Дархан-Уул аймагт халдварыг хумьж, тэг зогсолтыг цуцлав | News.MN

Дархан-Уул аймагт халдварыг хумьж, тэг зогсолтыг цуцлав

Дархан-Уул аймагт халдварыг хумьж, тэг зогсолтыг цуцлав

Дархан-Уул аймагт халдварыг хумьж, тэг зогсолтыг цуцлав

Дархан-Уул аймгийн Онцгой комиссын шуурхай штабаас өчигдөр /2020.11.20/ 22.30 цагт мэдээлэл хийлээ.

Тэг зогсолтыг аймгийн хэмжээнд цаг алдалгүй тогтоосноор Covid-19-ийн халдварын голомтыг хумьж чадсан тул гурав хоногийн хугацаанд зарлаад байсан дэглэмийг цуцалж буйгаа мэдэгдэв.

Энэ талаар Дархан-Уул аймгийн Засаг дарга Б.Азжаргал “Дархан-Уул аймагт Covid-19-ийн анхны халдвар илэрснээс хойш өнөөдрийн байдлаар нийт батлагдсан тохиолдол 16 байна. Үүний гурав нь анхны голомтын ойрын хавьтал бол үлдсэн 13 нь төмөр зам дагасан халдвар болох нь тогтоогдсон. Төмөр зам дагуу халдвар авсан иргэдийн сүүлийн гурван тохиолдол нэгдүгээр хавьтал бөгөөд нэг гэр бүлийнх, хоёр нь бага насны хүүхэд юм.

Өнгөрсөн хугацаанд батлагдсан 16 тохиолдлын ойрын хавьтал 230 хүнийг зургаан ажиглах байранд тусгаарлалаа. Хамгийн сүүлд Хонгор сумын гуравдугаар баг буюу Салхит өртөөн дээр хоёр иргэнээс халдвар илэрсэн. Энэхүү голомтын нэгдүгээр хавьтлуудыг гэрийн хорионд байлгаж байгаа. Мөн тус өртөө рүү орох, гарах хөдөлгөөнийг бүрэн хаасан байгаа.

Мөн бид тус суманд ажиллаж, 500 өрхийн 1600 иргэнээс түргэвчилсэн оношлуураар шинжилгээ авсан. Шинжилгээнд 85 хувь нь хамрагдаад байна. Эдгээрээс таван хүний шинжилгээний хариу эерэг гарч, хоёр хүнийх нь сөрөг гарч, үгүйсгэгдэж, гурван  хүний PCR шинжилгээний хариу хараахан гараагүй байна. Төмөр зам дагуух голомтыг тогтоох ажил үргэлжилж байна. Маргааш өглөө энэ шинжилгээний ажил бүрэн дуусна.

Дархан хотод 1088 төмөр замын ажилчид бий. Эдгээрийг бүрэн шинжилгээнд хамруулж, шинээр найман тохиолдол нэмж, бүртгэгдсэн. Мөн энэ 1088 ажилтантай холбоотой 3700 орчим ар гэрийнхэн байгаа. Өчигдрөөс эхлэн эдгээр иргэдийг шинжилгээнд бүрэн хамруулахаар ажиллаж байна. Энэ ажлын үр дүнгээр эхний байдлаар шинээр гурван тохиолдол илрүүлсэн.

Шарын голд 49, Хонгорт 18, Орхонд 43 хэсэгт төмөр замын ажилчдаас шинжилгээ авч, бүгд сөрөг гарсан. Үүнтэй уялдуулан төрийн албан хаагчдаас шинжилгээ авахад бас сөрөг гарсан. Дараагийн ээлжинд 1088 иргэдээс олноор оршин суудаг гурван хорооллоос түүвэрчилсэн шинжилгээг хийнэ.

Өнгөрсөн 96 цагийн хугацаанд Дархан-Уул аймгийн иргэд хатуу хөл хорионд байсан. Өнөөдөр бид аймгийн Онцгой комиссын хурлаараа хэлэлцэж, халдвар авсан 16 тохиолдол хамгийн багадаа 48 хүнд халдварласан байх магадлалтай  гэдэг тооцоог гаргасан. Ингээд аймгийн хэмжээнд зарлаад байсан тэг зогсолтын 72 цагийн ажлын үр дүнд халдварын голомтыг хумьж чадлаа. Тиймээс арваннэгдүгээр сарын 21-ний өглөөний 06.00 цагаас эхлэн Улсын онцгой комиссоос тогтоосон арванхоёрдугаар сарын 1-нийг хүртэлх бүх нийтийн бэлэн байдлын зэрэгт шилжиж байна. Аймгийн хэмжээнд тэг зогсолтын үйл ажиллагааг бүрэн зогссоныг мэдэгдье” гэв.

Дархан-Уул аймгийн Онцгой комисс дараах шийдвэрүүдийг гаргалаа. Үүнд,

  • Тэг зогсолтыг өнөөдөр өглөөний 06.00 цагт цуцална. Гэсэн хэдий ч бүх нийтийн хөл хорио арванхоёрдугаар сарын 1-н хүртэл үргэлжилнэ.
  • 18 хүртэлх насны хүүхэд нийгмийн харилцаанд огт оролцохгүй.
  • Үйл ажиллагаа явуулах аж ахуй нэгж байгууллагууд ажилтнууддаа 100 хувь шинжилгээнд хамруулж, ажлын байрандаа ариутгал халдваргүйжүүлэлт тогтмол хийнэ.
  • Дотуур байранд байгаа оюутнууд арванхоёрдугаар сарын 1-н хүртэл байрандаа тусгаарлагдсан хэвээр байна. Аймаг орон нутгаас хүнсний хангамжийг шийдвэрлэнэ.
  • Сум хооронд хөдөлгөөн хийхгүй. Сумд руу орох гарах хөдөлгөөн хаалттай хэвээр байна.
  • Дархан хотыг дөрвөн үндсэн блокт хувааж хязгаарлана. Бусад блок руу зорчих хөдөлгөөн хийхгүй. Зөвхөн өөрийн оршин сууж буй бүсдээ нийгмийн харилцаанд орно. Халдвар ахиад гарвал блок тус бүрээр тэг зогсолт хийнэ.
  • Хүнсний дэлгүүрүүд, томоохон худалдааны төвүүд 11.00-18.00 цаг хүртэл ажиллана. Хүнсний дэлгүүрийн худалдагчид бүгд шинжилгээ өгсөн байх шаардлагатай. Мөн өдөр бүр ариутгал хийж дэлгүүрт 2-3 хүн ажиллана. Нэг хүн нь гадна зогсч хүн хоорондын зайг 1.5 метр байлгана. Ингэж ажиллаж чадахгүй дэлгүүрийг ажиллуулахгүй.
  • Зорилтот бүлэгт таван өдрийн хоол хүнс олгоно.
  • Эмийн сангуудаас захиалгаар эм авна.
  • Хүнсний үйлдвэрүүдийн бүх ажилчид шинжилгээнд хамрагдсаны дараа үйл ажиллагаа явуулна гэх зэрэг тодорхой шийдвэрүүдийг гаргалаа.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
43
ЗөвЗөв
11
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

48 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-11-21 202.9.46.243

Дарханд энхбаЯр азжаргалаас оор чадвартай хун байхгуймуу хаашаан троллууд нь болимоор юм очноон нутгийн чадвартай залуучууд очноон бна

Avatar

Зочин 2020-11-21 202.9.46.243

Дархан 100,0 мян иргэнтэй тэгээд ч уб н схд бзд н ходоониихооос аль эрт уе удмаараа хотын улсдаа орос ахын соелтой юу танай уб н 40 мянгат тэднээс чинь илуу хотожсон соелтой

Avatar

Зочин 2020-11-21 66.181.184.190

Дархан бол Схд, Бзд дүүрэгтэй харьцуулбал 4-5 хорооны нутаг дэвсгэр, хүн амтай л тэнцэх цомхон газар шүү дээ. Энэ тэндээс ирсэн орсон гарсан хүн харьцангүй цөөн шүү дээ. Улб бол энэ хорвоогийн есөн шидийн хүн амьтан цугалсан газар, зах хязгаар ч гэж байхгүй.
Дарханд хотод Дорж, Дулмаа 2-ыг бирж дээр очиход л олно.

Avatar

Зочин 2020-11-21 202.9.40.156

өө дарханы ОБ,дарга гэж бодсон биш засаг дарга нь юм байна. Азжаргал гэж хүн байжээ. цаашдаа ч улсдаа үлгэр болохоор ажиллаасай гэж хүсэж байнаа. 0 зогсолтоо цуцалсан ч 4дархан хотоо 4 өүсэд хувааж хянаж өжиллаж байгаа гээд зөв л ажиллад байна. дэмжиж байнаа.

Avatar

хэ хэ хэ 2020-11-21 49.0.212.165

Аюул яаагаачгүй байхад хамаагүй эрт тэгж нэр төр хөөцөлдөж УИХ-д дэвших гэж санаархаж шоудаж байж "магтсан хүүхэн хуриман дээрээ унгав" гэгч болно доо

Avatar

болдоо 2020-11-21 202.126.90.79

ашгүй дээ, дарханы дарга мундаг менежер юм биш үү, манай хотын дарга бөхийг солиод авчихгүй биз?

Avatar

Зочин 2020-11-21 202.9.40.156

дарханы ОБ дарга сайн байна. Анхнаасаа хорио, хүнсний хангамж гээд л эрс шийдвэртэй сайн ажиллаж байх шиг санагдаж байсан. тайвшрах болоогүй шүү. амжилт. харин энхбаяр.ж яг юу хийсэн болоод сүүлд нь тайзан дээр гарч ирж гавьяаг нь хуваалцаад байгаа юм бол?

Avatar

/*-*/ 2020-11-21 49.0.212.165

Дарханы онцгой байдлын албаны хүн Дахиад хөл хорио тогтооно гэж ярьж байна ш дээ сая, энэ сайт юун худлаа юм бичээд шоудаад байнаа

Avatar

Zochin 2020-11-21 64.119.17.191

Darhanii zasag darga chini harin nuurendee galtai nudendee tsogtoi huu baina. Odoo ehleh ajluud ni anh haldvar garsan shaltgaaniig togtooson uu? Hil gaali deer ajillaj baigaa humuus haldvar hamgaalliin durmee tasraltgui zov mordoj chadaj bna uu? Shalaanznii jolooch nar zamdaa delguur horshoo, benzin kolonk, noil ene ter orood baigaam bish biz? Hog novshoo il zadgai hayad baigaam bish biz geh meteer tsaaahid avah arga hemjeenuudee sain bodoj tolovloh heregtei. Amjilt husie!

Avatar

иргэн 2020-11-21 43.242.243.1

Зэргэлдээ Орхон аймагт ажил удаашралтай явагдаж байна.Бид чанга удирдлага хэрэгтэй байна.Орхон засаг дарга Дарханы засаг байж чадаж байна уу гэвэлэргэлзээтэй.Нэг бол Батлут/гишүүн/ өөрөө ирж ажлаа явуулна уу .

Avatar

GOTOV 2020-11-21 139.5.217.220

TEG ZOGSOLT BOL YADARSAN ARGA DAA

Avatar

Зочин 2020-11-21 192.82.72.238

Жадамбаа генералын хүү Энхбаяр сайн ажиллажээ!!! Уугуул хотын хүүхэд суурин газарт ажиллахдаа аргагүй л өөр байх юмаа!!! Ер нь хүүхдийн ирээдүйн хүмүүжил, араншин, ёс суртахууны суурь "программ" нь 8-10 насанд нэгэнт бүрэлдэн тогтоод цаашид онц өөрчлөгддөггүй гэдэг үнэн байхаа?!! Хүүхэд насаа хөдөө өнгөрүүлсэн хүний сэтгэлгээн дэх хөдөө шинж чанар нь арилдаггүй ажээ!!!

Avatar

Зочин 2020-11-21 202.9.40.156

энхбаяр.ж дарханд яг юу хийсийн? дарханы засаг дарга Азжаргал гэж хүн л шийдвэрээ гаргаад, арга хэмжээнүүдээ аваад явсан юм бишүү. харин
энэ шийдвэрүүдээ сайн хэрэгжүүлээд их бага ч үр дүнд хүрэхээр энхбаяр.ж тайзан дээр гарч ирээд гавьяа хуваалцаад ганцаараа мэдэгдэл хийгээд байх ичмээр бишүү.

Avatar

Zochin 2020-11-21 87.66.142.201

Zuvhun hunsnii delguur apitheek 2ig ongorhoi bailgaj, busdig ni haa

Avatar

иргэн 2020-11-21 202.179.27.138

Улаанбаатар хотод болохоор Ерөнхий сайд УОК Шадар сайд Содбаатар Нийслэлийн Засаг дарга Сумьяабазар гэсэн тус тусдаа 3н өөр Шийдвэр гаргадаг хоорондоо ямарч Уялдаа холбоогүй Амьдралд нийцэхгүй шийдвэр гаргаж Иргэдийн бухимдалыг төрүүлж ямарч Баг болж нэгдэж ажиллаж чадахгүй байхад Яаж ч олигтой Үр дүнд хүрэх вэ дээ

Avatar

Зочин 2020-11-21 124.158.85.191

Хүнд үед хуучны кадрууд л зоригтой шийдэмгий тодорхой гүйцтгэл бүрэн юм хийх юм даа .

Avatar

Зочин 2020-11-21 192.82.75.24

Сумьяабазар усан толгойгоо мэдэхгүй хувийн тоглолт хийж энэ хотын амьдралыг сүйрүүллээ Чадахгүй бгаа бол үтэр түргэн өөрөө зайлах нь өлзий болно доо

Avatar

Зочин 2020-11-21 66.181.161.36

Тэг зогсолт гэж яг юу гэсэн утгатай арга хэмжээ юм бэ амьдрлын хэинэл яагаад тэг зогсолт хийдэггүй. Энэ бол аргаа ядсан. Аргацаасан үйлдэл.

Avatar

Зочин 2020-11-21 66.181.161.36

Ажил үйлчилгээг хаадаг.цагийг хасдаг нь сайн .зөв арга огт биш. Харин чөлөөтэй ажиллаж хяналтйг сайжруулах нь зөв.үр ашигтай байх болно

Avatar

Зочин 2020-11-21 202.55.188.45

Setgegdel yagaad orohgui baina

Avatar

Зочин 2020-11-21 202.55.188.45

Unen bol Darhanii zasag dargiig urij avchraad UB hotiin dargaar taviya!

Avatar

zochin 2020-11-21 122.201.21.235

mash sain buh yum oilgomjtoi mundag ajillasan bna. UB maani baidaggui dee. ene bohiin avargiig boliulah yumsan. UIH.n gishuunees buuj mongo ideh gej zutgesnees yum hiih gej zutgeegui n haragdaj baina.

Avatar

Ganaa 2020-11-21 66.181.181.71

Enhbauar Darhani zasag 2 sain ajillalaa. Enhbauar Darhand ocnoogui bol iim snurrhai zohion baiguulalt hiij gariutslaga uarij cnadahgui bsan daa gej bodoj bna, Mongol tor Enhbauar snig tursnlaga hat suusan cnadbarlag humuust acnaa uuruuleh heregtei dee, Er ni hund tsag ue gedeg bol hen ni darga baij cnadah uu, hen ni ajlaa medehgui balraad baij baih nuu gedgiig sain haruullaa

Avatar

зочин 2020-11-21 103.26.194.246

ХҮРЭЛСҮХД ДАРХАНЫ ДАРГА ШИГ ЧАДАЛТАЙ ЧАДВАРТАЙ ХҮМҮҮС ХЭРЭГТЭЙ,СУМЪЯАБАЗАР ШИГ ПОПУУДАА ЗАЙЛУУЛ

Avatar

Зочин 2020-11-21 66.181.183.99

Энхбаяр сайн ажиллаа. Аргагүй Жадамба генералын хүү мөн дөө. улам хичээгээрэй. Хөлдүү толгойт Сумъяабазарыг Ж.Энхбаяраар солих юмсан

Avatar

Зочин 2020-11-21 66.181.161.72

Сумъяабазар даргаа: 1-рт 17-20 цаг гэж заачихаад дэлгүүрийн хаалгыг 6.30 гэж бариулж байгаа нь хүмүүсийг бухимдуулах, чирэгдүүлэх цагийн менежментгүй ажил болжээ. Дэлгүүр дүүрэн хүн
2-рт Ажил руугаа алхаж явахаар болохгүй заавал хүн дүүрэн автосусанд суу гэх юм. Хотын дарга Та. Корона тараах бодлого бариад байгаа юм уу.

Avatar

Зочин 2020-11-21 66.181.183.99

машины яндангаас гарч байгаа утаа ковид-ийг тараана гэж сумъяа бодоод байгаа юм. шөнийн цагаар ковидийг унтаж байхад түгээлт хийж болно гэж сумъяа цэцэрхээд л а/1248 захирамжаа гаргаад байгаа. олон шөнө түгээлтэд яваад өдөр нь хүүхдүүд нь унтуулах гүй жолооч нар үүрэглэж яваад аваар хийвэл сумъяа хариуцана гэнэ. бараагаа авах гэж машиндаа хоносон үйлчилгээний ажилчид дархлаа нь сулраад ковид тараагч болгох санаатай үйлдэл шүү.. Эсвэл том супермаркетуудыг дэмжих бодлого явуулж угжуулаад байна уу

Avatar

Зочин 2020-11-21 66.181.188.15

Суугий, Соогий нар Дарханаас суралц, эсвэл дарханы дарга нарыг авчирч хотод ажиллуулая….

Avatar

Зочин 2020-11-21 64.119.16.227

Манай улс өвчинийг хумих бүрэн боломж бий шүү цөөхөн хүн амтай

Avatar

иргзн 2020-11-21 202.179.27.138

Болоо ш дээ нэг Аймгийн иргэд маань ч гэсэн Хатуу хөл хорионоосоо гарна гэдэг Дархан хотын Удирдлагууд Онцгой байдал хүчний байгууллаггууд нь хоорондоо уялдаа холбоо сайтай ажилласны үр дүн шүү дээ Мундаг байна Амжилт

Avatar

Зочин 2020-11-21 66.181.161.72

Дарханы туршлагаас УБ хотын дарга суралцаачээ. Бүх зүйлийг тодорхой зааж хэрэгжүүлж байна. Блок болгоно гэдэг хамгийн зөв арга.

Avatar

Зочин 2020-11-21 192.82.72.238

Яаран тайвширч болохгүй дээ!!!

Avatar

Ард 2020-11-21 202.126.90.131

Нийслэл бүр илүү сайн ажиллаж байгаа. Улам их амжилт хүсье!

Avatar

зочин 2020-11-21 122.201.21.92

Харин ч хаана нь ч хүрэхгүй бна

Avatar

Ард 2020-11-21 202.126.90.131

Зөв зохион байгуулж байна. Амжилт

Avatar

Анхааруулах зүйл 2020-11-21 122.201.24.46

Нийслэл бол Дархан биш. Хүн амын тэн хагас нь цугласан, дээр нь ухамсаргүй болон бусад шидийн амьтад ч олноороо бөөгнөсөн гөзөр гэдэг нь өөрсдөө шинжилгээ өгчихгүй байгаагаас нь л илэрхий байна. Бусдыг биш гэхэд өөрөө халдвар авчихсан байх вий, хажуу дахь хайртай хүмүүсээ өвтгөчих вий гэж ч боддоггүй олгой толгойтнууд олон байна…

Avatar

Зочин 2020-11-21 64.119.20.154

Сумьяагаар сольео

Avatar

Irgen 2020-11-21 66.181.178.66

Uneheer daichin ard tumnee gsn setgeltei ajilaa setgel zvrhneese hiideg mundag darga yum aa.Hotiin dargaar awch ireed tawichihmaar zaluu bna da

Avatar

Нэгвй 2020-11-21 202.126.89.223

Нийслэлийг дархантай бүү харьцуул?! Нийслэлч сайн ажиллаж байгаа?! Харин онцгой комиссыг муу хүн удирдаж байна?! Төмөр зам бол зах замбараашүй байгууллага?! Дээр нь Нисэх гэж хэцүүдэж буй байгууллага байна?! Энх саранг түлхсэн этгээдэд хариуцлага тооцох хэрэгтэй?!

Avatar

Сэрэмжлүүлэг 2020-11-21 122.201.24.46

Өвчлөөгүй боловч халдвар тээгчид бий гэдгийг мартах ёсгүй гэдгийг ухаантай улсууд мэдэж л байгаа байх даа! Тэд бол шинжилгээгээр илрэхгүй ш дээ…Яарвал даарна гэгч бүү болоосой…

Avatar

зочин 2020-11-21 64.119.17.82

Ж.Энхбаяр төвөөс томилогдсон төлөөлөгч аргагүй л ааюын хүүгийн шийр зааж оновчтой шийдвэрүүдийг гаргасан байна.

Avatar

И-баримт 2020-11-21 138.197.178.152

Эмоци хамтлагийн тоглолтын билет, Говь гурван сайхан караокегийн төлбөр авсан баримт дээр нь и-баримтын QR код байсан бол бүртгүүлсэн и-баримтаар нь хавьталд орсон хүмүүсийг илрүүлж болдоггүй юм уу! Камер шүүгээд, асуумж аваад олдохгүй байгаа бол хавьтагчдыг и-баримтын бүртгэлээ шүүж үзээд олж болох юм.

Avatar

Иргэн 2020-11-21 202.126.89.223

Нийслэлийг дархантай бүү харьцуул?! Нийслэлч сайн ажиллаж байгаа?! Харин онцгой комиссыг муу хүн удирдаж байна?! Төмөр зам бол зах замбараашүй байгууллага?! Дээр нь Нисэх гэж хэцүүдэж буй байгууллага байна?! Энх саранг түлхсэн этгээдэд хариуцлага тооцох хэрэгтэй?!

Avatar

Зочин 2020-11-21 64.119.17.225

Erguu ork buh sumiya uuruu trolldood bgaam baih daa

Avatar

зочин 2020-11-21 66.181.161.8

ЭНЭ ДАРГЫГ ХОТОД АВЧРААД АЖИЛЛУУЛАХ САН.

Avatar

Зочин 2020-11-21 202.126.89.223

Нийслэлийг дархантай бүү харьцуул?! Нийслэлч сайн ажиллаж байгаа?! Харин онцгой комиссыг муу хүн удирдаж байна?! Төмөр зам бол зах замбараашүй байгууллага?! Дээр нь Нисэх гэж хэцүүдэж буй байгууллага байна?! Энх саранг түлхсэн этгээдэд хариуцлага тооцох хэрэгтэй?!

Avatar

Зочин 2020-11-21 192.82.74.158

Darhani zasag darga sain ajillai bna. Harin jdv-chin J.Enhbayr bvv dada bol !!!

Avatar

123 2020-11-21 103.26.194.157

sain baina.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж