Дорнод: Архи, пиво худалдаалахыг хориглосон хугацааг сунгалаа | News.MN

Дорнод: Архи, пиво худалдаалахыг хориглосон хугацааг сунгалаа

Дорнод: Архи, пиво худалдаалахыг хориглосон хугацааг сунгалаа

Дорнод: Архи, пиво худалдаалахыг хориглосон хугацааг сунгалаа

Дорнод аймгийн хэмжээнд согтууруулах ундаа худалдан борлуулах, үйлчлэхийг хориглосон хугацааг долоо хоногоор сунгалаа. Аймгийн Онцгой комиссын өнөөдрийн /2020.12.07/   67 дугаар хуралдааны шийдвэр, аймгийн Засаг даргын А/569 дүгээр захирамжаар аймгийн нутаг дэвсгэрт согтууруулах ундаа худалдах, түүгээр үйлчлэхийг хориглосон хугацааг 2020 оны арванхоёрдугаар сарын 15-ны өдрийн 08:00 цаг хүртэл сунгасан байна.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
4
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-12-07 172.58.84.21

Haldvar garaagui aimguudad amidral heviin baidaltai urgeljluul yum l bol bitgii horij tsagdaad bai!

Avatar

бөбөөчин 2020-12-07 49.0.212.165

Хайран сайхан архи минь, цусаар тээгэлдмэрүүд, муусайн авилгалчин хулгайчид 9 сүвээр нь өт цухалзаасай.

Avatar

Зочин 2020-12-07 202.55.188.103

Хориод яахав дээ…нэрмэл байж л байна даг.

Avatar

Зочин 2020-12-07 59.153.85.101

За хорьж л байг нэрмэлээ уугаад болж л байна зүгээр.их гийгүүлж тасархай соелжих нь ч яамай өлсгөлөн айлуудаа л тэжээхээ бод .Бод бод сайн бод гэж хэлээд байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2020-12-07 192.82.69.224

Zuv zuv, arkhi uusan khumuus, busad ruu agshikh, maskaa zuukhgui nulimakh, khashgichakh geed ikh davitargui muukhai uildel gargaj baigaa, iim uvchin garsan egzegtei uyed khorigloson n deer. Deerees n ter buugnurch tamkhi tataj bgaa khumuus, geriinkhniigee erdseld oruulj bgaa gedgee martaad bna, ter buugnursun tamkhi tataj bgaa khumuus dund neg n l khaldvartai bol tegeed busad n bugd uvchilj bgaag n manaikhan tookhgui ikh khaikhramjgui bna!!!!

Avatar

Зочин 2020-12-07 202.21.108.59

Хөдөөнийнхийг соёлжуулна гэвэл бүтэхгүй гэдгийг энэ шийдвэрээс харж болохоор байна. Орчин үеийн нийгэм, хөгжил, шинжлэх ухаан ингэж хорь боосноор бий болдоггүй юм аа.

Avatar

Иргэн 2020-12-07 66.181.161.94

Тэнэгт анустаа очиж ингэж х**

Avatar

иргэн 2020-12-07 103.212.118.158

Ёстой зөв. Сайн дарга байна. Одоо нийгэм цэвэршээд сайхан болно.

Avatar

Зочин 2020-12-07 103.212.119.232

😂😂😂

Avatar