Covid-19: ОХУ-д вакцинжуулалт эхэллээ | News.MN

Covid-19: ОХУ-д вакцинжуулалт эхэллээ

COVID-19

Covid-19: ОХУ-д вакцинжуулалт эхэллээ

Covid-19: ОХУ-д вакцинжуулалт эхэллээ

Covid-19-ийн эсрэг вакцинжуулалт  ОХУ-ын нийслэл Москва хотод өчигдөр /2020.12.05/ эхэллээ. Эхний ээлжинд хамгийн эрсдэлт бүлгийн хүмүүсийг хамруулах ба Москва хот даяар нийт 70 цэг 8.00-20.00 цаг хүртэл өдөр бүр ажиллах юм байна.

Энэ оны наймдугаар сард ОХУ-ын эрх баригчдын баталсан “Sputnik V” вакцины сүүлийн шатны туршилт хараахан дуусаагүй байгаа ч тус улс ийнхүү вакцинжуулалтыг эхлүүлж байна.

Вакциныг бүтээсэн эрдэмтдийн хэлж буйгаар 95 хувийн үр дүн үзүүлж байгаа бөгөөд ноцтой гаж нөлөө илрээгүй аж.

Их Британи улс вакцинжуулалтыг эхлүүлэх анхны улс болно гэж Лхагва гаригт зарласны дараа ОХУ-ын Ерөнхийлөгч мөн өөрийн улсдаа вакцинжуулалтыг нэн даруй эхлүүлэх болсноо зарласан юм.

Тус улсад Бямба гаригт Соvid-19-ийн 28782 тохиолдол бүртгэгдсэн нь цар тахал эхэлснээс хойшхи хамгийн өндөр үзүүлэлт болж байна.

Нийт халдвар авсан хүний тоо 2,4 саяд хүрээд байгаа ба 24 цагийн хугацаанд 508 хүн Covid-19 өвчний улмаас нас баржээ.

Эх сурвалж: CNN

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ЗөвЗөв
12
ТэнэглэлТэнэглэл
11
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

40 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-12-06 66.181.161.79

Вакцин судлаач шиг хуцалдсаар байтал жингийн цуваа явдагаараа явсаар Монголд ирнэ дээ

Avatar

зочин 2020-12-06 43.242.243.58

tamin ene orosiin surjin nertei horiig avch ard tumnee horduulj alj boldoggui yum shu. Olon ulsad vacciniig buteesen uls uuriin irgedees gadna gadaad ornii irged deer tuhain gadad ulsiin hianaltan dor turshilt hiij hundlongiin hianaltaar batalgaajuuldag. Getel ene oros vaccind tiim hundlungiin hianaltiin turshilt hiigdeegui. Balaidemiirovich putleriin aguu ihiin soliorliin ur dund yaruu sandruu gargasan hor shuu tamin. Orosuud uursdoo eniigee medej bgaa uchraas hiilgehgui bgaa.

Avatar

бөбөөчин 2020-12-06 49.0.212.165

За тэр хүний газар вакцинаа тарина уу, виногоо ууна уу ямар падтай юм. Пиаваа зараачээ яршиг зүгээр.

Avatar

Зочин 2020-12-06 64.119.24.42

75 оноос л орос вакцинаар өслөө

Avatar

иргэн 2020-12-06 150.129.143.243

Вакцинжуулалтын үр дүнг жаахан харъя. Юу болох нь вэ?

Avatar

Зочин 2020-12-06 64.119.19.185

Орос вакцин найдвартай. Хамгийн суулд гэхэд л эбола тахлын эсрэг вакцин дэхийд номер нэг шуу дээ.

Avatar

бөбөөчин 2020-12-06 49.0.212.165

Жидүүчин Хүүкийн нам засгийн жилүүдэд цагдаа хүн өвчин тусаж болохгүй

Avatar

Зочин 2020-12-06 192.82.67.173

Муу хүн шинжээч! мухар үхэр сэжээч! гэдэг шиг 100% – н юм эрээд эргүүтээд байлгүй Орост захиалгаа эртхэн өгсөн байгаа даа?! Дараалал нь дийлдэхгүй болохоос өрсөж хэдэн тун олж авмаар юм!

Avatar

Зочин 2020-12-06 66.181.161.71

Инээдтэй юм юу байгааг ойлгохгүй юм өөрсдийг дагаж далдайна гэж бодсон юм байхдаа энэ сомментчид

Avatar

Монгол хүн. 2020-12-06 103.10.21.23

Хам хум салан палантаж пуужингийн хурдаар гялсхийж гарсан Спутник бол хор шүү. Хэдхэн долоо хоногийн дараагаас сөрөг реакц нь илэрч Оросуудыг бөөнөөр нь хордуулж алахын алж өвчлүүлхийн өвчлүүлнэ. Балайдэмийрэвч Путлер нам дарах гэж нэлээд оролдох байх. Гэхдээ л барахгй л дээ. Путиний хувьд Орос гүрэн бол зүгээр л балай амбицнийх нь няцалж гишгиж болох гишгүүр юм л даа.

Avatar

Зочин 2020-12-06 192.82.67.252

Вакцин хийх чиний эвдэрхий приус унахаас чинь тэс өөр шүү ккккк

Avatar

Зочин 2020-12-06 64.119.19.185

Спутник гэдэг чинь хиймэл дагуул гэсэн vг болохоос пуужин биш, мал аа! Англиар ч мен адил Sputnik гэдэг.

Avatar

хэ хэ хэ 2020-12-06 49.0.212.165

Худлаа щаа, англиар хиймэл дагуулыг Satellite гэдэг юм, англи хэлэнд "Спатник" гэсэн үг байхгүй

Avatar

бөбөөчин 2020-12-06 49.0.212.165

Спутник гэдэг чинь 90-ээд оны үед нэг сахлын хутга байж билээ, манайхны хэлдгээр "пэрээтэг".

Avatar

Зочин 2020-12-06 202.131.250.130

odoo ch bgaa

Avatar

Зочин 2020-12-06 202.131.250.130

ta nar nasaaraa l orosiin em taria hereglej bgaa bizdee ain??? er ni manaid hor hutgasan hurliizuud zoriud hagalgan butargaad bgaa ni suuliin ued ih ajiglagdaj bndaa

Avatar

зочин 2020-12-06 43.242.243.58

za tamin ene orosiin surjin nertei horiig avch ard tumnee horduulj alj boldoggui yum shu. Olon ulsad vacciniig buteesen uls uuriin irgedees gadna gadaad ornii irged deer tuhain gadad ulsiin hianaltan dor turshilt hiij hundlongiin hianaltaar batalgaajuuldag. Getel ene oros vaccind tiim hundlungiin hianaltiin turshilt hiigdeegui. Balaidemiirovich putleriin aguu ihiin soliorliin ur dund yaruu sandruu gargasan hor shuu tamin. Orosuud uursdoo eniigee medej bgaa uchraas hiilgehgui bgaa.

Avatar

Putin do 2020-12-06 103.26.194.159

Hundlungiin yamar ch hyanalt hiigdeegui, Putinii ner hund navs unasan tul huuramch dun shinjilgee deer undeslesen vaktsin! Hun uhsen ch uheegui gej hudlaa meduulne! Orosuud uursduu hiilgehgui bgaa!!!

Avatar

Зочин 2020-12-06 192.82.72.75

Хүн дээрээ туршиж бгаа улс манайд ямар хамаа бна. Улс төрийн зорилгоор эхлүүлж бгаа.
Хангалттай вакцин бхгүй. Нэг хүнийг вакцинжуулахад 1 цаг зарна. Нэг цэг дээр өдөр 100 хүнд л туршилт хийнэ гэж бгаа!!

Avatar

Зочин 2020-12-06 202.21.108.52

ОХУ аас яаралтай тусламж хүссэн нь дээрдээ, цаг алдчихсан хойноо АНУ, Европын асуудалтай, бэлэн болоогүй яаравчлан зөвшөөрсөн эрсдэлтэй , нэн хямд буюу төлбөрийн ихэнхи нь хөнгөлөгдсөн вакцины туршилтад орж ямаан дээр тэмээний гарз болж болзошгүй.

Avatar

Зочин 2020-12-06 64.119.19.221

Хаахаахөаа оросын вакцин бүүр их эрсдэлтэй

Avatar

Зочин 2020-12-06 59.153.115.99

Яаралтай Оросын вакциныг худалдан авч ард түмнээ вакцинжуулах нь юу юунаас илүү хэрэгтэй байна. Барууны туршилтын вакцин бидэнд хэрэгүй.

Avatar

Зочин 2020-12-06 139.5.218.25

Ta dendvv tuilshragch ulaan kommunist yumaa.

Avatar

зочин 2020-12-06 66.181.161.95

Америкад , эхлээд ерөнхийлөгч нь хийлгүүлдэг сайхан жишиг тогтоосон байна шдэ . Мань Путин, Женко хоёр яагаад дуугарахгүй байна ?

Avatar

Зочин 2020-12-06 202.21.108.52

АНУ ын ерөнхийлөгчид вакцины оронд витамин хийсэн тариагаар тарьж олон нийтэд хуурч болохыг үгүйсгэж болохгүй.

Avatar

bat 2020-12-06 103.26.195.135

tusgaar togtnol budgets chuhal.!!!eh iron gazar shoroonii mini hajuud covid vacation yu ch bish.minii saihan eh oron vvrd mandan badrag!

Avatar

Зочин 2020-12-06 202.126.88.140

Манайх Вакцин хэрэглээгүй Дэлхийн ганц Улс гэвэл бас онцгойрч тодрох юм даа. Попрох дуртай хүмүүс.

Avatar

зочин 2020-12-06 66.181.161.95

Орос вакцин хийлгүүлээд 40 хоног архийг тэвчих хэрэгтэй гэсэн …. Иванууд тэвчих үү ?.

Avatar

Зочин 2020-12-06 124.158.70.98

чам шиг ноход заавал хуцах юм аа, өөрийгөө хичээвэл болох бус уу

Avatar

Зочин 2020-12-06 64.119.25.84

Тэвчин үү байна уу манай малуудад ямар хүртээл байна аа. Талхны мөнгөө олох чадваргүй байж бусдын хэрэгт оролцох санаатай.Дэлхийн хамгийн өөдгүй арчаагүй бүдүүлэг хоцрогдсон бохирийн жишээнд манайх л орж байх юм. Арга ч үгүй юм байна даа.

Avatar

Зочин 2020-12-06 66.181.161.97

новшоо зайл

Avatar

Зочин 2020-12-06 82.102.16.174

Цагдаагаас илэрдэггүй өвчин юм уу?

Avatar

Зочин 2020-12-06 66.181.161.48

Баяр хүргэхээс вакцины уралдаанд түрүүлсэн гээд Хүйтэн дайны үе санагдчихлаа байна

Avatar

Зочин 2020-12-06 192.82.74.117

Оросын нэг муж болчдог байж, тэгсэн бол вакцин хийлгэчихсэн ажлаа хийгээд явж байна ш дээ, шал дэмий тусгаар улс мулс гэж солиорч , хэдхэн дарга нар болон дарга байсан хүмүүс баяжаад дуусахгүй ш д

Avatar

Зочин 2020-12-06 64.119.19.221

Оросын дарга нар улсаа яаж тонож байгааг мэдэдгүй юм уу?

Avatar

Зочин 2020-12-06 124.158.70.98

оросын дарга нар л тоноод байгаа биз, чи АНУ-ын мужийн захирагч нар яаж тонодгийг мэдэх үү, мэдэхгүй шдээ, зүгээр л нэг улс муухай гэсэн тархи угаалттай

Avatar

зочин 2020-12-06 66.181.161.95

Тэгсэн бол Путин , Увсыг Шойгуд өгөөд , БаянӨлгийг Назарбаевд өгөөд , Өмнөговийг Си д өгөөд , үлдэгдэл дээр нь Женкоог харгис дарангуйлагч болгоод л амар сайхандаа жаргах байсан биз. . Аз болход чамшиг тэнэгг нь цөөхөн юм даа .

Avatar

Зочин 2020-12-06 139.5.218.25

Ene er ni iheehen….. ortoi ch baij magadgvi vg bish biz huu ! Yana genee ! Uvsiig Tuvad, Bayn -Ulgiig Kazahstand, Umnugoviig Hujaad genee ? Ehnii 2 ni uursduu durtai yavna, harin Umnugoviihon yavahgvi ee! Orond ni Dariganguud sain duraaraa yavna. Vldsen deer ni Genko yana genee ! Uul ni ch sanaatai l baih shvv ! Nomgvi har tangad… vils ni bvtehgvi !!!

Avatar

Зочин 2020-12-06 64.119.19.185

Манайх хэзээ эхлэх вэ?

Avatar

хэ хэ хэ 2020-12-06 49.0.212.165

Манайх цагаан сарын дараа эхэлнэ дээ, тэр нь дээр цагаан сараар айл хэсэж ковид дэлгэрүүлэхгүй, бас цагаан сар хийхгүй айл өрхүүд мөнгө хэмнэнэ, нэмж өр тавихгүй, хөгшчүүд хагас жилээр тэтгэврийн зээл авчаад хагас жил бүсээ чангалж гүрийж зовохгүй

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж