Завханд цианид натри алдагджээ | News.MN

Завханд цианид натри алдагджээ

Завханд цианид натри алдагджээ

Завханд цианид натри алдагджээ
Завхан аймгийн Дөрвөлжин суманд уул уурхайн чиглэлээр үйл ажиллагаа эрхэлдэг "Баян айраг эксплорэйшн" ХХК өнөөдөр(2020.12.11) 08:00 цагийн орчимд цианид натри алджээ. Энэ талаар тус аймгийн онцгой байдлын газраас тодруулахад "Үйлдвэрийн цианид дамжуулах хоолой задарч цианидтай уусмал задарч, газрын хөрсөн дээр тогтсон байдалтай байгаа. Аймгийн онцгой байдлын шуурхай баг болон Дөрвөлжин сумын цагдаагийн газрын алба хаагчид газар дээр нь ажиллаж байна" гэсэн тайлбарыг өглөө.
Натрийн цианид нь хамгийн хурдан үйлчилгээтэй хорнуудын нэг юм. Натрийн цианид нь амьсгалын хүчтэй ингибитор ба митохондрийн цитохром оксидазад нөлөөлж, улмаар электроны тээвэрлэлтийг зогсооно. Ингэснээр исэлдүүлэх метаболизм буурч, хүчилтөрөгчийн ашиглалт багасна. Цаашид, анаэроб метаболизмийн шалтгаантай/гаралтай лактататацидозын байдалд хүрнэ. Амаар маш бага (200–300 мг) тунг авахад л үхэлд хүргэж болох эрсдэл дагуулдаг байна.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
34
БурууБуруу
23
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ХөөрхөнХөөрхөн
3
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ЗөвЗөв
1
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-12-11 203.91.115.52

Эхлээд авах яаралтай аргууд байх биз. Гэвч хорыг газрын хэвлийд шингэсэн гэх баталгаа байхгүй. Иймд тухайн газрыг чөлөөлж шорооны нилээн гүнд хүртэл ухаж хоны тархалтыг зогсоох арга хэмжээг авах ёстой. Энэ уурхайн эзэн нутгийн ард иргэдийн өмнө яг ямар ажил хийхээ тодорхой тайлбарлах шаардлагатай.
.

Avatar

Зочин 2020-12-11 103.11.195.2

Asuudliig turgen shuurhai heletseed hor hohiroliig arilgaad ajillulah heregtei, heden zuun myangan hun hool olj iddeg salbariig ingeed zogsoogood bj bolohguiu. Uls mungu hurunguu haanaas tegeed oloh ve, amidral udur ireh tusam muudaj bn. Ene technologiig buh uls ornuud altand hergeldeg, medeej uildvert gemtel gardag. hun amitan, baigald bishel bn sht. zasuulaad yaraltai ajild oruulaa. Kovid geed suirlee.

Avatar

Зочин 2020-12-11 192.82.70.126

Харин мэргэжлийн хяналтынхан шуугиж сенсацлах бус ийм зүйл гаргахгүйн тулд өмнө нь үйлдвэр дээр нь очиж ажиллаж хяналт тавьж байх нь зүйтэй байх. Монгол улс дан ганц мал аж ахуйгаар эдийн засгаа хөгжүүлж чадахгүй шүү. Уул уурхайгаа зөв талаас харж дэмжиж байх нь зөв.

Avatar

Зочин 2020-12-11 192.82.70.126

Усанд уусгасан цианитын сулавтар уусмалыг 100 гаруй литрийг өөрийн үйлдэрийн талбай дээр асгасан юм байна. Өвлийн энэ хүйтэнд газарт уусаж амжилгүй хөлдсөн байх. Ер нь үйлдвэрлэл явж байхад янз бүрийн л юм гардаг. Амьтан, хүн хордуулаад алчихсан юм шиг сенсацлаад байх шаардлагагүй. Долларыг халах алтан дээр суурилсан хятадын бодлого олон улсад хүчээ авч байгаа энэ үед алтаа үйлдвэрийн аргаар боловсруулаад Монгол банкиндаа тушаах нь хамгийн зөв бодлого юм.

Avatar

Зочин 2020-12-11 202.126.90.37

Үнэхээр хүн төрөлхтөн ингэхээр чинь байгаль дэлхий яаж зүгээр суух вэ дээ. 😭😭

Avatar

zochin 2020-12-11 66.181.185.47

hun baigaliin esreg gemt hereg shuu dee. licenziig tsutsalj uurhaig zogsooh heregtei shuu dee. ingej bolohgui shuu dee.

Avatar

Зочин 2020-12-11 142.114.4.127

Xамгийн хүчтэй хор, шууд хэдэн секундэд алдаг

Avatar

Zochin 2020-12-11 192.82.71.201

Батэрдэнэ аврагийн хэлээд байдаг 48р өргөргөөс хойшхииг нь битгий ухуулаач бараг бүх уурхай цайнт хэргэлж баына ягаад гэвүүл амеркад гэхэд голын уснаас ууж болдоггүй болсон баыдаг маайхан малаа ногоогоо услах усгүй бас цэвэр байгалгүй үлдэх эрсдэлтэй тул одоо баш доторхой арга хэмжээ авах шаардлагатай

Avatar

Иргэн 2020-12-11 202.9.40.189

Цианит газрын хэвлийд цутгаж урвалжуулах аргаар олборлолт хийх нь маш хортой бөгөөд хууль бус арга. Механик ажилбар багатай өрдөг хямд учир Монголд хятадуудтай сүлбэлдсэн хулгай нар ашиглаж бгаа нь энэ мэт харагдаад л бна даа. 2 дахь Хонгор болсон юм байна.

Avatar

Зочин 2020-12-11 192.82.70.126

ЯАСАН ИХ ЮМ МЭДДЭГ ХҮН БЭ ?

Avatar

Зочин 2020-12-11 192.82.70.126

БҮХНИЙГ БУРУУТГАХ ХЭРЭГГҮЙ, БҮХНИЙГЗӨВХӨН БУРУУ ТАЛААС НЬ ХАРАХ ХЭРЭГГҮЙ !!!!!!!!!!!!!!!!!.
ДОЛЛАРЫГ ЗАХ ЗЭЭЛЭЭС ШАХАЖ ГАРГАХ АЛТАН ДЭЭР СУУРИЛСАН ХЯТАДЫН БОДЛОГО ХҮЧЭЭ АВЧ БАЙГАА ЭНЭ ҮЕД АЛТАА ОЛДВОРЛООД МОНГОЛ БАНКИНДАА ТУШААХ НЬ ХАМГИЙН ЗӨВ БОДЛОГО. ЦИАНТ УУСГАСАН СУЛАВТАР УУСМАЛ ӨӨРСДИЙН ҮЙЛДВЭР ДЭЭРХ ТАЛБАЙ ДЭЭРЭЭ 1000 Л ОРЧИМ АЛДСАН ЮМ БИЛЭЭ. ЭНЭ УУСМАЛ НЬ ГАЗАРТ УУСАЖ АМЖИЛГҮЙ ХӨЛДСӨН ГЭСЭН МЭДЭЭЛЭЛ ГАРСАН БАЙНА. ЕР НЬ ҮЙЛДВЭРЛЭЛ ЯВУУЛЖ БАЙГАА ГАЗАР ЯМАР Ч АСУУДАЛ ГАРДАГЛ ЮМ.

Avatar

Зочин 2020-12-11 192.82.70.126

БҮХНИЙГ БУРУУТГАХ ХЭРЭГГҮЙ, БҮХНИЙГЗӨВХӨН БУРУУ ТАЛААС НЬ ХАРАХ ХЭРЭГГҮЙ !!!!!!!!!!!!!!!!!.
ДОЛЛАРЫГ ЗАХ ЗЭЭЛЭЭС ШАХАЖ ГАРГАХ АЛТАН ДЭЭР СУУРИЛСАН ХЯТАДЫН БОДЛОГО ХҮЧЭЭ АВЧ БАЙГАА ЭНЭ ҮЕД АЛТАА ОЛДВОРЛООД МОНГОЛ БАНКИНДАА ТУШААХ НЬ ХАМГИЙН ЗӨВ БОДЛОГО. ЦИАНТ УУСГАСАН СУЛАВТАР УУСМАЛ ӨӨРСДИЙН ҮЙЛДВЭР ДЭЭРХ ТАЛБАЙ ДЭЭРЭЭ 1000 Л ОРЧИМ АЛДСАН ЮМ БИЛЭЭ. ЭНЭ УУСМАЛ НЬ ГАЗАРТ УУСАЖ АМЖИЛГҮЙ ХӨЛДСӨН ГЭСЭН МЭДЭЭЛЭЛ ГАРСАН БАЙНА. ЕР НЬ ҮЙЛДВЭРЛЭЛ ЯВУУЛЖ БАЙГАА ГАЗАР ЯМАР Ч АСУУДАЛ ГАРДАГЛ ЮМ.

Avatar

Зочин 2020-12-11 66.181.189.62

Хортой бодисноос салгах ажлыг зохион байгуулах тухай төлөвлөгөө гаргаж, орчныг эрүүлжүүлэх шаардлагатай. Уул уурхайн боловсруулах процесс осол дагуулвал гамшиг болдог гэж сургамж авах цаг юм.

Avatar

Зочин 2020-12-11 202.21.108.26

Энэ ЗГ бүүр алингаа алдлаа, хөл толгой нь ч олдохгүй улс орныг самарлаа

Avatar

Инжёнер 2020-12-11 66.181.161.78

Энэ загийн газар хамаагүй ээ. Тэр хувийн компаны буруу ажиллагаа бна. Ямар халуун орны команиу? Өвөл болох нь ойлгомжтойшдээ. Хоолойгоо дулаалах хэрэгтэйш дээ

Avatar

Zochin 2020-12-11 66.181.161.63

Shuud 20 jileer tasla

Avatar

Зочин 2020-12-11 192.82.73.183

Дөрвөлжин сумын ямар цагдаагийн алба хаагчид байхав дээ бас Баян айраг ХХК тэр хүмүүсээр хянууллаа юу

Avatar

- 2020-12-11 103.229.122.154

Цианит натри бол химийн бодис, хорт хавдрын үүсгэгч гэдгийг мэддэггүй юм байхдаа.Маш том аюул, гамшиг нүүрлэж байна.

Avatar

й 2020-12-11 103.229.122.154

Уул уурхайг ашигласнаар ард түмэн баяжсангүй, харин хорт бодисонд хордож элдэв өвчинд баригдаж дууслаа. Аливаа улсын гол бодлого нь хүн амын тоог өсгөх байдаг, гэтэл манайд хүний амь нас маш эрсдэлтэй түвшинд байна.

Avatar

Зочин 2020-12-11 66.181.190.71

Uul uurhaigaaar buh tatvar tusuv burdej baigaag oilgoj bn uu, tetgever halamj emch tsagdaa ged tsalin avch bn

Avatar

Зочин 2020-12-11 202.21.107.67

Монголчууд уул уурхайн орлогоор л халамжлуулаад л байж байгаа шүү дээ. Өөр юу бүтээж байгаа юм.

Avatar

Зочин 2020-12-11 66.181.190.71

Uildveriin osol bol arga hemjee avaad boloh biz de

Avatar

Завхан иргэн 2020-12-11 66.181.191.164

Хэд хэдэн цувраа бор уулнууд байсан. Ээлж дараалан ухсаар байгаад 3-4 уулыг дуусгаад талдаа орсон гэсэн. Их л алттай, магадгүй цагаан алт, мөнгөтэй газар дуулддаг. Аймагт юу өгдөг юм бүү мэд… Аймаг хөгжсөн юм бол бйахгүй. М Си эС -ийн охин компани юм уу. 2-5 тонн алттай гэсэн мэдээлэл бий. Шалгадаг газар нь сайн шалгамаар газар компани.

Avatar

үхэр халх 2020-12-11 122.201.31.142

ККК БАС ХОРГҮЙ ЦИАНИТ БАЙНАА МАЛУУД ЯРЬЖ ХЭЛЖ БАЙГАА НЬ БҮР СӨНӨЦӨН

Avatar

https://news.zindaa.mn/2su5 2020-12-11 103.229.123.16

Энэхүү компани нь Хонконгийн хөрөнгө оруулалтай бөгөөд саяхны нэг борооноор цианид натри алдсан ноцтой хэрэг гарсан байдаг. Яг энэ төрлийн ноцтой хэрэг өмнө нь хэд, хэдэн удаа гарч байсан гэдгийг эх сурвалж баталдаг. Гэтэл хариуцлагагүй, мэргэжлийн бус уурхайн нэг тод жишээ болсон “Баян Айраг Эксплорэйшн” компанийн үйл ажиллагааг зогсоох нь битгий хэл өнөөг хүртэл тэдэнд дорвитой ямар ч арга хэмжээ аваагүй аж.

Avatar

Төртэй ард түмэн байх юмсан 2020-12-11 122.201.31.44

Юу хийж цианит дамжуулдаг хоолой, тээр суманд байдаг болоо …

Avatar

Chingis 2020-12-11 103.26.194.3

Erguu buh songood bsan zavhaniihan gesgeelee hurtej dee!!!

Avatar

Зочин 2020-12-11 202.21.98.238

ENE UURHAI AJILLAJ EHLEED MASH OLON JIL BOLJ BGAA L DAA ORKOO…!

Avatar

Зочин 2020-12-11 64.119.17.234

Эргүү махан толгой бөхөд зогсоох болоиж бололцоо нь байгааг олж харахгүй байна уу, Завханы орк оо.

Avatar

Зочин 2020-12-11 103.212.118.247

. ГИТЛЕР ИЙМ ТӨРЛИЙН ХОР УУЖ ҮХСЭН ГЭДЭГ ШҮҮ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж