НӨАТ: 30 сая төгрөгийн нэг, 3 сая төгрөгийн 27 азтан тодорлоо | News.MN

НӨАТ: 30 сая төгрөгийн нэг, 3 сая төгрөгийн 27 азтан тодорлоо

НӨАТ: 30 сая төгрөгийн нэг, 3 сая төгрөгийн 27 азтан тодорлоо

НӨАТ: 30 сая төгрөгийн нэг, 3 сая төгрөгийн 27 азтан тодорлоо

НӨАТ-ын сугалааны ээлжит тохирол өчигдөр /2020.11.22/явагдлаа. Ээлжит тохиролд 2020 оны аравдугаар сарын 1-31-ний хооронд худалдан авалтаар олгогдож, Ebarimt системд бүртгэгдсэн 34,226,375 баримт хамрагдсан юм. Үүнээс

Үндсэн тохирлын дугаар: 56770184

  • 30 мянган төгрөгийн азтан – 30,712
  • 100 мянган төгрөгийн азтан – 3,055
  • Нэг сая төгрөгийн азтан – 302
  • Гурван сая төгрөгийн азтан – 27
  • Таван сая төгрөгийн азтан –  4
  • 30 сая төгрөгийн 1 азтан тодорлоо. Ингэснээр дээрх хугацаанд худалдан авалт хийж, баримтаа бүртгүүлсэн 34,101 иргэн азтан болов.
 Энэ удаагийн тохирлын супер сугалааны шагналын сан 40 сая төгрөг байсан боловч супер шагналын эзэн тодорсонгүй.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Амармэнд Lottery winner. 2020-11-23 66.181.161.65

Мөнгө хожлоо. Lottery winner.

Avatar

Ииии 2020-11-23 202.126.88.49

30 саяыг азтай нь авсан уу артай нь авсан уу.. маш үнэмшилгүй үйл ажиллагаа

Avatar

Zochin 2020-11-23 64.119.16.243

Todruulah iostoi hun n kovid Tuscan gesen.

Avatar

ИРГЭН 2020-11-23 202.9.46.160

НӨАТ- н СУГАЛАА НЭРТЭЙ ЛУЙВАРАА ЗОГСОО. ….ТҮҮНИЙ ОРОНД НӨАТ-Н 5-8 %-Г ХҮН БҮРД БУЦААН ОЛГО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-11-23 202.9.40.173

Ийм заваан юмаа боливол таарна ! Азтан болсон хүмүүс нь бүгд татварынхны ах дүү хамаатан садан нуудгай нар байдгын гэсэн !

Avatar

Эмгэн 2020-11-23 49.0.212.165

Ингээд л миний нэр байдаггүй юм шүү

Avatar

Тэнэг 2020-11-23 49.0.137.131

Супер шагналын эзэн тодорсонгүй гэдгийг ойлгосонгүй. Тайлбарлаарай…

Avatar

Зочин 2020-11-23 202.21.108.205

2 жилийн өмнө 4 сая төгрөг хожсоноос хойш дахиж нэг ч төгрөгийн хожил орж ирсэнгүй. Урьд нь бас 3-4 сар болоод л 10-20к орж ирдэг байсан. Бодвол намайг хар листэндээ оруулсан байх:

Avatar

Зочин 2020-11-23 64.119.27.210

Юу? Юу ч хожиж үзээгүй юм байна. Хүсэх ч үгүй. Зүгээр л ядаж 5% буцаан олголтоо л тогтмол, шударга авмаар байна. Хүмүүсийн нэрсээр хаа нэг, 20 төгрөг хожуулж хуурдаг байх. Энэ бол цэвэр луйвар!

Avatar

Сангийн яам 2020-11-23 103.229.122.39

Сугалаа гэх энэ луйвраа зогсоож ард түмэнд зүгээр л 10%-ийг буцааж өг. Энэ тодорч байгаа азтангуудын ихэнх нь но-той шүү.

Avatar

зочин 2020-11-23 150.129.140.136

ШӨХТГ ийм энгийн луйврыг шалгахгүй байгаад гайхдаг. Хуулийг нь магадлалд үндэслээд хийчихсэн. Бүртгүүлсэн сугалаан дотроос гэсэн мөртлөө дандаа энэ удаад таарсангүй гэж гардаг. Бүртгэснээ оруулсан нь үнэн юм бол хэн нэгэн хүнд таарах л ёстой. Нэг дугаар дээр л алалцуулна. Бусад орнууд хонжвор болгонд оугаараа сольдог. Бас олон хүнд тэгш хүртээх зарчмыг баримталдаг. БӨМБӨЛӨГ хэзээ ч ашигладаггүй. БӨМБӨЛӨГ бол луйвар.

Avatar

С.Энхбаяр 2020-11-23 202.179.4.130

нэгтгээд үзэхэд 1,6 тэрбум төгрөг болж байна.Ийм мөнгийг сар бүр сугалааны тохиролд олгодоггүй,энэ бол залилангийн гэмт хэрэг гэдэг нь тодорхой.Хэзээ нэгэн цагт үйлдсэн гэмт хэргээсээ болж өргөст торны цаана суух вий дээ.

Avatar

Иргэг 2020-11-23 66.181.177.123

Цаана нь сугалаа нэрээр хэсэг бүлэг этгээдүүд бас юу дутахав гэсэн шиг цохиод л сууж байгаа Хяналт тавих прокурорууд нь үүнийг ойлгох ч үгүй ойлгохыг ч хүсэхгүй Өөр рйлгож брлдог том дүэтэй Дорлигжав Ундармаа Содбаатар нараас юмаа хүртээд л сууж байгаа

Avatar