Ипотекийн зээл төлөлтөө хойшлуулах бол хүсэлтээ гаргаарай | News.MN

Ипотекийн зээл төлөлтөө хойшлуулах бол хүсэлтээ гаргаарай

Ипотекийн зээл төлөлтөө хойшлуулах бол хүсэлтээ гаргаарай

Ипотекийн зээл төлөлтөө хойшлуулах бол хүсэлтээ гаргаарай

Монгол Улс covid-19-ийн халдвар дотооддоо алдаж, 19 хоног хөл хорио зарласан.  Тиймээс аж, ахуйн нэгж, иргэдийн амьдрал, эдийн засагт эрсдэл учраад буй. Тиймээс Монгол Улсын Засгийн газраас нийгэм, эдийн засгийг дэмжих үүднээс 23 шийдвэр гаргаснаа өнгөрөгч Лхагва гаригт зарласан юм. Тодруулбал, Монгол Улсын Засгийн газрын 2020 оны арваннэгдүгээр сарын 18-ны өдрийн хуралдаанаар төрөөс хэрэгжүүлж буй орон сууцны ипотекийн зээлийн төлбөрийг 2021 оны долдугаар сарын 1-ний өдрийг хүртэл хойшлуулах шийдвэр гарсан. Шийдвэрийг бодит ажил болгоход анхаарч, шуурхай ажиллахыг Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх Монголбанкны ерөнхийлөгч Б.Лхагвасүрэнд даалгасан юм.

Тиймээс доорх  арилжааны банкууд зээлийн гэрээнд өөрчлөлт оруулах хүсэлтийг хүлээн авч эхэлсэн тул иргэд дараах холбоосоор нэвтэрч, хүсэлтээ өгөх боломжтой болохыг Монголын ипотекийн корпораци ОССК-аас зарлажээ

  1. Худалдаа хөгжлийн банк
  2. Төрийн банк
  3. Хаан банк
  4. Голомт банк
  5. Хасбанк
  6. Капитрон банк

Бусад банкууд онлайнаар хэзээ хүсэлт авч эхлэх талаар тус корпораци эргэн мэдээллэх аж.  Иргэд орон сууцны зээлийн хүүгээ найм хүртэлх сарын хугацаагаар  хойшлуулах боломжтой аж.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-11-20 192.82.72.108

Эргүү боловсролгүй eерөнхийлөгч ерөнхий сайдтай улс яаж олигтой байх вэ дээ Зээл хойшлуулах одоо арга хэмжээ юу
Төрийн албаа цомхотгохж төсвийн дэмий зардлаа танаж а.а.нэгжүүддээ буцалтгүй тусламж татаас өгч ажил олгогчдоо дэмжиж ДАНХАЙСАН төрийн албаа ЦОМХОТГОЖ байж арга хэмжээ болно

Avatar

Зочин 2020-11-20 122.201.23.84

Худалдаа хөгжлийн банк гэж дампуу банк зээлийн ердийн гэрээний хугацаагаа хойшлуулья гэхээр анх зээл авч байгаа юм шиг материал нэхээд дарамтлаад болохгүй юм яах вэ таминь ээе

Avatar

Shon 2020-11-20 64.119.19.202

Ипотекийн зээлээ хойшлуулахгүй төлөх хүмүүс нь яах юм. Бүх банкууд нь хаалттай.

Avatar

Зочин 2020-11-20 103.212.119.151

Хас лизинг яах юм бол?

Avatar

Иргэн 2020-11-20 122.201.31.134

Энэ Монгол банк гэж хачин байгууллага байна аа АН н үед Золжаргал гэж нэг үлбийсэн юм арилжааны банк шиг ажиллуулаад эхэлсэн Одоо бүр ЗГ н агентлаг шиг болж Хүрэлсүх даалгаьар өгөх эрхгүй шүү дээ Одоо Монголд мөнгө хүүлэлтийн систем байгаа Хадгаламж 69/15%=4,6 жилд 2 дахин өсдөг 10 тэрбум төгрөг хадгалуулсан хүн 4,6 жилийн дараа 20 тэрбцм болгоно Сард 200 сая олно гжсэн үг Харин банкны зээл 69/24%=2,9 жилд 2 дахин өснө Юун үйлдвэрлэл юун хөрөнгийн зах зээл Үүнийгээ уг нь Монгол банк засах ёстой

Avatar

Зочин 2020-11-20 202.21.108.156

ХАХА

Avatar

Зочин 2020-11-20 66.181.188.180

Танай сайт үнэн мэдээлэл тавьж байгач ээ!!! Хадгаламж эзэмшигчдийн анхааралд гээд зуучийн зар тавихын, ямар мэргэжлийн бус шар мэдээний, дээр нь чадваргүй бичээч нартай хогийн газар вэ?! Юм бичсэн шүү ухаантай юм бол зүгээр л доорх комментуудыг нь нээгээч!

Avatar

Зочин 2020-11-20 64.119.20.100

zolbin toto bi ah duuger chin ezen shig hundeluulsen geel geed shono uzeler doromjilod abisan. mini ah duu chamd nohoini 4 ondor gahaini hodood gahainisser 2 nuruu chanaj ugsun egsen . teged deer 1000 arhi boboo ugsun ene ezen hool mon uu chi bod dol doo bododchee.

Avatar

Зочин 2020-11-20 66.181.179.114

Khaan bank ii site deer 8% hamaarahgui geed bichsen bn shuu.

Avatar

ИРГЭН 2020-11-20 43.242.243.221

Санхүүгийн хүндрэлд орж болзошгүй хүмүүст хэрэгтэй л шийдвэр юм. Боломжтой бол өрнөөсөө эртхэн л гарах нь дээр юм даа.

Avatar

zochin 2020-11-20 66.181.188.99

za naadah chin toroos sankhuujuuldag ipotek n hamragddag yum b.j…banknaas oron suutsnik zeel awchihsan ulsuud n yaana gesen yg yg ? tiim ulsuud bas olon b.gaa shuu de

Avatar

Зочин 2020-11-20 202.9.46.198

зүгээр хойшлууллаа гээд хэнд юунд ЯМАР ашигтай юм бэ??? хэнд ч ямар ч ашиг байхгүй, зйлцийм бээээээээээ

Avatar

Зочин 2020-11-20 202.55.188.45

Za bitgii davraad bai! Zeelee tegluuleh sanaatai yu? Tulj chadahguim bol bitgii zeel avch bai! Amidrald olon ersdeluud gardag, tedgeeriig tootsoolj amidralaa tuluvluj bai. Herev bi uvduud 6 saraas 1 jil orlogogui bolvol yaj tuluh ve geed ter hemjeenii munguur ersdeliin san uusgeed hadgalchih. Er ni tovchhon helehed hunjliinhuu hireer huluu jiij sur!

Avatar

Zochin 2020-11-20 202.9.46.252

Хамтран гадаадад хорт хавдрын шинжилгээ хийлгж бхад даатгалд жил бур ипотек зээлээр ам нас даатгуулдаг даатгалаас хулээх хариуцлага бхуу

Avatar