"Ус Ундаа" гэсэн бичигтэй машин ашиглан архи, пиво худалдаж байжээ | News.MN

"Ус Ундаа" гэсэн бичигтэй машин ашиглан архи, пиво худалдаж байжээ

"Ус Ундаа" гэсэн бичигтэй машин ашиглан архи, пиво худалдаж байжээ

"Ус Ундаа" гэсэн бичигтэй машин ашиглан архи, пиво худалдаж байжээ

Бүх нийтийн бэлэн байдлын зэрэгт шилжсэн байгаа энэ үед архи, согтууруулах ундаа худалдан борлуулахын хориглоод байгаа ч нууцаар зарах тохиолдол гарсаар байна. Тухайлбал, хорио цээрийн дэглэм зөрчиж борлуулалтын тээврийн хэрэгсэл ашиглаж согтууруулах ундаа зарж байсан зөрчлийг Баянгол дүүрэг дэх Цагдаагийн нэгдүгээр хэлтсийн алба хаагчид илрүүлжээ.

Хэргийн талаар тодруулбал, Баянгол дүүргийн гуравдугаар хороо Нарны хорооллын байрны гадаа иргэн Х нь "Ус Ундаа" гэсэн бичигтэй борлуулалтын тээврийн хэрэгслийг ашиглан цахим сүлжээгээр архи, согтууруулах ундааг, хорио цээрийн дэглэм зөрчиж, нууцаар тээвэрлэн худалдан борлуулсан нь тогтоогдсон байна.Иймд зөрчлийн тэмдэглэл үйлдэн, тээврийн хэрэгслийг нь журамлаж, тус цагдаагийн газрын нэгдүгээр хэлтэст шалгалтын ажиллагаа явуулж байна.
Эх сурвалж: Баянгол дүүрэг дэх Цагдаагийн нэгдүгээр хэлтэс
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ХахаХаха
2
ЗөвЗөв
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

z 2020-12-05 64.119.18.163

TSar tahaliin / covid-19/ huuli yug jurmalsan be. Huulindaa uurchlult oruulaad hatuu arga hemjee abaach. Horih yal uguh uurchlult oruulmaar eh oron ard tumenee horloj bnshdee. iim ued zubhun mungunii tuluu uilagch , ediin unalt bolno geh ih setgegch nar hariutslaggui bdliig demjij bn geheer. Hetsuu tsag ued hunii chanar gegch tanigdaj bn. ervvl Mongol uldmeer bn, hunee hairlan hamgaalmaar bn, irgen bvriin hynalt heregteig uhamsarlahiig urialj bn.

Avatar

Зочин 2020-12-05 202.55.188.88

Tom artai shagchid ni saihan bultaj baina daa

Avatar

бөбөөчин 2020-12-05 49.0.212.165

Сумьяа өөрөө пиав виног хорьж байгаад өөрийн танил талын шагчин гал хамууддаа боломж гаргаж өгөөд байгаа юм биш үү

Avatar

Монгол 2020-12-05 192.82.73.12

Цаадах чинь мөнгөө төлж Засаг дарга болсон гэж өөрөө хэлсэн гэсэн, одоо тэр мөнгөө иймэрхүү аргаар олж авахгүй бол энэ гайтай Короно идэх боломж олгохгүй байх шиг байна, ккк

Avatar

Badarch taxar 2020-12-05 66.181.180.121

Zahin delgvvrvvd arhia damlaj zaraad duuschisan baih odo teneg neg ni hadgalj vldsen baih odo boonll stegee haruuldaad suuj bga

Avatar

Зочин 2020-12-05 202.21.107.108

Эрүүлжихэд орсон хүүхнүүд бурхандаа өргөсөн архиа уусан гэсэн. Эрчүүдэд юу олдоо аж. Эрчүүдэд хуурай хууль далимдуулан ашиг ологчид л үйлчилж архидуулж байгаа биз.

Avatar

Зочин 2020-12-05 202.179.27.118

Дэлгүүрүүд архи пиво машинд ачаад бүгд гудамжинд гарсан Утас ком зар яваад тарааж бна Архи галзуурч бнадаа 30 аас дээш гэж бна

Avatar

Зочин 2020-12-05 202.55.188.88

ШУУРХАЙ МЭДЭЭ: Метилийн спирт хэрэглэсэн НЭГ иргэн амиа алдаж, ДӨРВӨН иргэний бие хүнд байна isee.mn

Avatar

Зочин 2020-12-05 64.119.18.150

Сумьяабазарын хумуусийн нэг нь баригдаж дээ, ийм шагчид цаадхад чинь хэдэн зуу, мянгаараа байгаа

Avatar

Зочин 2020-12-05 202.9.46.198

ээ чаааооос гавъяа байгуулах шахжээ. энэнээс том гэмт хэргүүд нь улс цөлмөчихөөд байхад, ял нь өдөр сараар багасаад байна шдэ, гарамжил авгайгаас 30 хэдэн тэрбум авах ёстой шдэ, ил цагаан төлөхгүй гүрийгээд байна шдэ, нядлуулах гэж байгаа үхэр шиг нүдтэй нэг эм баноанд байсан нийгтмийн даатгалын мөнгө цусласан, тэрнийг яах гэж байна даа??? үйлдэл нь, нотолгоо нь дампуурсан банк нь ил байгаа гэж бүгд бичиж байна?????

Avatar

ооо 2020-12-05 202.9.40.149

Пиво зарахыг хэн хориглосын? тэр бичгий нь харий

Avatar

ИРГЭН 2020-12-05 192.82.64.190

Энэ нөхөд ЙИМ ҮЕД АРХИ ЗАРАХЫГ БОДОХОД ЁСТОЙ ЭХ ОРНОО ХУДАЛДАХ ХҮМҮҮС БАЙНА ДАА ,,,,,,,Эрүүийн хэрэг үүсгэж шоронд амьдаруулсан нь дээр дээ ОДОО 1990-2010 ОНЫ ХУУЛЬГҮЙ МОНГОЛ БИШ ГЭДГИЙГ ОЙЛГУУЛЖ ӨГӨХ УЧИРТАЙ ДАА ,,,,,,ХАРАМСАЛТАЙ НЬ МАНАЙ ПРОКУРОР, ШҮҮХ ЧАДАМЖГҮЙ БОЛОХООР ХУУЛЬ ҮЙЛЧЛЭХГҮЙ БИЗ ,,,,,

Avatar

zochin 2020-12-05 66.181.161.94

битгий эргүүт

Avatar

Зочин 2020-12-05 202.179.25.238

Хаанаас авч болох уу?

Avatar

Advisor 2020-12-05 103.212.119.232

Face ийн Архинд дурлагсад групруу ор тэгээд зvгээр Авъя гээд бичихэдл чатаар пижигнээд ороод ирнэ анд минь чи хvсвэл АПУ гч нvvлгээд гэрт чинь хvргээд ирнэ

Avatar

Зочин 2020-12-05 122.201.21.160

naad chune ugaas 76 lalriin gar hol baigaa ni oolgomjtoi

Avatar

Зочин 2020-12-05 103.229.120.204

Илрүүлэх яах вэ, хамгийн гол нь тэр этгээдийг хатуу шийтгээд нийтэд зарлах нь чухал!!! Сургамж нь чухал!!! Эс тэгвээс энэ мэдээг хүмүүс сонин хачин юм уншсан болоод л өнгөрнө.

Avatar

Зочин 2020-12-05 64.119.19.75

Xaxa a

Avatar

Зочин 2020-12-05 66.181.178.229

Тэгээд яаж шийтгэв, 50000 төгрөг үү?

Avatar

Zochin 2020-12-05 139.5.216.148

Zov shuu odoo hurgelt hiihgui zardag bolson bna shuu novshnuudiig sain shalgaad bugdiin huraagaarai 2 pivo 25000 gej hutsatsgaagaal bna shuu

Avatar

Зочин 2020-12-05 103.26.195.110

Шар айргаа адаглаж зараач, тэхгүй энэ шүү, шарайраг хаана ч өдөр тутам хэрэглэдэг зүйл,

Avatar

Зочин 2020-12-05 64.119.19.185

Битгий xyц!

Avatar

Зочин 2020-12-05 66.181.186.29

архийг ингэж тас хориод ямар ч үр дүнд хүрэхгүй. хуурамч архи дамалж бга шагчдад ашигтай учир дэлгүүрт битгий зар гэдэг мессэж тараагаад бга юм. Энэ х** гээд бга нөхөр тэдний нэг нь шүү. Шалгаарай. Ядаж вино пивоо заруул!!!!

Avatar

Зочин 2020-12-05 202.21.109.101

Хориогоо тавичээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж