НОК: Архангайн иргэнд анхны тусламж үзүүлэх хооронд нас барсан | News.MN

НОК: Архангайн иргэнд анхны тусламж үзүүлэх хооронд нас барсан

НОК: Архангайн иргэнд анхны тусламж үзүүлэх хооронд нас барсан

НОК: Архангайн иргэнд анхны тусламж үзүүлэх хооронд нас барсан

Өчигдөр /2020.12.07/ Улаанбаатар хотоос 19 аймаг руу 101 тээврийн хэрэгслээр 3624 иргэн гарсан байна. Мөн 55 тээврийн хэрэгслээр 475 иргэн  хот руу нэвтэрсэн байна. Үүнд, Архангай аймгаас Улаанбаатар хот руу нэвтрэхээр Эмээлт авто тээврийн шалган нэвтрүүлэх товчоо дээр хувийн автомашинтай зургаан иргэн ирсэн. Тухайн иргэд PCR шинжилгээ хийлгээгүй байсан аж. Мөн 22-ын  товчоон дээр эмнэлгийн тусламж авч чадаагүй нас барсан иргэний талаар дараах мэдээллийг өгөв.

ХӨДӨӨ ОРОН НУТГААС ИРЖ БУЙ ИРГЭД PCR ШИНЖИЛГЭЭНД ЗАЙЛШГҮЙ ХАМРАГДАХ ШААРДЛАГАТАЙ

НОК-ын Шуурхай штабын удирдлагын багийн гишүүн Э.ЭРДЭНЭБААТАР:

-УОК-ын шийдвэрийн дагуу хот хоорондын шилжилт хөдөлгөөнийг зохион байгуулж байна. Өнгөрсөн шөнө Архангай аймгаас хувийн автомашинтай  ирсэн зургаан зорчигч шинжилгээ өгөөгүй байсан.  Тиймээс бид PCR шинжилгээ авахаар төлөвлөөд байсан. Энэ хугацаанд тус аймгаас ирсэн  иргэн О-гийн биеийн байдал муудаж, нийслэлийн түргэн тусламж дуудсан. Түргэн тусламжийн төвөөс анхны тусламж үзүүлэх хооронд тухайн иргэн нас барсан. Цагдаагийн байгууллагаас нас баралтын шалтгааныг тодруулахаар ажиллаж байна. НОК-оос ялангуяа өвчний голомт бий Дархан-Уул, Сэлэнгэ, Орхон, Архангай, Дорноговь, Говьсүмбэр аймгаас ирж байгаа иргэдийг PCR шинжилгээ өгсөн тохиолдолд Улаанбаатар хот руу нэвтрүүлж байгаа. Хөдөө орон нутгаас ирж буй иргэд PCR шинжилгээнд зайлшгүй хамрагдах шаардлагатай гэдгийг анхааруулж байна.

Үүний зэрэгцээ Нийслэлийн онцгой комиссын мэдээлснээр нийтийн тээвэр болон зах худалдааны төвүүдэд иргэд хүн хоорондын зай барихгүй, нэг дор олноороо бөөгнөрөх зөрчил гарч байгаа тул хяналт тавьж байгаа аж. Ялангуяа захын дүүрэг, хороод руу чиглэсэн нийтийн тээвэрт иргэд олноороо зорчиж, зай барьдаггүй зөрчил гарах болжээ. Тиймээс иргэдийг халдвар хамгааллын дэглэмийг мөрдөж хүн хоорондын зай барихыг сануулав. Нийслэлийн хэмжээнд covid-19 халдвараас урьдчилан сэргийлэх зорилгоор тандалт судалгааны “нэг өрх-нэг шинжилгээ”-нд 58 мянган иргэн хамрагджээ. Уг шинжилгээнд эрсдэлт бүлгийн 70 мянган өрх тус бүрээс нэг хүнийг хамруулах юм. Мөн бүх нийтийн бэлэн байдлын зэрэгт шилжсэн эл өдрүүдэд нийслэлд хүнс болон түлшний хомсдол үүсээгүй болохыг тодотголоо.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
39
ТэнэглэлТэнэглэл
13
БурууБуруу
11
ХарамсалтайХарамсалтай
6
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

77 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-12-08 64.119.16.118

Онцгой байдлын үеийн горимын дагуу ажилласан. Шинжилгээ өгсөн хүнийг оруулна

Avatar

Зочин 2020-12-08 103.57.95.156

Өдцөн н**ш вэ
Сумябазартайгаа далд ор

Avatar

Hi 2020-12-08 66.181.181.155

Zailuul daa ene zaluud iim hariu ug geed nuguu sdaanuudni zaagaad ugchihuj tvrgenii emchni 60 udaa ontsgoi komissruu zalgasan gej bgaash dee nuguudvblni utasaa awaagvi.ene Shadar Saadaa soliochee Erunhii Saadaa

Avatar

Зочин 2020-12-08 150.129.141.169

iim shaaltuuruudiig harahaar oi gutah yum…. Arisaa hamgaalsan l***r tsarait

Avatar

НОК-ийнхонд 2020-12-08 192.82.72.175

Та нар оруулахгүй үхлийн ирмэгт авааччихаад найдваргүй болчихсон үед нь анхны тусламж үзүүлэхчээ аядсан юм биш үү. Тэгээд нэгэнт хоцорсон байсан гэж ойлгогдоод байгаа. Та нар хууль, дүрмээр түрий барьж хүн чанаргүй үйлдэл хийхээ боль.

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.9.46.28

Пандемик тахлын үед иргэнд тусламж үйлчилгээ үзүүлэх удирдамж гэж байна уу. Ийм үед яаж ажиллах зааварчилгаа байна уу. Эмнэлгийн ажилтнууд, 103 хэрхэн ажиллах вэ гэсэн зөвлөмж байна уу. Хүнд өвчтөнийг бүгд нүүр буруулж цаг алдсанаас л хамаг юм боллоо. Энд эмч цагдаа 103 гэхээсээ илүү дээд шатандаа маш муу менежерүүд ажиллаж байна. Тэд зөв удирдлага чиглэлээр хангаж чадахгүй байна. Постонд гарч байгаа жижүүр эмчид эмнэлгийн бүхээг рүүгээ оруулаад өвчин намдаалт судас тариа хийх эрхийг нь өг л дөө

Avatar

Зочин 2020-12-08 103.229.122.144

Удахгүй нас барсан хүний буруу болох нь. Арьсаа хамгаалсан нөхдүүдийг цаашид Төрийн албанд ажиллуулахгүй байх хээгтэй. Эцсийн эцэст УОК, НОК ажлаа хийж чадахгүй байгаа шүү дээ. Уг н ь арга хэмжээг дээрээс эхлэж авбал доод, дунд албаныхан маш хурдан цэгцрэнэ.

Avatar

Зочин 2020-12-08 192.82.78.81

Шаана биз дээ муу л******д

Avatar

Зочин 2020-12-08 124.158.96.130

arail denduu gehed denduu bainaa daraa ni uursdiiguu hamgaalah argaal bodno zawaan humuus shuu

Avatar

Зочин 2020-12-08 64.119.19.11

ХҮЛЭЭЛГЭЖ ХҮЛЭЭЛГЭЧИХЭЭД ТУСЛАМЖ ҮЗҮҮЛЭХ ХООРОНД ГЭЖ ӨӨРСДИЙГ ХАМГААЛЖ БАЙНАЭ

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.21.98.238

KHURELSUKHIIN HAMGIIN TOM ALDAA BOL SUMIYABAZAR, SODBAATAR HOYOR. HAMGIIN TOM HAR TOLBO NI BOLJ TUUHEND BICHIGDENE DEE!!!

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.21.98.238

SUMIYABAZAR OGTSOR z** MINEE!!! SODBAATAR z**l!!! JADAMDA GENERALIIN HUU ENKHBAYAR SHADAR SAID BSAN BOL HAMAAGUI DEER BSAN YUM! AMARSAIKHAN HOTIIN DARGA BHDAA HAMAAGUI SAIN BSAN!! CHADDAG HUMUUSEER NI CHADDAG AJLIIG NI HIILGEECHEE! KHURELSUKHIIN HAMGIIN TOM ALDAA BOL SUMIYABAZAR, SODBAATAR HOYOR!!!

Avatar

Зочин 2020-12-08 139.5.216.110

Hogiin ZG, UOK!! Gai bolj duusahgui huvalznuudaa uursduu uheechee!!!

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.9.46.165

Бүтэн 12 цаг хүлээлгэж өвчтэй хүнийг хүндрүүлж алчихаад үхсэн хүн үг хэлэх биш гэсэг байдлаар рандаж байх шив муусайн хүнд суртадтай би л гэсэн нэг хурган дарга нь.. Маш хариуцлагагүй ..

Avatar

Мо АХ партизан 2020-12-08 202.126.88.163

ЮУ Ч БОЛООГҮЙ ЮМ ШИГ ОЛОН ТҮМНИЙГ ХӨЛ ХОГИОНД ХИЙРХЭЖ ОРУУЛЧИХААД ХӨЛД НЬ ЧИРЭГДЭЖ 9 ХҮ:НИЙ АЛТАН АМЬ НАС ҮРЭГДЭЭД БАЙХАД ХҮРЭЛЗААЗУУРЫН УРАГШГҮЙ АЛБАТ ДҮР ТӨРХ ИЙМ Л БНА ДАА

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.21.109.7

Аймагтаа шинжилгээгээ өгөөд ирэх байсан хэнэггүй нь дэндсэн тэнэгүүд өөрсдөөсөө болж олон цаг саатсан биз хатуу дэглэм тогтоогоогүй бол та нар бүгдээрээ өвчин тусах байхдаа сайн ажиллаж байгаа болохоор 1 ч хүн үхэгүй бна дуртай нь спиртээ уугаад үхэж л байг ямар халдвартай биш

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.126.89.8

Зөв шүү хаа хаанаа нэгнээ хүндлэх ёстой байх

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.55.188.101

Hutszan har haltar ve. Chamd genetiin ym tohioldhiig hen ch medehgui sh dee. Muu huvia hicheegch min.

Avatar

цог 2020-12-08 103.10.22.80

наад гарчигаа эргэн хараач анхны тусламж үзүүлэх хооронд гэж юугаа дэмийрч байна вэ. товчоон дээр олон цаг гацаасан биз дээ. үхэл амьдрал өрсөлдөж байхад нэг минут ч чухал .огт цэвэр хотод орж ирж байгаа биш халдвар хамгаалалыг нь сайн сахиж эмнэлэгт хүргэх байсан юм .ковидод бас сайн тал байна хэн нь хэн бэ гэдгийг чухам илчилж байна. банк банк бус бол ичгүүргүй луйварч мөнгө хүүлэгчид , засгийн газар мэдрэмжгүй төсвөөс .

Avatar

Зочин 2020-12-08 103.229.122.150

Тэгжил анхны тусламж үзүүлэх байсан бол өвчтэй хүнийг очингуут нь анхныха тусламжийг үзүүлэх арга хэмжээ авахгүй яасын худал чадаагүй байж өвчтэй хүнийг хүйтэнд бүхэл бүтэн 24 цаг хүлээлгэчэд одо өөрсдийгөө зөвдгөх гэж янз янзын юм зохиож байгаа биз

Avatar

ИРГЭН 2020-12-08 202.126.90.80

Содбаатар ОГЦОР

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.21.108.15

Хүрэлсүх, МАН аас салаагүй цагт үхэл хагацал, зовлон зүдгүүрээс салахгүй.

Avatar

Зочин 2020-12-08 64.119.16.80

Ичээч энэ пост шалгандаа ажилдаг албан хаагчид эмч сувилагч нарт ийм анхан шатны мэдлэг боловсрол байхгүй болтлоо ялзарчихаад байна уу чи ичээч

Avatar

zssssd 2020-12-08 202.9.47.13

hun aami nasaa aldaad bhad iim yum dongodood suuj bh gej. Uur ali ch ulsad iim zuil bolohgui dee

Avatar

Зочин 2020-12-08 66.181.161.110

tvrgen ocngvi bha 60udaa zalgsn teghd tuslamj ireegvi gesn shvv Уокiinhon hudlaa yrij bda ervvl mendiin уок hariutslaga hvlee

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.126.90.109

Энэ н**ш худлаа шааж байна. Эмч нь 60 удаа залгаад утсаа авахгүй байсан гэсэн.

Avatar

/*-*/ 2020-12-08 49.0.212.165

Ковидоор нэг ч хүн нас бараагүй байхад Жидүүчдийн нам засгийн сүржигнэл хүнд суртлаас болж олон хүн нас барж байна, тэр хортой спирт уусан, шагийн наймаа дийлдэхээ байсан ч үүнд хамаатай тул Жидүүчдийн нам засаг үг дуугүй бууж өгч бүрэн бүрэлдэхүүнээрээ огцор!

Avatar

иргэн Б 2020-12-08 103.212.118.212

Энэ хүйтэнд гадаа машинд хонуулаад, эмнэлгийн ямар нэгэн тусламж үзүүлээгүй хариуцлагыг хэн хүлээх вэ? Хүний амь нас хамгаас чухал биш гэж үү? Үнэхээр харамсалтай.

Avatar

Зочин 2020-12-08 122.201.24.68

Товчоон дээр хүлээж байгаа хүмүүсийг маргааш өглөө гэлгүй тэр доор нь давхиж ирээд авдаг жижүүрийн баг байгуулаа

Avatar

Зочин 2020-12-08 66.181.161.19

Ямар сонин юм өчигдөр орой товчоон дээр ирээд өнөө өглөө нас барсан гэсэн биз дээ Тэгэхээр түргэн тусламж очих хооронд гэдэг чинь юу гэсэн үг вэ

Avatar

... 2020-12-08 66.181.161.48

Төрийн ордондоо болохоор 2,3хан цагийн дотор ПСР аваад хариуг нь гаргачихдаг л юм байна.Хүний амь нас эрсдэлтэй байхад юу ч хийгээгүй байж үхсэн хүн үг хэлэх биш гээд бараг буруу өгөөд байгаамуу??? Ичиж үхмээр юм та нар!!!!

Avatar

Зочин 2020-12-08 122.201.24.68

Ийм болохоор чинь бүгд наадах ордон руу чинь зүтгээд байдаг юм

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.179.24.83

Амь нас нь үхлийн ирмэгт байгаа хүнийг дараалалд хүлээлгэлгүй түрүүлж шинжилгээ авахгүй яасан юм бэ

Avatar

Иргэн 2020-12-08 122.201.31.167

Дараалалгүй оруулсан гэнэлээ. Юмны учрыг сайн тунгааж байж бусдыг яллаж бай. Амны доор хагархай бий гэсэн шиг чалчихаа болих хэрэгтэй…

Avatar

Зочин 2020-12-08 64.119.27.148

Нарийн ногоо олдохоо болиод байгаа нь хүнсний хомсдол бишүү?

Avatar

ИРГЭН 2020-12-08 66.181.186.91

Өнөөдөр болоод байгаа энэ ассудлын шалтгаан нь 1. Эзэн Чингис хааны үед хамгийн чадвартай ухаалаг хүнийг удирдах ажилд томилдог байсан тогтолцоо алдагдсанаас одоо чадвар муутай аргаа олж чаддагүй, сэтгэлгүй хүмүүс төрийн албанд олширсных 2. Сүүлийн 30 жил монголчуудыг мунхагийн харануй руу чирч хар хэрээ шиг бие биеэ муучилж гоочлох зам руу дагуулсны харгайгаар төр засгийнхаа шийдвэр санааг дэмжихгүй өөлөгч нар олширсных Түүний уршгаар аливаа ажил үр дүнд үрэх нь удаан тээг саад ихтэй болсон

Avatar

Зочин 2020-12-08 59.153.115.83

Хөхөө өвлийн хүйтэн,хөр цасны хайрууд хүний чөнар танигднаа

Avatar

Зочин 2020-12-08 59.153.87.39

Бие муу хүнийг арай удаан саатуулж, сэтгэл санаагаар нь тоглосон бол нас барахад нөлөөлнө.

Avatar

Irgen 2020-12-08 202.9.40.249

Nowshiin pisda nar hun alzan bnashde. Yaj tuslaach gej guihad ni hund surtal gargasaar bgaad alzan boldoo. Hariuzlaga haana toozoh we?

Avatar

Зочин 2020-12-08 192.82.76.91

олоо тэгээд хүн үхэх гэж байхад шинжилгээний хариу гээд алчих юм бйх да? Хүүхэд халуурч байвал машиныг чинь оруулахүй гээд 2.5 км алхасан хүн байна ш дэ. Дүрэм журманд өөрчлөлт оруулж болдоггүй юм уу? Хүний аминаас чухал юм юу байна?

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.21.107.94

Энэ нэг балай өвчин нь дэлгэрчихвэл хүний чанар ч дуусах байхдаа. Сургаар нь ийм болж байгаа юм чинь.

Avatar

Баясаа 2020-12-08 203.91.115.55

Хүн чанар гээч yum байхгүй болжээ хөөрхийлөлтэй

Avatar

Зочин 2020-12-08 192.82.75.163

ковидоор нь биш ийм спирт болон ийм байдлаар явуулаад байхуу

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.126.88.164

Lllllllllll

Avatar

Unshigch 2020-12-08 202.9.40.151

Hul horionii deglemtei uyed uvchtei busees irj baigaa humuus zohih durem jurmiin daguu ireh heregtei shude albanii humuus zohih shaardlagaa tavisan baina buruu ni yu baina haldvartai hun orood irj gevel ajlaa hiisengui uvchin sanaatai taraalaa ajlaa hiij chadahgui baina gej eldveer bichine buruug uursduusuu haij surtsgaa.

Avatar

Зочин 2020-12-08 192.82.76.91

хүн үхэх гэж байна ш дэ. танай аав ээж эхнэр хүүхэд чинь хүнд өвдвөл чи дүрэм журам яриад суух уу? Энэ хүмүүс зориудж өвдөөгүй, гэнэтийн л юм болсон. Ийм үед тусгай дүрэм журам үйлчилж болдоггүй юм уу. Чи ч юу мэдэхэв, энэ Содбаатар гэж махан толгой л мэдэх ёстой

Avatar

Зочин 2020-12-08 192.82.74.117

Өлсөөд Нокорцон

Avatar

Зочин 2020-12-08 64.119.22.70

Жирэмсэн хүн байсан гэнэ үнэн үү

Avatar

Зочин 2020-12-08 103.26.193.203

Хүний амь шүү дэ арай л юм аа

Avatar

иргзн 2020-12-08 202.179.27.138

ИНГЭЖ ХЭЛЭЭД СУУЖ БАЙХ ДАА ИЧИХГҮЙ БАЙНА УУ,

Avatar

Зочин 2020-12-08 59.153.115.207

Нийслэлийнхэн энд яагаад буруутай байдаг юм?

Avatar

123 2020-12-08 103.229.123.188

тусламж үзүүлэх хооронд нас барсан гэдэг нь ХОХЬ НЬ гэсэн үг үү

Avatar

монгол хүн 2020-12-08 64.119.19.89

Монголчууд аа! Цөөхөн бидний нэгэнд гай тохиож байхад дээр нь бас хэдийгээ буруутгах өөнтөглөх хагарал үүсгэх элдэв муухай санаа битгий гарга л да!!! Гэнэт өвдөх, осол болох, тархи мэдрэлд харвалт өгөх гээд олон тохилдолд эмнэлгийн тусламж авч чададгүй явдал байдаг шүү дэ! Монголчууд бид нас нөгцсөн хүмүүсээ бурхан болсон гээд ямар ч нөхцөлд хохь дуудаж нүгэл хураадгүйг ойлгож гэгээрээч !!!!!

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.9.40.119

Хүн нас барсан нь харамсалтай боловч аливаа зүйл дүрэм журмаараа л явна шүү дээ. Архангайгаас ирж байгаа юм бол заавал халдвартай эсэх талаар шинжилгээ авах ёстой. Архангайн нэг нөхөр Улаанбаатар хотоос өвчин аваад нутагтаа тараасан биздээ. түүнтэй ижил юм болохгүй гэх газаргүй. Архангай аймгийнхан хэзээний явдалтай улсууд. Ямар сайндаа танк хүлдэг нөхөд гэдэг цол гуншинтай байхав.

Avatar

Зочин 2020-12-08 124.158.71.115

Ямар Архангай бухэлдээ евчилсен биш, ганц сум л байгаа. Туунийгээ хаагаад авахад боллоо биш уу. Энэ НОК, УОК-д ажилласан нэртэй нехдууд "муу эр дайнд хеерне" гээчийг мен сайн харуулж байна даа. УБ-т халвар тархлаа л гэнэ. -р хороо л гэнэ. Гэтэл тэр нь хаана юм б** мэд. Тэр хороо нь хаагуур гэдгийг УБ-чууд мэдэх юм уу. Ямар ч зохион байгуулалт байхгуй. Хел хорио л гэнэ, Гэтэл хот нь негее тугжрэлдээ орчихсон.

Avatar

Зочин 2020-12-08 103.229.122.150

Тэгсэн архангай аймагта гарсан юм алга суманд нэг хүн эхнэр хүүхэдтэйгэ л гсн тгд сумандаа ч тэр аймагтай ч тэр өвчин тараасан юм алга л байна хүмүүс өөрсдөө дор дор ухамсартай байвал болжил байна бас нэг жишээ шүү

Avatar

зочин 2020-12-08 64.119.19.43

Нас бараад 1 цаг болсон хойно нь ирсэн гээ биз дээ. Худлаа яриад. Хүний амь юу ч биш бнаа, энэ дээр суугаа новшнуудад

Avatar

Зочин 2020-12-08 203.91.115.53

ЭМЯ НЫ 119 ХАРИУ ӨГӨХГҮЙ УДААСАН ЮМ БИШҮҮ

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.21.108.15

НОК ыг бүрэн бүрэлдэхүүнээр солих хэрэгтэй. Оронд нь өөр хүмүүс томилж ажиллуулахгүй бол амь нас, эрүүл мэндээрээ хохирсон хүний тоо асар их боллоо. Энэ НОК ын бүрэлдэхүүнд эрүү үүсгэ.

Avatar

Zochin 2020-12-08 66.181.191.66

Uursduu heterhii hainga bishuu? Zuvshuurul gui shinjilgee ugulgui duraaraa irchiheed ajlaa hiij bui humuust gai boloh shaardlagagui l bsiimdaaa. Shinjilgeegee uguud irsen bol asuudalgui nevterne shdee.

Avatar

d 2020-12-08 59.153.85.124

Шинжилгээгээ өгөхгүй яасан юм бэ? Ирсэн хойноо гэнэт муудсан юм биш үү. Хэрвээ бие нь муу байсан юм бол Архангайдаа эмнэлэгт хандахгүй яасан юм бэ? Өөрсдийнх нь хэнэггүй зан бас нөлөөлсөн байна.

Avatar

Zochin 2020-12-08 202.126.90.125

Myy novshnuud danda uursduusu xoldyylad turgen dyydsan ch gex shig tend n emch nar baix estoi biz de . Xund syrtaltai lalaryd . Xairan xunii ami

Avatar

зочин 2020-12-08 66.181.181.198

Архангай руу зугатаж очоод халдвар тараасан орк бусаддаа их гай болж байна даа.

Avatar

Зочин 2020-12-08 66.181.187.19

шаагаад бай хасах 30 градуст шөнөжин машинд нь гадаа хонуулаад хөлдөөгөөд алчлаа шдээ

Avatar

ман огцор 2020-12-08 202.179.25.24

MAN ydaan baina

Avatar

Зочин 2020-12-08 64.119.23.148

Bie muutai huniig turgen ireed guitserchigsen yum uu? Mongol helee meddeggui yum uu! Hairan mongol hun, embeleg baraadah gej l UB g xorio biz de

Avatar

иргэн 2020-12-08 192.82.72.16

Бид хэн дуртай нь шинжилгээ хийлгээд дургуй нь хийлгэхгүй яваад байвал онц байдал хөл хорио хийсний хэржг байхгүй шүү дээ..Хүнд өвчтэй хүн авчирах яаралтай аймаг сумаас бичигтэй дор хаяж ямар ч аймгийн төв дээр түргэвчилсэн оношлогоо өгөх боломжтой.Бид УОК цагдаа болон ЭМ ийн ажилчид зөв шаардлага тависан байгаа.Хийж байгаа ажлыг харлуулдаг нь ухамсар 00 .

Avatar

Зочин 2020-12-08 66.181.180.68

Nuguu aimag sumiinh n oldohgui argaa baraad niislel baraadaa biz. Ene darga nar turiinhun eruusuu bolohgui bainaa. Ih olon jil bolohgui yum hurimtlagdchihaar neg ingej zadarch bn tur zasagt

Avatar

Зочин 2020-12-08 172.58.84.21

Tiim tiim demjij bna

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.126.88.177

Зөв шаардлагыг тавилгүй яахав. Гэхдээ үхтэл нь тавьдаг зөв шаардлага гэж байхгүй. Хүн алдаг ажлыг нэмж харлуулна ч гэж юу байхав. Ухамсар сайтай хүмүүс ойлгоно биз.

Avatar

Зочин 2020-12-08 66.181.191.17

Heterhii bie tooson hunii amiig negdugeert tavidaggui uursdiiguu hetrhii magtaalaar duurgej ongirtsgooj bn shuu ontsgoigiinhon bolon eruul mendiin yamnihan

Avatar

Зочин 2020-12-08 150.129.142.69

Хүний аиь нас 1 дүгээрт биздээ онцгой байдал гэж хүнд суртал байсан биз тухайн газар тэрний оронд эртхэн түргэн дуудаад өгчихгүй

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.21.120.50

Махан толгойт бөх УОК -тойгоо нэг баг болж ажиллахгүй үхэр шиг шийдвэрүүд гаргаад нийслэлийг дуусгалаа. Хурдан зайлуулаачээ

Avatar

Зочин 2020-12-08 192.82.77.176

МАН-н махны машинууд харгис гэж яана

Avatar

Зочин 2020-12-08 64.119.16.80

Болиоч хүн үхэж байхад ямар пмных нь шинжилгээ энэтэр ичээч та нар!!!! Эрүүл хүн энд ажилдаг юм уу хүний алтан амь нас.

Avatar

Зочин 2020-12-08 119.40.100.22

yamar yalgaa bn, yasan ch bsn uhuullee dee

Avatar