Япон, Өмнөд Солонгос Сovid-19-тэй тэмцэхэд цэрэг дайчилна | News.MN

Япон, Өмнөд Солонгос Сovid-19-тэй тэмцэхэд цэрэг дайчилна

COVID-19

Япон, Өмнөд Солонгос Сovid-19-тэй тэмцэхэд цэрэг дайчилна

Япон, Өмнөд Солонгос Сovid-19-тэй тэмцэхэд цэрэг дайчилна

Япон улсын Засгийн газар сүүлийн өдрүүдэд Сovid-19-ийн халдвар эрчимжиж буйтай холбоотойгоор Өөрийгөө хамгаалах хүчний сувилагч нарыг цар тахалтай тэмцэхэд дайчлах шийдвэр гаргажээ. Тус улсын эмч нар ачааллаа дийлэхгүй болсон тул Засгийн газарт дээрх хүсэлтийг тавьсан байна.

Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын дарга Катсунобу Катогийн мэдэгдсэнээр Осака, Хоккайдо мужийн эмнэлгүүдэд нэмэлт хүч шаардлагатай болжээ.

Осака хотод Ням гаригт Сovid-19-ийн 310  шинэ тохиолдол бүртгэгдсэн ба эмнэлгийн орны 70 хувь нь дүүрсэн байна. Тус улс даяар сүүлийн 24 цагийн хугацаанд 2,016 шинэ тохиолдол, 20 нас баралт бүртгэгдэж, нийт халдвар авагсдын тоо 162 мянга, нас баралт 2200 давжээ.

Тэгвэл Өмнөд Солонгос улс мөн Сovid-19 цар тахалтай тэмцэхэд цэрэг, цагдаагийн хүчиг ашиглахаар болсныг Хөх ордон мэдэгдсэн байна. Тус улсын зэвсэгт хүчин болон цагдаагийн байгууллага халдварын тохиолдлуудын хавьтлуудыг олж илрүүлэх ажилд туслах юм байна. Өмнөд Солонгост Ням гаригт 580 шинэ тохиолдол бүртгэгдсэний дараа Ерөнхийлөгч Мүн Жэ Ин уг шийдвэрийг гаргажээ. Тус улсад Сovid-19-ийн шинжилгээ авах цэгүүд цагаа уртасгаж, шөнө болон амралтын өдрөөр ажиллахаар болсон байна. Өмнөд Солонгост нийт 38 мянга гаруй тохиолдол бүртгэгдэж, 549 хүн нас баржээ.

Эх сурвалж: CNN

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Gerel 2020-12-07 211.36.133.13

Hun ailgah zorilgotoi bichij bgaanmuu? Yamar ch utga nairuullaggui yum olon niitiim suljeend tavihaa boli

Avatar

Зочин 2020-12-07 66.181.161.44

hudlaa medeelel

Avatar

Зочин 2020-12-07 118.17.210.242

Japan-s bichij bna. Yag heniig yaaj ailgah gsn sanaatai iim surjin garchigtai hudal medeelel niitelj bgaan boldoo??? Hervee tgj ih Japan, Korea-n covid-n esreg ajliin talaar bichmeer bval buren utgaar ni tsogts ajluudiig ni des daraalaltai ni niitlehiig husch bna. Ulsaas ni AAN, irged ruugee shuud chiglesen asar ih mungu hudulguj bgaagaas ehleed ene tserguud ard irgeddee tuslah gj bgaagaas bish horij tsagdaj zodoj tsohihgui gdgiig ni hurtel todorhoi bich. Zaluu hun bj yamar muuhai ontsgoi yum be

Avatar

Зочин 2020-12-07 66.181.161.121

Fake news.

Avatar

зөв мэдээлэл 2020-12-07 192.82.73.140

энэ худлаа мэдээлэл байна, эх сурвалжаа дурдана уу. Дэлхийд ийм мэдээлэл алга байна. Тэгээд ч нөөц чадамж нь манайх шиг биш улс шүү дээ.

Avatar

- 2020-12-07 64.119.17.176

Japand haldwar iheseed suwilagch hureltsehgui bolood tsergiin emnelegiin emch suwilagch ajilluulahaar huselt gargasan. Emnelegt shine or gargasan ch suwilagch hurehgui baigaa gn.

Avatar

Netizen 2020-12-07 103.212.119.232

Тиймч байж магадгvй гэхдээ тэнд одоог хvртэл юугч хааж хориогvй амьдрал хэвийн vргэлжилж байгаа бага зэрэг хязгаарлалтын арга хэмжээ л авсан бааранд зайтай суух г.м яагаад гэвэл тэд чинь жоомоо а**х гээд байшингаа шатаах тэнэгvvд биш

Avatar

Зочин 2020-12-07 122.201.22.53

shaaj bgaan buun shaaltuuruud

Avatar

Зочин 2020-12-07 202.9.40.82

Битгий худлаа хуцаад бай эргуу СэтХэтХуулэгч нусгай Яамангалантуужуураа. Чи муу хэний заавараар ингэж худлаа хуцаж байгааг чинь бид ойлгохтой гоо шуу. Хорио цээрийг дэмжиж бидний гээ айлгах гээд байгаа юмуу!!! х****а хол очиж х** гелген жингэр минь.

Avatar

Зочин 2020-12-07 202.21.98.238

MONGOLD CH GESEN ZEVSEGT HUCHNEE HUDULGUUCHEE. ORKUUDAAS BOLOOD TARHALT HUMIGDAHGUI BN. HURDAN ENGIIN AMIDRALDAA ORMOOR BN. AIL BURT SAR BUR SAYA TUGRUG OLGOOD, HATUU HUL HORIOGOO SUNGAAD, ZEVSEGT HUCHNEEREE MANUULAAD, HAVAR BOLHOOS UMNU ENE UVCHNUUS SALMAAR BN!!!

Avatar

Зочин 2020-12-07 202.9.40.82

Хуцдаг гелегнууд вэ?

Avatar

hishgee 2020-12-07 202.9.46.115

hooe maluudaaa solongosdooo ochij haluuun us buudal baarandaaa ajilmaar baina

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж