“Эрэл”-ийн Б.Эрдэнэбат шүүх бүрэлдэхүүнээс татгалзлаа | News.MN

“Эрэл”-ийн Б.Эрдэнэбат шүүх бүрэлдэхүүнээс татгалзлаа

“Эрэл”-ийн Б.Эрдэнэбат шүүх бүрэлдэхүүнээс татгалзлаа

“Эрэл”-ийн Б.Эрдэнэбат шүүх бүрэлдэхүүнээс татгалзлаа

Нийслэлийн эрүүгийн хэргийн давж заалдах шатны шүүхэд өнөөдөр (2020.12.08) 14:00 цагт “Эрэл” компанийн Төлөөлөн удирдах зөвлөл (ТУЗ)-ийн дарга асан Б.Эрдэнэбатад холбогдох хэргийн хурал эхэлсэн. Б.Эрдэнэбат өөрт нь холбогдох хэргийг шударга шийдвэрлэж чадахгүй гэж үзэн, шүүх бүрэлдэхүүнээс татгалзсанаар шүүх хурал тодорхойгүй хугацаагаар хойшиллоо.

Хан-Уул дүүргийн эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхээс шүүгдэгч Б.Эрдэнэбатыг залилах гэмт хэргийг “Хуурч, зохиомол байдлыг зориудаар бий болгох, бусдад их хэмжээний хохирол” учруулсан, мөн мөнгө угаах гэмт хэргийг “Гэмт хэргийн улмаас олсон хөрөнгө, мөнгө, орлого гэдгийг мэдсээр байж байнга тогтвортой үйлдсэн" гэм буруутайд тус, тус тооцож долоон жилийн хорих ял оногдуулж, ялыг нээлттэй хорих ангид эдлүүлэхээр, шүүгдэгч  Д.Сэргэлэнг гэмт хэрэгт хамтран оролцсон, бүлэглэсэн нь нотлогдон тогтоогдохгүй, гэмт хэргийн шинжгүй байна гэж үзэн хэргийг хэрэгсэхгүй болгож цагаатгасан юм.

Шүүгдэгч Б.Эрдэнэбатаас 20 тэрбум 6 сая 375 мянган төгрөг гаргуулж, хохирогч Ш.Баярсайханд олгуулахаар тус тус шийдвэрлэсэн байдаг.

Хэргийг тухайд өгүүлэхэд, “Улаанбаатар импекс” ХХК-ийн буюу “Номин холдинг”-ийн захирал, “Ариг” банкны хувьцаа эзэмшигч Ш.Баярсайхан цагдаагийн байгууллагад хандан, Б.Эрдэнэбатыг эд хөрөнгө завшиж, бусад хувьцаа эзэмшигчээ залилж байгаа тухай гомдлыг 2019 онд гаргажээ.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ЗөвЗөв
6
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2020-12-08 66.181.178.153

Oo ene bank dampuuraad duussan ehneesee tatan buulgaad ehelsen shvvdee arig bankin

Avatar

Zochin 2020-12-08 174.246.198.188

Hi zallih yum bhgui Mundag hudulmurch Mongoloo gesen setgetei! Erunhiilegch boloh hun. US s

Avatar

Зочин 2020-12-08 64.119.16.219

Б.Эрдэнэбат хэрэг хийх хүн бишээ, үнэн мөн нь удахгүй тодорхой болно, хонгилын шүүгчээс татгалзсан нь дээр.

Avatar

Зочин 2020-12-08 122.201.31.44

Ene neg sejgiin g*** tsaraitai luivarching shorond ni horiochee

Avatar

Зочин 2020-12-08 122.201.31.44

Go_mo tsaraitai

Avatar

Mongols 2020-12-08 122.201.24.152

мөнгөтэй гөлөгнүүд тийм эрхтэй юу удахгүй удмаар нь бууднаа ач зээтэй нь хамт

Avatar

зочин 2020-12-08 139.5.218.83

соц-н үеийн геологийн яамыг харицсан дарга,орлогч сайдуудтай нь хувьчилж авч тэжээж тэнхрүүлсэн ,нам байгуулж у/т-н идэвхтэй тоглолт хийж байсан, ардчиллын үеийн тэрбумтан гэдгийг олон хүн мэднэ.Идсэн нь хэд,ивээсэн нь хичнээн байдаг бол? Энэ бүхэн нь нууц хэвээр нас хэвийж яваа сайн мэрэгжилтэн .Ганцхан хүнтэй олзоо булаацалдсан уу, төрийн өмчөөс авч дуусаагүй хүн үү? гэдгийг нэг талд нь гаргах нь зөв болов уу?

Avatar

Жанхуугийн хонгилын шүүх 2020-12-08 66.181.178.176

Яг одоогоор томилогдсон бүх шүүгчдийг жанхуу өөрөө томилсон. Шүүх засаглалд шинэ хонгил аль хэдийнэ бий болсон. Жанхуутай тохиролцож чадсан хүнийг хэдэн цаaсаар торгоод гаргана. Жанхуугийн эсрэг дуугарах л юм бол шоронд хийж, бүр дургүй нь хүрвэл шууд тонилгож байгаа!!!

Avatar

Зочин 2020-12-08 122.201.31.67

Хэрэг хийсэн хүн болгон шүүх бүрэлдэхүүнээс татгалзаж болох нь ээ?

Avatar

Зочин 2020-12-08 192.82.77.139

Би та нарыг бодвол цагтаа мандан бадарч туг болон гялалзаж явсан төгс цоглог хулгайч шүү.Одоо л би жинхэнэ сапираад нэг худгийн нинжа болчихоол явж байна.Гэхдээ хам нь эр нэг дордож долоон удаа босно гэж боддог сүүлийн жилүүдэд үнэхээр хялайлаа олж долж байхдаа үргэлж мөнхөд ийм байх юм шиг эндүүрч явлаа л***р нь өөрийгөө хараагаад л сууж байна.Миний өмнө хүн бүхэн мэхийн бөхөлзөж би хамраа сөхсөн амьтан хагас ярвайлттай их л пээдгэр байлаа одоо шоронгийн нааран дээр атиралдаад хэвтэж бна сорру

Avatar

ЗОЧИН 2020-12-08 202.21.126.30

ЭНЭ ХАРВААС ЗАЛЬТАЙ ХҮН ХАРАГДАЖ БАЙГАА БИЗ. МОНГОЛ ОРНЫГ УЛСААР НЬ ХУУРЧ ЗАЛИЛСАН, САЙД БАЙХДАА АВИЛГА АВЧ ГАРШСАН ТУН ӨӨДГҮЙ ЭТГЭЭД ДЭЭ.

Avatar

MGL 2020-12-08 103.212.118.123

Юм хийлгэчихээд мөнгийг нь өгөхгүй зугтдаг. Гэр бүлээрээ луйварчид.

Avatar

ochir 2020-12-08 103.57.94.225

Erdenebat tiim muu hun bishdee bi sain medne.bitgii ai temts tsag irne

Avatar

б 2020-12-08 59.153.85.124

Таарсан дугуйнууд, 2 луйварчинг 2ланг нь сайн шалгах хэрэгтэй. Гэхдээ төрөөс төрсөн тэрбумтнуудын хажууд юм бүтээдэг улсууд.

Avatar

зочин-2 2020-12-08 139.5.218.83

ДСК-г газартай нь Эрэл нэртэй хадгалж байна гэж үү?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж