АН-ын бүлэг Ерөнхий сайд, УИХ-ын дарга нарт шаардлага хүргүүллээ | News.MN

АН-ын бүлэг Ерөнхий сайд, УИХ-ын дарга нарт шаардлага хүргүүллээ

АН-ын бүлэг Ерөнхий сайд, УИХ-ын дарга нарт шаардлага хүргүүллээ

АН-ын бүлэг Ерөнхий сайд, УИХ-ын дарга нарт шаардлага хүргүүллээ

УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгээс Монгол Улсын Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх, УИХ-ын дарга Г.Занданшатар нарт шаардлага хүргүүллээ.

Шаардлагад, Коронавирус дэлхий нийтэд тархаж, цар тахлын хэмжээнд дэгдээд бүтэн жилийн хугацаа өнгөрч байхад Монгол Улсын Засгийн газраас коронавируст халдвар /Ковид-19/-ын цар тахлаас урьдчилан сэргийлэх, тэмцэх чиглэлээр ямар ч стратеги, бэлэн байдлын төлөвлөгөөгүй, эрсдэлт нөхцөлд бэлтгэлгүй байсан нь Ерөнхий сайдыг төлөөлөн Шадар сайдын танилцуулсан мэдээллийн үед ч, улмаар хөл хорио тогтоосон өнгөрсөн 7 хоногийн хугацаанд авч хэрэгжүүлж байгаа арга хэмжээнүүдээс харагдаж байна. Тухайлбал,

  1. Халдвартай иргэдийг тусгаарлаж буй зарим байрууд эрүүл ахуйн шаардлага хангаагүй, Энхсаран гэх сувилал нийтийн усанд орох газар, бие засах газартай, тусгаарлагдсан хүмүүсийг өрөө хооронд орж гарах хяналтгүй орчин бүрдүүлсэн, тусгаарлаж буй байрны эрүүл ахуй хорио цээрийн дэглэм мэргэжлийн бус, хяналтгүй байсан төдийгүй Энхсаран сувиллын тусгаарлах байр нь өөрөө халдвар тархаах голомт болжээ,
  2. Сэлэнгэ аймагт илэрсэн халдварын тохиолдлын голомт, эх сурвалжийг 7 хоног өнгөрөөд байхад хэзээ хаанаас халдвар тархсаныг одоо болтол тогтоогоогүй, аймгийн нэгдсэн эмнэлэг нь коронавирусын халдвар тархаах голомт болсон, мөн Оросын Холбооны Улсаас орж ирж буй галт тэргэнд зохих ариутгал халдваргүйжүүлэлт хийгээгүй,
  3. Халдварт өвчний үеийн хөл хорионы дэглэм тогтоосон үед махны худалдааг зохион байгуулахдаа иргэд хоорондын зай баримтлах зэрэг хорио цээрийн дэглэм мөрдөөгүй нь халдвар дамжуулах хэмжээний эрсдэлт нөхцөл байдал бий болгосон,
  4. Бүх нийтийн хатуу хөл хорио тогтоосон үед замын хөдөлгөөнд зайлшгүй оролцох иргэд, ажил үйлчилгээг урьдчилан тогтоогоогүй, улмаар тээврийн хэрэгсэлд зөвшөөрөл олгох нэрээр эмх замбараагүй байдал бий болгож, халдвар тархаах бөөгнөрөл үүсгэсэн,
  5. Халдвар болон халдвартай тэмцэх чиглэлд авч хэрэгжүүлж байгаа арга хэмжээний талаарх Засгийн газар, Улсын онцгой комисс, Эрүүл мэндийн яам, УИХ-ын гишүүдийн мэдээлэл зөрөөтэй,
  6. Хөл хорионы горимд шилжиж бүх бизнесийг зогсоохтой зэрэгцэн улс орны нийгэм, эдийн засагт чиглэсэн нөөц төлөвлөгөө хэрэгжиж байх атал, Засгийн газар хуралдаж шийдвэрлэхээр ярьж эхэлж байгаа зэргээс тодорхой харагдаж байна.

Цар тахлын халдвар алдагдаж, хөл хорио тогтоохтой зэрэгцэн УИХ-аас Moнгол Улсын 2021 оны төсвийн тухай хууль болон дагалдах хуулиудыг цахимаар хуралдан эцэслэн батлах үед УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгийн зүгээс горимын санал гаргаж нэгэнт эцэслэн нэгтгэсэн 2021 оны төсвийг хуулийн хугацаанд шуурхай батлуулах, улмаар нэн даруй төсвийн тодотгол хийх санаачилгыг гаргасан.

Иймд энэхүү саналыг дэмжин Монгол Улсын 2021 оны төсвийн тухайн хуулийг хуулийн хугацаанд нь батлуулсан УИХ болон УИХ-ын гишүүдэд талархал илэрхийлэхийн сацуу УИХ-аас нэн яаралтай ажлын хэсэг байгуулан Засгийн газартай хамтран ажиллаж, цар тахлаас үүдэх сөрөг нөлөөлөл түүний хор хөнөөлийг илүү судалгаатай тооцож, үр ашиггүй хөрөнгө оруулалтыг танасан, хойшлуулж болох төсөл хөтөлбөрийг тэвчсэн, эдийн засагт үр өгөөжтэй, ажлын байрыг хадгалах, шинээр бий болгох, бизнес, аж ахуйн нэгжийг дэмжсэн бодлогыг эрэмбэлсэн төсвийн төслийг тодотгон нэн яаралтай дахин хэлэлцэхийг шаардаж байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
32
ЗөвЗөв
10
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
2
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

53 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

/*-*/ 2020-11-18 49.0.212.165

Зөв. Ганц албан бичиг ч гэлээ явуулж байхгүй бол харанхуй оорк масс ард түмэн чинь "цар тахал дэлгэрээд сүйд болж байхад чинь та нар сөрөг хүчний үүргээ гүйцэтгэж байхгүй юундаа нүдэн балай чихэн дүлий царайлж суусан хогнууд вэ" гээд өөдөөс чинь бухна шүү

Avatar

Зочин 2020-11-18 66.181.161.29

Одоо 40-н битон байэугай тэнгэрээс Од шүүрэх цаг

Avatar

Зочин 2020-11-18 66.181.178.35

ШИНЭХЭН ардчилалын үед ядуурал гэх энэ байдал бий болсон санагдана. Яг бодит байдал дээр залхуурсан л …. өөрсдийг нь ажлуулах хэрэгтэй.

Avatar

зочин 2020-11-18 66.181.178.35

Захын гэр хороололд байгаа хэт залхуу байгаа зарим айл өрхийн эзэгтэй нарыг харсан уу, Ажилсаг байлгахын тулд нэг захаас нь нөгөө захыг хүртэл очиж үзсэн үү? Тэнд л улсаас тэжээгдээд хар хирээ угаалгах гээд , хашаагаа бариулах гээд, өмд өө татуулах гээд АРАЙЛ байн ш дээг харсан уу, ХИЙ ОДООГИЙН ЗАСГИЙН ГАЗРЫН ХИЙГЭЭД БАЙГАА АЖИЛРУУ дайрч дооглоод хэрэггүй санагдана, Бодит ажил хийх хэрэгтэй, Цагаан цаасан дээр хараар бичээд шаардлага хүргүүллээ гэх юм. Энэ залхуурал нь сүүлийн үед бий БОЛСОН

Avatar

зочин 2020-11-18 66.181.178.35

Нэг идээд үхэхгүй шүү? Энэ хийгдээд байгаа ТОМ ТОМ ТӨСӨЛ ХӨТӨЛБӨРөөр хийгдэж байгаа соёл урлаг …. уул уурхайн үйлдвэр бусад барилга байгууламжийг хийж барих нь маш зөв шүү, Байдгаа бараад идээд, архиаа уугаад баас болгоод хаячих нь яасан их гачланг мөрөөддөг юм бэ Энэ ардчилсан намаас гэх тодотголтой ЭНЭ САЛДАНГИЙН одонтуяа , Бидон ГАНБАА ЯАХ ТУХАЙГАА СЭТГЭХ ХЭРЭГТЭЙ БИТГИЙ ард түмний тархийг угаагаад бай л даа. Монголчууд бидний төлөө ЗАСГИЙН ГАЗАР их санаачлагатай арга хэмжээ аваад л байна

Avatar

зочин 2020-11-18 192.82.75.147

Улс төржих явдал яг энэ цаг үед бол хэрэггүй ээ, АН-аас сонгогдсон УИХ-ын гишүүд та нар Монгол улсын иргэд юм байгаа биз дээ, эсвэл өөр улсын иргэд эсвэл бүр харь гаригийнхан юм уу. Хэрвээ Монгол улсын иргэн, тэр иргэдээ төлөөлсөн гишүүн мөн л юм бол одоо энэ улсад тулгараад байгаа хүнд нөхцлийг хамтдаа л нэг хүчин чармайлтаар нэг хүн шиг нэгдэн зүтгэж байж давах байх шүү. Хийж байгаа хүн алдаа гаргадаг юм, хэрвээ улс орныхоо төлөө гэсэн үнэн сэтгэлтэй байгаа бол та нар хамтраад эх орныхоо

Avatar

зочин 2020-11-18 192.82.75.147

төлөө ажилла л даа. Тэгвэл та нарыг үнэхээр эх орныхоо төлөө дугарч байгаа юм байна гэж ард түмэн бага ч болов итгэх болно.

Avatar

зол 2020-11-18 64.119.24.170

илүү дутуу бүх хэрэггүй мөнгийг төсөвт тодотгол хийж хасах хэрэгтэй зүйлд нь хэрэглэх шаардлагатай сумын соёлын төв чингис хааны музуй зэрэг ашиг муутай олон барилгыг царцааж хөрөнгө оруулалтыг үр дүнтэй болгох шаардлага байна.тэртээ тэргүй дэлхий ирэх онд аялал байхгүй болсон үед энэд зориулсан төсвийг царцаах хэрэгтэй шүүдээ сонгуулийн биш амьдралд хэрэгтэй өөрчлөлт хийж байж л энэ бүгдийг хамтдаа давна Хэнтийн их төсөвийг багасгах хэрэгтэй

Avatar

Нэргүй 2020-11-18 202.126.89.194

Дайны хажуугаар дажин гэж их л юм болцгоох юмдаа?! ЗГ нойр хоолгүй тэмцэж зүтгэж ёстой нөгөө “ард хормойгоо авч урд хормойгоо нөхөж” ядаж байхад нь Ерөнхийлөгч,АН-тайгаа нийлээд хүртэл шоудаж дарамтлаад байгааг нь харахаар ой гутаж байнаа?! Улсын ерөнхийлөгч арай өөрөөр асуудалд хандсан бол ард түмэн их л ойлгох байхдаа?! Сонгууль болдогоороо болж ард олон нэг дүн тавих нь гарцаагүйшдээ?!

Avatar

Зочин 2020-11-18 202.126.89.194

Дайны хажуугаар дажин гэж их л юм болцгоох юмдаа?! ЗГ нойр хоолгүй тэмцэж зүтгэж ёстой нөгөө “ард хормойгоо авч урд хормойгоо нөхөж” ядаж байхад нь Ерөнхийлөгч,АН-тайгаа нийлээд хүртэл шоудаж дарамтлаад байгааг нь харахаар ой гутаж байнаа?! Улсын ерөнхийлөгч арай өөрөөр асуудалд хандсан бол ард түмэн их л ойлгох байхдаа?! Сонгууль болдогоороо болж ард олон нэг дүн тавих нь гарцаагүйшдээ?!е

Avatar

Иргэн 2020-11-18 202.126.89.194

Дайны хажуугаар дажин гэж их л юм болцгоох юмдаа?! ЗГ нойр хоолгүй тэмцэж зүтгэж ёстой нөгөө “ард хормойгоо авч урд хормойгоо нөхөж” ядаж байхад нь Ерөнхийлөгч АН хүртэл шоудаж дарамтлаад байгааг нь харахаар ой гутаж байнаа?! Улсын ерөнхийлөгч арай өөрөөр асуудалд хандсан бол ард түмэн их л ойлгох байхдаа?! Сонгууль болдогоороо болж ард олон нэг дүн тавих нь гарцаагүйшдээ?!

Avatar

Зочин 2020-11-18 202.21.108.41

Бүүр илүү чанга дуугаар, ямар ажил хийхээ ч мэдэхгүй байгаа ЗГ т ажлыг нь зааж өг.

Avatar

На 2020-11-18 202.126.88.191

Уул нь шаардлага гэж байхаар цар тахлаас яаж гарах талаар хамтарч ажилмаар юмдаа энэ талаар бодох хэрэгтэй баймаар Улс төр энд хэрэг болохгүй

Avatar

Otgoo 2020-11-18 66.181.161.16

Бидон Ганбаа, Салдантуяа хоёр болио та хоёр ард түмнээ биш ашиг сонирхолоо харсан юм ярьж байна. Тэмээн толгой тэвшинд багтахгүй,тэнтгэр хатан зарга шүүхгүй гэж үг бий шүү.

Avatar

z 2020-11-18 202.126.89.203

ene odontuya gej yandgar balai awgai odo emeegee hiigeed zailaach

Avatar

Зочин 2020-11-18 64.119.20.95

Энэ шоудахдаа гол нь биш сөрөг хүчний хувьд эрх баригч намд сануулга өгөх шаардлагатай.

Avatar

Зочин 2020-11-18 202.179.21.235

АН-ын түр удирдпагууд хүнд хэцүү нөхцөл байдлыг далимдуулан битгий шоудаад, улс төржөөд бай л даа. Иргэд, сонгогчид та нарыг сайн мэдэх болсон шүү дээ. Засгийн газрын ажилд хөндлөнгөөс оролцохоо болих хэрэгтэй. АН-ын Засгийн газар байсан бол улс орныг ёстой сүйрүүлэх байсан. .

Avatar

Зочин 2020-11-18 103.26.193.53

АН аа гэж арчаагүй тэнэг нөдүүд баййх юм даа

Avatar

Энхмаа 2020-11-18 192.82.77.196

ЗӨВ ШААРДЛАГА БАЙНА, ҮҮНЭЭС Ч ИЛҮҮ ТОДОРХОЙ ШААРДААЧ

Avatar

зочин 2020-11-18 192.82.75.116

Ийм үед улс төр хэрэггүй дээ.

Avatar

Зочин 2020-11-18 66.181.182.58

ААЛЬГҮЙ АВГАЙ С.ОДОНТУЯА, ХОШУУ НОЁН Д.ГАНБАТ ХОЁРОО БИТГИЙ ХООСОН ДҮР ЭСГЭ. ДААНА Ч ЗОХИХГҮЙ БАЙНА БАРДАМ АМ ШАЛДАН ГУЯНУУДАА.

Avatar

Зочин 2020-11-18 210.238.186.160

Ямар ч байсан АН сөрөг хүчний ажлаа хийж байгаа нь сайн. Тэгэхгүй бол арай даварч байна энэ их хурал нь.Найз нь дундаа.

Avatar

Зочин 2020-11-18 43.242.243.173

Ардчилсан намынхаан ! Та нар ингэж улс төржөөд хэрэггүй Шаардлага өгөх нь зөв ч байж болно , гэхдээ шаардлага хүргүүлсэн "УИХ-ын гишүүн С.Одонтуяа , Д.Ганбат …" гэх байсан юм , Заавал "Ардчилсан намын бүлгийн дарга бидон Ганбат" гэх хэрэггүй байсан юм

Avatar

Зочин 2020-11-18 202.21.120.66

Бусдын зовлонгоор улс төр хийх тийм ч сайн бишдээ АН-ханд үнэхээр улс эх орноо бодсон бол хийх зүйл өгөх дэм их бий л дээ ийм үед оноо цуглахгүй хүмүүс ухаантай ш дэ

Avatar

Зочин 2020-11-18 66.181.182.58

ДЭЛХИЙ НИЙТЭЭРЭЭ ДАЙНЫ НӨХЦӨЛ БАЙДАЛД БАЙГАА ҮЕД, АРДЧИЛАЛ, ХҮНИЙ ЭРХ, СӨРӨГ ХҮЧИН ГЭСЭН ГОНШИГНООН БАЙХГҮЙ. ТИЙМЭЭС ГҮЙХ НОХОЙН ХАЖУУД ГЭГЧЭЭР БИТГИЙ АЖИЛ ТӨРӨЛД ЛАЙ БОЛОООД БАЙ. ХОШУУ ДҮРЭХЭЭС ХУРУУ ДҮРМОЙ. ТА БҮХНИЙ ҮГИЙГ НОХОЙ Ч ТООХГҮЙ

Avatar

Arai ch de 2020-11-18 66.181.189.107

Ed nar chiny yasan teneg yum be ! Odo iim yum yrij chalchij bh tsag ue mun uu, Arai ch de ! Mongoloo martsan gej uuniig l heleh bh da

Avatar

иргэн 2020-11-18 203.91.118.53

Одонтуяа миньдээ. Энэнийхээ оронд ард түмэндээ хандаад сэтгэлийн дэм, уриалга, зөвлөмж хэлж суусан бол та нарыг бага ч гэсэн ойлгохыг хичээх байлаа. Цаг үеэ олоогүй тэнэглэлд чинь үнэхээр харамсаад2 хэлэх үг алгадаа. Элгэн нүүртэнгүүд минь…..

Avatar

Зочин 2020-11-18 192.82.77.99

х****а

Avatar

зочин 2020-11-18 66.181.191.43

ХУ тай нийлж Намаа ялагдуулсан энэ хэд дүрэмээрээ АН ыг төлөөлөх эрхгүй шүү

Avatar

Зочин 2020-11-18 202.9.40.153

AN-uusuud iim ued erguuteed hereggui l baimaar yum

Avatar

Зочин 2020-11-18 202.9.46.48

AHusnuud zaildaaaaa!!!

Avatar

Зочин 2020-11-18 64.119.21.38

Хэрүүлийн бузар Ганбат минь дуугаа тат хэрүүл сайн зүйл авч ирэхгүй шүү дээ БИТОН тэнэгээ

Avatar

Кса 2020-11-18 59.153.113.37

Эргүү ямбий битон, алиатаж гүйцэх юм аа. Хажуу хавирганд нь байгаа хүмүүс хэцүү л байдаг байх даа. Уг нь Туваан, Батсуурь гээд хэвийн бололтой хүмүүс хажууд нь байдаг л юм билээ. Үгэнд нь ордоггүй дэвдэг байх. Яав ч эрүүл биш хүн.

Avatar

Зочин 2020-11-18 203.91.118.53

Ардчилсан намынханд өөр хийх зүйл алга уу? Энэ өвчнөөр та нар шоудах бодол өвөрлөж байгаа чинь мөн ч тэнэг байнадаа. Зовох цагт нөхрийн чанар танигданаа гэж. Та нар төр барьж байсан бол өнөөдөр сүйрлийн хавцалруу хийсчихсэн байх байсан юм. АЗААР АРД ТҮМНИЙ ХУВЬ ТАВИЛАН холдуулждээ МАЛНУУД МИНЬ. Ичиж амьдармаар юм. Битгий хоосон дүр эсгээд бай чаралбайнуудаа…

Avatar

Зочин 2020-11-18 192.82.74.158

Bitoon Ganbaa duugvi l suuj bai !

Avatar

Зочин 2020-11-18 150.129.140.52

2020 оны төсөв шиг сонгуулийн хулгайн төсөл баталсан бүтээн байгуулалт нэртэй үхмэл хөрөнгөд хөрөнгө оруулахаасаа татгалзах хэрэгтэй ёроолгүй тэнэгүүд төрд гарсанаар ард түмэнд гай зовлон авчирч байна

Avatar

Зочин 2020-11-18 202.9.40.4

Хэрүүлгүй амар тайван байж хамтдаа сэргийлэе эрүүл байцгая эвтэй байцгая

Avatar

Зочин 2020-11-18 66.181.182.43

ANIin bylgiin ahlagcn geed b.gaa GANBATIIG HYYJ YABUULAACN

Avatar

Зочин 2020-11-18 103.9.90.100

одоо ийм шаардлага маардлага огт хэрэггүй биздээ цаас шидэлцэх хэрэггүй, уншиж сонсох завтай хүн алга байнадаа, тэрний хооронд ковидын эсрэг хамтдаа ажилласан дээр шүү

Avatar

Зочин 2020-11-18 185.220.101.14

Бөх уяач хоёроор хахсан намын бааснуудын захианы хариунд салаавч зураад тамга дараад буцаагаад явуул.

Avatar

Зочин 2020-11-18 202.9.41.13

Чоно борооноор гэгчээр ийм үеийг далимдуулж АН-ынхан Засгийн газрын нэр хүндийг гутааж болж өгвөл Засгийн газрыг огцруулах, тараачих санаатай байгаа байх даа. Жасгаал, цуглаан, суулт, ажил хаялт, өлсгөлөн, бойкот, мэдэгдэл, шаардлага хүргүүлэх бол тэдний хийж чаддаг гол ажил нь юм. Уул нь ажлаа л хийж байгаа царай нь байх. Гэхдээ цаг үеэ олоогүй юм биш үү. Засгийн газар чинь ажил хийгээд завгүй байнаа. Ажил хийж байгаа хүн алдаж ононоо. Түүн дээр дөрөөлж болохгүй

Avatar

zochin 2020-11-18 122.201.24.154

an _yn kheden bidonchid iim ued ingej khutsakhaa bolioch , ta nar zasag barij baysan bol aymshig bolokh baysan baykh shuu

Avatar

Дэмжигч 2020-11-18 192.82.74.212

Дахиж 40литрийн битон өгөх үү?

Avatar

Улс төр 2020-11-18 192.82.74.212

Ардчилсан нам гэж байгаа муу…

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2020-11-18 103.229.122.88

АН битгий шогтоод бай. Ү.хсэн баа.сны чинь шаардлага. Ийм цаг үед улс орны эв нэгдэл хамгаас чухал. Наад шаардлагаараа та нар бө.гсөө арч.

Avatar

Зочин 2020-11-18 103.212.116.254

MAN-y ugaadas doloogch!

Avatar

zochin 2020-11-18 122.201.24.154

an – YN b**s doloogch !!!!

Avatar

Зочин 2020-11-18 103.212.116.254

Malaa bi namyn haryalalgui!!!

Avatar

Зочин 2020-11-18 64.119.27.202

z**l ANgaluud

Avatar