Цар тахлын үеэр авлига авсан сайдыг баривчилжээ | News.MN

Цар тахлын үеэр авлига авсан сайдыг баривчилжээ

Цар тахлын үеэр авлига авсан сайдыг баривчилжээ

Цар тахлын үеэр авлига авсан сайдыг баривчилжээ

Индонезийн Нийгмийн хамгааллын сайд Жулиари Батубара цар тахлын үед иргэдэд хүнсний тусламж олгох хөтөлбөрийн хүрээнд үйлдвэрчлэгчдээс их хэмжээний авлига авсан нь батлагджээ.

Тус улсын Авлигатай тэмцэх албаныхан түүний гэрт нэгжлэг хийхэд цүнхэнд хадгалсан 14.5 тэрбум рупи  буюу нэг сая орчим ам.доллартай тэмцэх хэмжээний бэлэн мөнгийг илрүүлсэн байна. Нийт долоон цүнх, гурван үүргэвч болон хэд хэдэн дугтуй бүхий бэлэн мөнгийг тэр гэртээ хадгалж байжээ.

Тэрбээр өөрөө авлига авснаа хүлээсэн бөгөөд сайдаас гадна өөр дөрвөн хүнийг баривчлан шалгаж байгаа аж. Шүүх түүний гэм буруутайг тогтоовол тэрбээр нэг тэрбум рупигийн торгууль, 20 хүртэл жил шоронд хоригдох ял авах юм байна.

Индонезийн Ерөнхийлөгч Жоко Видодо Засгийн газрын сайд нартаа авлигаас хол байхыг анхааруулж, хэрэв авлига авсан нь илэрвэл хатуу шийтгэл хүлээж байгааг сануулжээ.

Эх сурвалж: BBC

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ylc 2020-12-07 130.253.28.11

gytgej magadgyi

Avatar

mes zasal xiilgej boloxgyi, bolcny 2020-12-07 130.253.28.11

– down dooshlox cindrom
– kovid

Avatar

shynaldaa obijai 2020-12-07 130.253.28.11

pompei, xabdalt booliin dooshlox XABDALT XUURAMCH EMEER XABDAAJ BGAA BOOL.

Avatar

Zocnin 2020-12-07 68.145.61.75

Ali cn uls otond shunahsi muu humuusteifee hatuu trmtsdeg boljee Msn as id cn bas shudsrha bus yawdalt as i hatuu t eh mtsdeg bolj bna

Avatar

Зочин 2020-12-07 66.181.186.102

Манайд хэнийгээ барихав Бүгд хулгайч нар авилгачид

Avatar

иргзн 2020-12-07 202.179.27.138

Хууль цаазаа дээдэлдэг Шударга Прокурор Шүүхтэй Улс орон сайхан ч юм Хөгжил нь ч сайхан юм, Манай Төр засаг Авилга Хулгай Луйварыг хөхүүлэн дэмждэг Гэмт хэргийн Нийгэм бий болгож байгаа шүү дээ Тэгээд бас Ардчилсан Улс гээд байгаа

Avatar

c bayar 2020-12-07 174.195.213.31

shuuh ajlaa medehugui bainaa shuu

Avatar

Зочин 2020-12-07 64.119.19.185

Манайд бол анхнаасаа авилга авахаасаа емне цагдаа, АТГ, прокурор, шуугч нарт хэдийг нь егехее урьдчилан тооцож, тохиролцдог. Тогтсон ханштай ч болчихсон. Шат шатанд менгее тараачихсан этгээд бол тэгээд л даам гарч, дархлагдаад тэрбумтан болж байгаа юм даа. С.Баяр, Ц.Элбэгдорж хоероос улгэр жишээ ав.

Avatar

Манай АТГ, Цагдаа барьж яг харагдаач 2020-12-07 66.181.188.246

Төрөөс төрсөн тэрбумтнуудаараа Монгол дэлхийд тэргүүлэх биз.

Avatar

Зочин 2020-12-07 202.21.109.93

тэнцэх юмуу тэмцэх юмуу ккк

Avatar

Болд 2020-12-07 192.82.72.49

Манай хэд бол баригдахгуй шуу дээ

Avatar

Зочин 2020-12-07 66.181.161.115

Монголоос бусад улс авилгалчидтайгаа ингэж тэмцэж байна. Монголын ШҮҮХ , ПРОКУРОР , ХУУЛЬ ТОГТООГЧИД БОЛ ӨӨРСДӨӨ АВИЛГАЛЧИД !!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-12-07 66.181.188.57

МАНАЙ УЛС ТӨРЧИД ШҮҮХ ПРОКУРОРЫГ АВИЛГАЛЧ БОЛГОЖ БАЙНА.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж