Трамп Ерөнхийлөгчийн тангараг өргөх ёслолын өмнө 5 хүн цаазлана | News.MN

Трамп Ерөнхийлөгчийн тангараг өргөх ёслолын өмнө 5 хүн цаазлана

Трамп Ерөнхийлөгчийн тангараг өргөх ёслолын өмнө 5 хүн цаазлана

Трамп Ерөнхийлөгчийн тангараг өргөх ёслолын өмнө 5 хүн цаазлана

Жо Байден тангараг өргөхөөс ердөө 56 өдрийн өмнө Дональд Трампын хууль зүйн яам санаанд оромгүй зүйл хийх гэж байгаагаа зарлалаа. Энэ нь Ерөнхийлөгч солигдох хугацаанд амжиж цаазын ял гүйцэтгэх явдал юм. Трамп нэгдүгээр сарын 20-нд болох Ерөнхийлөгчийн тангараг өргөх ёслолоос өмнө нийт таван цаазын ял гүйцэтгэхээр төлөвлөсөн байна. Хууль зүйн яамны ерөнхий хуульч Уйллиам Барр өнгөрсөн зун АНУ-ын түүхэнд  17 жил сонсогдоогүй байсан цаазын ялыг дахин сэргээсэн билээ. Энэ долоо хоногт хийсэн мэдэгдэлдээ хууль зүйн яам цаазаар авхуулах гэж байгаа ялтнууд нь бүгд онц ноцтой хүн амины хэрэгтнүүд хэмээн дурьджээ. Баррын удирдлага дор хууль зүйн яам цар тахлын хүндрэлийг үл харгалзан энэ жил хэдийн найман хүнийг цаазласан билээ. Хэрвээ төлөвлөсөн таван цаазын ялыг гүйцэтгэж амжвал Трамп, Барр нарын удирдлагаар хууль зүйн яам ердөө зургаан сарын дотор 13 хүний амийг тасалсан хэрэг болох юм.

Өнгөрсөн жил хүртэл цаазын ял гүйцэтгээгүй байсан АНУ-ын хувьд дээрх тоо нь маш ноцтой зүйл юм. Ялангуяа Ерөнхийлөгч солигдох хугацаанд цаазын ял гүйцэтгэнэ гэдэг бол хэдэн зууны турш тохиолдоогүй ховор зүйл билээ. Тухайлбал 1889 онд Грүвер Кливлэнд дараагийн Ерөнхийлөгчдөө суудлаа хүлээлгэн өгөхөөсөө өмнө цаазын ял гүйцэтгэж байсан түүхтэй. Трамп ийнхүү суудлаа өгөхөөс өмнө аль болох олон цаазын ял гүйцэтгэхээр яарч байгаа нь Жо Байдены цаазын ялын эсрэг байр суурьтай холбоотой байж магадгүй гэнэ. Жо Байдены Ерөнхийлөгчийн суудал хүлээн авах ажлын төлөөлөгч Т.Ж.Дакло “Жо Байден цаазын ялыг тууштай эсэргүүцдэг бөгөөд Ерөнхийлөгч болмогцоо холбооны түвшинд цаазын ялыг хориглох талаар хичээн ажиллана” хэмээн ярьж байсан юм.

Нэгдүгээр сарын 20-оос өмнө цаазаар авахаар төлөвлөсөн таван хүний дунд Брендон Бернард хэмээх хоригдол бий. Тэрбээр өнгөрсөн 70 гаруй жилийн түүхэнд өсвөр насандаа үйлдсэн гэмт хэргийнхээ төлөө АНУ-ын шүүхээс цаазын ял сонссон хамгийн залуу хэрэгтэн юм. Тэрбээр 18 настайдаа найзтайгаа хамт хоёр хүний амь бүрэлгэсэн бөгөөд хамсаатан Кристопер Виалва нь бүх хэргээ хүлээгээд, есдүгээр сард цаазлуулсан аж. Мөн дээрх таван хүний дунд онц хэрцгий хүн амины хэрэг үйлдсэн Лиза Монтгомери гэх эмэгтэй байгаа нь мөн л АНУ-ын 70 гаруй жилийн түүхэнд цаазын ял сонссон анхны эмэгтэй хүн болж буй юм. Түүнээс гадна Дастин Хиггс, Кори Жонсон хэмээх өнгөт арьстнууд болон Альфред Бургеос хэмээх хүнд гэмт хэрэгтнүүдийн цаазын ялыг гүйцэтгэхээр төлөвлөж байгаа бөгөөд таван гэмт хэрэгтний үйлдсэн хэргийг үл харгалзан өмгөөлөгч нар нь цаазын ялыг хэтэрхий хүнлэг бус хэмээн үзэж, аль болох хойшлуулахаар хичээнгүйлэн ажиллаж байгаа аж. Харин Трамп дээрх цаазын ялуудыг бүрэн эрхийнхээ хугацаанд амжуулан гүйцэтгэхээр төлөвлөж буй нь түүний улс төрийн бодлого болон хувь хүний мөн чанар ямар байгааг харуулж байна хэмээн ажиглагчид үзэж буй юм.

Эх сурвалж: REFINERY29

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
100
ЗөвЗөв
25
БурууБуруу
24
ТэнэглэлТэнэглэл
23
ГайхмаарГайхмаар
22
ХарамсалтайХарамсалтай
19
ХахаХаха
15
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

aaaaaahahahaha 2020-11-27 124.158.64.175

tsaazar avah yal neg talaaraa hunleg bus aimshigtai, bas helmegdvel! nuguu talaaraa bas ashigtai! uneheer heregee huleesen zasarhaasaa ungursun gaj dontoi medrel muutai tsuvral a*******n bol er ni amidraad yah ch yum! yalanguya mongol shig teneg huulitai gazar, nasaar ni shorond hiilee gej baisanaa hedhen jil bolood urshuuliin huuli ch gehshig nuguuhuu gargaad naachna, unuuh ni garanguutaa allgaa hiih jisheetei!

Avatar

Зочин 2020-11-27 66.181.161.92

Өнөө үеийн аллага залуужиж улам хэрцгий болоод байна. Мөн төрийн мөнгө рүү ч гэсэн эр эмгүй дарганцар болоод л дайрах юм. Мөн төрийн нэртэй компани толгойд суусан дарганцар бүхэн хүүгийнхээ занданг эхнэрийнхээ даамсагийг хүртэл төрөөр төлүүлж байгаа энэ үед буудан байх нь зөв!!!

Avatar

Онцгүй сайт 2020-11-27 66.181.161.109

Арьс өнгөний үзэлтэй юмуу танай сайт тэр 2 хар гээд байгаа хүмүүст нэр байхгүй юмуу ??

Avatar

Зочин 2020-11-27 64.119.23.117

Цаөзал

Avatar

Чимгээ 2020-11-27 202.179.27.198

Гэмт хэрэгтнийг шийтгэж болно . Гэхдээ Шударга Шүүх цагдаа ,хууль зарлиг, прокурор байвал ш дээ, М<НГӨ авилгал Ноёрхож бгаа цаг үед бол бэрх , гэмтнүүд нь мултарч , гэмгүйгээ гүтгэж гүжирдээд цаазлаад байх вий дээ

Avatar

Зочин 2020-11-27 66.181.186.30

Цаазын ялыг сэргээ

Avatar

иргэн 2020-11-27 192.82.74.163

Би бас харгис хэрцгий байдлыг халахын төлөө цаазын ялыг сэргээхийг зөв гэж боддог ялангуяа хүүхэд эмэгтэйчүүдийн хүчирхийлсэн хүнийг цаазлахад зүйд нийцнэ. Гэтэл манай улсад шударга шүүх байгаа билүү гэдэг бодол бас эргэлзээ төрүүлж байна шүү. Зөндөө л зүй бус харьцаа, шударга бус байдал байгааг сошиалаар яваад байх юм. Цагдаа, шүүхийнхний мөнгөгүйд хүчтэй мөнгөтэйд нь хүчгүй байдал гаргаж байгаа нь цааз байх нь зөв үү гэдэгт эргэлзээтэй байнаа.

Avatar

ЗӨВ!!!!! 2020-11-27 139.5.218.24

Зөв,зөв:араатнуудыг ЦААЗЛАЖ дараа-дараагийнханд ХАТУУ сануулга болно.

Манайд ч мөн ЦААЗЫН ялаа СЭРГЭЭХ нэн даруй хэрэгтэй.

Avatar

тулга 2020-11-27 66.181.161.30

зөв ш дээцаашлах л хэрэгтэй ш дээ.нялцагнах ямар хэрэгтэй юм бэ

Avatar

Зочин 2020-11-27 202.179.25.50

Зөв.муу сайн нээгрүүд л бгаа .бүгдийг нь цаазал.

Avatar

Зочин 2020-11-27 202.9.46.202

Гэмт хэрэгтэнийг цаазлах нь зөв

Avatar

зочин 2020-11-27 64.119.17.225

зөв өө зөв з

Avatar

Эрэнэчимэг 2020-11-27 59.153.113.60

Монголд ч цаазын ялыг бий болгох хэрэгтэй. Хүн алсан хүн амьд явах эрх эдэлдэг түүнд алуулсан хүн ямар эрхтэй байсан юм…

Avatar

Зочин 2020-11-27 150.129.141.13

Ер нь ардчилсан төр гэж ямар төрийг хэлдэгюм бэ?манайд тэр төр чинь байна уу бүх зүйл худлаа хуурамч заль,мэх шудрага юм ер байхгүй тэгээд ардчилал гэж орлилдох юм .30жил ард түмнийг хуурлаа ядуу болголоо одоо яах тэр ардчилал нам гэж яриад бүгд лхулгай хийхийн дон шүгэлсэн хүмүүс байх юм

Avatar

Зочин 2020-11-27 202.9.46.25

Цаазын ялыг сэргээхээр дарангуйлал болчихдог. Тэгээд тэднийг давраасаар тэднээр доромжлуулсаар амьдрах уу.

Avatar

Зочин 2020-11-27 122.201.24.225

Үхэр монгол шээснүүдээ та нарт энэ трамп ямар ацны хамаа байна худлаа туулширхаа болчихооч малнуудаа

Avatar

Eegii 2020-11-27 103.212.119.64

Энэ сэтгүүлчмэр бацаан юу олоод халтарлан орчуулж байгаагаа ойлгодог ч болоосой!

Avatar

гэгээ 2020-11-27 139.5.219.51

Энэ Ану ерөнхтйлөгчийн сонгуулч бидэнд буян болж байнаа. Хэдэн хэвлэлүүдийг хэн нь хэн бэ гэдгийг ялгаж аль мэдээлийн суваг хог вэ гэдгийг ялгаж салгаж нүд нээж өгч байх чинь танайх ч бас эх сурвалжаа бодолцож байхгүй бол .
Трампыг харлуулах юм олж бичиж байхаар өөр юм хай түмнийй нүд нээгдсэн хэрийн мэдээллийг ялгаж салгадаг болсон

Avatar

Зочин 2020-11-27 66.181.161.2

Tegeed chi unshtanl bga bizde uiddimu yadin pisda chin

Avatar

Зочин 2020-11-27 66.181.186.133

harin tiim hend haryallagddag ve gedgiin heden medeeleliin h**** oilgdog bolj

Avatar

Зочин 2020-11-27 66.181.161.43

Манай улсад цаазын ял өгсөн ч багадах авилга албан тушаалын гэмт хэрэгтэнүүд олон байна даа

Avatar

Zochin 2020-11-27 59.153.112.157

Tsaazluulakhaar khereg khiisen bol yugii ni urubdukh ym. Aluulsan khun amid ybakh erkhtei l baisan bizdee. Aluurchniig tegeed bukh nasaar ni khoolloj undalj, dulaan bairand bairluulj. Bas kharj khandaj, khuneer manuulj baikh bolj baina yy. Trampiin zub.

Avatar

Зочин 2020-11-27 203.91.115.54

Ерөнхийлөгчөөс буусныхаа дараа гудамжинд нохойн гөлөг шиг буудуулж үхэх үйлтэй хүн байна энэ адгуус!!!.

Avatar

Зочин 2020-11-27 66.181.186.133

trumpiig harluuah gej ih uzej bainaa dainiig zogsooj baigaa hun hun tsaazlalaa yu tsaazlsanch ter ni trumpiin ajil bish

Avatar

Зочин 2020-11-27 202.9.46.25

Яг үнэн.

Avatar

Зочин 2020-11-27 66.181.186.133

trumpiin zuv

Avatar

Трамп мандтугай! 2020-11-27 49.0.212.165

Зөв, Ардчилсан намыu дэмжигч оркуудыг хядаад өг. Цусан өшөө ав

Avatar

Зочин 2020-11-27 122.201.24.171

Муу ногоон малгайтны сүнс. Чам шиг хог шааруудыг адилхан хог шаарууд чинь хядаж далдруулдаг юм. Жам нь ийм юм.

Avatar

osol 2020-11-27 66.181.190.182

Hun alsan l bol adilhan uhuul….hun amd yavah ertei.teruug zurchsen l adulgan uh…………………

Avatar

Зохиолч Л. Пүрэвдорж 2020-11-27 103.212.116.70

Энэ явдал үнэн бол Трамп их л муухай хүн болж түүхэнд үлдэнэ дээ. Аль ч улсын ямар ч төр хүний амь хөнөөх нь яг л алуурчинтай адилхан болчихож байгаа хэрэг юм даа. Монголд бол лав л 13-р зуун гэхэд бүсгүй хүнийг алдаггүй болчихсон байсан юм шүү. 21-р зуунд Америкт бүсгүй хүнийг цаазаар хороох гэж үү дээ? ! Хэрэв тэгвэл Трампын толгойлсон Америкийн төр ардчилсан хүмүүнлэг төр мөн үү? гэсэн асуулт гарна даа. Америкийн олон нийт эсэргүүцэх байгаа! !!!

Avatar

Ч Г 2020-11-27 66.181.161.7

АНУ ын дотоод явдал манайд ямар хамаа бна

0 0
Avatar