Өвөр Монголын иргэн УОК-т 40 сая төгрөг хандивлав | News.MN

Өвөр Монголын иргэн УОК-т 40 сая төгрөг хандивлав

Өвөр Монголын иргэн УОК-т 40 сая төгрөг хандивлав

Өвөр Монголын иргэн УОК-т 40 сая төгрөг хандивлав

Монгол Улсад Covid-19 халдвар тархсан энэ үед ард иргэдээ хамгаалах, урьдчилан сэргийлэх үйлсэд тэргүүн эгнээнд ажиллаж байгаа нийт ажилтан, алба хаагчдад талархал илэрхийлэн ӨМӨЗО-ны иргэн Х.Цанаа 40 сая төгрөгийн мөнгөн хандивыг Улсын онцгой комисст хүлээлгэн өглөө.

Тэрбээр Монгол Улсад ажиллаж, амьдардаг бөгөөд Covid-19 халдвараас ард иргэдээ хамгаалах арга хэмжээг цаг алдалгүй авч хэрэгжүүлэн ажиллаж байгаа Монгол улсын Засгийн газар, Улсын онцгой комисс болоод нийт ажилтан, алба хаагчдад ажлын амжилт хүслээ гэж Онцгой байдлын ерөнхий газраас мэдээллээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-12-08 139.5.216.110

Naad hogiin parazituudddaa handivlaad hereggui ee!!! Uur shimegchildeggui zuv humuust n uguhgui dee!

Avatar

Зочин 2020-12-08 192.82.67.173

Хитад хүмүүс хүмүүжил үнэхээр өөр л дөө! Тэрнийгээ л харуулаад байгаа юм! Бас Энэ улсын иргэдийн амьдрал асар хурдтай илт сайжраад сайхан ч юмаа! Бид энд хүмүүнлэг ардчилсан эрх чөлөөт капиталист нийгэм байгуулаад Хитад Солонгосыг үлгэрлэх гэж үзээд улам ядуураад гуйлгачин улс болчоод байдаг! Тэд нар тэндээ нурж унах тавилантай гэж манай ардчилагчид сургадаг муу муухайн туйл болсон коминист социлист нийгэм байгуулаад дэлхийд хэзээ мөдгүй тэргүүлэх дээрээ тулчихаад байдаг!

Avatar

ЗОЧИН 2020-12-08 202.9.46.82

АР МОНГОЛЫН МААНЬ ЗАРИМ БАЯН ХХК, БАЯЧУУД Ч ИЙМ ХАНДИВ ӨГӨХГҮЙ БАЙГАА ШҮҮ ДЭЭ. ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨСӨӨ ЭХЛЭЭД…ГЭТЭЛ ӨМӨЗО-НЫ ИРГЭН ЯМАР САЙХАН СЭТГЭЛ ГАРГАЖ, ГАРАА СУНГАЖ БАЙГААГ ХАРААД МАНАЙХАН ИЧИХ ХЭРЭГТЭЙ.ЯЛАНГУЯА ТӨРӨӨС ТӨРСӨН ТЭРБУМТАНГУУД…ЛУЙВАРЧИД.!!! Х.ЦАНААД ИРГЭНИЙХЭЭ ХУВЬД ГҮН ТАЛАРХАЛ ИЛЭРХИЙЛЬЕ. ТАНЫ ЮУ САНАСАН 9 ЦАГААН ХҮСЭЛ ТАНЬ СЭТГЭГЧЛЭН БҮТЭХ БОЛТУГАЙ ГЭЖ ЕРӨӨЕ ДӨӨ. БАЯРЛАЛАА.

Avatar

Зочин 2020-12-08 43.242.243.129

ГЯЛАЙЛААА БАЯРЛАЛАААА ТАЛАРХЛААА ЦАНААА ТАНАА.

Avatar

mgl 2020-12-08 192.82.77.86

yas tsusnii mini tasarhai mini dee, mash ih bayarlalaa.

Avatar

хэ хэ хэ 2020-12-08 49.0.212.165

Юм өгөхөөр нь "баярлалаа мөн сайн хүн шүү" гэнэ. Эргээд харангуут "амиа бодсон муу хүн, xужаа" энэ тэр гээд, бас "манай орос ах нар маань л мундаг шүү" энэ тэр гэлдээд олиггүй л зантай даа манай ар монголчууд чинь

Avatar

Зочин 2020-12-08 124.158.68.139

Би өмнөд монгол хайртай хөөн

Avatar

Зочин 2020-12-08 195.46.106.44

Сайхан сэтгэлтэй Өвөрлөгч ах дүү нартаа их баярлалаа.Тасарсан мах үсэрсэн цус гэдэг энэ дээ. Багтаж ядсан баян Битон Ганбат тэгэхэд хэрүүл хийж, үймээн дэгдээхээс өөр юм бодох чадваргүй нь харагдаж байгаа биз

Avatar

зочин 2020-12-08 122.201.24.19

Монгол хүн, монгол сэтгэл гэж энэ шүү. Цанаа охинд талархаж байна.

Avatar

Зочин 2020-12-08 192.82.64.154

Баярлалаа_ Үйлс нь дэлгэрэг

Avatar

зочин 2020-12-08 64.119.16.117

eleg negt ovormongol busguid bolon niit ovormongolchuuddaa bayarlalaa. Manai nogoo ovorlogch nariig gaduurhaad baidag tseejee deldsen eh oronchid haana bna aaa, nogoo h** mongol bulgem, dayar mongol ene tergeed sdakuud. Manai eh oronchid ch mongoliin ner barij Reket, deerem tonuul l hiij chaddag, ogch chaddagui hulhi garuud doo.

Avatar

монгол хүн 2020-12-08 64.119.19.89

МОНГОЛЫН АРД ТҮМНИЙХЭЭ ТӨЛӨӨ ЧӨМГӨӨ ДУНДАРТАЛАА ЗҮТГЭНЭ ЭНЭЭ ТЭРЭЭ БОЛООД БАЙСАН УИХ ын БАЯН ГИШҮҮДЭД ҮЛГЭР ЖИШЭЭ БОЛМООР ЮМ БОЛЛОО ДО. ХОМ-тээ НИЛЭЭД ХЭДЭН ОРОНТОЙ ТООТОЙ ХАДГАЛАМЖ,ХӨРӨНГӨТЭЙ ХАРАГДААД БАЙСАН ДА… ХӨРӨНГӨӨ ДУНДЛАХААР ЧӨМГӨӨ ДУНДЛАЯ ГЭЖ ХОШГОРУУЛСАН ЮМ БИШ БАЙГАА …

Avatar

Халх 2020-12-08 202.131.236.170

Үйлс нь дэлгэрч, өглөг нь арвижих болтугай, Өвөрмонгол бүсгүйд амжилт, аз жаргалыг хүсье.

Avatar

эхнутаг 2020-12-08 202.55.191.205

ЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭ яаж бгаа юм бэ наадуул чинь кармаандаа хийчнэ шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-12-08 192.82.74.117

Сайхан эмэгтэй байна

Avatar

зочин 2020-12-08 66.181.191.41

Сайхан сэтгэлт Х.Цанаа бүсгүйд талархал илэрхийлж, эрүүл энхийг ерөөе.
Буян нь дэлгэрэг.

Avatar

Зочин 2020-12-08 192.82.64.153

Хн манай нөгөө том хар жип унасан гаруудаас илүү юмдаа улсаас идсэн гарууд чимээгүй байх юм аа хөөрхий МОНГОЛЧУУД

Avatar

Оогий 2020-12-08 66.181.184.218

Эгэл жирийн бүсгүйд баяарлаа Нөгөө Монгол тулагтаний 100 эрхэмд орсон нөгөө гадаад нөхдүүд яасан бэ…. Өчүүхэн нөхөд байжээ

Avatar

Зочин 2020-12-08 64.119.17.89

Мах их Баярлалаа, засагт байгаа дуракууд битгий л аваад идчээрэй!!!!

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.179.21.203

Залуу хүн Ямар их мөнгө хандивлаа вэ. Баярлалаа элэг нэгт дүү минь. Бурхан чамайг ивээг.

Avatar

Зочин 2020-12-08 103.26.195.110

Элэг нэгт өмнөд Монгол бүсгүйдээ маш их баярлалаа. Өмнөд Монголд маань тайван, амгалан байх болтугай.

Avatar

иргэн 2020-12-08 192.82.68.20

Сайхан сэтгэлт бүсгүйд ажил үйлс нь цэцэглэж эрүүл энх байхыг хүсэн ерөөе. Баярлала.

Avatar

Д.Чойжамц 2020-12-08 192.82.72.215

Баярлалаа. Монгол түмэндээ сайхан сэтгэлээр туслаж
Цаглашгүй их буян хурааж буй таны буянд даган баясья.
Өлзий хутаг оршиж урт наслаж удаан жаргахын өлзийтэй ерөөл өргөе өө.
Ум сайн амгалан болтугай.

Avatar

зо 2020-12-08 202.9.40.172

халхын харамч баячууд хандив өгддөгүй Голоо цохисон юмнууд монголд яасан их байна аа ДОЛГОРСҮРЭН А СҮХБАТ…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Avatar

Зочин 2020-12-08 66.181.161.117

эрүүл энхийг хүсье баярлалаа

Avatar

THANK YOU 2020-12-08 103.212.118.184

Элэг нэгт өвөр Монгол бүсгүй танд маш их баярлалаа. Өмнөл хөршид та бүхэн минь тайван, амгалан амьдрах болтугай гэж ерөөе

Avatar

Монгол 2020-12-08 64.119.16.43

Баялалаа! Элэг нэгтнүүдээс маань, дэлхий дахины цөөхөн хэдэн монгол үндэстнээс маань аюул холуур байх болтугай!

Avatar

МОНГОЛ ХҮҮ 2020-12-08 103.206.195.230

Х.ЦАНАА ДҮҮДЭЭ МОНГОЛ УЛСЫНХАА ЖИРИЙН ИРГЭДИЙНХЭЭ ӨМНӨӨС БАЯРЛАЖ ТАЛАРХАЖ БАЙГААГАА ИЛЭРХИЙЛЖ, УРТ НАСТАЙ УДААН ЖАРГАЛТАЙ БАЙХЫГ ЕРӨӨЕ. ТЭГЭЭД УОК ЭНЭХҮҮ ХАНДИВИЙГ ЗӨВ ЗҮЙТЭЙ ЗАРЦУУЛЖ ШИЛЭН ДАНСААР ӨГЛӨГИЙН ЭЗЭНД МЭДЭГДЭЖ БАЙХЫГ ХҮСЬЕ.

Avatar

Зочин 2020-12-08 192.82.68.252

Элэг нэгт ахан дүү нартаа баярлалаа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж