22-ын товчоонд эмнэлгийн тусламж авч чадалгүй хүн нас баржээ | News.MN

22-ын товчоонд эмнэлгийн тусламж авч чадалгүй хүн нас баржээ

22-ын товчоонд эмнэлгийн тусламж авч чадалгүй хүн нас баржээ

22-ын товчоонд эмнэлгийн тусламж авч чадалгүй хүн нас баржээ

Өчигдөр /2020.12.07/ орой 22:00 цагийн үед 22-ын товчоон дээр Архангай аймгаас ирсэн иргэн эмнэлгийн тусламж авч чадалгүй хүлээсээр нас барсан байна. Тухайн иргэний бие нь муудсан учраас Улаанбаатар хот руу ирсэн гэх мэдээлэл байна.

Энэ асуудлаар ЦЕГ-ын Хэвлэл мэдээллийн төвийн дарга Б.Баатархүүгээс тодруулахад “22-ын товчоонд хүн нас барсан нь үнэн. Нийслэлийн онцгой комисс болон Эрүүл мэндийн байгууллагаас үзлэг хийсний дараа шалгалтын ажиллагаа явуулна” гэлээ. Мөн УОК-ын дэргэдэх Шуурхай штабаас хүний амь нас хохирсон хэргийг тодруулахаар шалгаж байна гэх мэдээллийг өглөө.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ХарамсалтайХарамсалтай
15
БурууБуруу
5
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Үнэн үнэн үнэн 2020-12-08 59.153.114.119

Иргэн нь нас барж бхад ерөнхий сайд,хотын дарга УОК-ынхон түлшний үйлдвэрийн нээлтэд оччихсон бид хийлээ бүтээлээ гэж рекламдаж баярлаж алга ташиж хөөрж явах гэж дээ.монгол хүний амь нас ямарч үнэгүй бж тэдэнд.зөвхөн өөрсдийн пиараа л хийж явбал бусад нь хамаагүй болжээ энэ төрийнхөнд.Бид юу хийчихвээ.ямар адгийн новшуудад төрийн жолоо атгуулав аа.бүгд огцорвол үнэнд нийцнэ.Огцор Огцор Огцор!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

huvalznuud 2020-12-08 150.129.141.37

Yamar ikh tom olon tolgoitoi nariihan hul bietei araatan amitad tejeegeed bgaagaau udur bur medreed bgaa ni haramsaltaimaa Amidral medehgui ard tumniihee aj baidliig oilgoh ch ugui zugeer sandal shiree aviga hahuuli ofshort bgaa munguu, hulgai hiij niilj idej uuhaa bodog iim humuus l zahiin neg gazar orohod l tamga atgaad zahiramj gargaad suuj bh yum . tsaahsaa ikh yum uzej tuulakh bolj bna daa yana daa huurhii

Avatar

Зочин 2020-12-08 124.158.96.130

unen archaagui turtei hund surtal zohion baiguulalt baihgui hogiin nowshuud ymaa

Avatar

Иргэн 2020-12-08 192.82.71.107

Арай л хүнд суртал байгаа шүү. Хүн өвчтэй зовлониютой явж байхад мэдлэгтэй сэтгэлтэй эмч нар онцгой байдлын үeд тэнд чинь бэлэн байж байдаггүй юм уу. Сүржин шийдвэр даржин хэрэгжүүлэлт байдаг штэ байнга. Том том юм яриад хэрэгжүүлэхдээ анхаар аа.

Avatar

Зочин 2020-12-08 139.5.216.110

Haa holoos zoriod irj bgaa irgenee ZG- MAN gedeg avarga huvalz, tuunii bambai doorh UOK niilj allaa!!! Hogiin tsus sorogch MAN chamaig uh gej haraaya!

Avatar

зочин 2020-12-08 64.119.24.232

ЯМАР ХҮМҮҮСЭЭР БИД УДИРДУУЛААД БАЙНА ГЭВ ҮҮ, ГАДААДЫН УЛС ТӨРИЙН БОХИР ТЕХНОЛОГИ 76 БОЛОН ЗАСГИЙН ГАЗРЫГ УДИРДДАГ ЮМ, МАН ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН СОНГУУЛЬД ХҮРЭЛСҮГИЙГ ЯЛУУЛАХЫН ТУЛД АЛБААР ХАЛДВАР ТАРААЖ ТОГЛОЛТОО ХИЙЖ БАЙНА, ШИНЭ ЖИЛИЙН ДАРАА МАН БА ЕС НЬ ВАКЦИН АВЧИРСАН ГЭЭД АРДЫН БААТАР БОЛНО, ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛОХЫН ТӨЛӨӨ МАН Ы ДӨВЧИГНҮҮР АРДЫГ ЗОЛИОСОЛЖ БАЙГАА НЬ ЭНЭ

Avatar

Зочин 2020-12-08 66.181.161.119

тэр цагдааг шууд хорь хүн аминий хэрэг бна

Avatar

Irgen 2020-12-08 192.82.72.196

Onovchgui shiiidver gargaj bgaa UOK bolon NOK d gomdoltoi bn.

Avatar

зочин 2020-12-08 64.119.16.178

тэнд саатуулсан цагдааг шоронд нь явуулах цаг болжээ. Гэхдээ Замын цагдаагийн газар хир халдаахгүйг хичээнэ. ямар чбайсан үнэнд гүцэгдээд бүгд огцорч хүний зовлонгоор таашаал авдаггүй, хүнлэг сэтгэлтэй цагдаа хүн гарч ирэх байх

Avatar

зочин 2020-12-08 64.119.16.178

халуурсан хүүхдээ үзүүлэх гэж шаргаморьтоос яаж зүдэрч ирсэн , 22 -ын товчоонд саатуулагдсаар байгаад хүн нас барсан гээд энэ цагдаа нарын хүнд суртлыг халах цаг болсныг хэлээд байгаа бус уу. Хүний зовлонгоор таашаал авдаг цагдаа нараа халж хүнлэг цагдаа нараар дүүргэх цаг болжээ. Ер нь Монголд шүүх, прокурор, цагдаа, , хяналтынхан, аудитынхан, харуул хамгаалалтынхан хүлэг бус, хүнийг зовоож байж таашаал авдаг болсон юм биш үү. Мэргэжлийн хяналтынхан хахуул авахаас нааш асуудлыг шийдэхээ больсон

Avatar

Иргэн Амгалант 2020-12-08 150.129.143.109

Төрийн албан хаагчид нь мэдрэмж,мэдлэггүйн гайгаар хөөрхий нэгэн иргэн эмнэлгийн тусламж авч чадахгүй амиа алджээ.Улстөрийн амбиц хөөсөн НАМЗАСАГ тэдний Амьгүй албатууд;Улаан хувьсгалч"-царайлсан муусайн амиа хоохойлогчдоос болж Улс орны нийгэм, эдийн засгийн байдал өдрөөс өдөрт хүндрээд ард түмэн хэцүүдлээ.Засгийн Газар УОК гэсэн бамбайныхаа араас гараачээ.

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.126.89.225

Энэ төрд ухаантай хүн баймаар юмаа, иргэнээ харсаар байгаад амь насаар нь хохироож байдаг, ямар хүмүүсээр бид удирдуулаад байнаа

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.9.46.198

энэ арай дэндэнэ ээ.Аливаа ажлыг хийхдээ ухаан зарж л хийх хэрэгтэй. Дөрлүүлсэн үхэр шиг хийж болохгүй.Хэн хэн нь хариуцлагаа заавал хүлээх ёстой шүү.Ард иргэдээ бага шиг дарамтал.

Avatar

Харамсалтай 2020-12-08 203.98.76.100

Сүржигнэл нь хэтэрснээс ийм харамсалтай юм болж байна даа.

Avatar

lalruud 2020-12-08 126.167.133.80

Mongol gej baliar hynd surtaltai tom bogstonguudeer duursen lalrin oron shuu

Avatar

Зочин 2020-12-08 66.181.161.33

Энэ засаг хавар огцорох нь ойлгомжтой юм бна

Avatar

эх орон 2020-12-08 202.55.191.205

хувьсгал хийх үлдэж дээ

Avatar

/*-*/ 2020-12-08 49.0.212.165

Хүүк огцор

Avatar

Зочин 2020-12-08 66.181.161.40

Хөдөөнөөс эмнэлгийн тусламж авах хүмүүс угаасаа 13А маягттай ирж байхад оруулахгүй байгаа нь маш буруу шийдвэр шүү. Замын цагдаа нарт сайн ойлгуулах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-12-08 66.181.161.33

хүүк бандиаа хүмүүс короноогоор биш чинийй хийй сүржигнэлээс болж үхэж бна насаараа чи муу төрийн хамгаалалтанд явахыг чинь харнаа муу ац мин сан сайд хүрлбаатарийыхаа салтаанд толгойоо мэдүүлсэн шуумараа

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.9.40.121

Амьд дээр нь эмнэлгийн тусламж үзүүлж чадаагүй байж үхсэн хойно нь юуг нь тодруулах вэ дээ!

Avatar

Зочин 2020-12-08 64.119.22.117

шалгаж бна гэдгээр шантааж хийж өөрсдийгөө хайцаалж бна зүрх өвдөөд түргэн дуудхад хамгийн түрүүнд аль ойр бга эмнэлэг тусламж үзүүлэх ёстой алуурчид юмаа засгийн газар НОК ЭМЯ

Avatar

иргэн 2020-12-08 202.179.27.138

Иргэн хүнээ боддоггүй хоосон Сүржигнэсэн Төр МАН Хүрэлсүхийн ЗГ, УОК, ЭМЯ, цаашид иймэрхүү байдлаар хичнээн ч Иргэд амь насаа алдахыг таашгүй шүү дээ,

Avatar

Зочин 2020-12-08 103.136.254.38

Hedii hul horio bgaa ch ene arai heterch bn haltirch unaad nuruu hudulj bolohoo boliod huneer mashinaa bariulaad arai gej ard ni suugaad emneleg yavah gsn emchiin bichig neheed yavuulaagui hudulj chadahgui bgaa hun uuruu yavj chadahgui emneleg orj chadaagui bolohoor emchiin bichig bhgui yag yah yostoi ve

Avatar

zochin 2020-12-08 202.179.25.224

daramtalsaar , tsag aldajdee. Toriin daramt gej chun aldag um bna!!

Avatar

ххх 2020-12-08 103.80.210.229

балай юм бэ өвчтэй хүнийг дор нь оруулаачаа

Avatar