“Гэртээ юмаа мартсан” гэж хэлээд өөр хаалгаар зугтжээ | News.MN

“Гэртээ юмаа мартсан” гэж хэлээд өөр хаалгаар зугтжээ

“Гэртээ юмаа мартсан” гэж хэлээд өөр хаалгаар зугтжээ

“Гэртээ юмаа мартсан” гэж хэлээд өөр хаалгаар зугтжээ

Сэлэнгэ аймагт Covid-19-ийн халдвар дөрвөөр нэмэгдэж, нийт батлагдсан тохиолдол 193 болсон. Өнөөдрийн шинэ тохиолдол бүгд ойрын хавьтлаас илэрсэн гэдгийг аймгийн Онцгой комиссоос мэдээллээ. Тодруулбал, нэг гэр бүлийн гурван хүн гишүүн, тусгаарлалтад байсан хүнээс вирус илэрсэн байна. Сүхбаатар суманд 188, Алтанбулаг суманд хоёр, Мандал суманд гурван тохиолдол байна.

  • Сүхбаатар сумаас Дархан-Уул аймагруу явах 81 хүнээс PCR шинжилгээ авлаа.
  • Тусгаарлалтын 11 байранд 98, гэрийн ажиглалтын 41 цэгт 375 иргэн байна.
  • Түргэвчилсэн шинжилгээнд Сүхбаатар суманд 18316, бусад сумдад 13616, нийт 31932 иргэн хамрагдсан.

Дархан-Уул аймагт суралцдаг оюутнуудаа татан авах, Ерөө, Хүдэр сумдад хөл хорионд байгаа зөвхөн Дархан-Уул аймгийн иргэдийг түргэвчилсэн шинжилгээнд хамруулсны дагуу шилжүүлэн авах ажлууд үргэлжлэн хийгдэж байна. Өчигдөр шөнө олон нийтийн сүлжээгээр Covid-19-ийн халдвартай нь батлагдсан иргэн оргон зугтсан мэдээлэл цацагдсан.

Тухайн иргэний амьдарч байсан гэрээс арванхоёрдугаар сарын 1-нд нэг эерэг тохиолдол илэрч, Цэргийн төв эмнэлэг рүү шилжүүлснээс хойш хамгаалалт, хяналтын ажилтнууд тухайн өрхийг бүрэн хяналтандаа авсан. Өнөөдрийн батлагдсан дөрвөн  тохиолдлын гурав нь болох гэр бүлийн гишүүдийн нэг тухайн иргэн юм. Хамгаалалтын албан хаагч гэрээс нь тусгаарлах байр руу авч явах үед "Гэртээ юмаа мартаж, буцаж авъя” гэж ороод өөр хаалгаар зугтах гэж байсныг хугацаа алдалгүй шуурхай олж тогтоон тусгаарлалтад авсан. Энэ иргэн нь зугтах оролдлого хийхдээ өөр бусадтай харилцаанд ороогүйг цагдаа, тагнуулын байгууллага олж тогтоосон” гэдгийг аймгийн Онцгой комиссоос мэдээлжээ.

А.СҮРЭН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
31
ТэнэглэлТэнэглэл
17
ХахаХаха
6
ХарамсалтайХарамсалтай
4
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

43 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-12-04 59.153.115.99

Муу оркууд!!!

Avatar

иргэн 2020-12-04 202.9.46.130

бас өрөмдөм амьдралтай улсын л нэг байна. Айж сандрахдаа л энэ шүү дээ. Бас зарим юманд учрыг нь олж зөв хандаасай даа. Өрөвдөж байна.

Avatar

Зочин 2020-12-04 202.21.107.122

Орк морк гээд хүмүүсийг элдэвлээд яахав дээ. Хүн айдсанд хүлэгдэхээр ямар ч үйлдэл үзүүлэх юм билээ. Ёстой өрөвдмөөр зураг байна.

Avatar

Зочин 2020-12-04 202.55.188.106

Энэ но той гар байна лдаа…ухвал их юм гарах гээд л зугтсан байх…шоронд орох гэж байгаа юм шиг оргохыг бодоход сэжигтэй шүү хаха…

Avatar

Зочин 2020-12-04 59.153.113.41

Hahaha. Huurhiiduu aisan bailguudee. Hamag yumiig n nuuts amragtai n il gargaad zarlaad baihaar ingehees yahav

Avatar

Зочин 2020-12-04 73.42.213.129

Коронагаас болж Монголд хүний эрх зөрчигдөж байна. Сүүлдээ хүмүүс халширч байна.

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2020-12-04 64.119.19.195

Төр засгаас хүн, хүч, зардал чирэгдэл гаргаж бөөн л арга хэмжээ авч байхад ийм ОРКууд бас байх юм. Ийм ОРКуудын одоо яах вэ.. Овог нэр, зурагийн нийтэд дэлгэмээр байна. Нийтээрээ энэ нөхдийг жигшмээр байна. Бусад нь сургамжтай. Хүн бүрийн ардаас муур хулгана шиг хөөцөлдөх ямарч боломж байхгуй. Иргэд маань асуудалд жаахан хариуцлагатай хандмаар байна.

Avatar

улсын арслан Э.оюунболд 2020-12-04 199.119.233.240

Допингтой золиг байхоо

Avatar

Зочин 2020-12-04 64.53.213.82

zugtaaval buudchihaa hen hendee amar

Avatar

Зочин 2020-12-04 66.181.161.108

Корона гэж өвчин байхгүй.

Avatar

ДЭЭД УХАМСАР 2020-12-04 122.201.31.167

Шинэ төрлийн ханиад л байхгүй юу даа. Гэхдээ маш хурдан халддаг шинжтэй юм. Уг нь хүмүүс нь ухамсартай бол хорио цээр тогтоох ч шаардлагагүй баймаар. Өөөрсдөө гэр гэртээ тусгаарлаад л болоо.

Avatar

Зочин 2020-12-04 66.181.179.54

teneg gar vee

Avatar

Иргэн 2020-12-04 150.129.142.31

ХАТУУ ДИКТАТУР ТОГТООХ ТУСАМ НЭМЭРГҮЙ ДЭЭ ХӨӨРХИЙ. АМЬТАН ШИНЖ НЬ ИЛЭРДЭГ ХУУЛЬТАЙ ЖАМТАЙ ШҮҮ ДЭЭ. СОЦ НИЙГМИЙН 70 ЖИЛ ЯАЛАА ТЭР Л БАЙХГҮЙ ЮУ ДАА…..МОНГОЛЫН ТӨРӨӨС ИХ Л УХААЛАГ ШИЙДВЭР АЛХАМ ХЭРЭГТЭЙ ДЭЭ. УУЛ НЬ 3-ХАН САЯ ШҮҮ ДЭЭ….ЦААН ЧИНЬ 30 САЯТАЙ КОМПАНИЙН ЧИНЭЭЛЭГ АЖИЛТНУУДТАЙ БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ..ТЭРНИЙ ДЭРГЭД ХУУЛИА БОЛОВСРУУЛДАГ БАТАЛДАГ БАС ЦУЦАЛДАГ МӨН ГАЗАР НУТАГТАЙ БҮХЭЛ БҮТЭН УЛС ШҮҮ ДЭЭ. АРАЙ ДЭНДҮҮ БАЙГАА БИЗДЭЭ????

Avatar

Д 2020-12-04 66.181.161.122

Эрүү үүссэн байна

Avatar

Зочин 2020-12-04 66.181.180.54

сэтгэцийн өөрчлөлтэй хүн гэсээн

Avatar

Зочин 2020-12-04 202.126.88.65

ЯМАР НЭГ ШАЛТГААН БАЙГАА ДАА. АР ГЭРТ НЬ НЯЛХ ХҮҮХЭД. ӨНДӨР НАСТАЙ ААВ ЭЭЖ ӨВӨӨ ЭМЭЭ НЬ Ч ЮМ УУ ХЭН НЭГ НЬ ХЭЦҮҮ БАЙДАЛД ҮЛДСЭН БАЙЖ Ч МАГАДГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ.ШУУД ТЭНЭГ ЭНЭ ТЭР ГЭЖ ДАЙРЧ БАЙГАА ХҮМҮҮС ДОТООД СЭТГЭЛРҮҮГЭЭ ӨНГИЙЖ ХАРААРАЙ..

Avatar

хх 2020-12-04 64.119.17.153

тэнэг пяздаа вэ

Avatar

bodol 2020-12-04 59.153.115.102

huniig shuud l gemten met uzeed, gaduurhaj jigsheed baihaar iim l baidald hurch baigaa umdaa!!! ern bol tuschihsan bailaa geed tuhain humuusiin buruu bish shuu dee, hen ch tusach bolno biz dee! Mongolchuud bid yag bodit baidal deeree ikh muuhai hunee aldsan, huvia hicheesen, yadruu negendee deerelhuu baidag um baina!!! oo bas boloogui ataarhuu shuu

Avatar

Зочин 2020-12-04 124.158.97.78

yg mongol hunii zang olood helchlee

Avatar

Зочин 2020-12-04 202.179.26.231

Кино кино.

Avatar

Зочин 2020-12-04 192.82.68.157

Хэрэглэж зогсоож байгаа хэрэгсэл нь хятадуудаас авсан уу өгсөн үү хятад цагдаа нар л ийм багаж хэрэгсэл хэрэглэж байгаа бичлэг харагдаж байсан

Avatar

Зочин 2020-12-04 64.119.16.227

Энэ цагдаа яг нохой барих гэж байгаа юм шиг.Корона тусахаар хүн гэж тоохоо болих нээ

Avatar

ттт 2020-12-04 64.119.17.153

гараараа хүрвэл хөөрхий цагда корона тусна ш дэ. энэ мал хичнээн хүнд тараах гээд зугтаж байгаан. ял өгвөл таарна. ямар санаатай юм

Avatar

хэ хэ хэ 2020-12-04 49.0.212.165

Ха ха ха, нөгөө мундаг коронатай тэмцэж байгаа орнуудын жагсаалтад 28-рт багтсан Монгол улсын онцгойгийн цагаан өмсгөлтэй этгээд өөрөө зугтаад баригдаж байгаа нь энээ гээд жинхэнэ гадны сайт дээр тавьчмаар юм

Avatar

уншигч 2020-12-04 124.158.82.40

Хүн хэлээрээ мал хөлөөрөө гэдэг. Хүн гээд харьцаж байхад нохой шиг зугтвал ингэж л таарна ш дээ… Богтлоод торолчоогүйн их юм.зөв зөв.

Avatar

уншигч 2020-12-04 64.119.19.19

Яана гэж бодсон юм болдоо зайлуул, Энэ доор төр засгийг муулаад байгаа нөхрийг гайхаж байна, илэрсэн хүмүүсийг хурдан ХӨСҮТ-д аваачихгүй улам тараалгаад байвал бас юугаа хийсэн төр засаг вэ гээд илүү их хашгирна даа.

Avatar

Зочин 2020-12-04 202.9.40.99

Оргож зугатаад амжиж хэдэн хүн халдаах зорилготой байсан бич. Эргүү хүмүүс маш ихссэн байна. доор сэтгэгдэл бичсэн олон эргүү хүмүүс байна. Ийм боловсролгүй тэнэг хүмүүс улс оронд минь бага л байгаасай. Тэд хятадад төрөхгүй яасан юм бэ

Avatar

Зочин 2020-12-04 202.21.109.50

Миний хөгшин одоо болиоо наад хувцасаа өмсчих тэгээд мань чинь барияа хурдан за одоо мань энүүгээр хавчина – залуу- ш*****а нэг тамихлчаад хөдлеөө гэдэг зураг монголчууд дэлхий ганц шүү – элэгээр арай явчихсангүй

Avatar

Зочин 2020-12-04 202.126.89.229

Төр засаг нь иргэдээ ялтан шиг харьцаж, иргэд нь гадуурхаж байхад зугтахгүй гээд яах вэ дээ. Наад цөллөгийн, шоронгийн арга барилаа өөрчилж, эргүү төр засаг!

Avatar

Зочин 2020-12-04 122.201.24.119

Чи ч бас ингэхтаалагдахгүй байвал Хятадад очиж амьдар

Avatar

Хэрэгт дурлагч 2020-12-04 202.179.21.198

Энэ яг яаж байгаа зурагнууд вэ?

Avatar

Зочин 2020-12-04 202.9.46.205

ан агнаж байгаа юм биш үү?? өөр рүү нь дайрах гэхэд урт хүзүү дарагчаар дарж байна.

Avatar

Зочин 2020-12-04 192.82.68.157

Хүнийг ийм муухай байдалд засаг төрийн нэр барьсан нөхдүүд оруулаад байна ш дээ энэ хүн өөрөө хэрэг хийчихсэн хүн шиг айж сандраад бүр өөрийгөө хүнд байдалд оруулчихлаа ш лээ гэнэт л цагдаа цагаан хувцастай хүмүүс дайраад ороод ирэхээр ямарч хүн цочирдож айж сандарч ямар нэг байдалд орж үйлдэл гаргана шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-12-04 202.9.40.23

Сэлэнгийнхэн ч эргүү хар малнууд бган ! Сэлэнгэ нутгийнхаа тэр сайхан байглыг хайлаж хамгаалахаа мэддэгүй эргүү но-вшнууд ! Алт олборлох нэрээр гадна дотнын компаниуд байглыг нь сүйтгэдэгээс гадна Сэлэнгийн айл болгоноос бараг нэг хүн алтанд явж нинжа болдог юм билээ ! Байгаль эх, лус савдаг нь нутгийн ардууддаа гомдож ингэж хатуурхаж бга ч юм билүү хэн мэдлээ !!!

Avatar

Зочин 2020-12-04 66.181.161.48

Наадах чинь үнэн байхоо Сэлэнгийнхэн нүд улаан улсууд бүр зэрлэгшээд цээрлэл хүртэхээр болчихсон ард түмэн байна лээ Тэр хил дээр аяглаж байгааг нь хараад цочмоор өрөвдөмгүй малууд байдгийн

Avatar

humme 2020-12-04 202.9.40.77

dendyy aztai bna shyy mongolchuud ene ineedem bish haniad boloh vii Ene tsagdaagiin orond baisan bol gej ooriigoo taviad bodood yzeerei gertee hen ch ovchin avch ochihiig yl hysne

Avatar

тт 2020-12-04 64.119.17.153

яг зөв

Avatar

Teneglel 2020-12-04 192.82.69.2

Erguu teneg amitan bna daa! Jinhene orig huduunii ork bna!

Avatar

Зочин 2020-12-04 124.158.97.116

өөр бусадтай бэлгийн харилцаанд ороогүй юм байгаа биз дээ?

Avatar

Зочин 2020-12-04 66.181.161.48

Тэгэж хавьтдаг гэж боддог эргүү мал чи жинхэнэ орк байнадаа

Avatar

Зочин 2020-12-04 122.201.24.138

иймэрхүү тэнэг хүмүүсээс болж л нийгэм балрана ш дээ. гэмгүй хүмүүст халдааж том гай чирнэ гэж яагаад бодсонгүй вэ?

Avatar

Зочин 2020-12-04 59.153.115.81

Orkuud yu bodoh yum be.bi l boloj baival shdee tsaduul chine.

Avatar

bodol 2020-12-04 59.153.115.102

huniig shuud l gemten met uzeed, gaduurhaj jigsheed baihaar iim l baidald hurch baigaa umdaa!!! ern bol tuschihsan bailaa geed tuhain humuusiin buruu bish shuu dee, hen ch tusach bolno biz dee! Mongolchuud bid yag bodit baidal deeree ikh muuhai hunee aldsan, huvia hicheesen, yadruu negendee deerelhuu baidag um baina!!! oo bas boloogui ataarhuu shuu

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж