УИХ-ын дарга, Ерөнхий сайдын цалин нэмэгдээгүй | News.MN

УИХ-ын дарга, Ерөнхий сайдын цалин нэмэгдээгүй

УИХ-ын дарга, Ерөнхий сайдын цалин нэмэгдээгүй

УИХ-ын дарга, Ерөнхий сайдын цалин нэмэгдээгүй

УИХ-ын дарга, Ерөнхий сайд нар цалингаа хоёр дахин нэмсэн гэсэн агуулгатай нийтлэл өчигдөр нийгмийн сүлжээнд тавигдсан. Энэ талаар УИХ-ын Тамгын газрын Хэвлэл мэдээллийн хэлтсийн дарга С.Батбаатартай холбогдлоо.


-Said.mn сайтын мэдээллийг үзсэн үү. Covid-19 цар тахлын энэ хүнд үед УИХ-ын дарга, Ерөнхий сайд, бусад төрийн өндөр албан тушаалтан, дарга нар цалингаа нэмсэн тухай байсан.

-Covid-19 цар тахлын цаг үетэй холбох хэрэггүй байх. Засгийн газрын 2019 оны арванхоёрдугаар сарын 25-ны 472 дугаар тогтоолоор төрийн нийт албан хаагчдын цалин 8 хувь нэмэгдсэн. Түүнээс хойш огт нэмэгдээгүй. 2019 оны сүүлч гэхээр цар тахлын үетэй хамаарахгүй л дээ.

-Засгийн газрын 2020 оны хоёрдугаар сарын 75 дугаар тогтоолыг дурдсан байсан л даа.

-Тэр 75 дугаар тогтоол төрийн улс төрийн албан тушаалтан буюу УИХ-ын дарга, Ерөнхий сайдад хамаарахгүй. Өөрөөр хэлбэл УИХ-ын дарга, Ерөнхий сайдын цалин нэмэгдээгүй.

-Дарга нар удаан жилийн, зэрэг дэвийн гээд овоо нэмэгдэл авдаг юм биш үү?

-Ерөнхийлөгч, УИХ-ын дарга, Ерөнхий сайд, УИХ-ын гишүүд бол улс төрийн албан тушаалтан гэж би сая хэлсэн. Эдгээр хүмүүст төрийн алба хаасан хугацааны, зэрэг дэвийн гэх нэмэгдэл байдаггүй юм. Төрийн жинхэнэ албан хаагч буюу захиргааны, тусгай албан тушаалтанд л хамаардаг ойлголт.

-Цалингаа нэмээд 2021 оны нэгдүгээр сарын 1-нээс найман сая орчим төгрөг авна гэж бичсэн байсан.

-Ийм хэмжээний цалинг хувийн компанийн захирлууд л авдаг байх. Төрийн өмчит зарим компанийн захирал 8-10 сая төгрөгийн цалин авдаг байж магадгүй мэдээлэл саяхан гараад байсан. Төрийн албан хаагчдаас хамгийн өндөр цалинтайд тооцогддог шүүгч нарын цалин ч наад яриад байгаа найман саяын чинь талд нь ч хүрэхгүй.

Сэтгүүлч нөхөд маань буруу ойлголт, ташаа мэдээллээр олон нийтэд энэ мэт буруу мэдээлэл түгээхгүй баймаар байна. Ялангуяа цар тахлын энэ хүнд цаг үед. Олсон мэдээллээ сайтар нягтлах, холбогдох эх сурвалжаас нарийвчлан тодруулах нь сэтгүүлчийн мэргэжлийн үйл ажиллагааны наад захын шаардлага шүү дээ..

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-11-30 66.181.184.153

Цалин авахаа больчихгүй юу лав л өлсөж өгөхгүй

Avatar

Зочин 2020-11-30 66.181.185.246

ДЭЛХИЙН БҮХ УЛС ОРОН ХАТУУ ХӨЛ ХОРИОНЫ ҮEД АРД ТҮМЭНДЭЭ ТУСЛАЖ БАЙНА . ЭНЭ ЗГ ЧИНЬ ЯАЧИХААД БАЙГАА ЮМ БЭ ? УТАС ХААГДЧИХЛАА ОРОН СУУЦНЫ МӨНГӨ НЭХЭЭД БАЙНА ЦАХИЛГААНАА УДАРГҮЙ ТАСЛАХ БИЗ . ЭНЭ ЯНЗААРАА НУРАН УНАХЫН ДОХИО ДОО .

Avatar

Зочин 2020-11-30 202.126.88.71

нэмбэл нэмжил байг яадгийн?! Эх орон ард түмнийхээ төлөө хоёргүй сэтгэлээр зүтгэцгээж л байнашдээ?! Юм үзээгүй үхэж байгаа зангаа больцгоолдоо?!

Avatar

Зочиа 2020-11-30 202.9.40.15

Ёо бялдууч нохой нар ямар их юм бэ

Avatar

Иргэн 2020-11-30 202.126.88.71

Мэмбэл нэмжил байг яадгийн?! Эх орон ард түмнийхээ төлөө хоёргүй сэтгэлээр зүтгэцгээж л байнашдээ?! Юм үзээгүй үхэж байгаа зангаа больцгоолдоо?!

Avatar

Иргэн 2020-11-30 202.126.88.71

Мэмбэл нэмжил байг яадгийн?! Эх орон ард түмнийхээ төлөө хоёргүй сэтгэлээр зүтгэцгээж л байнашдээ?! Юм үзээгүй үхэж байгаа зангаа больцгоолдоо?!

Avatar

2 2020-11-30 64.119.21.43

Яамдын цалинг 2 дахин нэмсэн тогтоолоо хараач. 2 дарга гээд чичирээд ширлээд байх

Avatar

Зочин 2020-11-30 103.212.119.108

чамайг тэгээд л хуцахаар бас үнэмших үү? Улс орныг тэр чигээр нь залгисан хулгайчууд…

Avatar

зочин 2020-11-30 150.129.143.68

Батбаатар яасан өчүүхэн боддог эр вэ. Төрийн албаныхан нууцаар цалингаа нэмжээ гэсэн шүүдээ. Гэтэл 2 даргыг хэллээ гэж ойлгосон ийм л сэтгэх чадваргүй цүнх баригч хүмүүс төрийн толгойд гараад худлаа мэдээлэл тарааж суудаг шүүдээ. Гэтэл тэтгэвэрээ нэмдгүй шүү.

Avatar

Зочин 2020-11-30 66.181.161.47

Та нар цалингүй ч ажиллаж ажиллаж болно шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-11-30 64.119.18.70

yu gej tsalim nemeh be dee. nuguu gar ni ajillaj bhad. teneg umand sanaa tabihiin

Avatar

иргэн 2020-11-30 202.21.109.59

Үнэнээр нь хэлж байгаа ч дээ. Цалингаа бүрэн авахаар юм хийсэн юм уу..,? Ард түмэн яаж амьдарч байна…280-390 мянган төгрөгийн хооронд бараг хоосон хонох нь холгүй байна. шүүдээ… Олигтой ажилхийгээгүй байж цалин бүрэн авах нь шудрага бус шүү… .. бүүр нэмэх хэрэггүй….

Avatar

Зочин 2020-11-30 139.5.218.234

Чоно борооноор гаргасан 75 тоот тогтоолоо хүчингүй болгочихоо,ард түмэн хэцүү байхад албан тушаал эрх мэдлээ ашигласан ийм тогтоол дараа нь та нарын хүзүүг орооно шүү

Avatar

Зочин 2020-11-30 103.26.195.13

Хэн гэдэг хүний сайтаар хэн гэдэг хүн ийм худал мэдээллийг санаатайгаар тарааж бАЙгааг нэр устай нь зарлах хэрэгтэй. ТЭГЭХГҮЙ БОЛ ИРЭХ ЖИЛИЙН СОНГУУЛЬ УГТААД ДАХИАД Л НААДУУЛ ЧИНЬ ХУДАЛ МЭДЭЭЛЭЛ ТАРААНА.

Avatar

Айн 2020-11-30 192.82.78.88

Дээдэс минь ээ цалингаасаа татгалзаж болдоггүй юм уу

Avatar

d 2020-11-30 202.9.46.216

ЗАРИМ ХУВИЙН КОМПАНИЙН ЗАХИРАЛ НЬ ОГТ ЦАЛИН АВДАГГҮЙ ЮМ ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2020-11-30 202.9.46.151

ӨӨ бас цалин авдаг юм уу?

Avatar

Зочин 2020-11-30 64.119.25.249

Dor zuv bichij, tertei tergui hulgailj tonodog yum chin tsalingaa nemsen nemeegui ed nart padliigui!

Avatar

Зочин 2020-11-30 203.91.115.48

Eрөнхий сайд Eрөнхийлөгч хоёр ганцхан сар тэтгэвэрийн доод хэмжээ 300 мянгаар амьдраад үзвэл мэднэ дээ

Avatar

монгол хүн 2020-11-30 64.119.19.89

тэд нарыг цалингаараа амьдардаг гэж чамд ямар чөтгөр нь шивнэчээ вэ? өчнөөн олон компаний хувьцаа эзэмшдэг,тоймгүй их үл хөдлөхтэй хүмүүс цалин харлаа юу?! Харин улс орон нь ийм байдалд ороод байхад УИХийн даргаас өөр хадив тусламж хувиасаа өгч байгаа нь дуулдахгүй харагдахгүй юм.Хууль дүрэм нь болдоггүй юм болов уу,эсвэл авсан шигээ харагдахгүй чимээгүй өгөөд байдаг юм болов уу? Эсвэл аминаасаа илүү хайртай ард түмнээсээ харамлаад байдаг юм болов уу?Сэлэнгэ аймаг баларч байна шүү Сэлэнгийнхээн!

Avatar

jagaa 2020-11-30 66.181.161.45

Үндэслэлгүй, илтэд худал мэдээ цацаад байгаа сэтгүүлч, тэднийг ажиллуулж байгаа хэвлэл мэдээллийн байгууллагуудад хариуцлага тооцох хэрэгтэй. Байгууллагыг нь татан буулгаж, сэтгүүлчийг мэргэжлээрээ ажиллахыг нь хориглох нь зөв. Ард иргэд бодит үнэн зөв мэдээлэл авах эрхтэй болохоос хатгаасны этгээдүүдийн тоглоом биш шүү дээ

Avatar