Фракцийн толгойлогч нарыг татгалзахыг уриалав | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Фракцийн толгойлогч нарыг татгалзахыг уриалав

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.17-нд нийтлэгдсэн

Фракцийн толгойлогч нарыг татгалзахыг уриалав

Хууль зүйн үндэсний хүрээлэнд өнөөдөр /2016.03.17/ “Фракцийн бус бодлогыг дэмждэг нам болъё” уриан дор хэлэлцүүлэг болж, Хууль зүйн сайд Д.Дорлигжав оролцон Ардчилсан намыг фракциас нь салгаж, бодлогын нам болгон өөрчлөх чиглэлд дүрэмд хэд хэдэн өөрчлөлт оруулах санаачлага гаргаснаа танилцууллаа.

Тухайлбал, Бодлогын зөвлөлийг намын дарга даргална, бодлогын салбар зөвлөлийн даргыг намын дарга томилох, Бодлогын зөвлөлийн дарга нар нь Засгийн газар байгуулах тохиолдолд тухайн салбар хариуцсан сайдаар томилогдоно, Цөөнх болсон тохиолдолд тухайн асуудлаар намын бодлогыг төлөөлөх албан ёсны субьект байна гэсэн өөрчлөлт оруулахаар төсөл боловсруулсан аж.

Энэ асуудалтай холбогдуулж УИХ-ын гишүүн, УИХ-ын Төрийн байгуулалтын байнгын хорооны дарга А.Бакей “Ардчилсан нам фракциас татгалзах ёстой. Ингэхэд фракцийн дарга нар эхэлж санаачлага гарган, фракциасаа татгалзаж, гарын үсгээ зурж, тунхаглах. Мөн фракци нь төрийн ажлыг цалгардуулж, ардчиллын үнэт зүйлсэд хор хохирол учруулж байгаа тул одоо л санаачлагыг ажил хэрэг болгох шаардлагатай” гэсэн юм.

Хотын дарга Э.Бат-Үүл Ардчилсан намыг удирдаж байхдаа фракцийг хатуу эсэргүүцдэг байснаа ярив. Ийм бодлого барьж байхад тус намд фракци нь далд хэлбэрийн улс төрийн нөлөө багатай байсан аж. Одоо бол фракци нь нам доторх нам болсон. Шаардлагыг нь намын дарга хүлээн авахгүй бол намаасаа гардаг, өөр нам байгуулна гэдэг. Үндсэндээ жудаггүй үйлдлийн орон зай болж хувирсан байна гэсэн юм.

Хэлэлцүүлэгт Ардчилсан намын 40 гаруй гишүүн оролцож, Хууль зүйн сайд Д.Дорлигжавын санаачлагын талаар байр сууриа илэрхийлсэн юм.

Г.ДАРЬ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-03-17 202.61.97.81

Дорлигжав идэвх үзүүлж, коко аваад жагсаалтант орчих л зорилго харагдааад байна

Зочин 2016-03-17 202.9.40.51

Dorligjav chi bol neeree l arichaagui aris mon sh tee mongo yahaw ordog gardag chamd dandaa oroh yum ingej mongond durlah yum yum ch vzvvlene de

Х. Тэмүүжин: Д.Дорлигжав бол арчаагүй арьс 2016-03-17 202.61.97.81

Х. Тэмүүжин: Д.Дорлигжав бол арчаагүй арьс

Э.Бат-Үүл: Нам биш фракц гэсэн бүлэг дээрэмчид л б 2016-03-17 202.61.97.10

Э.Бат-Үүл: Нам биш фракц гэсэн бүлэг дээрэмчид л байгаа .

иргэн 2016-03-17 203.91.112.186

Тиймээ, та өөрөө УБ-ыг иддэг нэг дээрмийн бүлгийн ахлагч

түрийвч нэгтэй бүлэглэлүүд 2016-03-17 202.61.97.10

Ардчилсан хувьсгалын партизанууд ,зоригт эх орончдоос , өнөө цагийн намуудаар халхавчилсан түрийвч нэгтэй бүлэглэлүүд өлмийд нь сөгдөж нүгэлээ намнчилагтун!!!!!!

ЧД иргэн 2016-03-17 202.179.24.51

Сонгуулийн өмнө гэнэт ухаарсан юм шиг элдэв паракц маракц гээд ярих эхлэх юм. 4 жилийн өмнө юу бодож сууж байсын. Буруу замаар будаа тээж байснаа одоо нэг юм ухаарай юу..Гэвч оройтсон бороо гэж нэг дуу байдаг даа....Одоо бол нэмэргүй. Энэ бол хаврын синдром буюу ужиг өвчтэй хүмүүсийн өвчин нь сэдэрч байгаагмйн нэг илрэл...

Х.Тэмүүжин: Дорлигжав 25 жил мөнгөнд ойр байсан, ц 2016-03-17 202.61.97.10

Дорлигжав 25 жил мөнгөнд ойр байсан, цадаагүй хүн.Одоо өөрчилөгдөхөө өнгөрсөнwww.bolod.mn/News/153790.html

Х.Тэмүүжин: Дорлигжав 25 жил мөнгөнд ойр байсан, ц 2016-03-17 202.61.97.10

Х.Тэмүүжин: Дорлигжав 25 жил мөнгөнд ойр байсан, цадаагүй

Х.Тэмүүжин: Дорлигжав 25 жил "бялуу" хүртсэн, цада 2016-03-17 202.61.97.10

Х.Тэмүүжин: Дорлигжав 25 жил "бялуу" хүртсэн, цадаагүй л байна /видео/ МҮОНТ-ийн “Цаг Үе Үзэл Бодол” нэвтрүүлэгт УИХ-ын гишүүн Х.Тэмүүжин оролцжээ.

N 2016-03-17 202.9.42.4

Neree naag chono chini AN iig ballaa shuu??

Unench 2016-03-17 202.9.42.4

Dorilgoo naag namaa avaachee!!! Naag nam chini bolhoo bailaa!!!

Зочин 2016-03-17 66.249.82.192

Фракцгуй нам болох гэж байгаа бол аугаа их сталины сурах бичиг сайтар судал малуудаа

Увс Бахархал Увс нуур галын тэргүүн Дамбийн Дорлиг 2016-03-17 202.61.97.10

Увс Бахархал Увс нуур галын тэргүүн Дамбийн Дорлигжав

xaragch 2016-03-17 103.57.94.245

ard tvmeen er ni songyylid sanalaa ogood xereggvie yagaad gevel bvx namyyd adilxan Exleed namyydiin tyxai xyyliig shinechlex xeregtei nam gishvvnchlelgvi bolox xeregtei Vvniig shiidsenii daraa songyylia shydargaar ogie nam bolj zadarsanaas bolj yls xogjixgvi,xvmvvs bie biendee daisan bolson bna. SONGYYLIA BVV OGOGTVN

БАКЕЙ ШУДАРГА БУС ХҮН 2016-03-17 202.9.40.21

А.Бакей “Ардчилсан нам фракциас татгалзах ёстой. Ингэхэд фракцийн дарга нар эхэлж санаачлага гарган, фракциасаа татгалзаж, гарын үсгээ зурж, тунхаглах. Мөн фракци нь төрийн ажлыг цалгардуулж, ардчиллын үнэт зүйлсэд хор хохирол учруулж байгаа тул одоо л санаачлагыг ажил хэрэг болгох шаардлагатай” гэсэн юм. ИЧИХГҮЙ ХУДЛАА БУРАХ ЮМ ЭНЭ БАКЕЙ. ЭХЛЭЭД ӨӨРИЙГӨӨ ДОТОРОО ЦЭВЭРЛЭ. ЭХЛЭЭД ХҮН БАЙ БАКЕЙ ХАСАГАА.

зочин 2016-03-17 59.153.115.15

Бакей зөв л хэлсэн байна, юундаа дургүйцээд байгаа юм

Зочин 2016-03-17 202.9.41.236

ЭНЭ ХҮН ХҮҮХЭД ХҮРТЭЛ ХЭДЭН ТЭРБУМААР ЭРГЭЛДҮҮЛЭХ ХЭМЖЭЭНД ЯАЖ ХҮРСЭНЭЭ ТАЙЛБАРЛАХ ЁСТОЙ.

‪#‎УвсБахархал‬ ‪#‎Төсөл‬ 2016-03-17 202.61.97.10

Увс Бахархал Увс нуур галын тэргүүн Дамбийн Дорлигжав галын тэргүүнээр 2009 оноос хойш ажиллаж улсын наадмын 4 түрүү, 18 шөвөг авчээ. Энэхүү амжилтыг уяачийн морио цоллуулдаг, цол авдаг, чимэг нэмдэг явдалтай дүйцүүлэн малгай залааг бөхчүүдийн зүгээс гардуулан хүндэтгэл үзүүлжээ. Ийнхүү Увсчууд Монгол бөхийн түүхнээ дандаа шинэлэг зүйл буюу шинэ оновчтой санал (ШБОС) нэвтрүүлдэгийн нэг нь энэ юм. ‪#‎УвсБахархал‬ ‪#‎Төсөл‬

Од 2016-03-17 202.9.41.25

Юун фракциас татгалзах жүжиг тавиад байгаам бэ, намууд чинь өөрөө улс төр-бизнесийн гэмт шинжтэй бүлэглэлүүд биз дээ. До өөрөө бялуу хуваах зарчмаар л албан тушаал авч явсан биз дээ, сонгууль ойртохоор жүжигчид олон болох юм

Зочин 2016-03-17 43.242.243.25

БОЛЖ ӨГВӨЛ АЙМАГ АЙМГААРАА ФРАКЦЛАХГҮЙ ЮУ ТЭГВЭЛ АМАР НАМ ГЭДЭГ БОЛ ШУДРАГА АРДЧИЛСАН ДҮР ЭСГЭЖ НЭГ ХЭСЭГ АЙМГИЙН НӨХДҮҮД МОНГОЛЫН ИРЭЭДҮЙГЭЭР ТОГЛОЖ БАЙНА

Зочин 2016-03-17 218.103.114.183

Энэ хүний нэрийг До гэх......УВС фракцын толгойлогч гэж олны дунд яригддаг....Урьд нь асуудалд орооцолдож байсан ч уснаас хуурай гарч улмаар Ерөнхий прокурор хууль зүйн сайд хийж яваа нэгэн.1990 оноос хойш дорвитой бизнес эрхлээгүй мөртлөө их хэмжээний хөрөнгөтэй доллартай болсон гэж мөн л олны дунд ихээр яригддаг бас хэвлэл мэдээллээр бичигддэг.Яаж ийм болсон арга туршлагаа үнэн зөвөөр ард түмэндээ эхлээд тайлагнах хэрэгтэй дээ????? хүн үнэмшихэд бэрх дээ.....Тийм байж бусдыг фракцгүй бол гэж уриалах шудрага уу???

Зочин 2016-03-17 203.194.118.108

энэ сайт хэвлэлийн эрх чөлөөг ялгаварлан, зөвхөн нэг талыг барьсан мэдээллийг гаргах болсон нь туйлын харамсалтай,

Зочин 2016-03-17 202.21.106.125

Ардчилалаа л хөгжүүлэх гэж байгаа бол НАМ дотрох "НАМ-БӨӨС"-аас салах цаг болсон.Түүхэнд олон толгойтой хүчин хэзээч хүчтэй байгаагүй-МАНЖ"Хятадын л хоол болцогоосон.үгүйдээл сайн харах юм бол НАМ-уудын хоол болоод бас болоогүй "БУЛЦАЙГААД" эх орончид ч гэх шиг хөгийн юм ярина биз дээ?Төрөөс намуудад мөнгө өгч байгаа л бол төрийн хуулинд захирагд!Үгүй бол"ЗАЙЛ", мөнгөө аваад -МОНГОЛООС ЗАЙЛ! Зөв хийж чадсанаар"АРДЧИЛАЛАА" хамгаалж чадна. Төрд "Хуулийн шийтгэлтэй"Гэмт хэрэгтэнгүүдийг тэгээд байлгах юмуу? Намын гишүүдийг нь өөрсдийн талдаа нэгтгэх үү?? Ийм бүртгэлтэй, тэргүүлэгчтэй НАМАНЦАР тэгээд байж болох уу??Үндэсээр нь ховхолж хаях хэрэгтэa! Сонгуулаас өмнө сайн ярилцаа. Тэгээд шийдэл бүрийн талаар "АРД ТҮМЭН" --с "НАМ"-бүрт асуулт тавьж шийдэх болно!!!

Зочин 2016-03-17 202.72.247.249

news.mn бол шаалтуур сайт

Зочин 2016-03-17 103.26.194.110

Ойлгосонгүй. Өнөөдөр яг энэ сайтаар Хууль зүйн үндэсний хүрээлэнгийн байранд Дорлигжав Увс фракц байгуулах гэж байна. Тэнд Увсын гол гол нөхдүүд цугларч байна гэж мэдээлсэн. Гэтэл Дорлигжав фракцаас татгалзах санаачлага гаргалаа гэдэг чинь одоо юу болж байнаа. Ингэж Дорлигжавыг доош нь хийх гэж ард түмнийг мэдээллээр даажигнаж болохгүй шүү

Зочин 2016-03-17 27.123.214.90

Зөв байна. Сонгуулиас өмнө түс тас ярилцаад хэл амаа ололцоод, андгай тангарагаа өгцгөөчих хэрэгтэй. Үгүй бол цаашаа гэх....

Зочин 2016-03-17 202.21.106.103

СЭТГЭЛ НЬ БУРУУ САНАА НЬ ЦААШААГАА ХҮН ДЭЭ.

Зочин 2016-03-17 103.26.194.110

Атаач сэтгэлтэн байхаа чи өөрөө

Зочин 2016-03-17 103.57.95.173

Дорлигжав бол хамгийн ноцтой этгээд шүү лав НАХЯ ТЕГ ын мэдээлэгч юмбилээ

Зочин 2016-03-17 150.129.140.33

дэмжиж бна....

Зочин 2016-03-17 103.57.92.173

шоудаад байхиймдаа.фракцтай нам эрүүл нам гээд хэн нь ч юм нэг нь саяханл дуулаад байвдаа

Зочин 2016-03-17 203.91.118.70

Лу гүн, Эрдэнэ ван, Зоригт ван, бараг Чингис Батхүү ................. зөндөө байна дөө.

Зочин 2016-03-17 203.91.118.70

Феодалуудаасаа салж чадаагүй байж фракцгүй болно гэж мөрөөдөх ч хэрэггүй.

Зочин 2016-03-17 203.91.118.70

Феодалуудааса салж чадаагүй байж фракцгүй болно гэж мөрөөдөх ч хэрэггүй.

Зочин 2016-03-17 202.131.7.196

Монголчууд фракцгүй болсон ч засаршгүй новшнууд даа.Хүнийг гүтгэнэ,хулгайлна, хүчирхийлнэ, хуурна, мэхэлнэ,авилгадна, хүний амь хөнөөнө, аль л муу бүхэн монгол хүнээс гарна.Өөдгүй новшнууд.Бүх монгол ийм гэж байгаа юм биш,арван хүн дотор адгийн амьтан байж л таараа.

Зочин 2016-03-17 202.21.106.103

ХАЙ УВШ ХОВД ФРАКЦ ХЯТАДЫН ИХ АРД ТҮМНИЙ САЙН НАЙЖАА ШҮҮ. БУСАД ФРАКЦАА ОРГҮЙ ХООСОН УСТАГВАА.

Зочин 2016-03-17 203.91.118.70

Нам дамнасан бүлэглүүдээ цэгцэлж чадах уу? Уяачид, UBS, барилгачид, банкны, ҮХХ түрээслэгчдийн, МҮҮН ........ гэх мэт

unen 2016-03-17 103.10.20.34

AH hezee ch salahgui ee, 2016 songuulid budaa bolno doo , ulsaa samarsan garuud

Зочин 2016-03-17 202.170.71.163

Бодлгын фракц бол өөр хэрэг, эрх ашгийн фракц бол фракц биш бүлэглэл шдээ.

АН 2016-03-17 202.180.220.172

Маш зөв шийдвэр байна, АН-ыг хүчгүй болгож байгаа зүйл бол фракцын хуваагдал, энэ нь намд хүч нөлөөгүй этгээдүүд фракц нэрээр дээрэм, луйвар хийж байна, ТЛ: Шонхор ба Эрдэнэ ван г.м

Зочин 2016-03-17 122.201.31.250

АН дахь Увс фракц гэж бас юу яригдаад эхлэв ээ

Зочин 2016-03-17 202.131.234.126

Рекетирррр

Зочин 2016-03-17 202.9.41.92

МҮҮН гэдэг гаж урсгалын нохдуудыг эхлээд Монголоос гаргачих тэгээд наад намын асуудлаа шийдвэл яасан юм бэ.

Бат 2016-03-17 202.72.245.165

Дүүрэг,сумыг намгүй болгох,гишүүнчлэлгүй нам эхлээд болчмхвол,бодлогын нам болно???? Дээд Шүүхэд зарим намыг хүчингүй болгох өргөдөл өгөх зоригтой аавын хүү байна уу?? МАН,МАХН,ХҮН намууд төрийн эсрэг,хуулийн эсрэг бүлэглэл болоод байна шүү дээ??

zochin 2016-03-17 103.229.122.17

uuriinxoo bayjsan uchiriig l shalguul

Зочин 2016-03-17 27.123.214.2

Оройтсон ч гэсэн хийх л хэрэгтэй байх даа

Зочин 2016-03-17 182.160.33.70

Яг одоо хэрэгжих боломжгуй ш дээ Намын даргад бух эрх мэдлийг огно гэсэн уг Тэхлээр ногоо фракцууд нь зовшоорохгуй боон хэруул болж АН сонгуулийн омно. Тарж бутрана Одоо байгаа фракцууд мууний зарчмаар удирдагчаа тахин шутэх. Байдлаар биш аль мэргэжилтэй чадалтай ез зуйтэй эх оронч узлээрээ уралдаж иргэдээр хэлэлцуулэх замаар бодлого ардчилсан зарчмаа гол шалгуур болгож оорчлогдож шинэчлэгдэх тодорхой зугацаа шаардах уйл явц Энэ бух намд хамаатай

зочин 2016-03-17 178.190.8.101

Эхлээд тэр МҮҮН сектийхээ учрыг олчих!!!

Зочин 2016-03-17 203.91.118.70

Хэрэгжихгүй ээ.

zochin 2016-03-17 43.242.243.84

Demjij bnaa