Согтуугаар тээврийн хэрэгсэл жолоодсон 10 зөрчил илэрчээ | News.MN

Согтуугаар тээврийн хэрэгсэл жолоодсон 10 зөрчил илэрчээ

Согтуугаар тээврийн хэрэгсэл жолоодсон 10 зөрчил илэрчээ

Согтуугаар тээврийн хэрэгсэл жолоодсон 10 зөрчил илэрчээ

Цагдаагийн байгууллагад өчигдрийн байдлаар нийт 739 дуудлага ирсэн байна. Үүнээс зөрчлийн 312, эрүүлжүүлэх байранд 93 хүн, гэр бүлийн хүчирхийллийн шинжтэй 52, гэмт хэргийн шинжтэй 25 дуудлага мэдээлэл бүртгэгджээ.

Мөн хатуу хөл хорионы энэ цаг үед согтуугаар тээврийн хэрэгсэл жолоодсон 10, гэмтэл авсан 10, танхайрсан 56, хулгайлах ес, хүний биед халдсан 22, тав тух алдагдуулсан 47 дуудлага бүртгэгдсэн байна.

Эх сурвалж: ЦЕГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2020-11-17 115.65.47.30

Хатуу хөл хориотой үед үү? Хатуу хөл хорио тэгш бус үйлчилж байгаа юмуу? Согтуугаар тээврийн хэрэгсэл жолоодсон хүний жолоо барих эрхийг бүх насаар нь хасаач ээ. Согтуу жолооч цөмийн з****г л гэсэн үг биз дээ? эсвэл галт бөмбөг, галын дэргэдэх торхтой бензин үү?

Avatar

/*-*/ 2020-11-17 49.0.212.165

Яаж ч хориглоод нэмэр алга, 8 нэрийн дэлгүүр юмуу архи пивоны бөөний төвд танил тал, найз нөхөд, төрөл садны хэлхээ холбоогоор олоод гударчихаж чадаж байна шүү, Монголчуудын шударга бус ёс, ар өврийн хаалгыг өөгшүүлсэн "Танилтай бол талын чинээ, танилгүй бол алгын чинээ" гэдэг үг бий. Бас нэг муухай үг бий, "Өрсөж идэж Өндийж хатир" гэж.

Avatar

Зочин 2020-11-17 66.181.187.228

Ёстой байлдааны цагийн хуули ар гэдэг шиг л чанга руулж шийтгэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-11-17 103.57.94.192

Yaj olj uugaad bn, uuh yumsan.

Avatar

зочин 2020-11-17 66.181.186.241

архи зарахгүй байхад хаанаасаа олоод гударчихдаг байна аа

Avatar

Зочин 2020-11-17 66.181.176.14

Яаж иигээд л олоод уучихдаг ямар янзын хүмүүс вэ? Эрүүлжүүлэгдсэн хүмүүсийг энэ онцгой байдлын үеэр сануулсаар байхад ууж идсэнээ шингээж чадахгүй агсам согтуу тавьж хэв журам алдуулж цар тахал тараах нөхцөл байдлыг үүсгэсэн, хүндүүрлсэн гэх шалтгаанаар баривчилж гудамжны хог шороог цэвэрлүүл! Ухна шиг тархийг нь ухаартал ажил хийлгэх хэрэгтэй!!! Эднүүс л хүчирхийлэл хийж байгаа шүү!!!

Avatar

Зочин 2020-11-17 66.181.189.66

Архи хаанаас олж уугаад байна, согтуугаар тээврийн хэрэгсэл жолоодсон улсад шийтгэл нь угаасаа зеелдеед байгаа юм аа, эруугийн хариуцлага тооцдог, багадаа 1 жил хоридог болгох хэрэгтэй

Avatar

zochin 2020-11-17 58.109.221.157

hatuu hyanalt dunduur yaj sogtuu yavdag baina ** uud Erhiig ni shuud has

Avatar

Иргэн 2020-11-17 122.201.24.46

Согтуугаар машин барьсан бол шууд 1 сараас дээш хугацаагаар баривчилдаг хуультай болох хэрэгтэй. Эрхийг түр хасах юу ч биш. Үнэмлэхгүйгээр машин бариад л, баригдсанаа баатарлаг үйл хийсэн мэт бахархалтайгаар яриад л яваад байдаг юм биш үү?

Avatar

Bi 2020-11-17 64.119.22.46

Olood l gudatchhiimaa

Avatar

иргэн 2020-11-17 66.181.185.47

согтуу машин барьсан л бол шууд эрхийг нь хас, өөгшүүлээд байх шаардлагагүй

Avatar

Зочин 2020-11-17 43.242.243.159

Угаасаа л тэгдэг шд.Мал мал юм ярих юм аа

Avatar

зочин 2020-11-17 103.26.194.246

ОВОО ГАРУУД ЮМАА.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж