УОК хөл хориог сунгах эсэхийг хэлэлцэнэ | News.MN

УОК хөл хориог сунгах эсэхийг хэлэлцэнэ

COVID-19

УОК хөл хориог сунгах эсэхийг хэлэлцэнэ

УОК хөл хориог сунгах эсэхийг хэлэлцэнэ

Цар тахлын халдвараас сэргийлэн Бүх нийтийн бэлэн байдлыг нийслэл Улаанбаатар хот болон халдварын голомт бүртгэгдсэн хоёр аймагт арванхоёрдугаар сарын 11 хүртэл сунгахаар болсон билээ. Уг хугацаа энэ Баасан гаригт дуусна. Тиймээс УОК өнөөдөр /2020.12.08/ 17:00 цагт хуралдаж, Монгол Улсад бүртгэгдээд буй Сovid-19-ийн нөхцөл байдал, цаашид авч хэрэгжүүлэх арга хэмжээний талаар мөн хөл хориог сунгах эсэх асуудлыг хэлэлцэхээр төлөвлөжээ. Харин маргааш буюу Лхагва гаригт Засгийн газрын хуралдаанаар уг асуудлыг эцэслэн шийдвэрлэх юм байна.

Энэ талаар Засгийн газрын ХМОНХХ-ийн дарга Ц.Ганзориг "Өнөөдөр УОК хуралдаж, Лхагва гаригт Засгийн газрын хурлаар халдварын эсрэг бодит үр дүн дээр шийдвэрүүд гаргана. Засгийн газар, Улсын Онцгой комисс нийгэм эдийн засгийн асуудлуудаа зэрэгцүүлж хэлэлцэж байна" гэж өөрийн цахим хуудсаараа дамжуулан мэдэгджээ.

ЭМЯ-ны зүгээс “Монгол Улсад нийт хүн амын дунд эрсдэлийн түвшин өндөр байна” гэсэн эрсдэлийн үнэлгээ гарсан талаар мэдээлсэн. Тиймээс хөл хориог хэсэгчилсэн байдлаар буюу голомтот газруудад  он дуустал сунгах шаардлагатай гэсэн саналыг ЭМЯ гаргаад байгаа билээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
ТэнэглэлТэнэглэл
15
ЗөвЗөв
10
БурууБуруу
4
ХахаХаха
3
ГайхмаарГайхмаар
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

62 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Хариу авах утас 99015590 2020-12-08 202.131.225.150

Хот хоорондын зорчигч тээвэр хэвийн болох юм уу

Avatar

Зочин 2020-12-08 66.181.183.108

Энэ Сум, Сод 2 ажлаа хийж чадахгүй байна, үнэндээ том ажилд жулдаад байна.

Avatar

ЗОЧИН 2020-12-08 49.0.212.165

khul khoriogoo sungakh ni zuv

Avatar

zochin 2020-12-08 49.0.212.165

Хөл хориог сунгах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-12-08 122.201.22.53

tegeed yugaaraa goloo zogooh bolj bna bandi mine. chi sunguulmaar bgaa bol uuruu uuriiguu hul horioch zaaval busdiig uur shigee bodoj bhiiin bandi chin.
mal hvmvvs malluulsaar duusah yumdaguudaa

Avatar

Зочин 2020-12-08 66.181.188.117

Hul horiog sungah heregtei

Avatar

Эмгэн 2020-12-08 49.0.212.165

Хөл хориогоо дахиад 7 хоног сунгахгүй бол хөдөө хотгүй л ковидын эрсдэл өндөр байгаа шүү. Төр засаг үүнийг сайн мэдэж байгаа. Тийм учраас төр засгийг бүү эсэргүүц

Avatar

Эгэл 2020-12-08 66.181.189.197

Тахал тусаад үхчихвэл голоо зогоож байсны чинь хэрэг гарахгүй л дээ.Тийм болохоор хөл хорих нь зөв Харин ухаалаг байх нь өөр хэрэг Өртэй байж Бэлэн мөнгө тараах нь улсаа хорлож байгаагийн илрэл

Avatar

зо чин 2020-12-08 103.212.118.212

Одоо дуусгамаар байна.

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.179.24.237

ГАДУУР ЯВААД БАЙГААНУУДЫГ НЬ НАМ БУУДАЖ БАЙЖ Л ХӨЛ ХОРИО АМЖИЛТ ОЛНО. ҮГҮЙ БОЛ ХОЁРЫН ХООРОНД ИНГЭЖ ЗАВААРААД ТЭРТЭЭ ТЭРГҮЙ ТАРААД ТАРХААД ДУУСЛАА.

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.179.24.237

4 ХОНОГЫН ӨМНӨ ГАДУУР ГАРЧ АВТОБУСААР ХАЛЬТ ЯВСАН. ГАДУУР ЗҮГЭЭР Л ХАРВААС АЖИЛГҮЙ ГАРУУД ЗӨНДӨӨ ЯВЖ БАЙНА. НЭГ ХЭД НЬ ГАР ӨРГӨХИЙН ТЭГЭХЭЭР НЬ ГАЙХААД ХАРЖ БАЙТАЛ МАШИН ЗОГСООД АВААД ЯВЧИХЫН. ТЭГЭЭД ЭНД ТЭНД ХАРААД Л БАЙЛАА. ГАДУУР ТАКСИ ХИЙГЧИД ЗӨНДӨӨ БАЙНА ХҮН ЗӨӨГӨӨД Л. ИНГЭЖ ХӨЛ ХОРИО ТОГТООХЫН БОЛ БОЛИО БОЛЬ П ЯЗДАА. ХӨР ХОРИОГ ХИЧНЭЭН ДЭМЖИЖ БАЙГАА БИЛЭЭ. ТЭГСЭН НЭГ ХЭСЭГ НЬ ЗҮГЭЭР Л ГАДУУР ТЭНЭЭД БАЙНА Ш ДЭЭ. ХАРВААС АЖИЛГҮЙ 10 ЖИЛИЙН БАЦААНУУД ХЭЛХЭЛДЭЭД ЯВЖ БАЙНА. БОЛЬ БОЛЬ

Avatar

болд 2020-12-08 192.82.72.194

СУНГАСАН, СУНГААГҮЙ 12-НД АЖИЛ ХИЙНЭ. МӨНГӨ ХАЙНА. БОЛОХГҮЙ БОЛ АЖИЛЧИДАА ДАГУУЛААД САМАРАНД ЯВНА. ЦААШИД НАДАД ГЭРТЭЭ СУУЖ БАЙХ БОЛОМЖ БАЙХГҮЙ БОЛСОН.

Avatar

Зочин 2020-12-08 119.40.100.22

ene muu dajliisan yumaa zailuulaachee

Avatar

ЗОЧИН 2020-12-08 202.179.27.70

Хөл хорио заавал үргэлжлүүлэх хэнд юу хийхэд ашигтай вэ? .Амьсгалын олон аппарат авчээ.Дахин авах юм байна.Хэр оновчтой захиалга вэ? Одоо хэдэн хүн амьсгалын аппарат хэрэглэж байна. Корона гарсанаас хойш ямар өрга хэмжээ юу чухал байсан бэ? Зунжин халдвартай гэж маск зүүлээ.Гэтэл дотооддоо халдвар сая л гарлаа гэв Арга хэмжээ хир оновчтой ,мэрэгжлийн өндөр түвшинд байгааг харуулаад л байна. Мэдэмхийрч мэдэхгүй зүйлээ шинжлэх ухаан ч бус ярьхаа болих хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.21.104.178

КОВИДОД ЗОРИУЛЖ АВСАН ТЭРБУМ ШАХУУ ДОЛЛАРЫГ ИЙМ ЧУХАЛ, ИХ ЦАР ХҮРЭЭТЭЙ АРГА ХЭМЖЭЭНҮҮДЭД ЗАРЦУУЛСАН ГЭЖ ТАЙЛАГНАХЫН ТУЛД УОК, НОК, ЭМЯ, ТОМ ДАРГА НАР БҮГД ЖИЛЭЭР Ч ХАМААГҮЙ СУНГАХ СОНИРХОЛТОЙ БАЙГАА… ТЭДЭНД УЛСЫН ЭДИЙН ЗАСАГ, АРД ТҮМНИЙ АМЬДРАЛ ХАМААГҮЙ.

Avatar

Бага солиороорой . 2020-12-08 64.119.18.176

12 сарын 1 чинь болчоод өнгөрчөөд байнаа хөө . Одоо яаж ажилсан Эдийн засаг орлогогүй болсон иргэд ээ яаж цалинжуулах талаар ярих байх гээд бодож хүлээж байсан чинь Юу вээ . Үхсэн элэнцгий нь нэмж хорих тамлах бээ . Зөвхөн өвчин өвчин гэж ярьсан амны билэггүй мал юм аа . Амалсанаараа 12 сарын 1 гэхэд өвчин өө хумисан байх ёстой шүү дээ . Хэлсэн бол хэлсээн.

Avatar

Эрхэм 2020-12-08 103.212.119.232

Энэ Сумтайбузараа хотоос зайлуулаачээ харахаар дархлаа унаад байна

Avatar

Зочин 2020-12-08 119.40.100.22

harin th

Avatar

мгл 2020-12-08 66.181.185.134

уок,эмя,цагдаа гэсэн богсоо хамгаалсан ядруухан тушмэдиин угээр явж хорио тогтоогоод байдгаа боль!Цалин огдог,татвар толдог бух байгууллагуудыг ажилд оруул,хувиин машинаар зорчуул!архины хориог цуцал! Та нарын бодлоггуй шиидвэрээс болж хумуус,улс орны эз хэцуудлээ!!
Маска зуух,гар ариутгал,соел уйлчилгээнии газартаа л анхаар!!!!

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.21.104.178

.КОВИДОД ЗОРИУЛЖ АВСАН ТЭРБУМ ШАХУУ ДОЛЛАРЫГ ИЙМ ЧУХАЛ, ИХ ЦАР ХҮРЭЭТЭЙ АРГА ХЭМЖЭЭНҮҮДЭД ЗАРЦУУЛСАН ГЭЖ ТАЙЛАГНАХЫН ТУЛД УОК, НОК, ЭМЯ, ТОМ ДАРГА НАР БҮГД ЖИЛЭЭР Ч ХАМААГҮЙ СУНГАХ СОНИРХОЛТОЙ БАЙГАА… ТЭДЭНД УЛСЫН ЭДИЙН ЗАСАГ, АРД ТҮМНИЙ АМЬДРАЛ ХАМААГҮЙ.

Avatar

Зочин 2020-12-08 192.82.68.190

Huuk odoo ogtsoroooo !!!!

Avatar

zochin 2020-12-08 202.179.25.224

Sumiabazar ,Churelbaarar ed nar er chereggui!!! gar deer mongo og!!! bid nar tuildaj bna. Yschin neegeechee

Avatar

хорьж болноо, учиртай хорих хэрэгтэй шүү. 2020-12-08 202.9.47.13

гэрт усны хоолой, холигч гэх мэт хагараадд дууслаа, ус алдаад тун хэцүү байна. шинэ сэлбэг авах гэхээр ажиллах газар байхгүй. арай дэндэж байна шүү. ПААР хагарч байгаа айлуууд ч зөндөө байна гэнэ. хаана, хэнээс шинийг авах вэ? хорьж болноо, учиртай хорих хэрэгтэй шүү.

Avatar

мгл 2020-12-08 66.181.185.134

барилгын материал мэт нь ажиллаж байх естойшдээ

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.21.107.94

Иргэнд 500000 төгрөгний баучер өгөөд 12 сар дуустал хоричих доо. Их юм цуглуулсан нь жаахан хэцүү л байх бага юмтай нь өлсөөд стресст ээд үхчихгүй биз. Баучер нь амьдрал ахуйн хэрэгцээнд зориулж болохоор л байна биз. Томчуул нь зөндөө л зээл нэрээр хусч байна.

Avatar

АРД 2020-12-08 49.0.212.114

Оёдолчин, үсчин, гуталчин, цахилгаан,сантехник, хувцас, гутлын худалдааг яаралтай нээмээр байна. Шат дараатай нээмээр бол тэгмээр байна.

Avatar

Иргэн 2020-12-08 103.212.119.163

Төр засгаа дагах хэрэгтэй!

Avatar

МАЛЧИДАА 2020-12-08 122.201.31.142

МАЛЧИДАА ХОТОД КОРОНОО ГАРСААН ХӨЛ ХОРИОТОЙ ХЭЦҮҮЛ БАЙНА ХЯТАДАД ӨГӨХ ГЭЭД БАЙСАН ХОНИО ОДОО ХОТЫН БИДЭНДЭЭ ӨГӨӨЧ

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.131.225.197

huraldaj hul horihoos uur yum meddegui zasag uu?

Avatar

gangaa baaska chono baasantomor 2020-12-08 66.181.185.195

mendee hogin zolbin uzeelr doormoljilohoo zogoogod ug alib ee. mendee chi harhorin zahin manach shdee.mendee mendbileg ee halhin atman bol shuud tulaand duudjina. ulan badraha halhi atman jomo tulaand ddudjinaa. ulambadrah sajhan ganholog enhbajar zodulad yabdag neg shalihgui ungaldai humsan emgen hums nertei 39 joomhon bailaa. ene kamert baisan ner n dee 1-iin 375 339 kamert orloo geel bajaralad uilaal medjinuu.

Avatar

Зочин 2020-12-08 66.181.185.195

manai ah tom hun hogin ayurzana mediin joomoig bia shiglaad hajdinma. tehnik import der ayurazan handig haga darad ahisan daa zandanhuu bid hed. hogiin hulgaich ayurazan yugan yugan medeheb dee.

Avatar

Ард 2020-12-08 202.126.90.3

Монголын ард түмэн минь эрүүл энх байх болтугай .

Avatar

Либертари иргэн 2020-12-08 192.82.72.175

Хүмүүсд "Энэ бол чиний амь нас, чиний эрүүл мэнд, чиний бие махбодь, тэгэхээр чи өөрийнхөө зүйлийн төлөө хамгийн гол хариуцагч шүү" гэдгийг сайтар ойлгуулаад боллоо шүү дээ. Харин ТВ-ээр болгоомжлох арга хэмжээ, шинэ мэдээллийг сайн дамжуулж байх хэрэгтэй. Ер нь тэгээд "Хэчнээн сайн сайхан зүйл хийх гэж байлаа ч тухайн эзнээс нь асууж, зөвшөөрлийг авдаг байх хэрэгтэй".

Avatar

Advisor 2020-12-08 103.212.119.232

Наад ЭМЯ ны ялзарсан хэдэн эмээ нараа тэтгэвэрт нь гаргаачээ эд нар нь зевлеед бехчvvд бага дарга нар нь шийдвэр гаргасаар улс сvйрлээ

Avatar

Наймаачин мөнгөгүй 2020-12-08 192.82.67.35

Бэлэн мөнгө л 1саяыг тараачих өрх бүрт тэгвэл он дуустал хөл хорионд чинь байя даа байя.

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.21.104.178

ӨРХ БҮР ГЭВЭЛ БАС 1 НУГАЛАА ҮҮСНЭ, ЮУГААР 1 ӨРХ ГЭРИЙГ ТОДОРХОЙЛОХ ВЭ? 10 хүнтэй ам бүл, 2 хүнтэй гэр бүл ондоо, гэрлэлтийн баталгаагүй бол өрх айл гэж тооцогдохгүй зөндөө хүмүүс байгаа, тэгээд л өрх айл гэдгийг нөгөө хорооны халамжийн ажилтан өөрийн үзэмжээр тогтоож, нугалаа үүсгэнэ. Хүн болгоны тоогоор 100 юм уу 200 мянган төгрөг олгож бол болно…

Avatar

Нохой нохойдоо нохой. 2020-12-08 202.21.108.15

БАЙН БАЙН ХУРАЛДАХ, ХӨЛ ХОРИОГ СУНГАЖ ЯДАРСАН ЦАРАЙ ГАРГАН ДҮРДЭЭ ОРОХ НЬ ДИКТАТОРТ ТААЛАГДАХ ГЭСЭН АРГА ЯДСАН НОХОЙ ЗАЛЬ ЮМ. ҮҮНИЙГ НЬ Ч ГЭСЭН НОХОЙ ЕРӨНХИЙ САЙД САЙТАР МЭДЭХ БА Э/ЗАСАГ УНАГАЖ УЛС ОРОН СҮЙДЛЭСЭН ХЭРГЭЭР СОДБААТАР, СУМЬЯАБАЗАР НАРААР ТУГ ТАХИЖ ЗОЛИОНД ГАРГАЖ, ХЭРЭГ ҮҮРҮҮЛЭХЭЭ ТООЦООЛЧИХСОН БУЙ ЗА.

Avatar

wifi 2020-12-08 202.9.41.18

Amerik shig bolchihgyi yumsan hyatad shig sain darj avbal deer bus uu

Avatar

Зочин 2020-12-08 122.201.31.142

БИТГИЙ ТЭНГЭРИЙН УЛСУУДТАЙ ӨӨРСДИЙГӨӨ ЗҮЙРЛЭЖ БАЙЛДАА ЮУН АМЕРИК ЮУН ХЯТАД ТЭВНЭ Ч ХИЙДЭГГҮЙ БАЙЖ МАЛ ЧИНЬ

Avatar

Зочин 2020-12-08 64.119.25.84

Үй олон хүнтэй БНХАУ халдварыг богино хугацаанд эрсдэл багатай дарсан төдийгүй, өвчний тэр 2,3 дугаар долгионыг нь ч үүсгээгүй.. Гэтэл хамгийн хөгжилтэй гэгддэг барууны орнууд хоригоо сулруулах бодлого мөрдсөнөөс ,халдвар аймшигтай тархаж, үй олон хүн эндэж, эмнэлгийн боломж хүрэлцэхгүй, сүйрлийн ирмэгт хүрчээд байдаг. Гэтэл манай сөрөг хүчнийхэн,тэдний уяаныхан барууны орнуудын туршлагаар хориг сулруулж,эх орон ард олноо золиослох санал тулгаж,Засгийн газар рүүгээ заналхийлж уулгалан дайраад л

Avatar

Зочин 2020-12-08 103.26.195.176

Хурал хийх нь хариуцлагаас мултрах шилдэг арга!

Avatar

сунгасан дээр 2020-12-08 202.126.90.157

нэмэгдвэл хүссэн хүсээгүй сунгана. Нэг мөсөн бага дээр нь их хүч гаргаж дар

Avatar

Зочин 2020-12-08 122.201.31.142

ШАГ ЗАРААД БОЛООД БАЙГАА ЮМ УУ ЧИ АЙН ҮХЭЭЦ н**ш ОО

Avatar

hmm 2020-12-08 192.82.78.77

Yasan muuhai haraalch heruulch hun be! ichmeer yum iim yumnuud Mongoliig hagalan butargaj sonoon hogjliig doroituul bna!!!!!

Avatar

Зочин 2020-12-08 192.82.70.250

ЭНЭ СУМЯА БИШЭЭ ӨӨР ХҮНЭЭР ХИЙЛГЭ ЖДҮ АВСАН НЬ ҮНЭНЧ ЖЭНХБАЯР НЬ АРАЙ ДЭЭР МАНЬЯВР САЙТАЙ СУМЯА ХӨДӨЛЖ ЦӨХӨӨД ЧАДАХГҮЙ ЮМ БНӨӨ

Avatar

Tojig 2020-12-08 66.181.161.112

Tojignuud bainga l huraldhiin

Avatar

Зочин 2020-12-08 66.181.180.68

Hural hiihees uur shid edend baihgui dee huurhiis. Shiidver gargana l gedgiin zailuul yu ch gargaj yamar yum ch heleh gej baidgiin hehe

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.21.108.15

ХАЛДВАРЫГ ТУСГААРЛАСАН ХҮМҮҮСЭЭС ИЛРҮҮЛСЭН БИЗ ДЭЭ, ТЭГЭЭД ЯАГААД СУНГААД БАЙГАА ВЭ? ЛОГИК БАЙНА УУ? ЭНДЭЭС ЯМАР ДҮГНЭЛТ ХИЙЖ БОЛОХ ВЭ?

Avatar

Зочин 2020-12-08 103.212.119.252

пиво уумаар байна

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.55.188.88

Hotiin dargashuu yum hiij baigaa Sumiyagiin shagchid tsaana chin delguurt 2000 baidag beer-g 8000 geed tsum hiij baina genee

Avatar

мөнгө олоорой 2020-12-08 59.153.84.211

https://ref.moneyguru.co/Oyuka0821 линкээр бүртгүүлэн 10$ аваарай

Avatar

Зочин 2020-12-08 64.119.16.124

Уул нь болж өгвөл хатуу хөл хориог сулруулж, заримдаг чөлөөлөлт х ийх, эрсэдл ихтэй цэгт хатуу хориог хэвээр үлдээх г.м. ялгавартай хнадах боломж баймаар л юм даа???

Avatar

Зочин 2020-12-08 64.119.16.124

Хүмүүсийн амьдрал үнэхээр хэцүүдлээ шүү!! Гэхдээ цар тахал үүнээс ч аюултайг ойлгож бна. Төр засагт байгаа хүмүүсийн толгой хэр зэрэг ажилладгийг одоо л харах цаг болж дээ???

Avatar

Зочин 2020-12-08 103.26.195.176

Гадаад орнуудаас их судалдаг , сурдаг гээд байдаг мөнгө идэх боломжгүй болохоор болохгүй байгаа юм бол уу ЭНЭ ЦАГ ҮЕ БОЛ ЦЭВЭР УЛСЫН ДОТООД БОДЛОГО,, БАС ЧАДВАР !!!!

Avatar

зочин 2020-12-08 192.82.74.117

Хуралдаад шийдвэр гаргаад гадаа гараад харсан чинь бүгдээрээ өлсөөд үхчихсэн байлаа

Avatar

n**** 2020-12-08 66.181.161.26

JDY luivardsan xynd mongol tymnii toloo ajillax setgel bailaa yu. Neg l ix xuraldsan,sudalsan xymyys. Ontsgoi baidliin yed shuurxai arga xemjee avch uls orniig xamgiin baga ersdeltei avch garax yyregtei komiss ni ajlaa xiij chadaagyi uchraas dotroo aldsan shyy dee. Xariutslaga tootsoxgyi bol tsaashaa naashtai yr dyn xaraltgyi

Avatar

зочин 2020-12-08 64.119.24.232

МАН ХАЛДВАРЫГ САНААТАЙГААР ТАРААСАН, ШИНЭ ЖИЛИЙН ДАРАА ХҮРЭЛСҮГ ВАКЦИН ОРУУЛЖ ИРЖ АРДЫН БААТАР БОЛНО, ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛ БИ ГЭЖ ЗАРЛАНА, ХАРИН ТЭР БОЛТОЛ АРДУУД ӨЛСГӨЛӨНГӨӨР АМИА АЛДАЖ ЭХЭЛНЭ, ГЭР БҮЛИЙН ХҮЧИРХИЙЛЛЭЭР Ч АМИА АЛДАХ БОЛНО, ИЙМ Л ДҮР ДУРАГ БАЙНА

Avatar

зочин 2020-12-08 202.21.100.210

Сумъяа мэдэхгүй орлогчууд нь мэднэ.

Avatar

Зочин 2020-12-08 202.21.108.3

Содбаатарыг сольж Ж.Энхбаяраар УОК ыг удирдуулбал уян хатан зөв зохион байгуулж халдварыг дарж магадгүй. Содбаатар шиг хөлдүү мах мунагласаар байгаад улс орон доройтлоо, өрх гэрүүд бүүрч хэлмэгдлээ.

Avatar

ЖДҮЧИН Энхбаяр уу ?? 2020-12-08 192.82.76.89

Нэг ЖДҮЧИН-г нөгөө ЖДҮЧИН-гээр солихгүй ээ. ЖДҮЧИН гаруудыг давраахгүй ээ ??

Avatar

Зочин 2020-12-08 64.119.24.80

Сумъяаг битгий уурлуулаарай!

Avatar

Zochin 2020-12-08 202.126.89.218

Хөл хориогоо сунгаж, амь нас, ард олноо аваръя! ! УОК хэнээс бүү айж эмээ, хэлэх нэг нь хэлж байг.Тэд өвчилбөл 100 дахин дор юм болно.Та нар сайн ажиллаж бна. АРД ТҮМЭН ЧИНь ДЭМЖИЖ БГАА ШҮҮ!!!Тарчиг мэдлэггүй,мэргэжлийн бус Залуугаас тартай мэдлэгтэй, туршлагатай, энэ баг болж бна.Эвтэй байж ялна.Монголчуудаа!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж