Путин сар гаруйн дараа Байденд баяр хүргэлээ | News.MN

Путин сар гаруйн дараа Байденд баяр хүргэлээ

Путин сар гаруйн дараа Байденд баяр хүргэлээ

Путин сар гаруйн дараа Байденд баяр хүргэлээ

АНУ-ын муж бүрийн сонгогчдын төлөөлөгчдөөс өчигдөр /2020.12.14/ санал хурааж, Ардчилсан намаас нэр дэвшигч Жо Байдены ялалтыг баталгаажуулсан билээ. Өнгөрсөн арваннэгдүгээр сарын 3-нд болсон  сонгуулийн үр дүн тодорхой болсны дараа дэлхийн удирдагчид Жо Байденд баяр хүргэж эхэлсэн юм. Харин ОХУ -ын төрийн тэргүүн  түүнд баяр хүргээгүй бөгөөд дэлхий нийтэд хүлээлт үүсгээд байсан.

Тэгвэл удаан хүлээлгэсний эцэст, сонгуулийн дүн тодорхой болсноос сар гаруйн дараа ОХУ-ын Ерөнхийлөгч Владимир Путин АНУ-ын шинэхэн Ерөнхийлөгчид баяр хүргэжээ. Тэрбээр ямар нэгэн санаа агуулаагүй, сонгуулийн үр дүн албан ёсны болсны дараа баяр хүргэнэ гэдгээ мэдэгдээд байсан юм.

Тэрбээр Жо Байдены засаг захиргаатай хамтран ажиллахад бэлэн байгаагаа мэдэгдээд түүнд ажлын өндөр амжилт хүсч, дэлхий дахины аюулгүй, тогтвортой байдалд онцгой үүрэг хариуцлагатай ОХУ, АНУ хоёр улс ялгаатай байдлаа үл харгалзан дэлхий нийтийн өмнө тулгараад байгаа олон асуудал, бэрхшээлийг шийдвэрлэхэд хамтран ажиллаж чадна гэдэгт итгэж буйгаа илэрхийлжээ.

Эх сурвалж: REUTERS

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-12-15 103.229.122.179

ПУТИН ТРАМПЫГ ЯЛЧИХ БАЙХ ГЭЖ ИХ НАЙДСАН НЬ ТАЛААР БОЛЖЭЭ. ЭНЭ ҮЙЛДЛЭЭРЭЭ ОРОС АМЕРОИЙГ ҮЛ ТООСОН ҮЙЛДЭЛ ГАРГАЖ БАЙНА ГЭЖ БАРУУНЫХАН ҮЗЭЖ БАЙГАА. ТЭГЭЭД Ч ОБАМАГИЙН ҮЕД ЭНЭ 2 УЛСЫН ХАРЬЦАА ХАМГИЙН ДООД ТҮВШИНДЭЭ ХҮРСЭН БАЙСАН. БАЙДАНЫ ЗАСАГЛАЛЫН ҮЕД АМЕРИКААС ӨӨДТЭЙ ЗҮЙЛ ХҮЛЭЭХГҮЙ ГЭДГЭЭ ПУТИН САЙН МЭДЭЖ БАЙГАА. БАЙДАН ЭРАМПЫГ ПУТИНЫ ГӨЛӨГ ГЭЖ ХЭЛСНИЙГ БҮГД САНАЖ БАЙГАА БАЙХ.

Avatar

Зочин 2020-12-15 122.201.21.42

Оросыг гол дайсан этгээдээр шууд зарласан хөгшинтэй харин ч нэг зуулттай заналтай харилцана биз!! Одоохондоо хамгийн том балиустай атаман нь болчихоод байгааг ч хэлэх үү!!

Avatar

зочин 2020-12-15 124.45.96.219

Танай сайт яагаад өдөр болгон оросын 3-4 мэдээ, мөн Путины тухай нэг мэдээ оруулдаг нь ямар учиртай вэ? Путин гуай юу хийж, яаж байх нь Монголчууд бидэнд ямар хамаа байна аа? Дотоодын зөндөө олон асуудал байхад заавал яагаад оросын тухай, Путины тухай мэдээ орчуулж оруулдаг вэ? Оросын даалгавар уу? эсвэл орос мэдээ орчуулагчийн уралдаанд оролцож байгаа юмуу?

Avatar

Зочин 2020-12-15 202.179.25.199

Mongol bol Orosiin protektorat daguul uls

Avatar

Зочин 2020-12-15 64.119.23.110

delhiin bodolgiig todorhoilj bgaa hamgiin ner hvndtei udirdagch ch dee.. ooor heniig bicheh yum be dee..

Avatar

зочин 2020-12-15 66.181.161.40

Дэлхийн нөлөө бүхий хүчирхэг хоёр том гүрэн Америк Орос хоёрын харилцаа сайжраасай билээ. Хаана хаанаа л эв түнжинтэй байвал сайхан байна даа.

Avatar

Zochin 2020-12-15 139.5.216.243

Daranguilagch muu Putin bayar hurgene uu yamar heregtei! Ene muu shovinist useesee!

Avatar

Zochin 2020-12-15 67.81.184.102

Putin omno ni Biden g. UK oishooson ni Tom aldaa

Avatar

Заагч 2020-12-15 202.179.31.254

Зочин нэрт вирус гамин минь худлаа хуцаа чам шиг х***а мэдлээ юу?

Avatar

иргэн 2020-12-15 192.82.74.124

ОХУ хэтэрхий амбицтай байна. Дэлхий нийтийн тэнцвэртэй байдлыг хангахын тулд ч гэх шиг. мөн газар нутаг нь дэлхийн талыг эзэлж байна. ийм шударга бус улс байж таарахгүй

Avatar

Зочин 2020-12-15 43.242.243.49

Путин яах вэ, Их гүрний удирдагч. Харин манай Женко баяр хүргэсэн үү??? Хэрэв одоо хүртэл дуугүй суусан бол маш том факталлаа шүү, нөхөөр!!!! АНУ тэргүүтэй барууны орнууд л өчүүхэн жижиг Монголыг хоёр том хөршдөө хүчиндүүлж үхчихгүй амьд үлдэх ганц баталгаа шүү дээ!!! 1990-д онд ЗХУ биднийг хаячихаад картын бараагаар амь залгаж байхад маань АНУ, Япон л авч гарсныг жирийн иргэд бараг мэдэхгүй л дээ!!!

Avatar

hudaldaa bitgii yriaad bai.. 2020-12-15 64.119.23.110

za buraad amerikaas ogt tusalaagui shuu, harin yponuud teden nariin tolgoildog aziin hogjiliin bank l avarsan daa.amerikuud hayhan jiliin 5 say dollariin hvnsenii tuslamj gej ulaan buudai l ogson doo.bvr svvld 2000 ond myanganii hogjiliin sangaar 260 say dollariin tuslam vzvvlsen dee..

Avatar

Tuvd janhuu ogtsor! 2020-12-15 43.250.126.18

Tuvd tairdas hadam ahiinhaa komandiig uuleegeed suuj bna.Mongol usa -n haritlsaag janhuu suiruulj bna!!!

Avatar

Зочин 2020-12-15 27.123.213.66

Чи наад хашаа байшингаа аваад тэр америк руугаа нүүгээчээ. Монголчууд бид нутгаа аваад нүүж чадахгүй учраас 2 хөрштэйгээ эвтэй найртай байна. Холын америк бидэнд туслаж чадахгүй.

Avatar

Зочин 2020-12-15 66.181.187.228

юу үнэн тэр үнэн

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж