Хүүхэдгүй гэр бүлд дэмжлэг үзүүлэх талаар асуулга хүргүүлжээ | News.MN

Хүүхэдгүй гэр бүлд дэмжлэг үзүүлэх талаар асуулга хүргүүлжээ

Хүүхэдгүй гэр бүлд дэмжлэг үзүүлэх талаар асуулга хүргүүлжээ

Хүүхэдгүй гэр бүлд дэмжлэг үзүүлэх талаар асуулга хүргүүлжээ
Цар тахлын үед хорио цээр, хязгаарлалтын дэглэмийн улмаас үйл ажиллагаа нь доголдсон аж ахуйн нэгж, байгууллага, цалин, орлого нь тасалдсан иргэдэд зохих дэмжлэг үзүүлэх эсэх талаар УИХ-ын гишүүн Б.Пүрэвдорж Монгол Улсын Ерөнхий сайдад асуулга хүргүүлжээ.

Асуулгад "ЖДҮ эрхлэгчдийг дэмжих ямар арга хэмжээ авч хэрэгжүүлж, хэчнээн ажлын байрыг хадгалж чадсан бэ? Өдрийн орлогоороо өнөө маргаашийн хоолоо залгуулж буй 180 мянган иргэнээ дэмжихэд хэдэн төгрөг зарцуулсан бэ?

Хүүхэдгүй өрхүүд цар тахлаас сэргийлэх Засгийн газраас авч хэрэгжүүлсэн хөтөлбөрт хэрхэн хамрагдсан бэ. Монгол Улсын төсвийн орлогын тал хувьд хүрэхүйц буюу 1.7 тэрбум ам.доллартой тэнцэх хэмжээний татвар төлөгчдийн асар их хэмжээний хөрөнгө зарцуулсан хөтөлбөрийн гүйцэтгэл, үр дүнгийн талаарх тайланг ирүүлнэ үү?" зэрэг асуудлыг тусгасан байна.

АСУУЛГА: 

Эх сурвалж: УИХ-ын ХМОНХХ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ХөөрхөнХөөрхөн
5
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-12-07 139.5.219.153

Ийм шезотой хүнийг сонгодог хачин ард түмэн гэж байх юмаа хөөе …Ховдын олон түмэн минь энэ хүнээ татаж аваачээ. Бусдыгаа ажмл хийлгэхнүй тэнэгтээд байхийм даа.

Avatar

Na 2020-12-07 202.126.90.1

Halamj ogood baihlaar ajil hiiih hin oldohgui bain chuu Olin huuhedtei ail orhuuded boloh ym ene Purebdorj gichuun yahaarai huuhedgui ger buld demjleg ogohgeed baigaa ym ene zar tahalaar Birgit galimduulj net tor b** hootsold csuulgan deer csi helgui hun chug Sudafed chuu

Avatar

зочин 2020-12-07 202.131.245.162

Тэгэхдээ монголд хүүхэдгүй гэр бүл гэж байдаг юмуу. Их цөөхөн байхаа даа. Эр эмгүй л хар багаасаа унтаж хэвтээд эрт хүүхэдтэй болцгоодог шд. 20той тэгээд хүүхэдгүй хүн хэд байна.

Avatar

zochin 2020-12-07 202.9.46.49

hudlaa poporch bhar ta nar songuuldia ugdug 100sayuudaa ulsdaa handivlaachdee tegvel vaktsinaa avaad deglemee sahiad amidral heviin urgeljlene esgii hiih gazar nohoi hereggui bdg yum nemer bolj chadahgui bol ajil hiij bga humuusiig zugeer blga emch tsagdaa ontsgoi geed tsag nargui unatlaa ajillaj bga humuusiig hundetge

Avatar

Иргэн 2020-12-07 66.181.181.248

Яасан ч муухай өвчин юм!? Энэ Намууд улс төрчид ч яасан их шоудацгаадаг юм!? ЗГ ажлаа хийгд л дээ!?

Avatar

Зочин 2020-12-07 192.82.69.162

УИХ-ын гишүүн та ард түмнээр тоглоод байна уу. Та энэ өвчнийг буруулах талаар ямар нэгэн саналаа гаргавал зүгээр шүү

Avatar

Зочин 2020-12-07 202.9.46.45

энэ засаг ажил хийхгүй бгаа нь үнэн. яг иым юм хийлээ гээд гаргаад үзүүлчих юм бгүй.хий хоосон попрох ковид сонгууль гээд л болоо. ярих сэдэв нь

Avatar

Хөхчир 2020-12-07 139.5.216.247

Наад хүмүүсээ ажил хийлгээ.Сул ажлын байрууд тайван цагт зөндөө байна. Халамж хайр нь ихэдсэн тул ажиллах хүн олдохгүй байна. Битий худлаа попор.Иэгж их хайрлаад унтаж чадахгүй байгаа бол :Наад хүмүүсээ соён гэгээрүүлээд ажилтай болгох тал дээр бодит ажил санаачлаад өг ..Тэгвэл сая ард иргэддээ жинхэнэ санаа тавьж байна гэж итгэе!! Бэлэн хоол амруугаа хийлгэчихээд ажил хийх хүн олдохгүй байна.Халамжаас хөдөлмөр лүү орох цаг аль хэдийн болчихоод байна. Зүүднээсээ сэрж үз хүн гуай!!

Avatar

Зочин 2020-12-07 59.153.114.60

Ажиллая гэвч хөл хориотой л байна даа .Одоо тэгээд яах уу хүн гуай. Та болмжтой байж болно.Энэ үед зүгээр л дуугүй байвал болох юм биш үү хүн гуай.

Avatar

Зочин 2020-12-07 64.119.23.125

Pyrevdopj yyriinhy neriig hyycnylyyd hereg alga

Avatar

zochin 2020-12-07 202.179.26.227

ajillaa chiideggui ESaidaar yaachvedee!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж