Ерөнхийлөгчийн дөрвөн санал дэмжигдэж, хоёр нь унажээ | News.MN

Ерөнхийлөгчийн дөрвөн санал дэмжигдэж, хоёр нь унажээ

Ерөнхийлөгчийн дөрвөн санал дэмжигдэж, хоёр нь унажээ

Ерөнхийлөгчийн дөрвөн санал дэмжигдэж, хоёр нь унажээ

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга Covid-19 цар тахлаас иргэн, аж ахуй нэгжийг хамгаалах эдийн засгийн арга хэмжээ авах саналыг өчигдөр (2020.11.17) Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхэд хүргүүлснийг Засгийн газар өнөөдрийн хуралдаанаараа хэлэлцээд дөрвийг дэмжиж, хоёрыг нь унагасан гэх мэдээлэл байна.

Унасан саналын нэг нь төрөөс өрх бүрд нэг сая төгрөгийн дэмжлэг үзүүлэх тухай бол хоёр дахь нь Засгийн газраас хэрэгжүүлэхээр төлөвлөсөн стратегитай агуулгын хувьд давхацжээ.

Төрийн тэргүүний мэдүүлсэн зургаан саналаас өрх бүрт олгох нэг сая төгрөгийн дэмжлэг нь олон нийтийн дунд маргаан дагуулсан. Учир нь нэг сая төгрөгийн 200 мянган төгрөгийг өрхөд бэлнээр олгож, үлдсэн 800 мянган төгрөгийг зөвхөн үндэсний үйлдвэрлэгчээс архи, согтууруулах ундаа, тамхины төрлөөс бусад бараа, бүтээгдэхүүн худалдан авах эрх бүхий ваучерын дэмжлэг үзүүлэх нь эдийн засгийг жинхэнэ утгаар нь “ална” гэж тайлбарлах хүн олон байсан юм.

Бэлэн мөнгө тараах нь бараа бүтээгдэхүүний үнийг хөөрөгдөхөөс гадна төгрөгийг сулруулдаг сөрөг талтай. Тиймээс нэг сая төгрөгийн дэмжлэг нэрийн дор 900 тэрбум төгрөгийг талын нэг цацаж, бараа бүтээгдэхүүний үнэ хөөрөгдөж байхын оронд Covid-19 цар тахлыг дарах вакцинаа захиалах нь улсаа аварна гэж үзэж буй.

Төрийн тэргүүний гүйцэтгэх засаглалын тэргүүнд мэдүүлсэн бусад таван санал нь иргэн, аж ахуй нэгжүүдийн хүсэн хүлээж байсан асуудлууд гэж хэлж болно. Үүнд:

  • Төсвийн зардлыг хумьж, хэмнэсэн хөрөнгөөр бизнес эрхлэгч иргэн, аж ахуйн нэгжид хөнгөлөлттэй зээл олгох, банк, банк бус санхүүгийн байгууллага, барьцаалан зээлдүүлэх үйлчилгээний зээлийн хүү, төлбөрийн хугацааг зургаан сараас доошгүй хугацаагаар хойшлуулах,
  • Хөдөлмөр эрхлэгч иргэдээ хатуу хөл хорионы хугацаанд дэмжиж, төрийн албан хаагчаас бусад хөдөлмөр эрхлэгчдэд хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээнээс багагүй хэмжээний тэтгэлгийг төрөөс олгох,
  • Жижиг, дунд бизнес эрхлэгчдийн аливаа хэлбэрийн түрээсийн төлбөрийг хөнгөлөхөд чиглэсэн цогц хөтөлбөрийг боловсруулж хэрэгжүүлэх,
  • Нийгмийн даатгалын шимтгэл, хувь хүний болон аж ахуйн нэгжийн орлогын албан татварыг зургаан сараас доошгүй хугацаагаар хойшлуулах,
  • Ипотекийн зээлийг хүүгийн төлбөрөөс чөлөөлөх, төлбөрийн хугацааг 2021 оны нэгдүгээр сараас эхлэн зургаан сараас доошгүй хугацаагаар хойшлуулах зэрэг санал багтсан юм.
  • Г.ХОРОЛ

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
БурууБуруу
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Төр, нийгмийн ахмад зүтгэлтэн, судлаач багш. 2020-11-18 66.181.161.31

1 мая төгрөг нь хүүхдийн мөнгөтэй давхцлаа гэнэ. Хүүхдийн мөнгө авсан хүмүүсээс түүнийг нь хасаадл өгнө биздээ. Ухаан мулгуу хүмүүс засаг толгойлох нь түмэн аоанд ямар муу үр дагаваргай байдгийн жишээ. Хүрэлсүхийн их гар сунгаад байгаа халамж чинь олон улсын тусламж л байна шүүдээ. Тэр мөнгийг чинь угаасаа цаад айгууллага нь ард түмэнд өг л гэж ирүүлсэн шүүдээ. Ерөнхийлөгчийн саналыг хүлээж авч хэрэгжүүлэхгүй аол олон түмэн босч ч сагадгүй шүү. Өлсгөлөн ядуурал л бослого тэмцэлд хүргэдэг юм шүү.

Avatar

Зочин 2020-11-18 202.131.225.197

Belen mungu nehsen teneguud icheesei

Avatar

2 БӨХийг амраая. 2020-11-18 103.26.193.171

Хотын иргэд бидний төлөө нойр хоолоо хугаслан хүнд хүчир алба хашиг байгаа ХОТЫН БӨХ ДАРГыг амрааж Энхсаран сувилалд хэвтүүлье. Мөн Монгол хүнээс илүү Хятад хүний ууж идэхэд санаа тавидаг БӨХ ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙГ жигтэйхэн хайртай Хятадын Ухань руу нь явуулж амраая. Энэ 2 БӨХ маань дэндүү их ажил хийж ядарсан байна!!!

Avatar

Иргэн 2020-11-18 66.181.161.27

Дарангуйлагч Жонхуу албаар дампууруулж далимдуулж хүчээр засгийн эрх авах гэж байгаа юм, энэ нөхрийн саналаар болвол удахгүй шуудайтай мөнгө үүрээд талханд явах хэрэг гарна

Avatar

Зочин 2020-11-18 139.5.219.225

Хүнсний бараа, эм зэрэг хамгийн чухал бараагаар тасалж болохгүй. Экспотын барааны үйлдвэрлэлийг аль болохоор дэмжих, Хамгийн гол нь дотоодод өвчнийг тараахгүй байх. Эгзэгтэй үед хоригийг сулруулж болохгүй. Нийтийн зугаа цэнгэлийг, шаардлагатай үед хичээл сургуулийг хаахаас өөр аргагүй,

Avatar

зочин 2020-11-18 64.119.16.165

Ийм үед иргэддээ мөнгөн дэмжлэг үзүүлэх нь аливаа улс оронд байгаа нэн тэргүүнд хэрэгжүүлж байгаа арга хэмжээ шүү Даанч өнөөдөр улс орны эдийн засаг дамын наймаачдын гарт байна Засгийн газар ч үнээ барьж чадахгүй байх вий гэж айж байгаа юм Улс орны эдийн засаг ч луйварчдын гарт байна

Avatar

Зочин 2020-11-18 66.181.161.123

Ene zasag turd chin ersdliin san man gj bdgui yumuu gadna dotnii butsaltgui tuslamj hungultt zeel ntr ni haachsin esvel ene heden ym uzeegui guilgachin zayat ymnuud ni yuchgui hulgaij hooslood gudarsan ymuu yamarch hariutslaga bhgui turd bgaa hulgaichid ni ulsiin hurungu mungu heden zuun terbumaar ni idlee uulaa zavshlaa zugeer tolgoig ni ileed yavuulna esvel tiim undur hugjsun uls ymuu yamarch hynalt bhgui ezengui uls l bhiin

Avatar

Зочин 2020-11-18 103.212.118.69

1 сая төгрөг хэрэггүй,юмны үнэ өснө,төгрөгийн ханш унана,амьд хүн аргатай шүү дээ ер нь бол Монголчууд хоосон хонохгүй 2 идэхгүй амьдраад л бгаа шүү дээ, амьдарч ч чадна,бэлэнчлэх тусам давраад байх юм, коронагийн дараа амьрал үргэлжилнэш,улс орноо эдийн засагаа бодмоор юм,хөнжлийнхөө хэрээр хөлөө жийсэн нь дээр байхаа.

Avatar

statistic vnen ajil xeregch baisan bol ch 2020-11-18 103.10.22.10

baychuudad 1 say ogch yadgiin tednii neg udaagiin xoolni mogo bizde. xarin niigmiin ixenx bolox tsalingaaraa amidarch baiga bas ajil orlogogvi bolson irgediig bol demjij 1say ogox xeregtei shde. 3say 300xan myangan xvmvvsiin xed mongo awax xeregtei baigag yadax yumgvi sudlaad gsrgaad irex vvregtei statisticiin gazar ajlaa shudarga xiideg baisan bol ene ajil xereg saixan butex baila….. daanch xulgaich luiwarchdiin gar xol bolson toriin albaniixan yaj xeden togrog oimsondoo nuuxaa l bodno l doo

Avatar

Зочин 2020-11-18 192.82.73.120

Хүрэлээ хоолны мөнгө өгч чадахгүй бол огцор

Avatar

Зочин 2020-11-18 66.181.177.198

Бүх айлд мөнгө түгээнэ гэдэг туйлын буруу!!! Харин ядуу айлуудаа дэмжих оновчтой бодлого хэрэгжүүлж чадвал тун ч хэрэгтэй байна даа! Тэгэж чадахгүй л байх даа???

Avatar

Монгол 2020-11-18 103.212.116.70

Туйлын зөв. 1. Хүндээ тус болно. 2. Хятадын биш эх орныхоо үйлдвэрлэлийг дэмжинэ. Ер нь энэ асуудалд яаж хандаж буйгаар нь МАН бол зүүний үзэлтэй нам огт биш, харин том хөрөнгөний эрх ашгийг хамгаалдаг барууны үзэлтэй нам гэдэг нь нотлогдлоо. Яг Америкийн Бүгд Найрамдах нам шиг. Ер нь дэлхийд ардчилсан намууд арай зүүний үзэлтэй байлаг л даа. Америкийн Ардчилсан намыг социализмын нам гээд Трамп дайраад байдгийн учир энэ.

Avatar

Зочин 2020-11-18 64.119.27.202

Jenko gulgiig daraa jil unagaya

Avatar

Зочин 2020-11-18 202.9.40.181

тэгээд оронд нь хүрэлсүхийг сонголтой бишдээ. Женко дээрээ

Avatar

Зочин 2020-11-18 103.26.193.171

хулгайч, луйварчин худалч жанхууг сонгох хүн байхгүй. Чи л дэмжээд шүтээд байж бай, эргүү орк оо.

Avatar

Мо АХ партизан 2020-11-18 202.126.88.39

цуст түүхтэй танай ардын намыг миеээгийн гараас мултарахад хэн тусалсан билээ Женко намаа бас өөрийнхөө эрх ашигийг өчүүхэн ч бодолгүйгээр Улс зон олондоо ашигтай мэргэн шийдвэр гаргасан ныг цаг хугацаа нотолж ард олон дэмжиж байна

Avatar

Жанхуу огцор. 2020-11-18 103.26.193.171

Улс орныг сүйдэлсэн өмхий АНуус байна ш дээ. бас үхсэн баасны партизан бэ? Жанхуутайгаа хамт зайлаад, үхээд өг.

Avatar

Мо АХ партизан 2020-11-18 202.126.88.39

Хойд Солонгос очиж амьдар

1 0
Avatar

зочин 2020-11-18 66.181.186.114

Hurelsuh luivarchin mini!!! Ard tumnii ihenh heseg yamar hund amidarch baigaag medehgui medhiig ch husdeggui cham shig luivarching gargasandaa haramsaad barahgui n dee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-11-18 103.212.116.254

Humij hemneh geed l bhyn hulgailsan dansan dahi mungunuusuu gargaach esvel hun burt tugeelteer huns olgo, erguu Hurelsuh!

Avatar

Гэр бүл 2020-11-18 202.126.89.159

Ямарч тэтэгвэр , тэтгэмж авдаггүй , хүүхэдгүй айлууд дууслаадаа . Хувиараа амиа борлуулж байсан хүүхэд нь оюутан болсон хүмүүс үхэдхийн унах юм байна л даа .

Avatar

Зочин 2020-11-18 64.119.24.63

Харин Женкогийн санал Монголыг унагах санал байна. Түүний саналыг хэрэгжүүлбэл манай эдийн засаг даахгүй. Үүний өмнө бүх ахмадын зээлийг тэглэх санал хэрэгжсэн нь эдийн засагт том цохилт болсон. Ер нь АН-аас сонгуулийн өмнө төрийн албан хаагчийн цалинг 5 сая хүргэх хорлонтой санал гаргаж байсан бол сонгуулийн дараа тэтгэврийн доод хэмжээг 500000 болгох санал гаргасан.Ингэж хайр зарласаар байгаа нь дайсагнал мөнөөс мөн

Avatar