У.Хүрэлсүх улс төрийн хоригдлуудад талархах ёстой! | News.MN

У.Хүрэлсүх улс төрийн хоригдлуудад талархах ёстой!

У.Хүрэлсүх улс төрийн хоригдлуудад талархах ёстой!

У.Хүрэлсүх улс төрийн хоригдлуудад талархах ёстой!

Цар тахлын үед айл өрх, зарим аж ахуй нэгжүүдийн хэрэглээний эрчим хүч, ус дулаан, хогны төлбөрийг төр ирэх оны долдугаар сар хүртэл  хариуцах, нийтдээ 650 тэрбум төгрөгийн санхүүжилтийг “Эрдэнэт” үйлдвэр нийгмийн хариуцлагынхаа хүрээнд гаргаж байгааг Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх мэдээлсэн билээ.  Энэ нь “Эрдэнэт” үйлдвэр зуун хувь Монголын төрийн өмч болсны ач, тус болохыг Засгийн газрын сайд нар амаа олохгүй магтацгаан, Х.Бадамсүрэнд баяр хүргэцгээснийг бүгдээрээ зурагтаараа харцгаасан.

  Үндсэндээ,  МАН-ын Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн нэг сюрпириз, У.Хүрэлсүхийн нэр дэвшихээ зарласан үйл явдал энэ байв.  Үнэндээ Х.Бадамсүрэнгийн мундагаас илүү Орост байсан өмчөө авч ирсэн хүмүүсийн гавъяа юм даа.

Гэвч,   “Эрдэнэт”-ийг Монголын өмч болгоход хичээл зүтгэл гаргасны төлөө өмчөө хураалгуулсан, ял шийтгэл хүлээсэн, муу нэр луу данстай үлдсэн хүмүүсийн тухай хэн ч дурдсангүй, эсрэгээрээ Ч.Сайханбилэг, “сахал” Д.Эрдэнэбилэг нарын гавъяанаас булаацалдах хүмүүс Ардчилсан намын бүлгээс эхлээд цөөнгүй.

Ардчилсан намын бүлгийн дарга Д.Ганбат “2012-2016 онд Ардчилсан нам “Эрдэнэт”-ийн 49 хувийг ОХУ-аас 100 хувь Монгол Улсын мэдэлд авчирсны хүчинд айл өрх, аж ахуйн нэгжүүдийн цахилгаан, дулааныг тэглэх шийдвэр гаргасан”  гэж ганц үнэн үг хэлсэн.  Гэтэл  Оросоос өмчөө авч ирсэн Ерөнхий сайд  асан Ч.Сайханбилэгийг  бусдад давуу эрх олгосон гээд өнөөдөр интерполоор “эрэн сурвалжлуулж”,  Аж үйлдвэрийн сайд асан Д.Эрдэнэбат болон Сангийн сайд асан Б.Болор нарыг шоронд хорьчихсон шүү дээ.

Нөгөө  үүрэхийг нь чи үүр, янцалахыг нь би янцаглая гэгчээр,  ажил хийснийгээ шоронд хорьчихоод, амаа тослохоор Ерөнхийлөгч Х.Баттулга хүртэл айл өрх, аж ахуйн нэгжүүдийн хэрэглээний эрчим хүч, ус, дулаан, хогны төлбөрийг “Эрдэнэт”-ээс гаргуулах болсон Засгийн газрын шийдвэрийг балиашиглаад зогсож байна.  Ёстой л сүүлийн үед сошиалд трэнд болоод байгаа “Миний хөгшин, одоо боль оо” гэдэг үгийг жинхэнээсээ Ерөнхийлөгчид даймаар.

Монголчууд ичих нүүрээ элгэндээ наачихаагүй бол “Эрдэнэт”-ийг зуун хувь Монголд авчирсан хүмүүст талархдаггүй юм аа гэхнээ өсөрхөж болохгүй байлтай

Оросууд сайндаа ч “Эрдэнэт”-ийн 49 хувийг манайд зарсан юм биш.  Зүгээр үнэгүй “бэлэглэчихсэн” юм бүүр ч биш.  Барууныхны хоригт орж, эдийн засгийн хямралаа давахын тулд “Ростех”-ийн мэдэлд байсан гадаад дахь орд, уурхайнуудын хувьцаагаа зарж, борлуулж эхэлсэн. “Эрдэнэт”-ийн 49 хувийг Хятад, Казакстаны компаниуд сонирхож үнэ хаяж байсан. Хэрэвзээ, Ч.Сайханбилэг УИХ-аар хэлэлцүүлсэн бол “Эрдэнэт”- юун зуун хувь Монголын өмч болох. У.Хүрэлсүх ямар мөнгөөрөө иргэд, аж ахуйн нэгжийн цахилгаан, дулааны төлбөрийг тэглэх вэ дээ. Ц.Даваасүрэнгээс эхлээд л “Эрдэнэт”-ийг улстөржүүлж,  Тавантолгой шиг гацаах байсан байлгүй.  Тэгээд ч 400 сая ам.долларыг гаргах боломж Монголын Засгийн газарт байгаагүй.

Цар тахлын хүнд хэцүү үед төрийн албан хаагчид, цэрэг, цагдаа, эмч, багш нарын цалин,  400 мянган ахмад, нэг сая гаруй хүүхдийн мөнгө яг цагтаа тавьж буй нь МАН-ын сайных биш. Нөгөө л  гэмт хэрэгтэн болгож цоллоод, хилс хэргээр ял хүлээлгээд шоронд хийчихсэн М.Энхсайхан, С.Баяр, С.Баярцогт, Да.Ганболд, Б.Бямбасайхан нарын гавъяа. Тэдний гавъяаг өөртөө наах гэсэн улстөрчид Төрийн ордон дүүрэн байна.   Үнэндээ өнөөдөр Монголын эрх ашгийг нэгд эрэмбэлсэн болгон толгой дараалан шоронд хоригдож байна.

Оюутолгой бол бүрэн ашиглалтад ороогүй төсөл. Нөөцийнх нь 80 хувь газрын гүнд оршдог. Хамгийн агуулга сайтай хүдэрийг эдийн засгийн эргэлтэд оруулах дулд уурхайн бүтээн байгуулалтын ажил 60 хувьтай яваа. Хэн нэгэн сайн эр гадаадын даалгавраар гацаачихгүй бол ирэх 2022 оноос тогтвортой олборлолтоо эхлүүлэхээр төлөвлөсөн.  Өнгөрсөн 10 жилийн хугацаанд Монголын эдийн засагт 10 тэрбум ам.долларыг зарцуулсан, цаашид хэдэн арван жил үргэлжлэх уг төслийн буянаар цар тахлын үед Монгол Улс гал алдчихаагүй л байна.  Ямар ч байсан 17 мянган хүнийг ажилтай, орлоготой болгосон том төсөл л дөө. Дээр нь Монголын уул уурхайн салбарт оруулж буй боловсон хүчний хөрөнгө оруулалт, ноу-хауг нь мөнгөөр тооцох аргагүй.

ЗГХЭГ-ын дарга Л.Оюун-ЭрдэнэТавантолгойн цахилгаан станцыг ашиглалтад оруулна гэдгээ тог тэглэх хэвлэлийн бага хурлын үеэр амлаж байна лээ. М.Энхсайханд талархах ёстой л доо. Түүний боловсруулсан ТЭЗҮ-гээр Тавантолгойн цахилгаан станцыг барих ёстойгоо МАН-ын дарга нар буцаж, будилж байж л ойлгож авсан шиг. Уг нь аль хэдийнэ барилгын ажлыг эхлүүлчих байтал Ц.Даваасүрэн Эрчим хүчний сайд болсныхоо дараа популизм хийгээд гацаачихсан. Тэглээ гээд Ц.Даваасүрэнд хэн ч хариуцлага тооцоогүй, эсрэгээрээ М.Энхсайхан шоронд хоригдоод сууж байна.  М.Энхсайхан 450 мВт хүчин чадалтай станцын нийт хөрөнгө оруулалт нэг тэрбум ам.доллараар тооцож байсан бол “Оюутолгой” компани өнгөрсөн хоёрдугаар сард 300мВт-ын хүчин чадалтай цахилгаан станцын ТЭЗҮ-г Засгийн газарт хүргүүлсэн бөгөөд нийт хөрөнгө оруулалт нь 924 сая ам.доллар хэмээн мэдэгдсэн билээ. 150 мВт-аар бага цахилгаан станцыг бараг нэг тэрбум ам.доллараар барихаар болж байдаг, хэн нь тэгээд жинхэнэ эх оронч вэ гэж үү!

М.Энхсайханы үгээр хөдөлсөн бол аль хэдийнэ Гашуунсухайтын төмөр зам баригдчихсан, өнөөдөр 170 нүүрс машин гарлаа гээд амаа халаглаад суухгүй байлаа.  Уул уурхайг үзэн яддаг  “эх орончид” хүртэл нүүрсээ зармаар байна гэж хашгирч байдаг шүү. Харамсалтай нь, овоолсон шорооноос Монголд ам.доллар орж ирэв үү аль эсвэл орж ирэх ёстой ам.доллараа алдав уу.

Тэгэхээр хүнд үед Монгол Улсыг чирж яваа уул уурхайн том төслүүдийг хөдөлгөсөн, гацаанаас гаргасан, гадаадад байсан өмчөө авч ирсний төлөө ял шийтгэл хүлээсэн улс төрийн хоригдлуудад өнөөдөр У.Хүрэлсүх талархах ёстой юм. Тэдний хийсэн бүхний ачаар МАН цагтаа цалингаа тавьж, цахилгааны мөнгийг тэглэж байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
44
ЗөвЗөв
29
ТэнэглэлТэнэглэл
4
БурууБуруу
2
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

86 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Тэнэг 2020-12-16 64.119.21.169

Цэрэг болж тоглодог хүүхэд наснаасаа гараагүй ТЭНЭГ

Avatar

Зочин 2020-12-16 103.212.118.182

Хэдээр ингэж захиалгатай бичиж байна. Бүр цайрчих юм

Avatar

зочин 2020-12-16 150.129.143.59

УИХ, ЗГын МУНХАГЛАЛ ХЭРЭЭС ХЭТЭРЧ, МОНГОЛ ТҮМЭН ЭЛГЭЭРЭЭ ХЭВТЭХ ГЭДЭГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. АН БАЙЛАА Ч АДИЛХАН ДАА. БНН ХҮН … ӨӨР БАС НЭГ ҮҮ???

Avatar

gan 2020-12-16 202.55.188.39

Hudal ugiig 1000 udaa hed unen boldog gegcheer Huuk.Jenko.Oyunka nariin helsen hudal ugsiig teneg arduud ni unen geed oilgochohjee

Avatar

дел 2020-12-16 202.55.188.84

хууль дүрэм шудрага шүүх байдаг бол эд бол эдийн засгийн гэмт хэрэгтэн

Avatar

Эт сонгогч 2020-12-16 202.9.40.69

Эрүүл ухаан гэж байдаг бол тэр улсууд,ер сайд асан Сайханбилэг гавъяатай.Хэрэв тэр сонгууль хаяанд ирсэн үед Их хуралаар хэлэлцсэн бол АН-н ерөнхий сайдын ажлыг унагахын тулд МАН дэмжихгүй байсан.

Avatar

Энхээ 2020-12-16 202.55.188.41

Сэрээд энэ хүмүүс ч дээ тэгэж их магтуулж,гийгүүлэх улс мөн үү. Энэ тэглэсэн хөнгөлөлт чинь эдний зувчуулсан хөрөнгийн 1000000ны1%д хүрэх болов уу. Одоо ч эдний халаас руу гаргаснаасаа хэд нугараад орох урсгал бүрэн хангагдчихсан байгаа даа.монгол улс баян зөвхөн шудрага төр, монголоо гэсэн толгойлогч хэрэгтэй болов уу.

Avatar

IRGEN 2020-12-16 192.82.64.168

URUVDMUUR CH YUMDAA…. IIISH CHAABAASDAA MUNDAG HUN BOLJ BAAHAN HUN HARAASAN HUMUUS TA NAR IIM TENEG HARANHUI BOLHOOR TARHIIG CHIN UGAAJ YADUU BAILGAJ BAIGAAD 20 SAYA TUGRUG AVAH BAISANG CHIN 200 MYANGIIG UGCH BAYARLUULAAL YLDSEN 1 SAYA 800 MYANGAA UURSDUU ABAAD BAIGAAG L OILGOHGVI YUM DAA…JISHIJ HELJIISHDEEE OILGOH UHAANTAI IN BODNO BIZ OILGOHGVI IN TENEG IN HERVVL HIINE BIZ

Avatar

Иргэн 2020-12-16 49.0.212.1

Энэ байдлаар бол бид хулгайч нартаа талархар хэрэгтэй болох нээ, за тиймэрхүү юм хийхэд талархаад байдаг юм шүү…ард олон минь. Харин тэр 49 % авсан нөхөрийг өнөөгийн Эрдэнэт шиг тус болох байсан гэж сэтгэлд огт буухгүй байна. Одоо ямар хөрөнгөтөн нь тус болсон юм бол оо, харагдаагүй л байна.

Avatar

Зочин 2020-12-16 64.119.22.99

ЕР НЬ ХАРГИС БҮЛЭГЛЭЛ САЯХАН ШИЙДВЭР ГАРГААД БУЙ ЗАСГИЙН ГАЗАРТ ЦААГУУРАА ХОРСОЖ БАЙГАА НЬ ИЛТ БАЙГАА, УЛС ДАМПУУРВАЛ АЛГАА ТАШИНА. ҮҮНИЙГ БИЧИЖ БИЧҮҮЛЖ БАЙГАА ХҮМҮҮС УЛААНДАА ГАРЧ ДЭЭ. АРГАГҮЙЛ Л ҮЛААНДАА ГАРСАН ЛУЙВАРЧИД БУС УУ. ТЭГЭЭД ТӨР АРД ТҮМНИЙ АРААР, ЭРДЭНЭТИЙН ХАГАСЫГ ХУЛГАЙ ХИЙЖ ТӨР АРД ТҮМНИЙ МӨНГӨӨР ХУЙВАЛДАЖ АВСАН НЬ ШУДАРГА ҮЙЛДЭЛ ҮҮ. ДЭЭРЭМЧДЭД ҮНДСЭН ХУУЛЬ ХАМААГҮЙ ГЭДЭГ ХЭЛЦ ҮГ ҮНЭН БОЛЖ БАЙНАУУ. НИЙТИЙН ЭНЭ ТОМ ӨМЧИЙГ ЦӨӨХӨН ХҮН ИДЭХ НЬ ШУДАРГА ҮЙЛС ҮҮ

Avatar

zochin 2020-12-16 192.82.72.175

Jinhene shudarga es gej baidag bol erdenettei holbootoi shorond orson humuusiig sullah estoi ted ulsaas neg tugrugch ideegui (erdenettei holbootoigoor shuu busdiig medehgui) hulgaich luivarchin geed hashgichaad baigaa malnuud harin ih no toi uuruu l bolj baival busad ni yaasanch hamaagui gesen bodoltoi jinhneesee urvagch,luivarchid shuu ue ueiin iim balainuudiin urshgaar mongoliin ard tumen mash ih zovlon shanalaliig amsaj bailaa odoo mongolchuud hun chanar haachiv geed yariad bn hariult ni ene

Avatar

Зочин 2020-12-16 202.21.98.238

UGAASAA ERDENETIIN HUVITSAA UIDVER ASHIGLALTAND ORSNOOS HOISH 40 JILIIN DARAA MONGOLD UNEGUI SHILJIN IREH GEREETEI BSAN GEE BIZDEE! TATVAR TULUGCHDIIN MUNGUUR MONGOL ULSIIN ARD TUMNII MEDLIIN UIDVERIIG ULSIIN IH HURLAAR HELELTSUULEHGUI NUUTSAAR HUVIDAA AVCH ZAVSHSAN BOL YAAHIIN ARGAGUI GEMT HEREG GEJ BODOJ BN!!! UUNII TSAANA ENE UILDVER HUUCHIRSAN, HEREGTSEEGUI BOLSON GEED BSAN NUHUR BGAA BIZ!!! GEMT ETGEEDUUDED TALARHAH SHAARDLAGA HEND CH BAIHGUI!!!

Avatar

zochin 2020-12-16 192.82.72.175

Yam medehgui bol chimeegui arhia gudraad hevtej bai chamd yamar uher unegui ugnu geed helsen yam haana iim yam baidgiig harsan yam

Avatar

irgen 2020-12-16 58.109.221.157

Hulgaich nariig bish hulgaig zogsooson humuust talarh

Avatar

Баяраа 2020-12-16 103.212.119.163

Хурдан сулалсан нь дээр дээ !!! Мөнхийн эрх мэдэлтэй байх юм шиг л бодоцгоох байна даа !!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-12-16 49.0.218.189

за зайлаа монголчууд одоо хэн нь хэн бэ гэдэгээ мэдэхтэйгээ болсон

Avatar

Оспан 2020-12-16 188.124.246.197

Үүнийг бичсэн энэ бүлэгийн зарц хүзүүгүй эрлизийн хамаатан хоши гэдэг х***а бас монгол нэр нь гөлөг

Avatar

Зочин 2020-12-16 103.212.119.233

ж.нямсүрэн чи юугаа мэдэх юм бээ. Битий улс оронд гай бол богино ухаант лалараа. Хэний захиасаар бичиж байгааг чинь Монголчууд бүгд мэдэж байна. Чам шиг юмнууд улс оронд гай болж ирсэн.

Avatar

Зочин 2020-12-16 103.26.194.206

Эм хүний бодол богино үс нь урт гэж үнэндэг ээ

Avatar

Өнгөлөгч 2020-12-16 202.9.46.241

Сэргээгдэхээс бусад станц ус хэрэглэж ажилладаг. Говьд хэрэглэх гадаргын ус гэж юу байгаа юм. Гүний усаа үйлдвэрт ашиглаад байх юм бол цөлжилт түргэн явагдаж хүн малгүй хатаж үхэх биз. Хэрлэн голоо ашиглахгүй бол өөр сонголтгүй. Хүй 7 худгаас урагш Туул гол руу очоод үз. Хүн болж төрсөндөө харамсах болно.

Avatar

Зочин 2020-12-16 158.181.75.32

Энхсайхан С.Баяр Баярцогт гээд хамаг ухаалаг улсуудаа шоронд чихээд сууж байдаг дүүрчисэн дампуу орон юм даа пиздук!!! Нусан таглаа Хүрэлсүх Урвагч Жeнко 2-ыг дүүжлэх өдөр ирнээ!!!

Avatar

Иргэн 2020-12-16 59.153.115.190

Бөгсөдөө удирдуулсан шар сэмжит Баяр ухаантай хүн үү.Хулгайч луухаан Баярцогт ухаантай хүн үү. Идэхээс өөр ухаангүй гахай төрхт Элбэгдорж ухаантай хүн үү.Эх орноо худалдсан өгөр ороолон Сайханбилэг ухаантай хүн үү. Ард түмэн мэдэхээ мэдэх болсон цаг.Түмний төлөө эр зориг гаргаж Эрдэнэтийг авч чадсан Хүрэлсүх Оюун-Эрдэнэ Нямдорж мэтийн хөвгүүдээрээ ард түмэн бахархана.
Ороологууд үе удмаараа жигшигдэнэ.Эх орончид эгнэгт хүндлэгдэнэ.

Avatar

ahmad 2020-12-16 68.100.160.245

koronogoor dalimduulj erh medlee ashiglan ard tumnii mungeer erunhiilgch bolohoor shiidjee 1 hun. ene argiig ih hurlyin sohguulid ulaan tsaim ashiglaj erunhii said bolsondoo amtashij oodorchee…. ene shudraga es uu… shudraga ursulduun uu… huulid niitsehuu…. tamineeee….

Avatar

зочин 2020-12-16 66.181.177.173

Энэ ЗГ сайндаа тэглэсэн юм биш. Цахилгааныг тэглэхээр манай хуучин тоноглолууд ихэнх нь эвдрэлд орно Түүнийг засаж сэлбэх хүнд гарууд шахаагаа бэлдээд сууц байгаа байлгүй. Ингэснээр МАН мөнгөтөй болж таарна. Эрчим хүчний тендерийг хэн сайн хийж чадах вэ, Цагтаа эрчим хүчний сайд байсан шанага Хүрлээ хийнэ шүү дээ. Юмыг цаагуур харах хэрэгтэй. Ёстой нөгөө хошигоруулах гэдэг биш байгаасай

Avatar

ахмад 2020-12-16 202.9.46.16

Эрдэнэт үйлдвэр эрлэгдоржийн мафийн гарт байсан бол монголчууд 1-ч төгрөг хүртэхгүй байсан нь хүн бүхэнд ойлгомжтой шүү дээ…

Avatar

Зочин 2020-12-16 192.82.72.213

Xyлгaйч тарвагыг чулуугаар цохиж алсан ч багадна. Монголд улс терийн хоригдол байхгуй гэдгийг AHУc батална.

Avatar

Зочин 2020-12-16 202.126.88.49

Чам шиг үхэрийг угаасаа чулуугаар цохиж алдаг шүү дээ

Avatar

Нэргүй 2020-12-16 66.181.183.134

Арайч ингэж солиоролдоод донгосолдоод яахавдээ!? Эрдэнэтийг луйварчдад алдаагүйдээ бид баярлаж хувь хишгээ хүртэж байнаа!?

Avatar

Зочин 2020-12-16 66.181.183.134

Арайч ингэж солиоролдоод донгосолдоод яахавдээ!? Эрдэнэтийг луйварчдад алдаагүйдээ бид баярлаж хувь хишгээ хүртэж байнаа!?

Avatar

Иргэн 2020-12-16 66.181.183.134

Арайч ингэж солиоролдоод яахавдээ!? Эрдэнэтийг луйварчдад алдаагүйдээ бид баярлаж хувь хишгээ хүртэж байнаа!?

Avatar

Зочин 2020-12-16 150.129.142.206

Яааг үнэн. Мөн ч их бичсэн дээ би.

Avatar

Саран 2020-12-16 139.5.219.166

НЯМСҮРЭН АНХ УДАА ҮНЭН ҮГ ХЭЛЭВ

Avatar

Зочин 2020-12-16 83.137.6.169

Bitgii aash za

Avatar

Zochin 2020-12-16 103.136.254.38

Tiim shuu uls turin horigdluulad bayarlalaa

Avatar

зочин 2020-12-16 66.181.161.100

За яахав дээ аль ч албан байгуулагад Ж.Нямсүрэн гэгч нийтлэл бичигч шиг өөрийн толгойгүй хэний ч хараат бусаар нийтлэл бичих чадал боловсролгүй хүмүүс байдаг шүү дээ өлсөхгүй хоолоо олж идэхийн төлөө хүний юу хий гэсэнийг хийнэ шүү дээ

Avatar

1206 2020-12-16 192.82.77.191

49 хувиа урагшаа зарчих санаатай давхиж байсан хүмүүс л дээ. Тэгвэл чонын амнаас гараад барын аманд гэдэг л болох байх байсан биз дээ.

Avatar

Зочин 2020-12-16 66.181.186.18

уул уурхайтай хувийнхай ард түмэндээ юугаар гийгүүлээ вэ? ганц сохор зоос ч харам.хувьчлал бол хуульчилсан хулгай дээрэм тонуул.луйвар…….улс нь юмтай байгаад ард түмэндээ алгаа тэнийлгэлээ. юунд хорсоо вэ???

Avatar

Зочин 2020-12-16 202.55.188.35

ТӨРИЙН ӨМЧИЙГ ТӨРИЙН МӨНГӨӨР АВСАН БИШШ ДЭЭ .ДЭНДҮҮ ТУЙЛШРАХ ЮМАА ЗАРИМ НЬ …. 49 ХУВЬ ЧИНЬ ОРОСЫН ӨМЧЛӨЛД БСАН ӨМЧ ШҮҮДЭЭ . ОРОСЫН ОРОС ТЕХ ТӨРИЙН ӨМЧИД БСАН ХУВЬ . ЮМАА МЭДЧХЭЭД БИЧ . ДООР КОМЕНТ БИЧСЭН НӨХӨР….. .ТАНАЙ ХСҮХ ОРОСООС 49ИЙГ АВЧИРСАН ЮМ УУУ ?..?? АЛЬ ЭСВЭЛ ОЮУНЭРДЭНЭ ГЭГЧ ҮҮҮҮҮҮҮ ? ХАРИН ХСҮХЭЭС ХАДГАЛАМЖ БАНКНЫ 14 ТЭРБУМ БАТТУЛГААС ТӨМӨР ЗАМЫН 282 САЯ $ ЫГ АВАХ ХЭРЭГТЭЙДЭЭЭ

Avatar

Зочин 2020-12-16 66.181.190.207

УЛС ТӨРИЙН ХОРИГДОЛ МОНГОЛД БАЙХГҮЙ ЭРҮҮГИЙН ГЭМТ ХЭРЭГТЭНҮҮД . ДАНДАА МАЛЛУУЛНА ГЭЖ БАЙХГҮЙ ЭЭ !

Avatar

зочин 2020-12-16 66.181.161.70

Сахал Эрдэнэбилэгийг , төмөр замын 51 % авчрах тусгай илчээр томилох хэрэгтэй дэ .
Цаад чөтгөр чинь аваад л ирнэ дэ .

Avatar

Зочин 2020-12-16 66.181.191.128

Хулгайч, луйварчдад талархах болж байна уу Нямсүрэн авхай! Төрийн өмчийг төрийн мөнгөөр хувьдаа авсанд нь БАЯРЛАЛАА гэх үү?! Бага шиг солиороорой !!!

Avatar

Зочин 2020-12-16 202.21.108.44

Хүк сэтгэцийн юмтай, өөрийн бодлого ядуу. гол нь Хүк хэний гарт сэлэм болж байгааг зөв таних хэрэгтэй. Ийм хүн хүний гарт орохдоо хялбар. Тархи сайтай муу хүн ба бүлэглэлд олз болдог.Гол баатар одоохондоо өндөр үнэтэй дүр бүтээж байгаа ч удахгүй өөрөө чанга ойчдог. Жнь;Баярцогт,Сайханбилэг,Зоригт,Эрдэнэбат гээд бна. Хожим тэд багаж болж байснаа ойлгодог ч нэгэнт хожимдсон байх нь элбэг. Олсон зөөсөн хэдээ сэгсрүүлж дуусаад карьер ч үгүй, нас ч үгүй, эрүүл мэнд ч үгүй түмний х****л идсэн хоосон

Avatar

Зочин 2020-12-16 192.82.73.129

Surug setgegdel bichsen vhernvvd tsumuuruu tamruu yavaasai!
Yasan yum oilgodoggvi har iljignvvd ve?!
End bichsen bvhen vnen shvv dee ! Ee chaavaas iim ch teneg mangar ard tvmen gej baih muu daa !

Avatar

Зочин 2020-12-16 66.181.161.32

АРВАН ТАВАН ТОЛГОЙТАЙ АТГААЛЖИН ХАР МАНГАСЫГ ДАРСАН ХҮРЭЛСҮХ ХҮҮ.

Avatar

Зочин 2020-12-16 202.126.88.236

Хүрэлсүх маш мулгуу, хэрэндээ таарсан явган зальтай хүн. Элбэгдоржийн өрөөсөн дугуй.

Avatar

Иргэн 2020-12-16 59.153.115.190

Яаг үнэн.Элбэгдоржийн хэлээд байгаа 14 улс төрийн хоригдол чинь монголыг идэж байсан атгаалжин хар мангасын нэг нэг толгой л доо.Дээр нь Сайханбилэг гэдэг харснаа залгидаг аюултай толгой байна.

Avatar

Зочин 2020-12-16 202.126.89.152

Хулгайлж аваад х***а нарт зарах гэж бсан улстөрийн гэж өөрсдийгөө дөвийлгөсөн ууж идээд ханадаггүй улсын баатруудад талархая. Та нар Монголын баялагт ханаж цадаагүй юу?дахиад 10-н жил ч амьдрах эсэх нь эргэлзээтэй байж дааж давшгүй хөрөнгө цуглуулаад яанам билээ?

Avatar

Би Монгол хүн 2020-12-16 66.181.161.2

Монголын төр авах ёстой байсаныг Сайханбилэгтэй нийлж хулгай хийчихээд юугийнь магтуулах гээд байгаа юм бэ. Харин энэ хугацаанд идсэн мөнгөө төрд буцааж төлөх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-12-16 66.181.177.231

Улс төрч хүн хулгай хийвэл хулгайч болдог болохоос яахаараа улс төрийн хэрэгтэн болдог юм бэ

Avatar

Zochin 2020-12-16 64.119.19.5

Erdenetiig Ulsiin munguur ni bustaagaad avaad irsen gej boddiin sh deee

Avatar

Зочин 2020-12-16 124.158.97.134

Ганцхан Эрдэнэтийн мөнгөөр тэглэсэн юм биш ээ. Цахилгаан дулааны мөнгийг Төсвийн мөнгөөр, татвар төлөгчдийн мөнгөөр тэглэсэн. Төсвийн мөнгийг Оюутолгой Эрдэнэс ТаванТолгой, Энержи ресурс, МАК, АПУ, ХХК, Голомт, Мобиком,…… татвар төлөгчдын мөнгөөр бүрдүүлдэг биз дээ.

Avatar

Зочин 2020-12-16 192.82.69.68

Чоно борооноор гэгчээр, ОТ, Эрдэнэтийн 49%-ийн луйварчид бүгдээрээ босоод ирлээ. Энэ хулгайч нар юу ч гэж ард түмний толгой эргүүлэх гээд нэмэргүй. Сая та нар ялаа Совидийн дүйвээнээр буурууллаа. Удахгүй дээд шүүх, прокурор та бүгдэд томоохон бэлэг барина аа. Элбэгдорж хүртэл буцаж улс төрд гарч ирэх гээд хамсаатануудтайгаа зохион байгуулалтанд орон, идэвхитэй ажиллаж эхэллээ. Эцсийн эцэст ҮНЭН ялна ….

Avatar

зочин 2020-12-16 202.126.89.2

_Ер нь бол энэ асуудал чинь уул уурхайн буян болохоос биш ЗГ болон Есайд нарын гавьяа бишээ энэ сэтгүүлч бол яаг Элбэгдоржийн өөрийнх нь сайт болохоор тэрний үгийг л дамжуулмар болж байгаа юм байна. жижиг том уурхайнуудаа саад гацаа хийлгүйгээр хөдөлгөж чадвал даанч монгол шиг баян амьдрах хүмүүс энэ дэлхийд байхгүй л дээ Элбэгдорж бол уул уурхайг хамгийн доод түвшинд хүртэл нь унагасан хүн мөнөөсөө мөн. Анх өргөдлөөр лиценз авахыг зогсоогоод л,106 лиценз гэж худлаа булааж авах гээд чадаагүй

Avatar

СОНИН сайт хүрэлсүхииг шилдэг улстөрч болгожээ 2020-12-16 66.181.161.81

атибус ххк олон зуун хятадыг сэлэнгэ рүү зөөсөн илт дээр нь яагаад 600 самарчин зүүн баруунхараад байваа удахгүй үүгээр хүрэлсүх чинь тонилно хурдан тусмаа эх оронд хэрэгтэй эрчим хүчииг самарлаа цааш нь

Avatar

Зочин 2020-12-16 43.242.242.59

ЭРДЭНЭТИЙН 49 ХУВИЙГ ӨӨРСДИЙН ХУВИЙН ӨМЧ БОЛГОЖ АВАХ ГЭСЭН ОРОЛДЛОГО ЧИНЬ ТА НАРЫГ ШУНАЛЫН ШУЛАМ БОЛГОЖ ХАРАГДУУЛААД БАЙНА. 49 ХУВИЙГ УЛСАД НЬ ӨГӨӨД НИЙТ МОНГОЛЧУУД БҮГДЭЭРЭЭ ХУВАААЖ ИДЭХ НЬ ТҮМЭН ЗӨВ ШҮҮ ДЭЭ.
ТЭГТЭЛ ОЛИГАРХИ 10 ГАРУЙХАН НӨХӨД ХУВААЖ ИДЭХ ГЭЭД ЗҮТГЭСЭН ШҮҮ ДЭЭ. НЯМДОРЖ, З.ЭНХБОЛД, АЮУРСАЙХАН, Л.БОЛД, БАТЗАНДАН, ХҮРЭЛСҮХ,НЯМБАЯР НАРТ БАЯРЛАЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2020-12-16 192.82.78.47

Эрдэнэтийн луйварчид ярьж бичиж л байг. Удахгүй төр, ЗГ хөдлөх байхаа…

Avatar

Зочин 2020-12-16 103.111.68.3

ХУЛГАЙ НЬ БАРИГДААД ШОРОНД ОРСОН Ч НИЙГМИЙН ТОЛГОЙГ ЭРГҮҮЛЭХ САНААТАЙ. ТАХАЛТАЙ ТАРВАГА БОЛ ХАМГИЙН АЮУЛТАЙ ХУЛГАЙЧ… БУСАД ХУЛГАЙЧИД НЬ СУРГАМЖ БОЛГООД БУУДАХ ХЭРЭГТЭЙ,

Avatar

Зочин 2020-12-16 202.131.250.130

Улсдаа авчирах нэрээр өөрсдөө 49 хувийг нь цуслах шахсанаа мартаа юу. Харин тэр өлөн нүдтнүүд Элбэгдорж, сахал Эрдэнэбилэг, халзан Ганболдоос 49 хувийг ард түмэндаа авч өгсөн Хүрэлсүхэд талархаж байна6

Avatar

Зочин 2020-12-16 122.201.24.8

Ashguudee, uneniig meddeg hun baina

Avatar

Зочин 2020-12-16 202.131.245.243

элбэгдорж гуай чинь Эрдэнэтийг С.Баярын хадамд аав гээд нэг сахалтай этгээдэд л улсын мөнгөөр авч өгөө биз дээ? Тэр үед Эрдэнэтийн даргаар элбэгдоржийн хадам ах нь ажиллаж байсан гэж байгаа, бас …

Avatar

зочин 2020-12-16 103.212.118.177

Ингэж хамаагүй худлаа ярих хэрэггүй дээ,зарим мэдээлэл муутай нь дагаад шуугичихна

Avatar

ганаа 2020-12-16 202.72.247.58

Нэг л өдөр Ухнаагийн Хүрэлсүх чи бас л шоронд орно шүү дээ. Улсаас Та нарыг бодвол 1 төгрөг ч идээгүй Н.Номтойбаяр, бизнесээ өргөжүүлэх гэсэн Эрэл Эрдэнэбат, 49%-ийнхан бүгд ялна. Алив юм эргэлттэй шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-12-16 122.201.24.8

s***

Avatar

Иргэн 2020-12-16 59.153.115.190

Номтойбаярын Сайханбилэгтэй хуйвалдаж хууль бусаар авсан Цагаан суваргын зэсийн орд чинь Эрдэнэтээс илүү нөөцтэй баялаг агууламжтай орд гэсэн шүү.Номтойбаяр хулгайлаагүй нь тэр үү.Нямтайшир тэр ордыг босгож бий болгоогүй байраа..Стратегийн энэ том ордыг Эрдэнэтийг хулгайлаад баригдаж байхдаа дуулианыг далимдуулан бас хулгайлчихсан шүү дээ.Энэ ордыг улсын төсвөөр 100 хувь нөөцийг тогтоосон цэвэр ард түмний өмч шүү.

Avatar

Зочин 2020-12-16 202.131.245.243

Улсын хөрөнгийг улсын мөнгөөр хулгайлж авчихаад юугаа солиороод байна аа? Мөнгө угаасан гэмт хэрэгтэн сахалт эзэн чинь хаана байна, элбэгдорж оо?

Avatar

mglchuud 2020-12-16 64.119.20.60

ugui ee ene chini shal oor asuudal uuchlaarai 49 huviig huvidaa s***h gesen hulgaichdad yamarch orshool bhgvi shvv harin ch shudarga hvmvvs ta naraas butsaaj avch toriin omch bolgoson yum shvv f kuudaa

Avatar

Монголдоо 100% авчирсан Монгол хүмүүст талархаж байна 2020-12-16 66.181.182.212

Одоо төр 100% эзэмшиж байна уу хувийн хэвшилд байгаа нь сонин биш ээ

Анхнаасаа Монголынхоо талд Эрдэнэт үйлдвэрээ 100% авчирсан хүмүүст талархах ёстой шүү.

Avatar

Иргэн 2020-12-16 59.153.115.190

Оросын тал угаасаа монголын засгийн газарт зарах болсноо мэдэгдсэн байсан.Гэрээгээр монголын засгийн газар давуу эрхтэй гээд заачихсан юм шүү дээ.Харин Сайханбилэг засгийн газарт мөнгө байхгүй гээд Эрдэнэбилэг гэгч гэмт бүлгийн толгойлогчдоо өгөх ажлыг зохион байгуулсан. Тэхдээ засгийн газраас зээл гэж "Монгол Зэс" корпорацид мөнгө гөргаж өгөөд Эрдэнэтийг авч өгсөн.Үүнээс илүү ичгүүргүй луйвар цагаандаа гарсан дээрэм гэж байх уу.

Avatar

Зочин 2020-12-16 202.55.188.98

ХУВИЙН КОМПАНИ АВСАН БСАН Ч ГЭСЭН ЯМАР Ч БСАН МОНГОЛДОО ӨМЧЛӨЛ НЬ ИРЦЭН БАЙХАД … ЯАГААД ТЭР ХҮМҮҮСИЙГ БУРУУТГАНА ВЭ ????

Avatar

Зочин 2020-12-16 202.131.245.243

Олон долоон юм хуцалгүй мантуугаа гудраад ханзан дээрээ хэвтэж бай, чи.

Avatar

Зочин 2020-12-16 122.201.24.8

Yugee hutsad baigan. Mongoliin neg, zaa bolii 100 han hun hamt huvaaj avahad l ter orost bsnuu hyatadd baisnuu yalga yu baina. Ter avsan mongol heden nuhduud chamd yum unagaahuu malaa? Bodood uzeech! Tegleech ter avchaad butsaagad aldsan l** ni Elbgee sahal terguutnuud, yadaj tsever tsust mongol humuuschin bish

Avatar

Зочин 2020-12-16 66.181.190.207

ЯАГААД ГЭВЭЛ ОРОСУУДАД ХАХУУЛЬ ӨГЧ АВААД ХУУЛЬ ЗӨРЧИН ЗӨРЧИН БАЙЖ ТӨРИЙН МӨНГӨӨР АВААД ДАРАА НЬ ГАДАГШАА ДАМЛАН ЗАРАХ ГЭЖ БАЙСАН УЧИРААС

Avatar

Иргэн 2020-12-16 66.181.188.99

Хоёр араатан хоолоо булаацалдаж байгаад унагачихад нь дундаас нь шүүрсэн бүргэд боллоо доо. Бид чинь. Угаасаа Эрдэнэт монголын ард түмний өмч гэдгийг мэддэггүй хулгай хийх завшихыг хүсэгчид энэ намуудад амь бөхтэй оршсоор байгааг иргэд мартах ёсгүй.

Avatar

Зочин 2020-12-16 202.55.188.98

ЭНЭ СЭТГҮҮЛЧИЙН БИЧСЭН ЕР НЬ БОЛ ЗӨВ ӨНЦӨГ . ЯМАРЧ БАЙСАН МОНГОЛДОО 49ИЙГ АВААД ИРСЭН ЗАЛУУЧУУДЫН ГАВЬЯА ЯАХ АРГАГҮЙ МӨН . ТЭР ТӨЛСӨН МӨНГӨНИЙ АСУУДЛЫГ ШИЙДДЭГ Л ЮМ БГАА БИЗ .. ЯАГААД ЭНИЙГ ХСҮХ ОЮУНЭРДЭНЭ 2 ДУРСАХГҮЙ БГААГ ГАЙХААД БГААМ . ӨӨРСДӨӨ 49 ХУВИА ОРОСООС АВААД ИРЭХГҮЙ ЯАСЫМ БЭЭЭЭЭЭ . САХЛААС МӨНГӨӨ АВНА БИЗДЭЭ .ЮУТАЙ Ч МОНГОЛДОО АВААД ИРСЭН НЬ ОЛЗ БИЗДЭЭЭЭЭ ….

Avatar

Иргэн 2020-12-16 59.153.115.190

Элэнцэг баланцгийх нь монголд аваад ирсэн залуус вэ.Хэдэн хөгшин хулгайч / Элбэгдорж Эрдэнэбилэг мэтийн/ ард түмний өмчийг хулгайлж байгаад баригдчихаад одоо гавьяатан болох гээд улилдаж унгас алдаж байна.

Avatar

Хэхэ 2020-12-16 82.132.226.42

Худлаа зүйл (fake news) бичиж ард түмнийг төөрөгдүүлэхээ больё. Хамгийн гол асуудал нь сайнбилэгийн ЗГ Эрдэнэтийн хувийг худалдан авахаасаа Улс мөнгөгүй хэмээн татгалзаад, үүнтэй зэрэгцээд Хувийн компани Улсаас Мөнгө аваад Эрдэнэтийн хувийг авсанд л байгаа юм шүү дээ.

Avatar

Zochin 2020-12-16 64.119.17.108

Ym medehgui mal bas bh ymaa herebee 49 % gadaadinhand aldsan bol yah bsan yn be ta harin ymarch argaar mongoldoo absand bayrlaa deerees MAN hohulizm hiigeed bugdig shorond hiisen

Avatar

Зочин 2020-12-16 202.9.46.45

зөв сэдвиийг хөнджээ.энэ засгийн гавьяа бишээ.халамжийн улс болгож монголын ирээдүйг үгүй хийж бгаа энэ засагт хариуцлага тооцох цаг ирнээ.ямар ч үйлдвэр бусад амин чухал асуудлыг шийдвэрлэхгүй бгаа.зэс нүүрс дуусахаар яаж амь зуухын бэ. одоо өсөлттэй бгаа дээр нь хэдэн сайхан экспортод чиглэсэн үйлдвэр бариад иргэдээ ажил орлогой болгохын оронд байгаа олоогүй хавтгай халамж тарааж сурч боловсрох ажил хөдөлмөр хийх нөхцлийг хааж бгашүүдээ.ковид зогсоно зэс нүүрсний үнэ бууна тэгээдл бахь байдгаа

Avatar

Зочин 2020-12-16 202.21.105.26

Дүрдээ орцон гарын балай ёсолгоог нь харахаар огиудас хүрэх юм.

Avatar

зочин 2020-12-16 202.21.100.210

Монгол Улсыг чирж яваа уул уурхайн том төслүүдийг хөдөлгөсөн, гацаанаас гаргасан, гадаадад байсан өмчөө авч ирсний төлөө ял шийтгэл хүлээсэн улс төрийн хоригдлуудад өнөөдөр У.Хүрэлсүх талархах ёстой юм. Тэдний хийсэн бүхний ачаар МАН цагтаа цалингаа тавьж, цахилгааны мөнгийг тэглэж байна.

Avatar

Зочин 2020-12-16 192.82.76.15

Эрдэнэт үйлдвэрийг 100 хувь төр мэдэлдээ авснаар л тог дулааны үнийг хөнгөллөө шүү дээ. АН энд ёстой л эсгий хийх газар нохой яана гэдэг билээ дээ. Тиймээс Д.Ганбат, түүний бараг эхнэр нь болж буй Ж.Нямсүрэн хоёр тогос шиг гоёж, хөхөө шиг донгогдох гээд битгий матар шиг царайлж, хэрээ шиг гуагла.

Avatar

Зочин 2020-12-16 192.82.76.15

АН энд ёстой л ямар ч пад байхгүй. Харин АН-ын хар гайгаар монголчуудын хэнд ч мэдэхгүй Mongolian cooper гэнэ үү луйварчдын хүүхэлдэй компанид Эрдэнэтийн 49 хувийг алдахаа шахсан. Цаашлаад бүр Сингапурын гэх гадны компанид тэр чигт нь алдахаа шахсан байсан Тэгсэл бол өнөөдөр ингэж тог дулааныг хөнгөлөх тухай ийм яриа байхгүй байлаа. Тиймээс хоёр таарсан таар шуудай гахай толгойт Д.Ганбат, Ж.Нямсүрэн авгай хоёр ёстой л унгас алднаа байна.

Avatar

zochin 2020-12-16 202.179.26.218

Enchsaichan bas busdiin bugdiin sullaa ESaid Churelsuch !!! neg udaach gesen zov schiidver garga ter ESaid!!!

Avatar

1 2020-12-16 59.153.115.201

Өсөрхөж байгаа юм биш, Эрдэнэтийг Монголын тал гээд байгаа нохдууд хувьчилж авахдаа яаж авсан арга нь санхүүгийн луйварт тооцогдох тул эрүүгийн хэрэг үүсгэх ч учиртай. харин ч одоо болтол зөөлөн хандаад бщяваад байгаа нь бас хардлага төрүүлээд байгаа. Арай Хүүк маань Сахалтай тохирчихсон юм биш бгаа даа

Avatar

Зочин 2020-12-16 192.82.76.15

Ардчилсан намын бүлгийн дарга Д.Ганбат “2012-2016 онд Ардчилсан нам “Эрдэнэт”-ийн 49 хувийг ОХУ-аас 100 хувь Монгол Улсын мэдэлд авчирсны хүчинд айл өрх, аж ахуйн нэгжүүдийн цахилгаан, дулааныг тэглэх шийдвэр гаргасан гэнээ. Яаж ингэж ичих ч үгүй унгас алдана вэ?. Ростек корпораци Өрнөдийн хоригт орж санхүүгийн хүндрэлтэй болсон учраас Эрдэнэтийн 49 хувийг Монголчуудад худалдахаар болсон.

Avatar

Зочин 2020-12-16 202.126.89.131

Төр засагт нь хандахгүй энгийн хүнтэй харьцсан нь сонин. Чамд л гэж өгч байгаа юм, улсадаа өгвөл 49 хувиа буцааж авна гэсэн гээд яриад байлуу.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж