Генералууд төрлөө | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.18-нд нийтлэгдсэн

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн зарлигаар өнөөдөр Зэвсэгт хүчний жанжин штабын дэд дарга, бригадын генерал Раднаабазарын Сүхбатад хошууч генерал цол хүртээв.

Мөн Батлан хамгаалах яамны Стратегийн бодлого, төлөвлөлтийн газрын дарга хурандаа Гүрсэдийн Сайханбаяр, Зэвсэгт хүчний жанжин штабын Ар талын газрын дарга хурандаа Мягмарсүрэнгийн Эрдэнэдалай нарт бригадын генерал цол тус тус хүртээлээ.

Цэргийн дээд цол хүртсэн Р.Сүхбат, Г.Сайханбаяр, М.Эрдэнэдалай нарт Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдорж цолыг гардуулан өгсөн юм.

Монгол цэргийн өдөр, Зэвсэгт хүчний 95 жилийн ойн баяр тохиож байгаа энэ өдөр генерал цолтнуудын тоо гурваар нэмэгдлээ.

Г.ДАРЬ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

59 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-03-18 202.25.83.2

Sukhbat, saihanbayar nart bayar hurgie. avah estoi humuus avah yum aa avch. Harin Zevsegt hucniig unenhuu doromjilson neg yum bolj bna daa. Arhichin ajildaa tentsehgui huugduj shahyy garsan baagii ergej orj ireed ded hyrandaa tsoloo sergeegeed 5 jiliin dotor general boldog bna shuu. Arai denduu. Hudalch hylgaich nar ahij devshdeg unench shydraga l daryylaad alga boldog boljee.

Зочин 4 цагийн өмнө 202.170.68.162

чи бүү атаарх. нэг муу гомдол тээсэн чацга чамд ийм юм бичихээс өөр чадах юм байхгүй. хийдгээ хийсэн хүмүүс генерал цолоо авч байна. төрийн шийдвэрийг чи юу гэх гээв? эрдэнэдалай ОХУ-д цэргийн академи төгсч, энэ салбарт олон жил ажилласан мундаг зохион байгуулагч гэдгийг мэдэх юм. бодвол чи тэрний шаардлагад тэнцэхгүй хусагдсан нэг муу loser байгаа биз

TSEREG 2016-03-18 124.158.91.78

General gedeg tiim ch amarhan ALDAR TSOL bish baimaar daa...Mongol kheden tseregtei be....................................................Generaluud khed be.......kkkkkkkkkkkkkkkk

Зочин 2016-03-18 202.131.252.213

Төрийн ордон,БХЯ, ЗХЖШ-г маш их хүндэтгэдэг байлаа.Одоо бол намуудын найраа,хор,муу муухай болгон явагддаг газар болчихсон юм шиг санагддаг шүү.

zochin 2016-03-18 78.166.107.182

tsereggui baahan Generaluud

Zochin 2016-03-18 27.123.214.121

Nusan buunuud general boldog tsag irjee. Yadahdaa setguulch ni generluud turluu gej bichih yum. General tsol avlaa hurtlee gej bichmeer yum.

Зочин 2016-03-18 150.129.143.32

1 tseregt nogdoh generaliin toogoor delhiid terguulev. argagui l chingisiin udam daichin mongoliin ur sad munduu

Зочин 2016-03-18 59.153.115.47

Хуучин хувцасны загвар буцаагаачээ. Хятад цэрэг юм шиг л харагдаад байна даа

Зочин 2016-03-18 112.72.15.234

Яг л гамин цэргийн хувцас харагдаад байх юм

Зочин 2016-03-18 122.201.24.68

hi

Иргэн 2016-03-18 122.254.111.170

Шинэ генералуудад баяр хүргэе. Сайхан мэдээний хажууд саналаа хуваалцахыг бодлоо. Баяр болгоноор л генерал өгөөд байх юм. Монгол улс хэдэн генералтай юм болоо? Манайх шиг жижиг улс, жижиг армид генерал олдоод байгаа юм биш биз дээ. Авсан хүмүүст буруу гэж хэлээгүй шүү. Тэд ажлаа хийсэн, хийх ч байх. Харин бодлого нь юу юм болоо? Иргэний нүдээр харахад дараа энэ олон дээгүүр цолтны цалин, хангамж, тэтгэвэр гээд хэн төлөх юм вэ? Төрийн эрх мэдэл, ард түмний бий болгосон төсвийн мөнгийг хэн нэгэн улстөрч өөрийн дураар нэр төрөө дээшлүүлэх гэж ашиглаж байгаа бол тун харамсалтай, хүлээж авч боломжгүй байнааа.........

j 2016-03-18 180.222.137.249

en hun yag vneniig bichejee icheheeen baichihjdee erdenedalai chi ooroosoo ichehgvi yumdaa

h 2016-03-18 162.200.148.200

Sukhbat, saihanbayar nart bayar hurgie. avah estoi humuus avah yum aa avch. Harin Zevsegt hucniig unenhuu doromjilson neg yum bolj bna daa. Arhichin ajildaa tentsehgui huugduj shahyy garsan baagii ergej orj ireed ded hyrandaa tsoloo sergeegeed 5 jiliin dotor general boldog bna shuu. Arai denduu. Hudalch hylgaich nar ahij devshdeg unench shydraga l daryylaad alga boldog boljee.

Зочин 4 цагийн өмнө 202.170.68.162

чи бүү атаарх. нэг муу гомдол тээсэн чацга чамд ийм юм бичихээс өөр чадах юм байхгүй. хийдгээ хийсэн хүмүүс генерал цолоо авч байна. төрийн шийдвэрийг чи юу гэх гээв? эрдэнэдалай ОХУ-д цэргийн академи төгсч, энэ салбарт олон жил ажилласан мундаг зохион байгуулагч гэдгийг мэдэх юм. бодвол чи тэрний шаардлагад тэнцэхгүй хусагдсан нэг муу loser байгаа биз

офицер 2016-03-18 103.57.93.157

коммент бичиж атаархлаа дардаг хүмүүс байх юмаа цолны зэрэглэлтэй албан тушаалыг нь тодорхой хугацаанд хашиж байж л авч байгаа биз дээ

Зочин 2016-03-18 203.194.118.53

100 цэрэгт генералын хэрэг байгаа юм уу? Яагаад хумуус дургуйцэж байгааг ойлго, дараа нь донгос.

Зочин 2016-03-18 103.26.193.41

MANAI TSERGIINKHNII KHUWTSAS NI MASH SURGUY , ULBIISEN MUUKHAI YUM . OLIGTOYKHON DIZAINER BAIKHGUY L YUM BAIKH DAA

Зочин 2016-03-18 49.0.161.102

enh tsagt general tsol olgono gedeg tiimerhuu sanagdaad baidag yum

Зочин 2016-03-18 122.201.31.250

Маш сонин мэдээ. За тэгээд аль төрөхөд генералуудаас ямар ямар хүүхдүүд мэндлэв.?

Зочин 2016-03-18 202.55.180.8

генерал цолтой эмэгтэй төрсөн юм шиг гарчиг өгчээ

Зочин 2016-03-18 103.9.90.66

ЭРДЭНЭДАЛАЙ АХДАА БАЯР ХҮРГЭЕ. ЁСТОЙ Л БОР ЗҮРХЭЭРЭЭ, БАТЛАН ХАМГААЛАХ САЛБАРТ ОЛОН ЖИЛ ЗҮТГЭСЭН ХҮН ДЭЭ.

Зочин 2016-03-18 202.126.89.199

алт живж холтос хөвсөн энэ цаг үед иймэрхүү муусайн авлигачид л оодорч байгаа юм.юунд нь эмзэглээв, 59.153.112 оо?Чи тэдний өрөөсөн дугуй юу?

Зочин 2016-03-18 203.194.114.139

Орчин үеийн генералууд гүзээгүй болжээ. Сайхаан сайхан. Монгол улсын төлөө зүтгэе!

Зочин 2016-03-18 59.153.112.131

Монгол эрчүүд гэж нойл юмнуул. Цэргхйн хүмүүс л энэ муулсан комментуудыг бичиж байгаа. Нэг нь генерал болж байхад баяр хүргэхийн оронд муулж матаж коммент бичиж байгааг хараад гутарчлаа

Зочин 2016-03-18 103.26.192.154

Монголын цэрэг, цагдаагийн хувцас улам л сүргүй болоод байх юм даа.

zochin 2016-03-18 43.242.240.190

Сайханбаяр юу хийсэн гэж генерал болж байнаа Архангай аймгийн сайдтай учраас авч байгаа юм байх даа. Цолмон Сайханбаяр 2 ичээч. Шинэ жилээр авгай нь БХЯ-ны оны тэргүүний нягтлан бодогч болсон. 3 генерал төрөөд 2 нь Архангай аймгийх байх юмаа, 1 нь Даваагийн курсын найз. Ичдэггүй л хүмүүс юмаа.

Зочин 2016-03-18 202.126.89.199

ажлын байран дээрээ архидан согтуурдаг Р.Сүхбат, албан тушаалаа ашиглан хүүхдээ яамныхаа албаны орон сууцанд оруулсан Г.Сайханбаяр гээд ичих булчирхай нь ажиллахаа больсон этгээдүүд генерал болчих юм даа.Элбэгдорж оо, Чиний нөгөө шудрага байцгаая гэсэн чинь яасан бэ?

Зочин 2016-03-18 202.126.89.199

ажлын байран дээрээ архидан согтуурдаг Р.Сүхбат, албан тушаалаа ашиглан хүүхдээ яамныхаа албаны орон сууцанд оруулсан Г.Сайханбаяр гээд ичих булчирхай нь ажиллахаа больсон этгээдүүд генерал болчих юм даа.Элбэгдорж оо, Чиний нөгөө шудрага байцгаая гэсэн чинь яасан бэ?

Элбэгдорж оо, Чиний нөгөө шудрага байцгаая гэсэн ч 2016-03-18 202.126.89.199

ажлын байран дээрээ архидан согтуурдаг Р.Сүхбат, албан тушаалаа ашиглан хүүхдээ яамныхаа албаны орон сууцанд оруулсан Г.Сайханбаяр гээд ичих булчирхай нь ажиллахаа больсон этгээдүүд генерал болчих юм даа.Элбэгдорж оо, Чиний нөгөө шудрага байцгаая гэсэн чинь яасан бэ?

Зочин 2016-03-18 203.91.112.115

Атаархагчид. Замын нохой хуцаж л байдаг. Зэвсэгт хүчин дотор чи Р.Сүхбат шиг нэр хүндтэй хүнийг олоод ир. Би мөрийцөхөд бэлэн байна

Т.Дэлгэрсайхан 2016-03-18 203.194.114.118

Баяр хүргэж, амжилт хүсье. Сайн байна, сайхан байна.

Зочин 2016-03-18 49.0.204.180

3 ИХЭР

Дүүрэн 2016-03-18 122.201.24.167

Монгол улсаар дүүрэн Цэргийн цолтонгууд. Юунд хэндч хэрэгтэй юм.

ГЕНЕРАЛ 2016-03-18 202.179.27.61

САЙХАНБАЯР ХУРАНДАА ГЕНЕРАЛ АВАХ БОЛСООН. ОРОСЫН ГЕНЕРАЛЫН АКАДЕМИ ТӨГССӨН ХЭДХЭН ХҮНИЙ НЭГ ...

Зочин 2016-03-18 49.0.204.180

эбэшка нутагтаа байгаа нь сайн байна харагдахгүй байсан болохоор бас л доншуучлаад явчихсан гэж бодлоо

Зочин 2016-03-18 202.9.41.181

Erdenedalai gedeg arxinaas bolj xalagdaj baisan balaigaaraa armid gaixagdsan noxort iim tom tsol olgodog Eebee unexeer duff yum baina.

Зочин 5 цагийн өмнө 202.170.68.162

чи битгий атаарх. чи эрдэнэдалай генералын чигчий хуруунд ч хүрэхгүй, армид байлдагч ч байж чадахгүй чацга савируулах нусак олон юм бүү чалч.

Зочин 2016-03-18 202.9.41.131

Генерал цол олголоо.....гэвэл уул нь зүгээр юмдаа.

Зочин 2016-03-18 202.126.89.199

Г.Сайханбаяр бол цэргийн анги салбарт ажиллаж хал үзэж халуун чулуу долоогоогүй хотоос тэр дундаа сүүлийн 21 жил БХЯ, ЗХЖШ-аас гарч үзээгүй бэртэгчин.ийм амьтанд генерал цол өгч байдаг Элбэгдорж ч гэж таарсан амьтан.Р.Сүхбат бол зүй нь ардчилсан оронд хариуцсан Хуурай замын цэргийн салбар байгууллагаас нь олон офицер ахлагч цэрэг дайчид ёс бусаар үхэж гэмтэж байсны төлөө дэвших бус огцрох ёстой хүн.Хаа очиж Агаарын цэргийн командлагч нь ёс зүйтэй болохоороо нисдэг тэрэг осолдоход өөрийн хүсэлтээр ажлаа өгч чөлөөлөгдсөн.

Зочин 2016-03-18 202.9.40.139

чи ямар ядруу эр вэ.

Зочин 2016-03-18 103.57.93.157

202.126.89. чи армид ажиллаад ахлах офицер ч болж чадахгүй амьтан байгаа даа

Зочин 2016-03-18 43.228.130.80

mongold general nemegdej bn malaa.chadakhgui bol chatsag tsarialaad *****

жирийн офицер 2016-03-18 203.91.112.115

Энэ сэтгэгдлийг хэн бичиж байгааг мэдэж байна. Энэ хүмүүс шиг сайн мөртэй ажиллачихаад чацга царайлаач.

Зочин 2016-03-18 202.126.89.199

Г.Сайханбаяр бол цэргийн анги салбарт ажиллаж хал үзэж халуун чулуу долоогоогүй хотоос тэр дундаа сүүлийн 21 жил БХЯ, ЗХЖШ-аас гарч үзээгүй бэртэгчин.ийм амьтанд генерал цол өгч байдаг Элбэгдорж ч гэж таарсан амьтан.Р.Сүхбат бол зүй нь ардчилсан оронд хариуцсан Хуурай замын цэргийн салбар байгууллагаас нь олон офицер ахлагч цэрэг дайчид ёс бусаар үхэж гэмтэж байсны төлөө дэвших бус огцрох ёстой хүн.Хаа очиж Агаарын цэргийн командлагч нь ёс зүйтэй болохоороо нисдэг тэрэг осолдоход өөрийн хүсэлтээр ажлаа өгч чөлөөлөгдсөн.

Зочин 2016-03-18 43.228.130.80

mongold general nemegdej bn malaa.chadakhgui bol chatsag tsarialaad **

Сайханбаярыг мэднэ 2016-03-18 203.91.112.115

хэхэхэ эхлээд мэдчихээд бичээч. хэд, хэдэн ангид ажилласан дара нь жанжин штабт ажилласан. тэгээд яаманд гээд харин ч яг шат дарааллаар ажиллаж байгааг нь мэдэх юм байна.

иргэн 2016-03-18 203.91.112.186

100 ямаанд 60 ухна гэдэг шиг 5 халтар цэрэгт хэдэн генерал хэрэгтэй вэ?

Зочин 2016-03-18 202.126.89.199

Г.Сайханбаяр бол цэргийн анги салбарт ажиллаж хал үзэж халуун чулуу долоогоогүй хотоос тэр дундаа сүүлийн 21 жил БХЯ, ЗХЖШ-аас гарч үзээгүй бэртэгчин.ийм амьтанд генерал цол өгч байдаг Элбэгдорж ч гэж таарсан амьтан.Р.Сүхбат бол зүй нь ардчилсан оронд хариуцсан Хуурай замын цэргийн салбар байгууллагаас нь олон офицер ахлагч цэрэг дайчид ёс бусаар үхэж гэмтэж байсны төлөө дэвших бус огцрох ёстой хүн.Хаа очиж Агаарын цэргийн командлагч нь ёс зүйтэй болохоороо нисдэг тэрэг осолдоход өөрийн хүсэлтээр ажлаа өгч чөлөөлөгдсөн.

Зочин 2016-03-18 203.91.112.115

хэхэхэ эхлээд мэдчихээд бичээч. хэд, хэдэн ангид ажилласан дара нь жанжин штабт ажилласан. тэгээд яаманд гээд харин ч яг шат дарааллаар ажиллаж байгааг нь мэдэх юм байна.

Зочин 2016-03-18 202.21.112.202

баахан эмэгтэй генералууд хүүхэд гаргасан юм бх гэж бодлоо

hen 2016-03-18 36.12.37.213

Oligtoihon armi baihgvi baij Yasan Olon General be.

Зочин 2016-03-18 202.179.25.185

гадаадад сурч байгаацөөхөн сонсогчдоо цалин өгч чадахгүй байж юун генералсаг юм бэ