С.Баярцогт нарын давж заалдах шүүх хурал ирэх сарын 3-нд болно | News.MN

С.Баярцогт нарын давж заалдах шүүх хурал ирэх сарын 3-нд болно

С.Баярцогт нарын давж заалдах шүүх хурал ирэх сарын 3-нд болно

С.Баярцогт нарын давж заалдах шүүх хурал ирэх сарын 3-нд болно

Чингэлтэй дүүргийн шүүхийн хэвлэл, мэдээллийн хэлтсээс ирэх долоо хоногт зарлагдсан зарим эрүүгийн хэргийн шүүх хуралдааны товыг зарлалаа. Үүнд:

  1. Чингэлтэй дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхийн 2020 оны долдугаар сарын 23-ны өдрийн шийтгэл тогтоолтой шүүгдэгч С.Баяр, Ч.Давааням нарт холбогдох эрүүгийн хэргийн давж заалдах шатны шүүх хуралдаан Нийслэлийн Эрүүгийн хэргийн давж заалдах шатны шүүхэд 2020 оны 12 дугаар сарын 1-ний өдрийн эхний хурал;
  2. Чингэлтэй дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхийн шийтгэх тогтоолтой шүүгдэгч С.Баярцогт, Б.Ариунсан, Б.Бямбасайхан, Б.Бадрал, Д.Ганболд нарт холбогдох эрүүгийн хэргийн давж заалдах шатны шүүх хуралдаан 2020 оны 12 дугаар 03-ны өдрийн 3 дахь хурал.

Тус шүүх хуралдаанууд онлайн (цахим) хэлбэрээр зохион байгуулагдах юм байна.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Өмөөрөл 2020-11-28 66.181.179.229

Нээлттэй шүүх хуралдаанаар хэргийг шүүсэн бол итгэхсэн. Эс бөгөөс бүү итгэ. Хэлмэгдүүлсэн байх үндэслэлтэй л байгаа болов уу. Хэлмэгдүүлсэн бол Та бүхэн дээрээс нь бүү дэвс. Ардын хувьсгалын 100 жилийн ойгоор Ерөнхийлөгчид санаархах нэгэн байхад зөвхөн өөрийг нь бус ойр дотныхонтой нь хамт шоронд хорьж байгааг бүү нэрмэ. Энэ бол хүн чанар байх ёстой. Хазайсан дээр нь түлхдэггүй Монгол ёс хаачив.

Avatar

1930 он давтагдаж буй нь 2020-11-28 202.9.46.35

Харамсалтай. Гунигтай. 1930 оны хэлмэгдүүлэлтийн гунигт түүхийн мөриыг давтах гэж дээ. Ёин үнэнг дэнслэх цаг ирэх биз.

Avatar

Зочин 2020-11-28 192.82.69.185

3 данжаад

Avatar

иргэн 2020-11-28 202.9.46.220

элбэг хулгайчийг хэзээ шүүх вэ?

Avatar

Зочин 2020-11-28 202.126.89.124

Яаж шийдэхийг харж л байя дөө

Avatar

Зочин 2020-11-28 66.181.161.17

САЙХАНБИЛЭГ ЮУ БОЛСОН БЭ?

Avatar

Өвгөн 2020-11-28 66.181.189.83

37 оны хэлмэгдүүлэлт давтагдаж буй нь үнэн. Тэр үед учир мэдэхгүй харанхуй хэсэг нь бараг ихэнх нь дээрхи нөхөд шиг бүдүүлэг үг,х****л зүхэл хэлж басан нь мэдээж. Альч нийгэмд бүдүүлэг харанхуй хэсэг байсаар л байгаа. Гэхдээ тэдний эзлэх хувь тухайн нийгмийнхээ хөгжлийн үйл явц, төрт ёсныхоо үнэт зүйлсээс хамаарч эзлэх жин нь тогтоодно. Тиймээс бид дэшилтэт хүмүүн төлөхтний хаана нь яваагаа харах боломжтой.

Avatar

Зочин 2020-11-28 202.9.40.178

Хамгийн боловсролтой, шилдэг хүмүүс ээ яаж байгаан бол харанхуй эргүүнүүд чинь. Зүгээр л сулал

Avatar

Монгол эх 2020-11-28 64.119.24.199

Хамгийн боловсрол дорой этгээдүүд биш үү. Эх орноо гэх сэтгэлгүй идэж шамшигдуулахад мэргэшиж гаршиж боловсорсон бна. Монгол төрийг самарч Монгол түмнийг самууруулж чадсан хортонгууд үеийн үед жигштүгэй үр удам нь тасартугай. хожим тэд бас л хорон мууг сэтгэх болно

Avatar

Зочин 2020-11-28 202.126.94.99

Хел хориогоо цуцлаад ажилдаа орцгоож байгаам гэж ойлголоо. Зарлаачээ иргэддээ!!!

Avatar

Зочин 2020-11-28 192.82.71.211

Хүн үхэж гэвэл баярладаг, хүн шоронд орлоо гд баярладаг, хөрөнгийг нь хураалаа гвл баярладаг, гудманд гаргавал баярладаг, хоолгүй хонож гвл баярладаг. Яасан арилсаг дотор вэ, Амны билэг өөрт нь эргэж үйлийн үр болж тусдаг гэж мэдэх үү,

Avatar

Зочин 2020-11-28 202.9.40.91

Хо-гийн муу луйвар-чингын гар хөл минь Баярцогтынхоо угаадсыг дуугүйхэн гудраарай !

Avatar

Зочин 2020-11-28 202.9.40.91

Баярцогт 10ж илийн хорих ял авсан нь тэрээр дотнын найзаа гадагш нь цугтаалгасантай холбоотой мөн зүйчилэсэн хэрэг нь хүнд гэмт хэргийн ангилалынх байсантай холбоотой ! Одоо давж заалдах шатны шүүхээс Баярцогт нарын авсан ялыг хөнгөлөх үү хүндрүүлэх үү гэдгээс хамаарч Оюу толгойтой холбоотой асуудал хэрэхэн өрнөх нь харагдах болов уу !

Avatar

Монгол 2020-11-28 66.181.161.51

Насаараа нь хорьж луйвардсан бүх хөрөнгийг нь хураах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-11-28 192.82.67.249

Ene muu Bayartsogt gej khun durst urvagch amid l bgaa muu!!! Ekh oron, undes ugsaanaasaa urvasan muu khun durst yuugaa khiij amidardag bnaa!!!!!! Ter bolovsrol ene ter chini khamaa alga, chi buruugaar ashiglaj nutag negtnuudee yaduuruulj gadnii khumuusiig bayajuulj, nutag us gazar shoroogoo khudaldsan muu urvagch!!!!

Avatar

Зочин 2020-11-28 192.82.75.24

Давжизаалдаж бж цаазын ял ававтдаа Баярцогтын ял багадсан шүү

Avatar

Зочин 2020-11-28 192.82.71.69

Жанхуу ба түүний эхнэр ХҮҮК нарын төрүүлсэн хүүхэд болох ШИНЭ МАНАН-ийн багтаамж сайтай, Намбарваан, Эби нарынхаас том Хонгил нураагүй цагт эд нар суллагдахгүйээ. Оросын бууны нохой Жанхуй хонгилоо нураалгахгүй гээд их хурал дээр ичихгүй худлаа ш а аж байгааг хараа биз дээ.

Avatar

Иргэн 2020-11-28 64.119.19.157

Эдний ард түмнээс хулгайлч луйвардсан хөрөнгө мөнгийг хурааж эзэн ард түмэнд нь хувааж өг

Avatar

Зочин 2020-11-28 122.201.22.43

Хөрөнгийг нь хураагаад гэр хороололд тараагаад өгчих дөө.

Avatar

/*-*/ 2020-11-28 49.0.212.165

Наад хүмүүсээ сулла

Avatar

Зочин 2020-11-28 66.181.185.197

1937 оны хэлмэглүүлэлтийн шинэ загварыг эзэд тун удахгүй хариуцлага хүлээх цаг ирнэ

Avatar

Монгол цэрэг 2020-11-28 64.119.19.157

37 он бол хэлмэгдүүлэлт эд нарын хэрэг бол бодид үнэн гадныхантай хамтарж эх орон ард түмнээ луйвардаж хулгайлч эх ороноо зарсан урвагч шүү дээ өөрсөдийгөө 37 оныхондоо зүйрлэж хэлмэгдсэн болох гэнээ урвагч нар чинь ер нь а**х ялтай хүмүүс дээ

Avatar

Ajaa taij 2020-11-28 202.9.46.74

Tensenee huu. Amia horlov. Haltar poporkuudaa.bichig usegt tailagd. P0p0rkoo

Avatar

Зочин 2020-11-28 64.119.24.188

Жинхэнэ хэлмэгдүүлэлт чинь 37 он шүү. Харьцуулах ямар ч боломжгүй

Avatar

Иргэн 2020-11-28 66.181.161.44

Төрийн ажил хийгээд хэлмэгдсэн энгийн албан хаагчдыг сулла

Avatar

Zochin 2020-11-28 122.201.31.162

Sulal naad humuusee ulsiin ajil hiij baigaad helmegdsen

Avatar

Монголын шүүх ч гэж дээ 2020-11-28 192.82.72.175

Мэдээж, авилгад автсан Монголын шүүх бүгдийнх нь ялыг хөнгөлөх байлгүй.

Avatar

Жанхуугийн шүүх 2020-11-28 66.181.187.146

Ард түмнийг тэнэг гэж бодож байгаа бол эндүүрэл шүү. Яг одоогоор томилогдсон бүх шүүгчдийг жанхуу өөрөө томилсон. Шүүх засаглалд шинэ хонгил аль хэдийнэ бий болсон. Жанхуугийн эсрэг дуугарсан хэнийг ч болов шоронд хийж, бүр дургүй нь хүрвэл шууд тонилгож байгаа!!!

Avatar

CC 2020-11-28 64.119.20.115

3 HUNII 1 NI HUJAA BSAN BOL ODOO 3 HUNII 2 NI HUJAA BDAG BOLJEE.HUJAA BAYARTSOGT, HUJAA GANBOLD 2-G BATTULGA DIILKUU YUM BN L DA

Avatar

Иргэн 2020-11-28 66.181.161.44

Боловсролгүй муу малнууд л аман зоргоор дураар х***а гэх үгийг хэрэглэдэг дээ

Avatar

Зочин 2020-11-28 139.5.217.16

odooo ed nar sullagdana Jenko huchgui shuuhed hen ch bish bolsong zarlan tunxaglasan tul xarj baigarai torguuliad shorongoos garna

Avatar

Зочин 2020-11-28 122.201.22.60

ИРГЭДЭЭ МАЛ ШИГ МАЛЛААД ӨӨРСӨДӨӨ ДЭЛБЭ БАЯЖСАН ХУ ЛГАЙЧИД . ЯЛЫГ НЬ ЯС ЭДЛҮҮЛ .

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж