger horoololin zurag tavitsan.

Avatar

Зочин 2020-12-17 192.82.72.213

Борат?

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

mongoloos 20-30 dahin hugjsun kazakstan ulsiig muulaad yhaw dee uursdiiguu hichee ted ta hediin ochuuhen bodliig tooh ch gui delhii er n mongoliig toohgui shuu neree

Avatar

Зочин 2020-12-17 192.82.78.197

20-30 ааа хатдаа. Хүний босгож өгсөн бэлэн юман дээр эзэн суучихаад их олон юм хуцаж байх шивдээ. Ер нь та нар тэндээ очоод хуцаж бай!!!

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

yum uzeegui uheree halhiin havtgaaigaas garch jaahan ertontstei tanilts Astana gd buhel buten delhiid aldart tom hot -g bii bolgoson bga 10 jiliin dotor

Avatar

Зочин 2020-12-17 192.82.78.197

Астанагын нийт барилга байгууламжийн 70 гаруй хувь нь хуучин зөвлөлтийн үеийн барилга байгууламж байдаг шүү, үйлдвэр заводууд нь ч мөн адил. Сүүлийн үед харин өөрсдийн соёлын өнгө аястай загвартай барилгууд их барьсан нь сайхан болсон илүү өнгө нэмсэн байна лээ худлаа ярихгүй. Тэрнээс биш огт хоосон байсан газар одоошыг Астанаг барьчихаагүй юм шүү!

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

ochood haraad uzee ho tend umnu n tal gazar l bsn hot geheer yum baigaagui shuu 25 jiliin umnu

1 0
Avatar

66.181177.228-d 2020-12-17 64.119.23.110

tend chin 0.3 say hvntei tselinagrad gedeg hot baisan ch de.odoo astana say nursultan bolood bgaa ch dongoj 1 say hvrehgui hvntei bna. ug ni 300000 orosuudiin hot blaa daa..

1 0
Avatar

Зочин 2020-12-17 211.36.130.184

нутагтай юм бол яваач юугаа хийгээд хүний нутагт хуцаад суугаал байгаа юм явцгаа

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

end turj ussun bolhoor eh orondoo hairt harin ta nar shig yum oilgdgui yumiin uchiriig n sudlah durgui bolovsorol muut yumiig dandaa muulj baidag garuudad unen durgui

Avatar

Зочин 2020-12-17 192.82.78.197

Бичиж байгаа зүйлсийг чинь уншихад бие чинь энд байвч сэтгэл чинь тэнд байгаа нь харагдаж байна. Тиймээс Монголд төрж өссөн хайртай дуртай гэж битгий худал ярьдаа. Байдал жаахан эвгүйтэхэд хаяад л зугтана шүү дээ яг 92 онд Казакстан улс байгуулахад нөгөө энд төрж өссөн хүмүүс бүгд эх нутагруугаа явлаа гээд буйраа хүртэл шатаагаад явсан тэнд нь байдал бүр хүнд болж таараад эргээд ээээ эх орон угаасан ус юу юу гэнэ үү орилж бархич буцаж ирсэн ҮНЭН байгашдээ.

Avatar

Зочин 2020-12-17 192.82.78.197

Сая хүртэл Казахстанд корона гараад байдал хүндрэхэд үнэмлэхээ бариад иргэнээ татаж ав гээд л бархираад байцгаасан дунд нь Монгол эрсдэлтэй газар удахгүй будаа болно гээд гарч зугтсан залуу дүрээрээ байж байна лээ. Ийм л хоноцын сэтгэлтнүүд шүү дээ чааваас.

Avatar

Зочин 2020-12-17 192.82.78.197

Казакстаны казакууд Монгол гэрийг Юнескогийн өвийн санд өөрсдийн өв хэмээн бүртгүүлэхээр оролдож эхэлсэн байна лээ шүү. Манай Монгол гэрийн загварыг бүдүүлэг, харагдац муутай, муухай болхи хуулбар гээд олон улсад сурталчилж эхэлсэн байна лээ.

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

tenegee kazakuud uursduu esgii tuuragtan ter esgii gertee 1000 1000 jil amidarch irsen

Avatar

Зочин 2020-12-17 192.82.78.197

Тээр. Чингис хаанаар маань оролдоно, одоо бүүр түүх соёлоор маань оролдоно. Бага давраарай муу хасагуудаа!!!

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

chingis khaanii baiguulsan mongol uls odoogiin khalhiin khavtgaid amidarch bga 3 saya hund l hurtelt gevel enduurel shuu buh esgii tuuragtan ordog ym malaa mongol geheer l halhi durvud urianhai gd duusdag gj bodoo yu kirgiz kazak 2 esgii tuuragt tsagtaa mongol gsn ner zuuj yvsan adilhan shamanism buyu tenger shutlegt hel soyoliin huvid nileen oiroltsoo baisan kazakuud islamiin shashind harin halhi urianhaichuud buddin shashind orsonoor hel soyoliin huvid oorchilgdson

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.126.88.163

Монгол үндэстэн +Хазара бусад иран цуст туркууд анотоли руу зайлцгаа

0 0
Avatar

СССР 2020-12-17 202.55.188.105

Казахуудад олон жилийн түүх байхгүй.1992онд анхны тусгаар тогтносон төрт улсаа байгуулсан

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

tuuh unsh herev mal bish l bol jaahan yum unsh uruvdult amitan mini

Avatar

Зочин 2020-12-17 192.82.78.197

Мал минь чи өөрөө түүхээ мэддэггүй юм байна шүү дээ. Чингис хаан маань өөрийн амаар хасагуудыг алтан өвөөс хасаж тасалсан юм шүү дээ. Тэр цагаас хойш хасагууд Монгол туургатаны тооноос албан ёсоор хасагдсаар ирсэн түүхтэй. Өөрөө жаахан юм хум унш. Монголд төрсөн Монголын иргэн юм бол жаахан элгэмсүү бай. Хаа байсан тэр казакстанд байгаа хэдтэй нийлж битгий эх орныхоо үүх түүх, соёлыг үгүйсгээд муулайд бай!!!

4 0
Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

chamt tuuh yarival neree chmg hol hayan shuu hudlaa yum bichihee bolij uz hezee chingis khan kazakuudiig hooj baisan yum tegvel bat khan mongol bish uu te?

0 1
Avatar

Зочин 2020-12-17 192.82.78.197

Алтан өвөөс хассан гээд байхад өөдөөс хөөгдсөн гээд солиороод байх юм. Дайны олзноос үл хүртэх, алтан урагтай ураг барилдаж алта урагт тоологдохгүй байх гэсэн үг юм. Тэрнээс биш Их Монгол улсын засаг захиргаанаас хасагдаад явчихсан гэсэн үг биш юм. Нэг их хол хаяна маяна гэсэн үг чинь хоосон чанартай бололтой, уг нь жаахан юм мэддэг, уншдаг хүн байна даа гэж бодсон чинь. Бат хаан бол тэгээд л ойлгомжтой Алтан Ургаас баруун гарын хаант улсыг захирахаар томилогдсон Алтан Ургын хаан шүү дээ.

2 0
Avatar

Зочин 2020-12-17 202.9.46.210

Энэ ч муугийн цондон шүү Хятад барьцаж Монголыг авна гэх вий дээ Баавгай луу 2 санал нийлвэл дэлхий хариу дуугарах нь юу л бол

Avatar

zochin 2020-12-17 202.21.109.41

vher monglchuudad hamaagv medeelel bna next

Avatar

Зочин 2020-12-17 192.82.72.213

Боратад хамаатай мэдээлэл уу?

Avatar

Дорж 2020-12-17 202.21.109.112

таны тусгаар тогтнол ч бая л бэлэг.

Avatar

Хан 2020-12-17 64.119.19.140

Козашка нар ухаантай л байлдаа монголчууд харин ч зүгээр байгаа шүү

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.191.184

Тийм шүү. Үнэндээ Зөвлөлтийн бэлэг нь үнэн.

Avatar

Зочин 2020-12-17 122.201.21.42

Ленин Монгол Казах зэрэг олон улсыг шинээр байгуулж бий болгож өгсөн хэмжээлшгүй өгөөмөр ачтан билээ!

Avatar

Зочин 2020-12-17 39.7.14.229

үхсэн ац ядуу хятадуудтай нэгдээд баян хужаатай тэмц гэж байсан нохойн алнаас унасан амьтан

Avatar

Зочин 2020-12-17 64.119.24.218

Kazakuud zugeer baigaarai

Avatar

Зочин 2020-12-17 122.201.21.42

Энэ харин үнэн шүү! 1917 оноос өмнө нэгдсэн төр улсгүй Хасагын жижиг ноёдын эзэмшлийн овог аймгууд л байсныг Лэнин нэгтгээд Казахстан гээд гаргаад ирсэн юм.

Avatar

Bater 2020-12-17 174.192.129.117

Unen dee oros manjtai niilj mongoliig huvaagaad zuungariig hasguudad ogson

Avatar

Ввв 2020-12-17 192.82.77.146

Зүгээр л суганы үс шшдээ монгол оросын

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

teneguud hoorondoo l kazakiig muulaad baih yum nuguduul chini ta hediig tooh ch gui shdee haha

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.9.40.183

Зүүнгарын хаант улс болон Орос улсын гавьяагаар одоогийн Казахстан улс бий болсон. Тэрнээс казах улс гэж огт байгаагүй.

Avatar

Bbbb 2020-12-17 192.82.77.146

Хөх инээд хүргэх юм явж явж газар нутаг хамаагүйшдээ, зүгээр л пуужин хэдэн минут нисэх вэ гэдэг асуудал, хасагаас нисвэл дор хаяж 2 мин хожно шүүдээ

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.9.40.183

Манай казахууд их л давраад байгаа даа.Бусад оронд бол бага ястануудыг хэзээ ч ингэж давраадаггүй юм.Монголчууд бид ийм амгалан юм уу эсвэл ийм тэнэг юмуу. Доор сэтгэгдэл бичсэн казах нөхөр биднийг "тэнэг үхрүүд" гэж бичжээ. Үхэр гэж хэлүүлчихээд зүгээр байж байдаг.

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

uher gdgee huleen zovshoor hugshuun

Avatar

Зочин 2020-12-17 64.119.22.113

Chi boliochee 1harin maydi 1 humalah shititedi deydi ne jamandik kordin jemtik oshi jazgandarindi

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.161.117

a***** ta nariin hoich ue chin odooni 25aas doosh nasnii zaluuchuud chin yg g*** ohiduud shig svr svldgui unjiisan yumnuud yvj baidag shuu hasguudaa. Ta nar tsus oirtood mohoj bui baga ystanuud shuu. Ta nar yaj ch hicheegeed deeshee garahgui ylanguya mongold

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

bid yastan bish malaa undesten shuu

Avatar

Зочин 2020-12-17 192.82.72.213

Юун ундэстэн? Зугээр л зуйгуул тэнуулчид шуу дээ, хасгууд та нар!

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

chi bol hen ch bish chi unendee mongol ch bish zgr l nem muu e****z undes ugsaagaa meddegui 7 ue meddegui

Avatar

Зочин 2020-12-17 192.82.72.213

Тэр фэйкийг чинь уншсан, Борат аа.

2 0
Avatar

Bat 2020-12-17 202.9.46.86

Уйгарын э****з мөн биз цагаачаа зайл

Avatar

Зочин 2020-12-17 69.138.228.195

Mongold hamragdaj bgaa bol jijig yastaan okay!!! Ygyi gevel ter Yremch ryygee eh oron hytadruugaa nyytsgee!!! Boli ta nar , shinjan daa ochij ene bodloo Shi jin Pinder l heltsgee hariya!!!….

Avatar

Kk 2020-12-17 202.126.90.17

Ahahahaha tataah yumaa neree

Avatar

Ббб 2020-12-17 192.82.77.146

Үнэшдээ, хасгууд чингис хаааны мааь бцлаацвал ийм л юм болно, түүхэнд нэр нь гараагүй байж яаэ ийм мудаак байж чаджийнаа

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.9.40.183

Оросын гавьяагаар Казахууд ийм том нутагтай болсон. Балхаш нуураас зүүн тийших нутаг бол Зүүнгарын хаант улсын нутаг. БНХАУ энэ нутгаа авна гэж маргалддаг. Манай улс БНХАУ-ын байр суурийг дэмжих хэрэгтэй. БНХАУ-д амьдардаг зүүнгарын хаант улсын үндсэн иргэд болох өөлдүүд маань эх хэлээрээ ярьж байна. Гэтэл Казахстан улсад амьдарч байсан өөлдүүдийг хүчээр казах үндэстэнд уусгаж одоо өөлд буюу ойрад монголоор ярьдаг хүн Казахтанд бараг байхгүй болсон. Хятадад зүүн хэсгийг нь нэгтгэх нь зөвөө

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.179.21.240

х*******н шээс. Монголын тусгаар тогтнолыг чи мэддэг болоо юу?

Avatar

Amar 2020-12-17 202.55.188.105

Хасгуудыг өмөөрөөд б.гаа гарууд yo.tube дээр орос хэлээр тавигдсан Чингис хааны тухай бичлэгийн доорх комментуудыг уншаарай ёстой солиорч өгнө.Зөнөг Назербаевын эхлүүлсэн жүжигт итгэчихсэн дүрдээ орчихсон мэдрэлүүд

Avatar

Зочин 2020-12-17 64.119.26.214

энэ ч зүгээр ч нэг хоосон үг биш л дээ. яваана даа крым шиг болгоно оо л гэсэн үг. оросууд казахыг хусаад дараад нь урагшлаад нэг мөр хэдэн станнуудыг хусах юм байна л даа. угаасаа ЗСБНХУ ын бүрэлдэхүүнд байсан гээд л шудрах юм байна.

Avatar

зочин 2020-12-17 124.45.96.219

ОХУ газар нутаг томтой ч гэсэн, хүн суурьшиж амьдрах нутаг нь бага юм биш үү? Ихэнх нутаг цэвдэгтэй, намагтай, ой тайгатай гээд, дээр нь даян дэлхийн дулаарлын нөлөөгөөр мөс цэвдэг нь гэсээд намаг нь ихсээд мөн хэцүү болоод байгаа юм биш үү? Оросууд эргэн тойрон хараад л хэрэлдээд муудалцаад, дарангуйлаад түрэмгийлээд, эвдрэлцээд сөргөлдөөд байна уу? Бидний буриад, тува нарыг газар нутагтай нь буцаагаад өгчихээч ээ. Байгаль нуур Монголынх биз дээ? Буцаагаад өгөөч ээ.

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.188.96

Буриадын нутгаар оросын номхон далай орох ганц төмөр зам явдаг тул дайтах ажил л гарах бх даа

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

hamag gazar nutagaa oros hyatadad aldchaad end kazakstaniig muulaad suuj baidag uhernuudee gej ta nar hezee ch hugjihgui shuu uh huuhduudee uur hun bolgood humuujuuleerei dee teneg uhernuudee bas uher bolgchiv

Avatar

Зочин 2020-12-17 64.119.23.110

tegeed bid yahav orostoi kazakaas bolj muudah uu aan.ted chin bid nariig manj tungus garaltai harin kazakuud bol jinhene mongol geed bicheed yriad bna.chinges haan kazak tvreg gej oros bolon angili heleer youtubed zondoo bichleg hiisen bna.hudalaa gevel orood vzeerei hoo. tegeed bi manj tungus bolood ene kazakuud mongoliin tvvhiig ogoh gej uu. cham shig muu hurliiz bitgii s*** za..

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

teneg ee chi tuuh meddeg yum uu tsagtaa chingisiin udam bi jinhene khaanii udam chi bish bi chingisiin udam geseer baigaad ezent gurnee ugui hiisen odoo 21 -r zuun chingis mongol bn uu kazak bn uu ymar yalgaa bnaa bailaa gd yag yu oorchilgdohiin

Avatar

Зочин 2020-12-17 64.119.23.110

muu hurliiz chamd l tiim biz .nadad bol kipchak booliin udam kazakuud bol oorsdoo tvvhgui soelgui bicheg vsegui uls ch dee.orosiin byunaar l iim bolod bgaa daa..

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

buhel buten kazak helt baihad bichig useggui genee teneg s** we chi

1 0
Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

chi uurinhuu 7 ueiig medeh uu ?? kazakuud harin meddeg kazak hel gd ene delhiid dahin davtagdashigui hel bhd yu gd h*****d bn aa chinii ter mongol bichigiig tsagtaa uyghur hun zohioj bsniig chi medeh uu? chingisiin eh konir at ovogiinh bsn teriig medeh uu kazakiin buh khaad altan urgiinh bsniig chi medehuu chamshig gachin s** nar medehgui l dee yag harval gachin ulviisun medleggui pzda bgadaa chi

2 3
Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

jinhene orosiin buynaar unuudur chi end yum bicheed suuj bgadaa herev oros bgaagui bol mongol gdg neriig ene delhiigees 100 jiliin umnu hyataduud ugui hiih bsiim mongol gdg ner tuuhiin nomond l uldeh bailaa teneg uheree uher mineee medeh uu teriigee uheree

1 3
Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.161.8

казак чинь жинхэнэ хятад, кавказ, киргиз, уйгар, тангад, үзбэк, монголын ирлүүзүүдийн үр хойч шүү дээ. итгэхгүй байвал, Монголд буй казак, казакстаны казакуудыг харьцуулаад хараад үз. маш олон үндэстний царай төрхтэй харагдана даа. түрэг бол төмөрчин боолчуудын байгуулсан улс. Монголын Нируун улсын үед түвд, хятад, солонгос, зүрчид, хятад, кивчакуудаас олзолсон иргэдийг төмөрчин боол болгосон нь хожим улс болсон юм. харин Монгол бол цэврээрээ байгаа цөөхөн улс үндэстний нэг шүү.

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

haha teneg s** we chi iim ulgeriig haanas sonsson we ter ulgeriinhee source -n uguuch saikhan ulger bn haha. kazakuud 7 ue meddeg harin ta nar usree l 3-4 zarim n hen gdgee medehgui borjigon bolson tuuj yvaa barag 60-70% n uursdiiguu borjigon gdg bi ta nariig mediishdee ymar gdgiig chini unendee tsever tsusnii mongol hun mash hovor

Avatar

Zochin 2020-12-17 202.126.90.17

Mongold tsever mongol tsustsai hun gj baidag yumuu erliizuudee

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

orosiig zuvtguj bichsen garuud unendee mongoliig orosuud tonoj deermdsen shdee gazar nutgaa orosd aldchaad oros ah nar zuv gd suuj baidag duursen uhernuud shuu

Avatar

Зочин 2020-12-17 64.119.23.110

muu n**** gej kazakuud chamaig gahaichin manj gehed tegeed chi bayrlaad bgaa yum uu daa..

Avatar

Монгол ба Орос, Хасаг 2020-12-17 202.21.108.51

Эндээс Монгол хүн нэг л зүйлийг ойлгох шаардлагатай болж байна. Орос-Монгол хоёрын дунд хэн яс хаяж байдаг нь улам бүр тод болж байгааг анхаарах хэрэгтэй. Яг үнэндээ тэд бол Хятадууд биш Хасагууд байж иржээ. Харин тэд Хятадад элэгтэй ханддаг нь Шинжаанаас гаралтай гэдгээ сайн мэддэгтэй холбоотой болов уу. Тиймээс хуйхуу, шоохуууз, шинжаан гаралтай хасаг иргэдээс болгоомжилж байх ёстой болж байна. Болж өгвөл Хасаг иргэдийг Казахстанд нь таатай нөхцөлөөр гаргаж байвал ирээдүйгээ харсан хэрэг мэт

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

1 say dollar ugvul odoo yvlaa

Avatar

Зочин 2020-12-17 192.82.72.213

Горьдсон тэнуулчин.

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.161.117

Tsus oirtson ulbiisun yumnuud ulaanbaatariin gudaljaar hunii oodoos egtselj harj chadahgui amia teegeed yvj baihaar ni ih orovddog shuu. Yaanadaa ed mohoj bui ystnuud gesen bodol tolgoid ergeldeed. Haha. Muusain hasguud yah ve yaj ch chadahgui. Turiinii boos usreed tolgoid l garna. Bid iimerhuu jijig sajig ymnuudtai zuuraldah uls bish shuu chingisiin mongol tom ambitstai

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

kazakuud bas chingisiid mongol shuu buh esgii tuuragtan chingisiin udam tuuh sain sudal

Avatar

ЗОЧИН 2020-12-17 43.242.243.37

Би Шинжаан гэж мэдэхгүй Дөрвөн Ойрад хэмээх алдарт Монголийн нутаг байдгийг л мэднэ

Avatar

Ovgon 2020-12-17 192.82.72.29

fashist german uls yag l iim shaltgaanuud toochij heruul hiiseer bgaad delhiin dain degdeesen yum da. Balaidemiirovich putler tuuh davtah geed l bna da. Gehdee fashist orosod delhiin daind yalah ediin zasgiin bolood hun huch, shinjleh uhaan tehnologi, tsereg zevsgiin bolomj baihguil de kk.

Avatar

Jasper 2020-12-17 106.101.65.180

orosuudiig baruun tiish n huuy nutgaa avay dairay Mongolchuudaa

Avatar

Чөтгөр 2020-12-17 202.9.46.37

Ха ха..тэнэг с** вэ. Чи ганцаараа дайр.

Avatar

Зочин 2020-12-17 203.91.115.47

Эрт үед Чингэс хаан хасагуудыг ивээлдээ авч гэр орон унах унаа мал өгснөөс тэдний аиьдрах орчин нь Монголчуудтай ижил төстэй болж ирсэн түүх бий.

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.131.245.243

Үгүй дээ, олзны хэдэн кыпчакууд гэрийн боол, зарц, малчин хийж байсан юм. Хожим нь Алтан-Орд улсын хаан Жанибек мөхөж, эзгүйрсэн Цагаан-Орд улсын нутаг руу явуулаад хүн амынхаа тооноос хассан тул хасаг гэж нэрлэсэн юм. Тэдгээр хасгууд тэнд тэнүүчлэн амьдарч байсан юм. Юун улс? Юун төр засаг?

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

haha duraaraa hutsah ymaa

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.131.245.243

эгэхээр Казахстан гэдэг үгийг орчуулбал "хүний тооноос хасагдсан тэнүүлчдийн орон" гэсэн утгатай үг.

Avatar

Зочин 2020-12-17 64.119.23.110

chi tegvel kazakiin aguu tvvhiig bicheed o0goochee. tor uls bolj bsangui ee, bicheg vsegui tarhai butarhai nvvdellchin baisan ch dee..

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

https://en.wikipedia.org/wiki/Kazakh_Khanate

0 0
Avatar

Зочин 2020-12-17 192.82.72.213

Тэнуулчдэд юуных нь тvvх вэ дээ? Кккккк

1 0
Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

oo hoorhii helgui medlegui orc bn shdee angli hel sur malaa

0 0
Avatar

Зочин 2020-12-17 202.131.245.243

Зүгээр өгсөн юмаа зүгээр буцаагаад авчихаж болно шүү дээ, оросууд. Их далчиганаад байвал.

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.131.245.243

Зүгээр өгсөн юмаа зүгээр буцаагаад авчихаж болно шүү дээ, оросууд. Хасгууд их далчиганаад байвал. СССР анх 1921 онд байна уу, "киргиз үндэстний Казах" ССР гэж байгуулж байсан түүхтэй юм. Улс байгуулж өгсөн оросууд нь буцаагаад татан буулгах эрхтэй шүү. Өмхий хасгуудыг байранд нь тавьж байх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.177.228

haha uurinhuu umhiig harahgui baij busdiig umhiigeer duudah n zohisgui shuu

Avatar

Зочин 2020-12-17 122.201.21.190

Энэ бол үнэн түүх. Оросууд тэртээ манай мэдлийн юм гэсэн учраас Казакстан гэдэг зохиомол улсыг байгуулаад, ойр орчмын олон ард түмнүүдийн суурьшиж байсан нутгуудаас тасдаж авсаар энэ улс гэгчдээ нэгтгэсэн нь бодит үнэн. Оросууд одоо ил далд олон арга хэрэглэж байгаад ядаж л хойд хэсгийг нь тасдаж авах нь тодорхой. Ер нь Оросууд казакстаны хойд хэсэгт ил далдаар байнга явууллага явуулдаг. 1917 оноос хойшхи түүхийг харвал, тасдаад авахад Оросуудад буруудаад байх зүйл байхгүй…

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.21.108.180

Баян өлгий бол монголын бэлэг биш шүү,хэнд ч юу ч бэлэглээгүй шүү Чойбалсан тэдэнд нутаг л зааж өгсөн юм,авч бас болох байх

Avatar

mgl 2020-12-17 66.181.180.87

unen l yum bichsen baina.

Avatar

Ovgon 2020-12-17 192.82.65.103

fashist german uls yag l iim shaltgaanuud toochij heruul hiiseer bgaad delhiin dain degdeesen yum da. Balaidemiirovich putler tuuh davtah geed l bna da.

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.131.245.243

Эх сурвалж: Radio Free Europe Энэ бол цэвэр продаганда. Хүйтэн даны үед л ийм ажил хийж байсан радио.

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.131.245.243

Алтан-Орд улсын үед ямарч төр засаг, хууль, эзэн захиргаагүй, зүсэн зүйлийн эрээвэр хураавар зуйгуул тэнүүлчдыг ХАСАГ гэж нэрлэж байж. Хүн амын тооноосоо хассан болохоор тэр. Оросууд тэрийг нь дуурайгаад өөрсдийн тэнүүлчдийг КАЗАК гэж нэрлэжээ. Зуйгуул киргиз-хасгуудыг ялгахын тулд КАЗАХ гэж нэрлэжээ. Ийм л учиртай юм. Тэр жуз гэдэг нь Каспийн зүүн эргээр нутаглаж байсан хагас нуудэлчин Гууз (Огуз ч гэдэг) аймгийн л уламжлал юм билээ шүү.

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.9.40.32

Chi Hereid, naiman, ongud, hongirad geed tailbarlach hu. Kazah gedeg ugnii utgiig tailbarlsan eh surwaljaa durdaach hu.

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.9.40.32

Altan ordnii ulsiin haadiin tuhai turiin dalbaa ahuin tuhai medeelel eh surwaljtai n oruulaach hu.

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.9.40.32

Altan ord ulsiin tuhai haadiin neriin tuhai ahuin tuhai turiin dalbaanii tuhai eh surwalj todorhoi medeelel oruulaach.

Avatar

zocnin 2020-12-17 66.181.160.106

Чингис хааныг казак хүнбайсан гэж хуцаад байсан хасгууд амаараа шороо үмхлээ дээ болж Оросууд хасгуудыг байранд нь тавилаа

Avatar

БАЯНАК 2020-12-17 59.153.113.34

БАТ ХААНЫ ХӨШӨӨГ УЛААН ТАЛБАЙД БОСГОЖ ӨГ ДӨӨ КАЗАКУУДАА

Avatar

салем 2020-12-17 124.158.120.114

Монголчууд казакстанаас зүүн гарын хаан улсын нутгаа бас авъя.

Avatar

kazakuudiig omoorch bgaa hvmvvsd 2020-12-17 64.119.23.110

ta nar youtube-d orood chinges haan kazak tvreg hvn ,orosuud kazakiin aguu tvvhiig hulgailj manjuuraas irsen manj tungus garalt mongolchuud ogson geed bichleg zondoo bna. oros angili heleer mash ih bgaa tend mongol bol monk-eli byui monhiin uls , bvh naiman kongiriod merked barlas nar kazakstand bii.mongoliin orosiin kommunistuud 1924 baiguulij mongol gej nerelj chinges haan tanai baatar gehed mongolchuud anh l sonsoj bla genee.oorsdoo halh gedeg hezee ch mongol gedegui genee.chi

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.126.89.236

Za yaahav dee, bichij ongirch l bg l dee, hehe uneniig avch chadahguigees hoish

Avatar

Зочин 2020-12-17 64.119.23.110

hudal yumiig 1000 datval vnen boldog yumaa.mash olon hvn itgej ehelsen shuu.bvh tvreg garalt 200 say hvn vvniig demjij mongoliig doosh hiij ehelsen shuu.haan ch oronoo tegdeg bolson doo.chi hu bandiin youtube-d bichlegd orood vzeerei zondoo kazak kirgez uzbekuud door ni chinges haan mongol bish kazak tvreg hvn geed hunni bol tvreg garlt geed zondoo bna..

Avatar

E. Bileg 2020-12-17 83.251.90.173

Putinii duhan deer salaavch zurmaar sanagdav. Idi na hui!

Avatar

ene ervvl hvn mon uu 2020-12-17 64.119.23.110

harin chi bol ergvv hen ch medehgui hvn ch dee. chamaig bol hen ch medehgui ee harin putiniig bol delhii dayr medenee. ene delhiin bodolgiig todorholij bga ch de. kazakuud chin mongoliig manj tungis geed bicheeed bhad chi tegeed chi zobshoorj bgaa yum uu daa. kazakuud harin bideniig ted nariig tvvhiig hulgailij chinges haaniig kazak hvn geed l bgaa da.

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.126.89.131

Тэд нарыг Бурханхалдунд ирж сөгд гэж хэл.

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.9.40.32

Orosuud harin Kazakhuudad tulj barashgui urtei shu. Teriig jinhene rusuud n medne dund n gants neg jinhene e****z hurliiz judiin holitsuud poporch bgaa yumaa.

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.126.88.163

Чи солиор Монголчууд оросыг нэгтгэсэн

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.126.90.48

Казахууд Кириллца үсгэнээс салахаар өчигдөр заралхад Оросууд яаж боож үхэхээ мэдэхгүй сандарав аа. Гэж

Avatar

Зочин 2020-12-17 64.119.16.179

ЗХУ-ын задралаар хамгийн их хожсон улс бол казакстан яалт ч угуй мен, хэзээ ч тусгаар улс байгаагуй улс нэг л едер задралын ачаар байгуулагдчихсан байхгуй юу, казакууд еерсдее энэ улсыг байгуулаагуй нь унэн, ЗХУ задраагуй бол байгуулж чадахгуй байсан нь ч унэн ш дээ, тэгээд муугаа мэдэхгуй дандаа туухийг гуйвуулж худлаа туух зохионо

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.126.89.131

Үнэн түүх байхгүй юм чинь зохиохоос биш яахын.

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.187.47

Зүүнгарын хаант улстай холбоотой архивын материалуудыг казакуудад хуулбарлаж өгье. Хариуд нь ганц нэг принтер, сканнер авъя.

Avatar

Зочин 2020-12-17 192.82.73.129

Chuluun sadad heleerei,ter l iim ajild garshij baigaa hvn !

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2020-12-17 64.119.16.119

Үнэн. Казахууд одоогийн Синжян Уйгурт амьдарч байсан. 1860 онд тэнд бослого үймээн гарч, казахуудын нүүдэл суудал эхэлж, нэг хэсэг нь одоогийн Казахстанд, нөгөө хэсэг нь Ховдын Булган, одоогийн Баян-Өлгийн нутагт түр суурьшихаар ирсэн. Тэд 1917 онд Монгол улсад дагаар орох хүсэлт гаргаж, Богд Хаан тэдний хүсэлтийг хүлээн авч жинхэнэ харьяат болгосон. Дараа нь, Х.Чойбалсаны зөвшөөрснөөр Баян Өлгий аймаг байгууллагдсан. Иймд одоогийн Баян Өлгий аймгийн нутаг бол Монгол улсын бэлэг.

Avatar

Зочин 2020-12-17 124.158.82.178

Монгол улс хасгуудад амьдрал бэлгэлсэн ! газар нутаг бэлгэлээгүй !

Avatar

123456 2020-12-17 49.0.212.165

Үнэн үнэн, Орос хэлсэн болохоос үнэн үг

Avatar

zochin 2020-12-17 192.82.65.103

oросод фашизмын сүнс амилж байна да, балайдэмийрович путлер орос орныг фашист улс болгож хуваргалаа. Умхий оросууд удахгүй монголыг зөвлөлтийн үе шиг өөрийн колони болгох гэж оролдоно шүү

Avatar

Зочин 2020-12-17 192.82.73.129

Ene vnen vg bna. Manai tur zasag ard tvmen seremjtei baitsgaaya ! Putler Balaidemiirovichiin yed Oros oron natsizm fashizmiin zamruu orj bna. Heden vyeeree KGB-iin udamtai hvn l vvniig hiij bna.

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.179.24.7

ер нь орос гэж ч юу байлаа

Avatar

hen bsan yum be kazakuud 2020-12-17 64.119.23.110

chinii omoorood bgaa kazakuudiig bicheg vsegui bvdvvleg nvvdelchid bhad aguu ulsaa baiguulij delhiin tvvhend olon hubi nemer oruulsan ard tvmen ch dee. germanii gitleriin savaraas olon oroniig choolooj hvn torolhtoniig fashistiin darlalaas avarsan uls daa.harin naad kazakuud chin busadiig nutagiig zvgeer l belegend avsan jijeg vndesten de.sayhan l osoj vrjeed bgaa hvmvvs dee..kazakiig delhii 1990 onoos medenee.tvvhgui soelgui bicheg vsegui neg ch nom bicheegui uls ch dee..

Avatar

Zochin 2020-12-17 202.126.89.201

Orosuud bol omnoh Zovloltiin suur aram ni deer Zovloltiin ololt amjiltand suuj baigaa ediin zasag ni ulam doroitoj, hun am ni tsoodoj sibiriig hyatadad ezluuleh shaham baij bj gadnii ulsad ongolzoh yum.Krimiig bulaaj avsan ni bagadaa yu oorsdiihoo ezgui heer gazartaa ezen boloh heregtei teneg ivanuud.

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.72.245.124

хэрвээ түүх яривал дуусахгүй. Оросууд казахстаныг авна ч гэж юу байхав. Бөөн дайн дэгдэнэ. Харин хятадууд тэгвэл шууд монгол манайх гэж түүх ярих болно.

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.126.90.136

Юун хятад.Төвд,Хятад,Уйгурууд,Монгол гээд бүгд Манж буюу Зүрчидүүдэд эзлэгдсэн байсан.Зүрчид нь уусаад бүгд л дарангуйллаас гарчихаад одоо бас нэгнийгээ миний чиний гэвэл ДЭЛХИЙ инээнэ

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.161.8

Монголыг эзлэх санаатай ганцхан л улс байдаг. тэр бол хятад. харин орос, казак хоёрын асуудал бол өөр. яг үнэндээ бол казакстаны нутаг чинь Киргиз улсын нутаг байсан. Казак гэдэг нэр "Ка зах" хэмээх киргиз үг. утга нь, "нүүдлийн шувуу" гэдэг үг. эрт үед киргизийн нэг баатар, өөрийн улсаас салан нүүж буй хэсэг иргэдийг, уулын орой дээрээс хараад, " Ка зах" гэж хэлсэн гэдэг. үүнээс хойш ка зах буюу казак хэмээх нэршил үүссэн юм. гэхдээ казак бол нэг үндэстнээс бүрэлдсэн улс биш.

Avatar

Зочин 2020-12-17 66.181.161.8

Монгол хэзээ ч хятадын эрхшээлд байгаагүй шүү. түүх яривал манай улс, хятадаас өвөрмонголоо авна гэвэл илүү үнэн бөгөөд шударга. бас оросоос буриадаа авна гэж ч ярьж болно. үнэн түүх яривал Монгол улс л энэ хоёр хөршөөсөө авах газар нутаг бий шүү.

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.126.88.190

Энэ нөхрий ярьж буй зүйл ортой шүү.

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.21.108.51

Монгол хасаг 2 эртнээс дайснууд. Хасаг яргачдын хядлага дундуур Халимагуудын их нүүдэл цусан зам татуулсан бдаг.

Avatar

Зочин 2020-12-17 192.82.67.42

Ойрдын Торгууд (халимаг)-ууд 16-17 дугаар зуунд Астраханийн тал нутаг руу нүүх замд казахууд халдан довтолж, олноор нь алж хядаж үйлийг нь үздэг байсан юм гэнэ лээ!!!

Avatar

Зүүнгар 2020-12-17 64.119.20.113

Манж, Орос, Турэг угсааны башкир зэрэг улсын түрэмгийллээс Зүүнгарын зоригт эрс хамгаалж үлдээсэн байдаг юм шүү

Avatar

Amar 2020-12-17 202.55.188.87

Казахуудад гарал үүсэл. түүхийг нь сануулах хэрэгтэй.Манай газар нутаг.Чингис хааныг булаацалдаад байгаа шүү.Зүүнгарын хаант улсын харъяанд байсан овог улс шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-12-17 122.201.24.104

Эрт дээр үед Казах гэдэг бие даасан стэт нашнл байгаагүй, харин хиргис (кыргыз)-үүд бол эртний ард түмэн, сүүлд уулын кыргызүүд нь киргиз болоод тал нутгийнх нь казах болсон юм. Өөрөөр хэлбэл, казахууд кыргызээс гаралтай. Харин сүүлийн үед Казахстаны "түүхчид" Чингис хаанаас эхлээд монголын бүх түүхийг казахын түүх болгон мушгин гуйвуулдаг болоод байгаа шүү!!! Уул нь монголчууд бид хасагуудад ээлтэй ханддаг, 20-р зууны эхээр Шинжаанаас дүрвэж ирэхэд нь Чойбалсан Баян-Өлг ийд газар нутаг өгсөн ю

Avatar

иргээн 2020-12-17 124.158.88.13

яг үнэн, бид одооноос бодологотой явахгүй бол үр хойич нарт минь хоолойнд тээглэсэн яс болох вий

Avatar

zochin 2020-12-17 202.126.88.186

yas boldgoo bolood baina. Olgiid ochood uz, mongoloor yariad uz, yaj handahiig tend oilgono.

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.55.188.97

Үнэн шүү дээ…ЗҮҮНГАРын газар нутаг шүү тэгж ярьвал….Казахууд одоо жоохон бяр суугаад дээшлээд ирэнгүүт хужааа шиг түүх зохиож эхэлсэн…Монголын түүхийг өөрийн түүх болгон гуйвуулж байгаа нь маш аюултай шүү.

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.179.25.221

төрт улстай байгаагүй үнэн биш үү, зөвлөлтөөс өмнө

Avatar

зочин 2020-12-17 202.21.100.210

За За ингэж маргалдаж байхаар бүх ард түмний санал асуулга явуулаад л шийдчихье өнөөдөр шийдсэн нь дээр бидэнд ажил их байна.

Avatar

иргэн 2020-12-17 103.57.94.190

Орос улсад эдийн засаг маш хүнд байгаа. ард иргэд нь жагсаал цуглаан хийх нь эрс нэмэгдсэн, амьдрахын аргггүй болж маш олон суурин газарууд хоосорч байна. тэгэх тоолондоо газар нутагаа нэмж байгаа мэтээр иргэдийнхаа сэтгэл санааг дэвтээх гж хичээж байна. Крымыг авлаа, Украйны зүүн хэсэгт мөн хяналт тогтоолоо гэх мэт, одоо Казакстанаар оролдож байна. ганц үнэнч холбоотоноо гомдоож байгаа өөрт нь муу. ОХУ өөрөө задрах болно

Avatar

mongolhvv 2020-12-17 64.119.23.110

orosiin ediin zasag chi bodoj bgaas ilvv sain bga, gadaad orgui ni deer 630 terbumiin valtiin nootstoi bga.deer ni orosuud mash baga zvils gadaadaas abch harin ih zvils gargaj bna. delhiin bvh mashinii to vildveruud orosd orj irj ajillaj bna..orosuud svvvlin ved hvnsee 100 dotoodoos hangaj bna.jil bvr masj ih vildver zobad barij gadaadaas abahaa bolij bgaa ediin zasagt mash nemertei bna.neft hii gadaad gargaj bui zvilsiig 45 hubi l bga. ediin zasagiin suuria mash hurdan hogjuulij vildver

Avatar

Зочин 2020-12-17 192.82.67.143

Русофоби хэвлэлээр тархиа угаалгасан хүн байна.Дэлхийгээр дүүрэн, бас манайд ч тэр оросыг сөнөхийг хүлээсэн хүмүүс байдаг юм.Тэдний нас нь хүрэхгүй байхаа.Орос сөнөвөл Монгол х*******н идэш гэдэг нь ойлгомжтой.Гэхдээ гайгүй байхаа.Орос чинь долоон голтой улс.Тийм хүмүүст зориулаад Путин Бид та нарын оршуулган дээр даарчихаж магадгүй гээд хэлсэн.Бас Оросгүй дэлхий бидэнд ямар хэрэгтэй юм гэж Путин хэлчихсэн байгаа шүү.

Avatar

болдоо 2020-12-17 202.126.90.84

оросын далдаак далдганачих юм аа …..

Avatar

hurliiz boldoo yu 2020-12-17 64.119.23.110

hurliizaa amid uu daa. nogoo orosiig muulah geed l bn uu hurliizaa..

Avatar

Zochin 2020-12-17 192.82.67.80

Kazakhstan bol Ukrain bish Orosuud zugeer gahainuud. Hervee Oros Kazakhstand tsergee oruulah yum bol Oros uuruu zadrah ayuld orno. Chechen, Ingush, Dagestanuudad orosoos salah saihan dalim bolno, bas ted Orosiin tuluu hezee ch kazahuudtai baildahgui. Tuv aziin tureg garaltai buh uls Orosiin esteg bosno. NATO giin hamgiin huchirheg armytai Turk uls Kazakhstanii buh talaaraa demjin daind shuud tatagdaj orno.

Avatar

үнэн иш дээ 2020-12-17 64.119.22.116

үнэн ш дээ. казахстан улс гэж байгаа ч гүй. түүхгүй улс

Avatar

зочин 2020-12-17 202.21.100.210

Туркүүд Казакстаныг дэмжинэ. За ингээд л бас нэг том асуудал гарч ирлээ дээ.

Avatar

Tr 2020-12-17 66.181.177.109

Зөөзөө, оросуудыг зөвтгөөд казахуудыг буруутгаад эхэлчихэж, манай монголчууд. Бодвол бүгд орос ахын сайн дүү нар байх даа. Монгол улсыг оросууд байгуулж өгсөн тул Оростой нэгтгэх хэрэгтэй гэвэл “тэгье” гээд дэмжээд орилолдоод гараад ирэх юм байна л даа. Оросууд 70 жил монголчуудын тархийг маш сайн угаасны хэрэг нь ч гарах нь дээ.

Avatar

ene ervvl hvn mon uu 2020-12-17 64.119.23.110

kazakuud svvliin ved baahan folk istori hiij mongoliin tvvhiig oorsdiin bolgoj oros helt saitaar bidenii manj tungus garaltai gej bichij orosuud l kazakiin aguu tvvhiig bulaaj mongold ogson gej ih yrij bichej bna.chinges haan kazak tvreg hvn gesen bichleg odoo oros angili heleer youtube-d kazakuud mash iheer bichej bna..orostoi gazar nutagiig bulaaldaj bna.orenburg omsk tomsk kurganiig kazakiig nutag geed l bichej bna.ted nar bas mongoliin baynolgiig kazakiin uguuli nutag gej b

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.126.89.152

Tiim shuu. Ter baitugai mongoliig uursdiih n uuguul nutag. Bitsaaj avah jeregtei gej hurtel aildsan bainalee.

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.126.88.72

Chi yagaad kazakiig demjiv,sayhan l Galdan ochood haraat bailgaj bsn

Avatar

orosuud heldeg vnen shuu.. 2020-12-17 64.119.23.110

orosuud vneniig helsen bna..kazakuud hezee ch uls bolj bgaagui bicheg vsegui tarhai butarhai 3 jukd hubaagdaj amidarch bsan da.vnendee orosuud l kazakstan ulsiig bguulij zvvngariin nutag boloh zvvn kazakstan uuliin altain rudnik altaig belegelsen de. zvvngariin haant ulsiin doloon asart buddiin svmiin derged semiplanitski hot baiguulsan daa.. hoid nutag ni kazakuud bgaagui ch 1608 ond ho orlog torguud naraa daguulij irches moronoos nvvhed zam zuur barag hvngui bsan da..kazakuud

Avatar

Монгол хүн. 2020-12-17 103.10.21.38

Казахстан 1989 онд 16,5 сая хүн амтай байхадаа 6,5 сая Казах байсан нь дөнгөж 39%-г эзэлж харин оросууд 41% байсан. Өнөөдөр 2020 онд Казастан 19 сая хүнтэй бөгөөд 70% буюу 13,3 сая Казах харин Мүслимууд нь Өзбэк, Уйгар, Татар, Киргиз гэх мэтийн ах дүүсээ нэмбэл 80% нь Түрэг хэлтэнүүд. Цаашдаа Казахуудын төрөлт өндөр Оросуудынх маш бага дээрээс нь оросууд маш ихээр цагаачилан гарч байгаа учраас Казахстантай дайсагнаад байх нь оросд маш муу.

Avatar

mongolhvv chi mongol bishee.. 2020-12-17 64.119.23.110

kazakuud mash vndeshereg bolj busad kazastand amidardag 120 vndestend tun haltai bolj bgaa uchir orosuud bas busad zugtaj bna. kazakuud ch busad tvregvvdtei mash muu haritsaatai ch de. uzbekuud kazakuud bol hoorondoo ogt taardagui e.kazakstand 620000 uzbekuud bas ah dvv boloh uigaruud ni 240000 uulaa bga..deer kazakuud 68 hubi l bga.bas deer olon vndestei suuj e****z hurliiz ger bvl asar ih bii sh de.kazak ohid svvlin ved kavkaz zaluuchuudtai ih suuj bgaa..tsever kazakuud hyatad mongol

Avatar

ы 2020-12-17 43.242.243.92

Одоо л ингээд томорсон болохоос үеийн үед хасагууд вассал маягийн жижиг улс байсан ш дээ. Ойрдуудаас айгаад Оростой нэгдэж байгаа маягийн кино социализмын үед гардаг байсан ш дээ.

Avatar

Бараг л 2020-12-17 66.181.182.179

Бараг л үнэн

Avatar

зочин 2020-12-17 66.181.161.70

Орос оронд юу л байна газар нуаг л байна ..Буриад ,Тува хоёрыг Монголд нь буцаагаад өгчихөд ч хотойх юм байхгүй шдэ .

Avatar

болдоо 2020-12-17 202.126.90.84

харийн нутгийг бидний нүдэн дээр түрэмгийлээд булаагаад авчихаж байгаа ш дээ …..

Avatar

Монгол хүн. 2020-12-17 103.10.21.38

Энэ оросууд гал.зуурчихаж… Өстөн дайсан цөөдөөд байгаа юм байх даа.

Avatar

100% ҮНЭН 2020-12-17 192.82.66.101

ХЭТ ШУЛУУН Ч ОРОСУУД ҮНЭН ХЭЛСЭН БАЙНА, КАЗАХСТАНЫ ОДООГЫН НУТАГ БОЛ МОНГОЛЧУУДЫН НУТАГ, ЗҮҮНГАРЫН ХААНТ УЛСЫН НУТАГ, ЭНЭ ГАЗРЫГ АВЧ ҮЛДЭХИЙН ТӨЛӨӨ ОЛОН МОНГОЛ ЭРЧҮҮД АМИА ӨГЧ, МОНГОЛ ХҮМҮҮС ХЭДЭН ЗУУНЫ ТУРШ УРД ХӨРШТЭЙГӨӨ, МАНЖУУДТАЙ АЛАЛДАН ТЭМЦЭЛДСЭН ТҮҮХТЭЙ. КАЗАХУУД МОНГОЛЧУУДАД БАЯРЛАЖ САЙН САНАЖ, БИДНИЙ ӨВӨГ ДЭЭДСИЙН ЦУСААР БИЙ БОЛСОН ГАВЬЯ ТУСЫГ САНАЖ ХҮНДЭТГЭЛТЭЙ ХАНДВАЛ ЗӨВ ХАНДЛАГА БОЛОВ УУ, КАЗАХУУДЫН УУГУУЛ НУТАГ БОЛ ОДООГЫН ШИНЖААН УЙГАРЫН АР ХЭСЭГ

Avatar

Badarch taxar 2020-12-17 192.82.78.52

Orsuudin zow ih tom gazar nutgiig teneg yum shig ogchihson yum

Avatar

бат 2020-12-17 202.21.127.166

Оросууд түүхийг дандаа ингэж ярьдаг. Тэгж ярьвал Буриад, Тува угтаа Оросын нутаг уу?

Avatar

tenegtee 2020-12-17 64.119.23.110

orosuud vnen l helsen bna ch dee. hezee kazakuud zvvn kazakstand amidarch bsan yum be de.tend zvvngariin haant ulsiin irged bsan ch de.semiplantiks hot bol oiradiin doloon asart svm bsan nutag tul orosuud doloon asart gej nerelsen ch de.. bas mangustai bol turkmenuudiin nutag ch orosuud kaspi orchimiin nutagiig kazakuud l ogson do. hoid nutag ch gesen 1608 ond ho orlog torgoduudaa daguulij erchis moronoos nvvhed yamarch kazakuud zam zuurt bgaagui harin ijil morond l nogai nartai baild

Avatar

болдоо 2020-12-17 202.126.90.84

оросын далдаак

Avatar

Зочин 2020-12-17 64.119.23.110

hujaagiin hurshuur hurliiz boldoo monuu dee.bi bagdaa boldoo bootsog bolson mantuu hujaagiin shees hulganii nvh geed gvij baisan daa. 1970 ond ch dee.. baahan hurliizuud ter ved hujaa garalaa nuuj boldoo moldoo nertei bolj bsan daa..

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.55.188.99

Казахстаныг Орос Хятад хоёр хуваагаад авах ёстой!
эсхүл хятад эсхүл оросууд амьдардаг шдээ!!!!

Avatar

Sa 2020-12-17 43.242.243.213

Homorgond ni mongoliin gazar nutagt ch ortoj medne.

Avatar

Зочин 2020-12-17 202.9.47.5

Монголчууд юугаар дутах вэ, Манайх ч бас авах хэрэгтэй ш дээ / Зүүнгарын нутгаа/

Avatar

Хагаачулуу 2020-12-17 202.126.90.13

Орос хүнийг гаднаас нь мааж тэгвэл монгол цус гарна Лев Гумелив

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж