Дархан-Уул аймгийн Засаг дарга иргэдээ вокзалдаа угтаж, үдэж байна | News.MN

Дархан-Уул аймгийн Засаг дарга иргэдээ вокзалдаа угтаж, үдэж байна

Дархан-Уул аймгийн Засаг дарга иргэдээ вокзалдаа угтаж, үдэж байна

Дархан-Уул аймгийн Засаг дарга иргэдээ вокзалдаа угтаж, үдэж байна

Дархан-Уул аймгийн Засаг дарга Б.Азжаргал авто вокзалынхаа танхимын үүд хавьд суун, Улаанбаатар хотоос ирж буй иргэдээ тосч, аймгаасаа орон нутаг, нийслэлийг зорьж буй иргэдийг үддэг ажилтай болжээ.

Харуй бүрий болсон ч харихыг үл бодон вокзалын “сахиул” болсон түүнийг ард иргэд нь “Хүмүүст асуудал тулгарвал дэргэд нь байгаа тул шууд шийдвэрлэнэ. Нийслэлийн онцгой комисс, Нийслэлийн эрүүл мэндийн газрын дарга нар шиг утас руу нь 60 удаа залгахад аваагүй гэх асуудал гарахгүй. Мөн удирдлага дор нь байгаа хүмүүс ард иргэддээ хэрхэн үйлчилгээ үзүүлж, асуудал тулгарвал хэрхэн эв зүйг нь олж, шийдэж байна вэ гэдгийг давхар хараад багийнхныхаа ажлыг ч давхар шалгаад байх шиг” гэж ярьж байна.

Covid-19  цар тахал Дархан-Уул аймагт  тархсан нь тодорхой болсон даруйд Засаг дарга Б.Азжаргал аймгийн хэмээнд тэг зогсолт зарлан, ажилласан нь төмөр зам дагасан халдварын голомтыг таслан зогсооход чухал алхам болсон юм.

Тухайлбал, тэг зогсолт хийн, хатуу хөл хорио тогтоосон хугацаанд ард иргэдэд хүнс, түлшийг нь ямар аргаар хүргэх вэ гэдгээс эхлээд нарийн зохион байгуулалт хийн, хүргэлтийн үйлчилгээнд шилжүүлж, шуурхай утас ажиллуулан, ард иргэдийнхээ санал гомдлыг тэр даруй шийдвэрлэж, мөн “Нэг өрх, нэг иргэн” шинжилгээг яаралтай зохион байгуулж ажилласнаар Дархан-Уул аймаг төмөр зам дагасан халдварын голомтыг хяналтдаа авсан.

Гаргасан шийдвэрээ ард иргэддээ тухай бүрт нь ойлгомжтой тайлбарлаж, асуудал гарвал шуурхай утас руу залгадаг юм шүү хэмээн захиас дайж, цаг наргүй ажилласан тэрбээр энэ үйлдлээрээ бусад аймаг, нийслэлийн Засаг дарга, Онцгой комиссын дарга нартай харьцуулахад илүү чадварлаг, ажил хийж, ачаа үүрч сурсан хүний зангарагтайгаа харуулсан билээ.

Г.ХОРОЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
71
ЗөвЗөв
3
ГайхмаарГайхмаар
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

61 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-12-10 78.156.32.233

ХҮМҮҮС ЗАЙ БАРИАГҮЙ Л БАЙНА ДАА, ЯЛАНГУЯА ХААЛГАНЫ ЦААНА БАЙГАА НЬ, МЭДЭЖ БАЙГАА ЮМ БОЛОВ УУ

Avatar

Мо АХ партизан 2020-12-10 202.126.88.158

ГЭМТ ХҮН ГЭЛБЭЗНЭ ГЭЖ ЭНЭ ШҮҮ ??? ӨРСӨЛДӨГЧГҮЙ СОНГУУЛЬ БОЛЖ ЭНЭ ХҮН ХУУРАН МЭХЛЭХ АРГААР ДАРГА БОЛСОН ШҮҮ ЦАГДАА, АТГ ШАЛГАХ УЛС ТӨРИЙН ЗОРИГ БНА УУ???

Avatar

Зочин 2020-12-10 49.0.212.165

Азжаргал дарга агуу хүн дээ, ухна сүхийн оронд ерөнхий сайд хийлгэх хэрэгтэй байнаа.

Avatar

Иргэн 2020-12-10 122.201.22.83

Ажлаа мэддэг чадвартай залуу хүнээр удирдуулж байгаадаа баяртай байна. БаЯрлаж байнаө.Аймгийнхаа ОБдаа амжилт хүсье.Эрүүл энх, амар амгаланг ард түмэндээ хүсье.

Avatar

zochin 2020-12-10 49.0.212.165

Дарханы дарга маш сайн ажилладаг хүн байна, энэ даргыг дэвшүүлж хотын даргаар тавимаар байна. Хотын бөхийг ажлаас нь халах хэрэгтэй, тэр бөх өөрийнхөө хувийн банкиндаа очиж захирлаа хийгээд л сууна биз тэрний улс төрийн ажилгүй болох нийслэлчүүдэд хамаагүй

Avatar

Зочин 2020-12-10 192.82.68.17

Дархан-Уул аймгийн засаг дарга сайн ажиллаж байна. Мөн ард иргэнд нь засаг даргынхаа шийдвэрүүдийг сахин мөрдөн ажиллаж, амьдарч бусад даа үлгэр жишээ болж байгаа гэж бодож байна. Та нар сайн байна, та нар чадна. Баярлалаа

Avatar

123456 2020-12-10 49.0.212.165

Жидүүчийн Содбаатарын оронд энэ хүнийг шадар сайд, УОК-ын тэргүүн болгоё,

Avatar

Зочин 2020-12-10 202.126.90.91

, Содбаатар , УОК тэр нөхөр эд сайн ярьж цаасан дээр бүх юмыг зохион байгуулж байсан, энх саран маран-нд ер нь очсон юмуу , ийм нөхдүүдийг хараад эрх биш жаахан сийрэг ухаантай нөхөр бол яаж ажиллах аа мэдсэн байлгүй

Avatar

Зочин 2020-12-10 202.179.24.180

Dev

Дэндүү сайн ажиллаад бусдын атаархлыг төрүүлээд байнаа.

Avatar

aagii 2020-12-10 66.181.182.227

ER ni hodolbor zohion baiguulalt8 ajil uurgiin hubaari uah gej baidag bilee, doodoh alban tusnaaliin humuuseeree hiih estoi ajliig ni hiilgej cnadaj baibal ter jinhene menejment snuu dee, nohtsol baidaltai irj gazar deer ni taniltsah ni buruu bisn, harin hen negnii hiih estoi ajliig hiigeed baibal bodoh l asuudal

Avatar

Кса 2020-12-10 192.82.78.186

Энэ хүний тухайд энэ зураг дээр нэг талаар жинхэнэ аз жаргал гэж хэлэх байна. Хэдийгээр хүнд цаг үед ачаалалтай ажиллаж байгаа ч улс, иргэдийн өмнө хүлээсэн үүргээ ингэж үнэн сэтгэлээр хийнэ гэдэг нь нэг талаар жинхэнэ АЗ ЖАРГАЛ юм. Нэр нь ч бас Азжаргал. Сайхаан сайхан. Дүү хүүд амжилт хүсье.

Avatar

иргэн 2020-12-10 202.179.27.138

манай Хотын УОК-ын Д,Сумьяабазар гуай тэгэхэд Ачаалал даах чадваргүй Би Ядарч Өлсөж байна , Нойргүй ажиллаж байна гэж Гомдоллоод уйлах шахуу юм болж байгаа шүү дээ,

Avatar

Дарханы засаг даргад 2020-12-10 103.10.21.23

Аймагийн буюу Дархан хотын засаг дарга бол сайн менежмент хийдэг сүрхий сүйхээтэй ухаантай логик сэтгэлгээтэй үргэлж өөрийгөө хөгжүүлж чаддаг хүн байх ёстой. Гэхдээ сүүлийн үеийн нийгмийн сүлжээнээс авсан таатай магтаалуудаас болж Вокзалийн сахиул хийж хүмүүст таалагдах иймэрхүү популист тоглолт хийх нь энэ хэт матгаалын үгэнд хайр дурлал заралсаны шинж шүү. Зөв цагт өөрийгөө татаж аваасай.

Avatar

Zochin 2020-12-10 133.82.250.241

Azaadaa ajiliin amjilt husie. Oyutan baihaasaa l hicheeldee sain, zohion baiguulalt sain zaluu bsan yum. Unuuduriin zasag darga boloh hurtlee buh zuiliig yag dooroos ni ehelsen hun yum shuu. Genet l ene alban tushaald garch ireegui.

Avatar

Z 2020-12-10 64.119.16.120

Darhani zasag darga mundag yuma iim hun olon bdag bol unen setgeltei ajillaj bna shu de suraltsah heregtei zarim aimaguudin zasag darguud

Avatar

Зочин 2020-12-10 66.181.161.79

долгорсүрэн өвөө энэ цусалж ханахгүй банди нараа татаж аваачээ сумка давка 2 хэрээс хэтэрлээ

Avatar

Зочин 2020-12-10 122.201.31.25

ARTIST

Avatar

HURELSUH d mongoliin ard tumen bolomj olgoson odoo haramsaad l baij baina daa 2020-12-10 139.5.219.130

HURELSUH ingej ajillaj chadahgui ee gardan tulaand orloo gesen hoorhii neg ovchtoi 58 nastai emegteig l zaash haruulchih yum ,nogoo virus n 500 bolchihloo estoi hogiin yumaa ajillaj chaddag hund erh medelee ogood yavchih uhaan baihgui l dee

Avatar

Kod 2020-12-10 66.181.161.65

Ene hvniig ulsiin ontsgoi komsiin dargar tomlchuul ih yum hiihr bgamda

Avatar

Иргэн 2020-12-10 192.82.69.188

Сайн ажиллах нь зөв. Гэхдээ сайн гээд магтаалаар шоу хийгээд явдаг болж. Бусад төрийн албан хаагчдаа ажлаас нь чөлөөлөөд ганцаараа ажиллавал яасан юм.хөрөнгө мөнгөнд хэмнэлттэй.

Avatar

Зочин 2020-12-10 202.55.188.102

Show bish bhoo yumiig bitgii oor shgee bod

Avatar

Зочин 2020-12-10 202.9.46.158

Хүрэлсэхийн оронд ажилуулий

Avatar

Zochin 2020-12-10 133.82.250.241

Za ter ni ch yum yum bee. Manaihan zarimdaa heterhii tuilshirah yum aa. Ene chin l bidnariin aldaa yum shuu dee.

Avatar

Zochin D 2020-12-10 59.153.112.14

Mundag bna shu. Amjilt husie

Avatar

Зочин 2020-12-10 202.9.40.80

Азжаргал даргыг УБ хотын даргаар ажиллуулж, нөгөө аз жаргалгүй үлдсэн 8 хувиа аз жаргалтай болгоё !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-12-10 202.126.89.109

Ккк.Хүүкийг сумьяаг ажилгүй болгосон поп гар байна.Иймэрхүү механик ажлыг сайн хийх юм байна.

Avatar

Зочин 2020-12-10 202.55.188.102

Buur neg popduulsaar bgad xashirsan hun bnda

Avatar

иргэн 2020-12-10 192.82.65.120

Ажлаа хийж байгаа хүнийг дэмжих нь зөв. Бусад нь сурж аваг

Avatar

Туул 2020-12-10 103.229.123.236

Мундаг юмаа

Avatar

Зочин 2020-12-10 5.186.116.227

gants ch gesen sain hun chuhal alband baigaad bayartai baina.

Avatar

irgen 2020-12-10 58.109.221.157

Ene virus buh darga nariig bas irgediig shalgaj baigaa shuu

Avatar

Ман 2020-12-10 109.252.83.205

Сайн байж болно гагцхуу энэ уйлдэл нь шоу талдаа л байна даа. Мэдээ нь ч тэр

Avatar

nnn 2020-12-10 64.119.17.153

bayanzurh duurgin eruul mendiin orlogch darga irged ruu uuruu utasdaad zuvluguu uguud davhar setgel zasal hj bn le. iim zaluus olon boltugai

Avatar

nn 2020-12-10 64.119.17.153

sain

Avatar

Монгол 2020-12-10 202.131.236.170

Энэ дарга чинь л жинхэнэ амьдралд нийцсэн хууль, журам, дүрэм гаргах магадлал өндөртэй, өсөх ирээдүйтэй залуу байна даа. Манай хотын дарга Сумьяабазарын оронд энэ хүнийг нийслэлийн даргаар тавих хэрэгтэй байдаг, Дарханаас ч ирэхгүй дээ. Амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2020-12-10 66.181.183.205

Зөв шүү Дарханы Даргад онцгойлон талархаж байна. Нөгөө хамтдаа гээд мандуулаад байдаг намынхан таг чиг шүү. Амиа бодоод гэртээ бүгээд бас хувцсаа ч өмсөх завгүй өглөөжин унтдаг ч юм уу байж байгаад хуралдаа нэг муу юм суух аядаад д

Avatar

Зочин 2020-12-10 66.181.179.167

Аймгийн засаг дарга гэхэд яахав дээ. Газар нь бага, хүн нь цөөн. Сайн сайн гэхээр шоугаа хэтрүүлж болохгүй шүү дээ.
Ингээд гэрт нь хүргэж өгөөд цаашаагаа гурил будаа тараагаад явчиж болохгүй шүү.

Avatar

Зочин 2020-12-10 202.55.188.102

Show gj harj bga bol hund surtal yos surthuungui niugemdee bvvr dasaj orhijee. Hiiheer hiilee showdlaa poporloo gh ene neg tamiin togoo shg amidral chin mongoliig iim sohor bolgoj bgas yum

Avatar

Zochin 2020-12-10 133.82.250.241

Ajilaa hiiheer poporch baina hun am tsuutei yum chin hiij yadah yu baisiin gene, hiichgui baihaar hun am tsuuhun aimag sumiig avaad yawj chadahgui ajilaa hiihgui baina gehiin. Ingej uuch bish bulchirhai ch bish , uruvdmuur bodol teej yawdag, yum buhniig har unguur harj yawdag humuus er ni amid yawj yadag bainaa.

Avatar

Цагаа олсон гайхамшиг 2020-12-10 202.21.100.210

Засаг дарга өөрөө ирээд суухаар бүх ажил эмх цэгцэнд орж Дархан хотын онцгой цагдаа эрүүл мэнд мэргэжилийн хяналт бүх албан тушаалтаны анхаарал хяналт өөрийн эрхгүй л төвлөрч эхэлнэ цаг үеэ олжээ. Засаг дарга сууж байхад ……………

Avatar

Зочин 2020-12-10 202.21.100.210

Шинэ үеийн сэтгэлгээтэй хотынхоо иргэдийнхээ гүн рүү орж ажиллахыг эрмэлзсэн анхны алхам сонирхолтой байна. Дараа дараагийн ажил үйлст өндрөөс өндөр амжилт хүсье

Avatar

Зочин 2020-12-10 66.181.188.34

Сумъяаг 22 товчоонд сахиул болгоод нийслэлийн мэрээр Аз жаргалыг тавибал аштай юу.

Avatar

zochin 2020-12-10 192.82.78.107

alivaa vvreg ajiliig chin setgeleesee hiideg hvn il ch bai dald ch bai tsaashdiih ni zam
mur ni gegeeleg dardan baidagiin tod jishee.tom jijig dargantsaruud bvgd ene hvnees vlger jishee avaasai bilee

Avatar

Зочин 2020-12-10 202.126.89.137

Darhnii zasag darga snig ajilaa hiideg hvmvvs bn uu mundag zohion baiguult saitai darga ym Amjilt hvse Uragsnaa

Avatar

Зочин 2020-12-10 66.181.176.168

манай хотын мануухайнуудыг бодвол хамаагүй сэтгэлтэй дарга бн

Avatar

Зочин 2020-12-10 192.82.67.124

Хүнлэг сэтгэлтэй хотын даргад баярлалаа. УБ т асуудал эсэргээрээ байгаа.

Avatar

хотын иргэн 2020-12-10 103.23.50.66

Амжилт хүсье. энэ хүнд зохион байгуулах ур чадвар байна. Нэмээд бас хүнлэг сэтгэл байна шүү.

Avatar

зочин 2020-12-10 66.181.190.43

Овоо доо. Сайхан мэдээ байна. Амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2020-12-10 192.82.77.7

Сум, Сод хоёр нэг нь 22 дээр нөгөө нь БЗД-ийн товчоон дээр байж ажиллах ёстой байсан. Тэгж тулж ажиллаагүй учир хүний амь эрсэдсэн. Одоо огцрох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-12-10 27.123.214.2

Сайхан тос даасан бор ааруул шиг сайхан залуу байна аа

Avatar

Зочин 2020-12-10 202.21.108.26

Манай Сумка эхнэрийнхээ гөбсийг манаж суугаа

Avatar

Зочин 2020-12-10 139.5.216.146

ehneree toohgui ee

Avatar

Зочин 2020-12-10 202.179.24.83

Дарханыхан зөв хүнээ олж сонгосон гэдгийг анх гарч ирэхэд нь хэлж байсан билээ. Иргэдтэйгээ шууд утсаар холбогдож санал сэтгэгдлийг нь сонсдог гэсэн шүү. Сумьяабазар мэтийнхэн болон бусад засаг дарганууд энэ хүнээс жишээ аваасай

Avatar

Зочин 2020-12-10 192.82.70.174

Энгийн даруухан, хийх ажлаа мэддэг хүн шиг байна лээ. Амжилт хүсье

Avatar

Зочин 2020-12-10 43.242.243.184

Ёс зүй хүнлэг ухамсартай

Avatar

Зочин 2020-12-10 66.181.161.96

сумьяаа ацаа бандиааа хараач писду мин аягүй бол мисс авгайгаадаа боожгойгоогоо амлуулаад хэвтэж бгаа даа ***р банди

Avatar

Зочин 2020-12-10 192.82.69.253

Хүнлэг хүн байна

Avatar

зочин 2020-12-10 122.201.19.99

Энэ бол Монгол хүн байна, ард түмнийхээ талд байна даа

Avatar

Зочин 2020-12-10 139.5.218.25

Nuguu GDY-chin Enhbayr ashgvi endees holdoj, ajild ni sadaa bolohoo bolijdee !

Avatar

Зочин 2020-12-10 122.201.17.98

Энэ залуу уул нь гайгүй ажиллаад байх шиг.Гэхдээ шоу нь хэтэрчихвий.

Avatar

зочин 2020-12-10 59.153.113.34

mal

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж