Томилгоо: "Эрдэнэс Монгол"-ын 3 дэд захирлыг томилно | News.MN

Томилгоо: "Эрдэнэс Монгол"-ын 3 дэд захирлыг томилно

Томилгоо: "Эрдэнэс Монгол"-ын 3 дэд захирлыг томилно

Томилгоо: "Эрдэнэс Монгол"-ын 3 дэд захирлыг томилно

“Эрдэнэс Монгол” компанийн захирлаар УИХ-ын гишүүн асан Д.Хаянхярваа томилогдсон. Тус компани нэг тэргүүн дэд захирал, дөрвөн дэд захиралтайгаар үйл ажиллагаа явуулж буй. Тодруулбал, тэргүүн дэд захирлаар С.Эрдэнэбулган, дэд захирлаар Ц.Батсайхан, Э.Дөлгөөн, Н.Лхагвабаатар, Г.Ганболд нар ажиллаж буй.  Тэгвэл тус компанийн бүтцэд өөрчлөлт оруулж, гурван дэд захирал, нэг тэргүүн дэд захиралтай, зарим газруудыг татан буулгаж, хэлтэс болгохоор бүтэцдээ өөрчлөлт оруулжээ.

Ц.ЦОЛМОН, Л.ЭНХБОЛД, Л.ХОСБАЯР НАРЫГ ДЭД ЗАХИРЛААР ТОМИЛНО

Дөрвөн дэд захирлаа цөөлж, гурав болгосон бөгөөд УИХ-ын Тамгын газрын ерөнхий нарийн бичгийн дарга асан Ц.Цолмон, УИХ-ын гишүүн асан Л.Энхболд, Л.Хосбаяр нарыг дэд захирлаар томилуулахаар АТГ-т бичгээ хүргүүлээд байгаа юм байна.

Ц.Цолмон гэж хэн бэ?

Дэд захирлаар томилогдохоор материалаа АТГ-т газар хүргүүлээд буй Ц.Цолмон нь УИХ-ын дарга М.Энхболдыг байхад Тамгын газрынх нь ерөнхий нарийн бичгийн даргаар ажиллаж байсан юм. Түүнийг улс төрийн хүрээнд М.Энхболдын хүн гэх нь бий.

Тэрбээр эрх зүй мэргэжилтэй, хууль зүйн ухааны магистр зэрэгтэй. 1993-1994 онд УИХ-ын Тамгын газарт компьютер операторч, 1998-2001 онд МУИС-ийн Хууль зүйн дээд сургуульд багш, 2004-2013 онд Хууль зүй, дотоод хэргийн яаманд Хууль зүйн бодлогын газрын дарга, 2011-2016 онд Монголын өмгөөлөгчдийн холбоонд өмгөөлөгч, 2016-2019 онд УИХ-ын Тамгын газрын ерөнхий нарийн бичгийн даргаар тус тус ажиллажээ.

Л.Энхболд гэж хэн бэ?

2012 онд УИХ-ын гишүүнээр Өмнөговь аймгаас сонгогдож, дөрвөн жил УИХ-ын гишүүнээр сонгогдон ажиллаж байсан. Түүний хувьд 2018 онд ЖДҮХС-аас эрх мэдэл албан тушаалын байдлаа урвуулан ашигласан хэргээр гишүүнээс нь түдгэлзүүлэх хүсэлтийг Улсын ерөнхий прокурорын газраас хүргүүлж байсан юм. Гэвч УИХ олонхоороо авч үлдсэн бөгөөд ЖДҮХС-аас албан тушаалын байдлаа ашиглан хариуцлага тооцохоор санал ирүүлсэн гишүүний нэг бөгөөд 2020 оны сонгуульд энэ хэргээсээ болоод нэр дэвшээгүй. Түүнийг “Эрдэнэс Монгол” компанийн Тэргүүн дэд захирлаар томилогдох нь гэсэн мэдээлэл гарсан ч энэ удаад дэд захирлаар томилогдохоор АТГ-т бичгээ хүргүүлээд байгаа аж. Улс төрийн хүрээнд УИХ-ын гишүүн асан Л.Энхболдыг ЗГХЭГ-ын дарга Л.Оюун-Эрдэнийн хүн гэх яриа бий.

Л.Хосбаяр гэж хэн бэ?

Түүний талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл байхгүй ч УИХ дахь МАН-ын бүлгийн дарга Д.Тогтохсүрэнгийн хүн гэх. Сүүлийн хоёр ч удаагийн сонгуулийг нь удирдаж байсан гарынх нь хүн гэх мэдээлэл бий. УИХ-ын гишүүн гишүүн С.Ганбаатарыг МҮЭХ-ны ерөнхийлөгчөөр ажиллаж байхад нь туслахаар ажиллаж байсан Л.Хосбаяр МАН-д элсч, тус намын залуучуудын байгууллагын идэвхтэй гишүүн болсон гэдэг. Мөн түүнийг "Мон лаа"-ийн Л.Хосбаяр гэдэг бөгөөд өдгөө Д.Тогтохсүрэн гишүүний зөвлөхөөр ажиллаж байгаа.

Харин тэргүүн дэд даргын хувьд эмэгтэй хүн томилохоор болсон гэх. Одоогоор тэргүүн дэд, дэд захирлуудын алийг нь ч томилоогүй бөгөөд ирэх долоо хоногт тус компанийн ТУЗ хуралдах бололтой.

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ЗөвЗөв
2
БурууБуруу
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

39 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

irgen 2020-12-11 202.21.116.142

ene odoo gishuun baisan hun ene kompaniin ded zahiral ch gh shig. ene odoo ajil hiihuu odoo. yaj ideh, yaj ajil hiiduuleh, yaj poprohoo l bodoh blgui. tavan tolgoi mongoliin baylag uu? esvel umnugoviin baylag u? zaaval umnu goviin hun bh yostoi yu?uher bsan ch hamaagui yu? umnugovi gj neg aimgaaraa davartsan aimag bn. tusgaar uls shig l bh yum. Mongoloos z**l. ta nar zuvhun umnugovidoo amidraarai. hotoos zailaarai.

Avatar

Зочин 2020-12-11 202.9.40.99

Их мөнгөний аман дээр очиж бга улс ! Дандаа л бүлэглэл фракцууд ард нь бга нь нууц биш ! Үр өгөөжөө ажилдаа орсоны дараа л өгч эхлэнэ л дээ, гэхдээ урьд өмнөх мөнгө цохиж бсн цавчаа хийж бсн эсэхээс хамаараад ашгаа хурдан юмуу удаан өгөх нь хамаарна !

Avatar

Зочин 2020-12-11 192.82.70.126

МАНАЙХАН ҮНЭХЭЭР ӨРӨВДӨЛТЭЙ СЭТГЭЛГЭЭТЭЙ ГЭДЭГ НЬ ҮНЭН ШҮҮ. ЭНЭ ХҮМҮҮСИЙГ ТЭРНИЙ ХҮН, ЭНЭНИЙН ХҮН ГЭЭД Л БИЧИХ ЮМ. ИНГЭХ НЬ ХЭНД ХЭРЭГТЭЙ ЮМ БЭ ??????

ЯАГААД СЭТГЭГДЛЭЭ ОРУУЛЖ БОЛОХГҮЙ ГЭЖ, ТА НАР ХЯНАДАГ, ХАСДАГ, ХЯГААРЛАДАГ БОЛСОН ЮМ УУ. БОЛСОН ЮМ УУ.. ТЭГВЭЛ ТАНАЙ САЙТАТ ОРООД БАЙХ ШААРДЛАГАГҮЙ…

Avatar

Zochin 2020-12-11 202.126.90.101

Khud, Khurelsukh 3iin 3n amgui albat hezee bolih be? naidaltgui yum bna l daa!!!!

Avatar

Зочин 2020-12-11 66.181.187.38

Цолмон сайн хуульч, тэнд биш УИХ-ын гишүүн болох байсан юм. Даанч манай сонгогчид бие даагчдыг сонгохгүй юм. Намын хаяа бараадахгзЙ БОЛ ЯМАР Ч ЧАДВАРТАЙ ХҮН ТӨРИЙН АЛБАН ТУШААЛД ОЧИЖ ЧАДАХГҮЙ БЙАНА.

Avatar

Зочин 2020-12-11 103.212.119.108

мийёоо овогтын б**с долоогч

Avatar

Зочин 2020-12-11 103.212.119.108

ТАХАЛТАЙ ТАРВАГА, СБУЗАР, МИЙЁО ОВОГТООС САЛЖ ЧАДАХГҮЙ ЮМУУ? ДОРОМЖЛОЛ ЧИНЬ ХЭРЭЭС ХЭТЭРЛЭЭ.

Avatar

Зочин 2020-12-11 103.212.119.108

АА ПИЗДУУНУУДАА ҮХЭЖ ДУУСЦГАА,

Avatar

Иргэн 2020-12-11 103.14.37.5

За энэ Энхболд гэдэг гөхөр л лав биш шүү. Өөр хүн байдаггүй юмуу

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2020-12-11 66.181.178.14

Ц.Цолмон гэх нөхөр саяхан УИХ-ын сонгуулиар "Намуудын улс орноо хөгжүүлсэн нь хаана байгаа юм", "би аль нэг намд үйлчлэхгүй" гээд байсан нөхөр одоо ямар намын дэмжлэгээр гараад ирэв ээ. Хоёр нүүртэй нөхөр байна даа…Ичих нүүр гэж байна ууу

Avatar

H 2020-12-11 66.181.190.63

Enkhbold amjilt husie

Avatar

Хүүкийн дэмжиж байсан 2020-12-11 66.181.190.213

Хүүкийг дэмждэг гэхдээ арай ч дээ Энэ ЖДҮЧИН Л.Энхболд гэж луухааныг дарга болгох гэж байгаа гэж бодохоор ой гутаж байна

Avatar

Zochin 2020-12-11 202.131.225.197

Talhaa huvaagaad idee baitsgaa huvildsan hulgaichid. Hayanhyarvaag tomilj baigaa garuudiig hulgaaich gehgui oor yu gehev.

Avatar

Зочин 2020-12-11 202.21.125.146

Тогтохсүрэнгийн хүргэн дүү нь ш дээ. Алтны уурхайтай гар ш дээ.

Avatar

Галбадрах 2020-12-11 150.129.142.232

Томилогдож байгаа хүмүүс нь дандаа авилгачид. хэлэх үг алга

Avatar

зочин 2020-12-11 139.5.219.169

мэргэжлийн хүн алга

Avatar

СҮРЭНЖАВ С 2020-12-11 192.82.64.190

ЯМАР Ч БАЙСАН ЭНД ,,,ЦОЛМОН ,,ГЭХ ХУУЛЬЧ БАЙГААД ТАЛАРХАНА ,,,,,ТҮҮНИЙ ЗАМ МӨРИЙГ ХАРХАД ТЭР ХҮН УЛС ТӨРЖИХДӨӨ БИШ ХАРИН Ч ХУУЛЬЧИЙН ХУВЬД МЭРГЭЖЛИЙН ЁС ЗҮЙГЭЭ БАРЬЖ АЖЛАА ХИЙЖ ИРСЭН ГЭЖ БОДДОГ ШҮҮ,,,,,

Avatar

Зочин 2020-12-11 150.129.143.236

Монголын баялаг МАН ын малуудын гараар үгүй болох замдаа орждээ

Avatar

Хүүк зөв л байна даа 2020-12-11 202.55.188.34

Хүүк яг үнэндээ зөв ажиллаж байна аа . Яагаад чадвартай хүмүүсэээ энэ албан тушаалд тавьж болохгүй гэж. Одоо монголчууд хүн муулах , хүнифг далдуур муулахдаа арай дэндүү болждээ . Эхлээд өөр өөрсдийгөө хүмүүжүүүлж байж л хүн хүнээрээ байнх шүү дээ

Avatar

ахмад уурхайчин 2020-12-11 202.9.46.238

Цолмонгийн хувьд сайн бэлтгэглсэн хуульч цаашид өсөхирээдүйтэй боловсон хүчин байх магадлалтай. Харин нөгөө хоёрыг бол мэдэхгүй юмаа. Тэрний энэний шахааны хүн гэхээс илүүтэй орчин үеийн бизнесийн өрсөлдөөнд бэлтгэгдсэн шилдэг бизнесмен, хөрөнгө оруулагчтайгаа орчуулагчгүй ярьчих чадвартай менежир л хэрэгтэй баймаар юм. Бас л сулхан баг бүрдүүлж байх шиг. Танил тал шахааны хүмүүс хөгжил авчрахнүйг ойлгодог байлгүй дээ. Энэ чинь идэж уур гүүрээ бэлтгэж байна гэж олон нийтэд ойлгогдоод байна даа.

Avatar

Цолмон 2020-12-11 202.55.188.34

Би хувьдаа цолмонг дэмжиж байна. Хэний хүн гэж хардахаас илүү боловсрол чадвар чухалишүү дээ

Avatar

Хулгайч нар цэцэглээд л 2020-12-11 192.82.71.145

Л.Энхболд гэж энэ нүүрсний хулгайч халтар царайт шоронд ороогүй юм уу? ЖДҮ-ээс хулгай хийсэн эрхэмүүдийн ямар нь шоронд ороод ямар нь даргө болдог юм? Нөгөө шударга гарууд хаана байнаа? Бүгд албан тушаалд очиж санаа нь амарч дээ, хогнууд юм аа.

Avatar

ИРГЭН 2020-12-11 192.82.68.254

Цолмон Хаянхярваа нарын гараар Эрдэнэс таван толгой нохойн замаар орох нь гэж лухагарууд ярих юм гэнэ.

Avatar

Зочин 2020-12-11 202.9.40.157

Эрдэнэс таван толгой биш Эрдэнэс Монгол гээд өөр компани байна л даа. ядаж энийгээ харчаад муулуул тэ

Avatar

Хариулт 2020-12-11 59.153.114.216

Эрдэнэс Монгол толгой компани нь шүү дээ. Эрдэнэс 5 толгой бол олон эрдэнэс …….. гэсэн охин коипаниудынх нэг нь

Avatar

Zochin 2020-12-11 43.242.243.214

Uul uurhain chigleliin hun bnu,esvel bas bugdiig chadagch nar bnu

Avatar

Зочин 2020-12-11 139.5.218.107

Нэг орлогч хангалттай! Ждү-чин хэрэггүй ! Төрийн өмчит компаниудаа хувьчлах хэрэгтэй, МАН -ынхны мөнгөө угаадаг, хэрэгтнүүдээ нууж ард иргэдийн баялагаар тэжээдэг гэзар болчихоод байна даа.

Avatar

Зочин 2020-12-11 66.181.180.91

ЮУН ОЛОН ДЭДТЭЙ ЮМ БЭ ???? БОЛИОЧЭЭЭ . НЭГ Л БХАД БОЛООШ ДЭЭ .ЯМБАЛАХ ГЭЭД ЯДЧИХЫМ .БИДНИЙ БАЯЛГААС БААХАН ӨНДӨР ЦАЛИН АВЧ ХУМСЛАХ ЮМАА . ЭНЭ ШИГДСЭН ХУВАЛЗУУД

Avatar

Зочин 2020-12-11 103.212.118.247

МИ ХҮҮКИЙГ АТГАЧИХСАН ЮМ БАЙНА

Avatar

Зочин 2020-12-11 64.119.18.70

солиорол, Хүрэлсүх жинхэнэ хооссн ам шалдан гуя байж, АТГ одоо үнэн нүүр царайгаа харуулах болж

Avatar

зочин 2020-12-11 66.181.161.113

Төрийн компануудыг бүгдыг нь хувьчлах хэрэгтэй дэ . Улс төрчидийн мөнгө хийдэг газар болчихлоо шдэ.

Avatar

МОНГОЛ УЛСЫНХАА ТӨЛӨӨХ СЭТГЭЛТЭН БИЧИВ 2020-12-11 202.55.191.130

МАН-ГАРУУД ЛУЙВАРЫН СҮЛЖЭЭГЭЭ НЭГЭНТ НЭЭЖ. ОДОО ЯАЯ ГЭХЭВ. СОНГОГЧИДЫН Х О Х Ь

Avatar

ЗОЧИН 2020-12-11 185.253.121.7

ЖДҮ АВАХД ШУУД НӨЛӨӨЛСӨН НЬ БИЧИГ БАРИМТААР ТОГТООГДСОН ХҮМҮҮС ЯЛ ШИЙТГЭЛ АВСАН , ЗЭЭЛ АВАХД НӨЛӨӨЛСӨН НЬ ТОГТООГДООГҮЙ БАРИМТГҮЙ ХҮМҮҮСИЙГ ХИЛСЭЭР ГҮТГЭЖ БОЛОХГҮЙГ ХУУЛЬ ГАДАРЛДАГ ЭРҮҮЛ УХАНТАЙ ХҮМҮҮС МЭДНЭ ШАРХАДНЫХАН БОЛ ЮУ Ч ОЙЛГОХГҮЙ

Avatar

Otgon 2020-12-11 66.181.176.230

Tsolmon ne mundaga Enkhbold ne JDY chin chadvargyi sulhan hyn

Avatar

Зочин 2020-12-11 202.21.100.164

ӨӨ больж үз дээ. Л.Энхболд гэдэг хүнийг ийм албан тушаалд томилохоор ямар гутамшиг вэ. Томилж буй хүмүүс нь ч гэсэн. ЖДҮС-ийн мөнгийг Банк бус аараа үржүүлсэн хүн шүү дээ

Avatar

Чойжилсүрэн 2020-12-11 203.98.77.44

Манай УИХ гишүүн байсан хүмүүс албан тушаалтай нүх л байвал шургалж байх юм да.
Тэр дээр байсан хүмүүс ийм байхаар нэр хүнд гэж тэдэнд ярих ч хэрэг алаг.

Avatar

Зочин 2020-12-11 139.5.217.124

Ха ХА ХА АРД ТҮМНИЙГ ЭЭЛЖИТ ХУЛХИДАГЧ НЬ СЭГСЭЛЗҮҮР ХҮРЭЛСҮХ БАЙНА ГЭЖ ҮНЭНДЭЭ БИ Ч ЗҮҮДЭЛСЭНГҮЙ. 60 ТЭРБУМ ЖДҮ ТҮҮХ БОЛОН ҮЛДЖЭЭ

Avatar