Өмгөөлөгч Д.Пүрэвбаатар ЦЕГ-ыг гүтгэсэн гэв | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Өмгөөлөгч Д.Пүрэвбаатар ЦЕГ-ыг гүтгэсэн гэв

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.17-нд нийтлэгдсэн

Өмгөөлөгч Д.Пүрэвбаатар ЦЕГ-ыг гүтгэсэн гэв

УИХ-ын гишүүн Х.Баттулга тэргүүтэй хэд хэдэн хүнийг “Шинэ төмөр зам” төслийн 55 тэрбум төгрөгийг угаасан хэрэгт холбогдуулан Авлигатай тэмцэх газар, Цагдаагийн ерөнхий газар хамтран шалгаж эхэлсэн. Гэхдээ өчигдөр өмгөөлөгч Д.Пүрэвбаатар Х.Баттулгыг хуулийн байгууллагынхан хууль бусаар шалгаж байна гэж мэдэгдсэн. Харин өнөөдөр /2016.03.17/ ЦЕГ мэдээлэл хийж, өмгөөлөгч Д.Пүрэвбаатар огт нотлогдоогүй, баримтгүй мэдээлэл цацаж, цагдаагийн байгууллагын нэр хүндэд халдаж байна гэж үзэн түүний эсрэг мэдэгдэл гаргалаа. Өмгөөлөгч Д.Пүрэвбаатар “Өмнө нь энэ хэрэг дээр хуулийн байгууллага ажиллаад Л.Оюунбат үнийн дүнг нэмэгдүүлж, Засгийн газрыг залилсан байх магадлалтай тул шалгах хэрэгтэй гэсэн шийдвэр гаргасан. Гэтэл Р.Чингис тэргүүтэй цагдаагийн удирдлагууд ямар үндэслэлээр сэжигтнээр татагдан хоригдож байсан Л.Оюунбатыг сулласан нь мэдэгдэхгүй байна. Эндээс харахад энэ хэрэгт цагдаагийнхан оролцсон” гэж үзэж болно гэх тайлбарыг өчигдөр сэтгүүлчдэд өгсөн юм. Мөн тэрбээр ЦЕГ-ын дарга, тэргүүн комиссар Р.Чингисийг албан ажлаа өгөөд,  өөр хүн томилж шалгуулахыг хүсэж байна гэж мэдэгдсэн юм.

АТГ, ЦЕГ-аас хамтран гарсан ажлын хэсэг төмөр замын хэргийг шалгаж, мөрдөн байцаалтын ажиллагааг явуулж байна. Гэхдээ хэрэг бүртгэлт, мөрдөх ажиллагаа, хэнийг, хэдэн хүнийг сэжигтнээр татаж байцааж эхэлсэн бэ гэдгээ цагдаагийнхан мэдээлэх боломжгүй гэлээ. Мөн өмгөөлөгч хүн зөвхөн хэрэгт сэжигтнээр татагдсан үйлчлүүлэгчийнхээ эрх зүйн байдлыг хангаж ажиллах ёстой ч Д.Пүрэвбаатар энэ жишгийн дагуу ажиллаж чадахгүй, хуурамч баримт, мэдээлэл цуглуулж хуулийн байгууллагыг гүжирдэж байна гэж ЦЕГ-ын Хэвлэл мэдээллийн төвийн дарга Б.Баатархүү ярилаа.

Д.Пүрэвбаатар өмгөөлөгч “2013 оны дөрөвдүгээр сарын 26-ны өдөр ажлын хэсгийн дүгнэлт гарахдаа төслийн хэрэгжилтэд  93,6 тэрбум төгрөг шаардлагатай гэж дүгнэлт гаргасан тул энэ хөрөнгийг шилжүүлсэн. Гэтэл 38 тэрбум төгрөг л "Энержи Ресурс Рэйл" компани зарцуулсан байдаг. Үлдсэн 55 тэрбум төгрөгийн ажил одоо хүртэл байхгүй.   Үүнээс үзвэл 55 тэрбумыг “Энержи Ресурс Рэйл” компани нь авсан болж таарч байгаа аж. Гэтэл тус компанийн авсан мөнгийг Х.Баттулга “идсэн” мэтээр ярих боллоо” гэсэн тайлбарыг өчигдөр сэтгүүлчдэд өгсөн юм. 

Д.УЛАМБАЯР

Зураглаач Н.БАТМӨНХ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-03-17 59.153.113.178

Чингис завтай юмаа. Хуцаж байгаа гөлөг рүү чулуу шидээд байхын.

зочин 2016-03-17 150.129.141.98

за цагдаагийнхан битгий хуцаач Пүрэвбаатар Монголын цагдааруу дайраагүй харин Р Чингэсийг ажлаа өгч шалгуул гэж байсныг чихтэй болгон сонссон бултах газаргүй болоод ирэнгүүтээ нэр хүндрүү халдлаа малдлаа гэж сүржигнэнэ угаасаа цагдаа ард иргэдийнхээ талд явж чадахгүй бол нэр хүндээр яадаг юм ер нь цагдаа нэр хүнд гэдгээ юу гэж ойлгодог юм бэ

Зочин 2016-03-17 202.9.40.238

Манай цагдаагынхан ч гэсэн өөрсдөө бол их нотой шүү дээ.Эрх мэдэлтэй,хөрөнгө мөнгөтэй хүний талд ажилладаг нь тодорхой шүү дээ.Хамгийн их хуулиа гуйвуулдаг адгийн шаарнууд чинь цагдаа нар өөрсдөө байхгүй юу.Тэгээд бие тоочихсон жижигхэн Монголд хэрэг илрүүлдэгээ их юманд бодчихсон улс

Зочин 2016-03-17 103.10.23.152

ЦЕГ-ын дарга, тэргүүн комиссар Р.Чингисийн тухай л яриад байгаа болохоос биш ЦЕГ -ийг гүтгээгүй байна ш дээ. Албан тушаал хувь хүн хоёроо ялгаж салгаж чадахаа байчихсан юм уу эсвэл цагдаа гэдэг чинь ЧИНГИС л байхгүй юу гэх гээд байгаа юм уу.

Зочин 2016-03-17 202.179.26.7

Өмгөөлөгчдийн хороо ажлаа хийнэ үү. Прокурор өмгөөлөгчийн мэдээлэлийн мөрөөр ямар ажил хийж байна вэ?

Зочин 2016-03-17 103.57.95.173

Батлан даалтанд гаргасан уу гаргасан байна шдээ их шуурхай шалгасан мундаг байна бусад хоригдож байнаа хүмүүсийг шуурхай шалгаж даалтанд гаргаач кккккк

Зочин 2016-03-17 202.170.71.163

Цагдаа бол новшнууд л даа. Гэхдээ монгол Королион бол тархи угаагч жүжигчин, рекетлэгч өөрөөр хэлбэл зүгээр л хулгайч шүү дээ.

Зочин 2016-03-17 150.129.140.33

өмгөөлөгч нэг л хүн.. цагдаа өмгөөлөгчийг дарамталж байна... ингэж хилс хэрэг тохдог...... дараа нь төрийн өмнөөс яллана.......... тэгээд иргэн хар гэрт зочилж ялтан нэр зүүнэ....цагдаа хүн хэлмэгдүүлдэг шинэ аргаасаа татгалзах хэрэгтэй дээ.... тийм ухамсар байхгүй л дээ..... биеэ тоосон хүн чанараа гээсэн этгээдүүд...........

Зочин 2016-03-17 122.201.22.153

Монголын цагдаа авар юм байхгуй сданууд

Зочин 2016-03-17 202.9.41.206

Манай цагдаагынхан ч гэсэн өөрсдөө бол их нотой шүү дээ.Эрх мэдэлтэй,хөрөнгө мөнгөтэй хүний талд ажилладаг нь тодорхой шүү дээ.Хамгийн их хуулиа гуйвуулдаг адгийн шаарнууд чинь цагдаа нар өөрсдөө байхгүй юу.Тэгээд бие тоочихсон жижигхэн Монголд хэрэг илрүүлдэгээ их юманд бодчихсон улс

Босоо Монгол 2016-03-17 112.64.155.86

Зөв байна. Хууль цагдаагийн байгууллагууд өөрсдийгөө хэвлэл мэдээллээр үнэн зөв мэдээлэл өгч өмөөрч байх эрхтэй. Хууль бусаар мөнгө угааж идсэн нь баримт байгаа бол Цагдаагийн газар тэр өмгөөлөгчийн хийсэн худлаа мэдээллийг үгүйсгэх нь ЗӨВ. Юм л бол хууль бусаар хулгай хийсэн идсэн хулгайч нар л өөрсдийгөө гэмгүй буруугүй гэж худлаа ш.ааж ТВ гээр шоу хийж байдаг юу юм!!! ЗӨВ ЗӨВ! Ёстой Монголын ТӨР гэж байдаг л бол ХУУЛИЙН ДАГУУ үнэн ЗӨВ шүүх хэрэгтэй! Хэрэв ёстой зүгээр өнгөрөөд худлаа байсан юм байна гээд дарагдаж үгүй болдог л юм бол Ерөнхийлөгчөөс эхлээд доод хүмүүс бүгд худлаа ажиллаж байдаг юм гэж бодно шүү!

Зочин 2016-03-17 103.229.120.243

Бүхэл бүтэн ЦЕГ жаахан хүүхэд шиг "намайг гүтгээд байншдээ" гээд нусаа татаад зогсож байгаа юмуу. Ингэж агшхиймуу тээ. Нөгөө их сүр сүлд, шударга хууль, цог золбоо хаачив

Зочин 2016-03-17 182.160.32.176

Цагдаа ийм мэдэгдэл хийх буруу Омгоологч гэж нэг л хун байгаа Цагдаагийн байгууллага хэмээх энэ том байгууллага ганц омгоологчийн талаар мэдэгдэл хийж цуглуулсан материалыг нь хуурамч гэж зарлах нь торийн байгууллага иргэнээ мэргэжлийн ажлаа хийснийх нь толоо дарамталж арга хэмжээ авна гэж сурдуулж байна гэсэн уг Омгоологчийн цуглуулсан материалын талаар цагдаа мордон байцаагч дугнэхгуй шуух дугнэнэ Учир нь мордон байцаагч омгоологч хоер мэтгэлцээний ижил тэгш эрхтэй хоер субьект Цагдаа ардчилсан зарчмаа барьж ажиллая

Зочин 2016-03-17 202.21.106.146

энэ байгууллага бүүр дампуурч сүйрлээ. ЭМ СИ ЭС-ийн хэдхээн зоосонд л бүх бие бүрэлдэхүүнээрээ худалдагдчихлаа гэж үү. одоо сэхэхгүй л дээ.

mungu ulaan 2016-03-17 103.10.23.193

Xenpuu dairaad baigaan be? ta dund ni byy jrtb bolood bai, ybj uz.

Зочин 2016-03-17 59.153.112.165

Энэ өмгөөлөгч ямар зорилгоор худлаа мэдээлэл тараагаад байгааг нь шалгаач.

zochin 2016-03-17 103.229.122.202

lol