Худалдаа эрхлэгчид “Нарантуул” захын гадна жагслаа | News.MN

Худалдаа эрхлэгчид “Нарантуул” захын гадна жагслаа

Худалдаа эрхлэгчид “Нарантуул” захын гадна жагслаа

Худалдаа эрхлэгчид “Нарантуул” захын гадна жагслаа

Нарантуул” худалдааны төвийн гадна талбайд өнөөдөр (2020.12.01) 12.00 цагт худалдаачдын төлөөлөл эсэргүүцлээ илэрхийллээ. Тэнд “Зээлийн хүүг царцаа”, “Бид эдийн засгийн 80 хувийг нуруун дээрээ үүрч ирсэн” зэрэг бичиг барьсан хэсэг хүмүүс зогссон байлаа. Тэдний ихэнх нь ТҮЦ-ийн худалдаа эрхэлдэг бөгөөд “Нарантуул” зах дээр худалдаа эрхэлдэггүйгээ хэлсэн юм.


Энэ үеэр Монголын худалдаа эрхлэгчдийн холбооны тэргүүн Т.Энхсайхан “Засгийн газраас бүх нийтийн бэлэн байдлыг дахин 10 хоногоор сунгах шийдвэр гаргасан. Энэ хугацаанд Монголын худалдаачдын амьдрал баларч байна. Зарим нь бүр амиа хорлохоос наагуур байдалтай өдөр, хоногийг өнгөрүүлж байна. Тэдний өмнөөс дуугарах хүн ч алга. Монгол Улсад 300 гаруй мянган худалдаачин байдаг. Тэдний ард ар гэр, үр хүүхдүүд нь гээд 900 гаруй хүний амь амьдрал эрсдэлд ороод байна. Ихэнх худалдаачид банк бус санхүүгийн байгууллагын зээлтэй, түрээсийн төлбөр нь нэхэгдээд байна. Засгийн газраас 18 төрлийн үйлчилгээг нээхдээ банк санхүү, шүүхийн байгууллагуудын үйл ажиллагааг нээсэн. Гэтэл өчигдрөөс эхлэн банк санхүүгийн байгууллагууд зээлийнхээ хүүг нэхэж, захаасаа шүүхийн байгууллагад дуудагдаж байна” гэлээ.

“Цар тахлын энэ хүнд нөхцөлд худалдаа эрхлэгчид элгээрээ хэвтэж байна. Бид дахин 10 хоног яаж амьдрах вэ. Би өөрийн эзэмшлийн ТҮЦ-ээ ажиллуулдаг. Миний хувьд өдөр тутмын орлоготой, өдрийн зээлээр бараагаа татдаг байсан. Өдөрт дунджаар 200 мянган төгрөгийн орлого олсон бол 180 мянган төгрөгөөр бараагаа худалдан авч, 20 мянган төгрөгөөр нь амьдралаа залгуулдаг. Миний хувьд 20 орчим сая төгрөгийн зээлтэй. Бидэнд хуримтлал гэж байхгүй. Одоо эхнээсээ зээл нэхэгдээд хэцүү байна. Засгийн газраас нэг удаа худалдаа эрхлэгчдийн эрх ашгийг хамгаалаад, хөл дээр нь босгож өгөөч” хэмээн ТҮЦ-ийн худалдаа эрхлэгч Н.Батцэцэг ярилаа.

Хан-Ул дүүрэгт ТҮЦ-ийн худалдаа эрхэлдэг О.Солонго “Хөл хорионы улмаас ТҮЦ-ээ ажиллуулж чадахгүй байна. Эхнээсээ бараанууд маань хөлдчихсөн. Өрхийн орлого зогсч, зээлээ төлж чадахгүй байна. Би 10 сая төгрөгийн зээлтэй. Өдөрт 250 мянган төгрөгийг хоёр сарын хугацаатай төлдөг. Хэрвээ тэр зээлээ төлөхгүй бол цаг тутамд 7000 төгрөг боддог. Одоо хөл хорионы хугацаанд өр зээлэндээ дарагдаж байна. Би өчигдөр гэхэд л мөнгө зээлсэн хүнийхээ гэр орныг цэвэрлэж өгсөн. Худалдаачид хэдий хүртэл ийм байдалтай амьдрах юм бэ” гэв.

“Нарантуул” худалдааны төвийн Хяналт, зохион байгуулалтын албаны дарга А.Баттулга “Өнөөдрийн байдлаар “Нарантуул” худалдааны төвийн өргөтгөлийн хүнсний худалдаа, “Баялаг-Ундраа” хүнсний төв ажиллаж байна. Хөл хорионы хугацаанд түрээслэгчдээсээ лангууны түрээс аваагүй. Дунджаар сарын түрээс 70-80 мянган төгрөг байдаг. Байгууллагаас зөвшөөрөл авалгүйгээр гадна талбайд жагсахгүй байхыг хүсье” гэв.

А.СҮРЭН

Гэрэл зургийг Л.ЭНХ-ОРГИЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
40
ЗөвЗөв
15
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХарамсалтайХарамсалтай
3
БурууБуруу
2
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

57 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-12-02 202.70.34.70

"НАРАНТУУЛ" ЗАХ 32-ЫН ТОЙРОГТ БАЙРЛАХ "БҮРД" ХУДАЛДААНЫ ТӨВИЙГ БОДВОЛ ХАРИН Ч ЖУДАГТАЙ ЮМ БАЙНА….."БҮРД" ХУДАЛДААНЫ ТӨВ ХӨЛ ХОРИОНЫ ҮЕД БАРАГ САР АЖИЛЛАГААГҮЙ МӨРТЛӨӨ ЛАНГУУНЫХАА ТҮРЭЭСИЙГ 100% АВЧ, ТҮРЭЭСЭЭ ТӨЛЖ ЧАДАХГҮЙ БОЛ "ГАР ГЭЖ АЙЛГАН СҮРДҮҮЛЖ БАЙГАА…….ЭНЭ ДЭЛГҮҮР ТӨР ЗАСГИЙН ШИЙДВЭР, ХӨЛ ХОРИОНЫ ЖУРМЫГ УЛАНДАА НААСАН ШУНАЛТАЙ ЗАХ…….ТҮРЭЭСЛЭГЧ НАР ЭНЭ ЗАХЫН ДАРГА АВГАЙГ ДИЙЛЭХГҮЙ БАЙНА ӨӨ

Avatar

Зочин 2020-12-02 202.131.225.197

80% aa? ichihgui haanaas yamar mal ni gargaad irev? bidii jaaa

Avatar

Lavlaa 2020-12-02 202.126.90.145

Batalgaa buteekh ajil sanaachilsan ni deer ee Languu demii

Avatar

Зочин 2020-12-02 202.126.90.154

ENKHSAIKHAN MASKAA ZUU!!!

Avatar

Dyp 2020-12-02 66.181.182.34

Ene nuguu buyngiin Jagaad zagnuuldag avgai mun yy? Yagaav bi ohin gej bgaad he he! Shaal balai avgai bna lee ynen dyp,Enhsaihan gesen bh shyy

Avatar

Зочин 2020-12-02 5.186.112.214

ta nar komputeriin araas saihan taatai bainaa, ta nariin dund ovliin huitneer shudenz zarj uzsen hun baihgui baih. bugd sain aav eej, ahn duugiin buyand odii zeregtei yavaa. amidral ereentei baraantai, yuch tohioldolj boldog yumdaa. yum eeljtei baidag!!!

Avatar

Зочин 2020-12-02 202.55.188.38

Bultertlee goyoson gangan avgai gertee biyee buutsiiluud l suuj baihgui dee

Avatar

Лангуу бүтэхгүй ээ 2020-12-02 64.119.18.174

Лангуу ТҮЦ манаж аргацаахаа больцгоо. Лангууны худалдаа явцгүй болох нь өдөр ирэх тутам батлагдаж байна. Одоо больцгоо. Өөр ажил олж хийцгээ. Эсвэл өөр ажилд тэнцэхээр өөрийгөө боловсруулж хөгжүүл. Дандаа залуу идэр насны хүмүүс байна ш дээ. Өөрийгөө хөгжүүлээд шинэ мэргэжил мэдлэг эзэмшээд наад лангуу манадаг хөгийн ажлаа хаяч ээ!!!!!

Avatar

Зочин 2020-12-02 192.82.74.56

Салхитийн баялгийн орлогоор нөхөж төлнө гэж цаасан дээр л байгаа. Цаас хэвлэж тараах юм бол коронавирус цар тахлаас ч илүү сүйрэл болно

Avatar

Зочин 2020-12-02 192.82.74.56

Зөвхөн тэтгэвэрийн зээлийн 775 тэрбум төгрөгийн зээлийн өрийг тэглэсэн. Гэвч энэ их мөнгийг гэхэд л банканд одоо болтол барагдуулаагүй байгаа шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-12-02 192.82.74.56

НӨАТ-ийн бар кодтой ямар ч баримт ч өгдөггүй атлаа ёстой унгас алдав аа. Нарантуул бол улсад өгдөг татвар нь 0.00001 хувийг өгдөг юм билээ. Улсын татварын орлогыгн 90 хувийг топ 100 -хан компани төлдөг юм шүү дээ. Эрдэнэт, Тавантолгой гм. ТӨУҮГ
Тиймээс булган малгай өмссөн энэ авгай нар битгий унгас алд. Улсын төсөв өөрөө КОВИД-19-д адилхан нэрвэгдчихээд байна. Улсын төсөв чинь 4 тэрбум ам доллар шүү дээ. Энд тэндээс хэмэлсээр байгаад юу ч үлдсэнгүй.

Avatar

lam 2020-12-02 64.119.21.175

Delhii dayr tsar tahaliin gamshig bolood bhad, mongol d ylgaagui nerbegdej ediin zasgiin hundrel uuseed bhad shanaajlah uil ajillagaa dandaa hiideg ni buruu. Henii esreg heniig umuurch bn. Eh oron ulsgulund nerbegdeegui atd tumenee gamshigaas tsar tahalaas hamgaalahaar yadan chadan zutgej bgaag iolgomooroo. Iim tsag ueiig hamtiin hucheer dabj tuulna. Bitgii buruu shantaaj hiigeej gej hicheenguilen husej bn. Uhaalag , tebcheertei baihiig urialj bn.

Avatar

/*-*/ 2020-12-02 49.0.212.165

Ер нь Нарантуулыг хотын товөөс нүүлгэж Баянхошуу, Зүүнсалаа, Улаанчулуут хавьцаа нэг хашаа гаргаж өгөөд нүүлгэх хэрэгтэй

Avatar

зочин 2020-12-02 66.181.161.78

Энх сайхаан одоо л тэнгэрээс од шүүрдэг цаг шүү

Avatar

Зочин 2020-12-02 66.181.187.228

Бөөн булган эдлэлээр биеэ ороосон авгай 80 % -ийг бүрдүүлдэг гэсэн лозун барьчихсан байгаа нь их сонин харагдаж байна баян л хүн бололтой доо, ТҮЦ энд зардаг хүнс , махтай хоол нь дор ххяж нэг хоносон л байдаг хаа ч бие засдаг юм НӨАТ өхгүй их сонин

Avatar

Gan 2020-12-02 119.40.98.177

Үхсэний 80 хувь яриад байна. Татвар ч төлөхгүй шахуу байж. 1 хувь ч байхгүй. Хүмүүсийн хэрэгцээт бараа л арай хямд нийлүүлдэг байх. Эдийн засагт дорвитой нөлөөгүй татвар төлөхөөс байнга зугтдаг л хүмүүс дээ

Avatar

зочин 2020-12-02 103.9.90.130

Энэ зохион байгуулалттай гэдэг нь мэдэгдэж байна нөгөө алалцана гэж орилоод байсан "ОХИН" авгай Т.Энхсайхан зохион байгуулж байгаа бол энэ АН-ын тавилттай жүжиг. Энэ авгай чинь орилж байхдаа надад аль ч нам хамаагүй гээд л жүжиглээд байсан дараа нь АН гишүүн учир АН надыг УИХ д нэр дэвшүүлсэн гээд явж байсан саяхан. Авгай одоо жагсаал цуглаан зохион байгуулж сонгуулийн шархаа нөхөхөөр шийдэв үү.

Avatar

ИРГЭН 2020-12-02 66.181.184.31

Энэ зохион байгуулалттай явуулга юм биш үү. Эд нар 10-20 хоног идэх хоол өмсөх зүүх эдэлж хэрэглэхээ нөөцлөөгүй гэхэд хэн ч итгэхгүй. Засгийн газрыг шантаажил ашиг хонжоо олох гэсэн аагаа багтааж явдагсад биш үү. Харин үнэхээр өдөр өдөрт багахан орлого олдог хүмүүс ийм үед хэцүү л байх. Гэхдээ эрүүл байхын тулд үр хүүхдэээ өвтгөхгүйн тул бүсээ чангалаад тэвчихээс өөр аргагүй.

Avatar

UB irgen 2020-12-02 66.181.177.48

Bulgan malgaitai temtsegch arai bish ee

Avatar

Болд 2020-12-02 124.158.69.22

Харин тийм бөөн алт, мөнгө, булга шулга болчхоод л амьдрал хэцүү байна гэхийн… Алт, булгаа зараад хоол болго л доо. Эргүүтэж яваад халдавар авах вий дээ..

Avatar

зочин 2020-12-02 66.181.181.198

энэ хүмүүсийг шинжилгээнд хамруулаач ээ.өвчтэй эрүүл үл мэдэгдэх хүмүүсийн турхиралтаар ,улстөржиж,попрох сэдэвээ мөн олвоо.

Avatar

зочин 2020-12-02 139.5.217.147

ОДОО ТҮЦ ХЭРЭГГҮЙЭЭ. ДЭЛГҮҮР ХАНГАЛТТАЙ БАЙНА.
ХАЛДВАР ТАРААНА. ТҮЦ-НИЙ ЭРГЭН ТОЙРОН БИТҮҮ ШЭЭС
АРХИЧИД ЦУГЛАРДАГ. ТЭГЭЭД Ч 90-ЭЭД ОНЫ ҮЙЛЧИЛГЭЭ ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2020-12-02 124.158.81.134

Цар тахлын хугацааг 14 хоног сунгаж ЭМЯ-наас Гэрээсэээ битгий гар өвчний шинж тэмдэг илэрсэн чэмнэлэгт очилгүй утсаар зөвөлгөө ав,цаасан мөнгөөр гүйлгээ хийхгүй болгоод Хатуу хориог хэрэгжүүлэх гээд байхад Засгийн газар,УОК нь Гэрээсээ гар, Нийтийн тээврээр үнэгүй зорч тэдэн зуун тэр бумаар QR код бүх иргэнд олгое нийтийн тээвэрээр үнэгүй зорчоо гээд байхАрай чдээ Хөл хориогүй үед иргэд үнэгүй зорчиж байсан билүү УОК гэж ийм байх гэж дээ УИХ ЗГ ч юу ч мэдэхгүй 13000 аж ахуй нэгжийг нээх гэх

Avatar

ДҮР ЭСГЭСЭН АРДЧИЛАЛ 2020-12-02 202.126.90.115

ЗАХУУДЫН НАЙМААЧИД ДАЛД ЭДИЙН ЗАСГААР ХЭДЭН ХАЛТАР ЮМТАЙ БОЛСОН ЮМНУУД МОНГОЛЫН ЭЗ-Т ЯМАРЧ НЭМЭРГҮЙ БАЙЖ ЮҮН 80% . ЁСТОЙ ДУРГҮЙ ЗЭВҮҮ ХОЁРЫГ ЗЭРЭГ ХҮРГЭЧЛЭЭ. БАС БОЛООГҮЙ ЭЭ ИХ ЗАНТАЙ ЯРВАЙЧААД ХҮНИЙ НАС ЗҮС ХАРЖ ХАРЬЦАНА.

Avatar

Зочин 2020-12-02 202.55.188.38

Uuruu tegeheer hugshin tsarai muutai baihnee, ha ha ha

Avatar

Зочин 2020-12-02 202.55.188.46

Nuguu hul horio belen baidal baihgui bolsiimuu?

Avatar

Зочин 2020-12-02 124.158.81.134

Юуны худалдаа эрхлэгчид Зоронаьирусийн Агаарын хурц халдвартай Цар тахал дотоодод гарсаан Гэрээсээ битги ГАР ТЭСЧ БАЙ ГЭЭД УОК-ийнхон энэ жагсаал гээд байгаа тэр МХАҮТ -ийн Амартүвшин тэр Содбаатар Сумьяабазар ч гэнэ үү Цар тахао Аюул Бишүү Юуны хэдэн халтар төгрөг зүүдлэ БҮҮ дэмийр ХАтуу хөл хорио гэдгийг тэнэг Монголчууд ойлгохгүй юм Гэрээсээ та биьтгий гар,Өвчний шинж тэмдэг илэрсэнч Эмнэлэгт битгий оч 119 утманд ханд гэсэн Хүрэлсүхийн Мөнгө гаргаж хуваадаг Засаг мөнгөнөөс өөр юу ч ???

Avatar

Зочин 2020-12-02 202.21.108.54

Энэ Нарантуулын тэрбумтан наймаачдаас улсад хэдэн төгрөгийн татвар төлөгддөг юм бол. Татвар, гаалийн татвар, Нийгмийн даатгалын шимтгэл төлж үзсэн үү? Дандаа л тэрбумтнууд байгаа ш дээ. Далд эдийн засаг жинхэнэ цэцэглэж байгаа газар даа.

Avatar

АРД ТҮМЭН 2020-12-02 59.153.114.84

80% гэж юү яриад байгаа юм.ЭРЭЭНИЙ эдийн засгийг дэмждэг янтгар авгайчуул голдуу юмнууд Монголд НӨАТ-н ганц ч гапий төлж үзсэн үү. Наран туулд үйл ажиллагаа явуулсны төлбөрөө Сайхансамбуугаас чаддагийн бол ярь.чадахгүй бол битгий гоншгоноод бай.

Avatar

Зочин 2020-12-02 202.55.188.46

Yag tiim, Saikhansambuutai l tohiroltsoh asuudal baina daa

Avatar

Еерее болж байвал 1.5 сая хун ухэж байг уу. 2020-12-02 202.9.40.163

Энэ Орилж буй гаруудын гэрт нь Ковид морилвол бас Юу гэж орилох Юм бол.? Тер манийг хамгаалахгуй ковидаар а**х гэлээ …. Арга хэмжээ авсангуй….Бугдийг нь хиаруулж байж санаа нь амрах гээд дотор нь загтнаад…Уйлийн Урд хэцуу дээ.. Хэд Хороо тэсээч

Avatar

Зочин 2020-12-02 66.181.178.103

Chi uvdsun ch suuri uvchingui bol hiarahgui shd ee. Zugeer l edgedeg haniad shd ee. Niigmiig yagaad ingeed huuramch aidast avahuulchihsihsiin be?

Avatar

Зочин 2020-12-02 66.181.178.103

Minii ard tumen daanch munhag haranhui baina daa. Ta nariig ailgah yasan amarhan yum be? Delhiin niiteer hul manaih shig ingej ediin zasgaa alj hul horio togooj baigaa uls baihgui bna shd ee. hamgiin yaduu ni baij hamgiin hargis hul horio togtooh yum. Ediin zasag chin ajillaj baih heregtei sh dee. Tegj baij ta nar orlogotoi tsalintai amidrana shd ee. Yaaj heleed oilgoh humus ve?

Avatar

Зочин 2020-12-02 202.126.90.154

HUL HORIO TOGTOOGOOGUI ORNUUDAD HEDEN ZUUN MYANGAARAA UHEJ BGAA SHDEE!!! USAN TOLGOI MINI!!!

Avatar

Иргэн 2020-12-02 202.9.46.154

Төрийн төмөр нүүрийг үзүүлж цар тахлын хөл хориог зөрчсөн гэсэн үндэслэлээр бүгдийг нь шорон руу ачвал таарна.

Avatar

Юу 2020-12-02 43.242.243.198

хятадын хулхи бараа зардаг наймаачдаа өөр юм бодож ол. Хэзээ ч нөат-ийн талон өгч байгаагүй юмнууд бас 80% гэчихжээ.

Avatar

shulaachid baylag bvteedeg gej uu.hezee ch tatvar ogdogui bj yaj 80 hubi be de. 2020-12-02 64.119.23.110

ed nar yg baylag bvteej haragdaachee. hyatadiin hujaagiin muu baraag vne nemj zarj l ard tvmenee shuldag l hvmvvs za. tegeed nuot-iin tatvar toldogui chin ediin zasagt yamar nemer oruulahgui bgaa gesen vgee. bailag bvteegchid uuul uurhaid ajilgachid bas vildver zobad ajildag ajilchid l baidag daa..

Avatar

Жирийн Ард 2020-12-02 202.55.188.89

Нарантуул 12-р сарын 12 ноос нээгдэх байхаа.

Avatar

Ёооё 2020-12-02 66.181.180.88

“Бид эдийн засгийн 80 хувийг нуруун дээрээ үүрч ирсэн” гэж байна. Юун уул уурхай, юүн аж үйлдвэр цаашаа…

Avatar

Зочин 2020-12-02 46.125.249.31

Цар тахал. Үхэл. Карентил. Хамаг юмаа хаа
…. гэж даанч их солиорсон юмаа. Эдийн засаг хичнээн чухал байдгийг одоо ойлгов уу?

Avatar

зочин 2020-12-02 64.119.19.40

Үхлээ гээд байхаар үхнэ л биз дээ.Короно ихсээд үхээд эхэлбэл бас үхлээ.хориогоо чангатга гэх үү?! e- баримт өгдөггүй, нэхэхээр уурлана үнэ ээ нэмнэ.Тийм байж юу солиороод ард иргэийг турхирдаг баййна аа.Эднийг сайн шалгах хэрэгтэй.Бүүр цаад эздийг нь олох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-12-02 103.10.22.40

Uuruu uheechee ard n 900myngan hunii amidral yvj baina gej baina 900myngan huniig ulsuj uh geed hayah uu?

Avatar

Зочин 2020-12-02 202.126.90.154

UNDESLELGUI YUM YARIAD BGAARAI. ENE ULSIIG 80 MYANGAN UURHAICHID AVCH YAVAA SHUU!!! HAR ZAHIIN NAIMAACHID ULSAD TATVAR TULDUGGUI. MONGOLD AJIL HIIH NASNII 1 SAYA 200 MYANGAN IRGEN BGAA. TED BUGDEEREE NARANTUUL DEER NAIMAA HIIDEGGUI…

Avatar

Зочин 2020-12-02 64.119.17.154

өөрийгөө залуу охин гээд балайраад байдаг авгай бн. Ийм мэдрэл муутай юмнуудаа нийгмээс тусгаарлаачээ

Avatar

Зочин 2020-12-02 202.70.46.20

ТҮЦний наймаачид шиг баян худалдаачид монголд ховор байх шүү машин байр савтай болтлоо баяжсан улс шүүдээ та нар худлаа ярихаа больж үз зээл мээлтэй ч гэх шиг худлаа юм ярихаа больж үз түц бүхэн тамхи ширхэглж архи шөнийн цагаар зарж хөлжсөн хүмүүс шдээ

Avatar

Зоригоо 2020-12-02 192.82.72.143

Энэ Т.Энхсайхан гэж эмэгтэй болиоч дээ шал худлаа өөрийн хэдэн хүнээр засаг төрийн шийдвэрийг эсэргүүцэн жагсаал цуглаан зохион байгуулахаар болимоор юмаа.

Avatar

Баагий 2020-12-02 203.91.115.47

Барилга материал, Барааны дэлгүүрээ нээх хэрэгтэйшдээ. Тэгээд хязгаарлалтын горимоор үйлчилгээгээ үзүүлээд явбал болно доо. Үйлчилгээ үзүүлж байгаа газар Дараалалын зарчим , Хүн хоорондын зай Халдвар хамгаалалын дэглэмээ баримтлаад ажиллах нь ямар нэгэн эрсдэлд орохгүй байж болхоор л байна даа одоогийн нөхцөл байдал.

Avatar

Zochin 2020-12-02 66.181.180.144

Buyangiin Jagaagiin helsen ug sanaand orj baina, odoo songoson hoinoo myanga gonginood yahav, zahaar chin yavaad yu gej baisan bilee, buh mungeer chin songuuldsan , martsan uu, 2024 on hurtel ard irged min tevchij dee

Avatar

Зочин 2020-12-02 103.10.22.40

Hed naslana 2024 on hurtel tevchih ve arai uujuu yu?

Avatar

Иргэнтөрийн 2020-12-02 103.26.195.59

Тарийн алба улсаас цалин хангамжаа авдөг гөрууд з л инээгээд л орон.дээрээ тарвалзөад хэвтэж байх шив МАН г хориглох ёстой байсан и Төрийн албаны хүмүүс их байх тусам коммунистуудад ашигтай Иргэд ядуу байх.тусам коммунистуудад ашигтай Гэхдээ асуудал я рьж хулгай хийхдээ дандаа ард түмний нэрийн өмнөөс гэж ярьдаг

Avatar