ЭМЯ 17.00 цаг: Нэмж covid-19-ийн тохиолдол илрээгүй | News.MN

ЭМЯ 17.00 цаг: Нэмж covid-19-ийн тохиолдол илрээгүй

ЭМЯ 17.00 цаг: Нэмж covid-19-ийн тохиолдол илрээгүй

ЭМЯ 17.00 цаг: Нэмж covid-19-ийн тохиолдол илрээгүй

Эрүүл мэндийн яам /ЭМЯ/ Covid-19 цар тахлын талаарх 17.00 цагийн ээлжит мэдээллээ хийлээ. Энэхүү мэдээллийн үеэр ЭМЯ-ны Олон нийттэй харилцах, тандалт шуурхай удирдлагын хэлтсийн дарга Д.Нарангэрэл " Өнөөдрийн 11.00 цагийн мэдээллээс хойш ХӨСҮТ-ийн хоёр лабораторид  98 хүнд шинжилгээ хийхэд вирус илрээгүй. Дорнод аймагт 68 хүнд шинжилгээ хийхэд вирус илрээгүй. Мөн нийслэл дэх голомтын 909 хавьтлын үлдсэн 159 хүний хариу сөрөг гарлаа. Нийслэл, Сэлэнгэ аймагт тандалт, судалгааны ажил үргэлжилж байна. Хоёрдогч хавьтлын 5314 хүнээс 1394 хүнд шинжилгээ хийхэд хариу нь сөрөг гарсан байна.

 ДЭМБ-ын суурин төлөөлөгч Сергей Диордица:

-Монгол Улс цар тахлын нөхцөл байдалтай холбоотойгоор хилээ хаах, цэцэрлэг болон сургуулийн үйл ажиллагааг зогсоох гэх мэт хорио цээрийн шийдэмгий арга хэмжээг авсан. Мөн улс даяар халдварын голомтын бүх хавьтлыг илрүүлж, бүх нийтийн эрүүл мэндийн төлөө зүтгэж байна. Монгол Улс урт хугацааны турш гадаадаас зөөвөрлөгдсөн COVID-19-ийн тохиолдол бүртгэгдээд байсан бол арваннэгдүгээр сарын 10-аас хойш дотоодод голомтолсон халдвар илэрсэн. Ингэснээр хоёрдугаар үе шат руу шилжсэн гэсэн үг. Бид цар тахлыг хязгаарлахын тулд эрт илрүүлгийг хийж, хавьтагчдыг нэн яаралтай олж илрүүлэх шаардлага үүссэн. Засгийн газраас хэрэгжүүлж буй бүх арга хэмжээг цар тахлыг таслан зогсооход чиглэж байна. Ингэхдээ дор хаяж 14 хоногийн хугацаа шаардлагатай болж байна.

ЭМЯ: Covid-19-ийн халдварын тархалтын талаарх цаг үеийн мэдээллийг хүргэж байна

ЭМЯ: Covid-19-ийн халдварын тархалтын талаарх цаг үеийн мэдээллийг хүргэж байна

Posted by News.mn on Sunday, November 15, 2020

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ТэнэглэлТэнэглэл
8
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2020-11-15 150.129.142.209

Бүх банкуудаа хязгаартай хуваариар ч юмуу хатуу хяналттай ажиллуулаач. Хүн болгон, ААН болгон цахим банкгүй шүү дээ.,
НОК хотын дарга арга хэмжээ авч өгнө үү.

Avatar

Иргэн 2020-11-15 66.181.186.55

Төрийн банкаа 17-нд анх тогтсон хувиараараа түрч болов ажиллуулж үзээрэй гэж Нийслэлийн ОК, Тө.банкны удирдлагуудаас хүсье.Өмнө хамгийн чанга хориотой үед ч амны хаалтаа зүүгээд зай бариад үйлчлүүлээд халдвар тараалгүй болоод байсан шүү дээ.Бүх банкны теллер үйлчилгээг хаана гэж урьдчилж зарлаагүй учраас мөнгөө авах гэж очоод хаалга мөргөөд одоо мөнгөгүй юу ч авч чадахгүй юухан хээхэнээр аргалаад долоо хонох гэж байна. Түг таг биш арай ухаалаг байцгаая хорио тогтоогчдоо.

Avatar

Иргэн 2020-11-15 150.129.142.209

Бүх банкуудаа хязгаартай хуваариар ч юмуу хатуу хяналттай ажиллуулаач. Хүн болгон, ААН болгон цахим банкгүй шүү дээ.,
НОК хотын дарга арга хэмжээ авч өгнө үү.

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.9.46.25

Корона вирусын эсрэг засаг төрийн авч явуулж байгаа арга хэмжээнүүд маш зөв байна. Зарим айл өрхүүд болон .хувийн жижиг аж ахуйтнуудад хүндээр тусаж байгаа нь мэдээж. Гэвч өөрөөр яах вэ? Аюулт өвчнийг дуруур нь тавчихаад л үхэцгээгээд эхлэх үү? Үүнийг хүсэгч зарим улс төрийн хүчин хувь хүмүүс та бүхэн сайнаа үзэхгүй л болов уу. Та нар энэ өвчнөөр өвдөж өөд болохгүй гэдгээ мэдэж байгаа юм уу? Яасан юм ойлгодоггүй тэнэгүүд вэ?

Avatar

Зочин 2020-11-15 46.125.249.21

Нэг авгай солонгсыг хэрхэн самарсныг битгий март!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-11-15 192.82.68.176

БИДНИЙ АРАНШИН: "Карона-г дотооддоо алдлаа. Гэрээс гарч болохгүй" гэнгүүд бүгдээрээ хүчит шонхор руу уралдаж очоод махан дээр алалцсан.Одоо хүчит шонхор дээр хүн байхгүй, нөөцийн маханд энд алалцаж байна. Маргааш ямарч оочиргүй болно. За тэгээд яаж дуугүй байхав "Нөөцийн махны чанар муу байна" гэцгээнэ.

Avatar

Bayar 2020-11-15 202.126.89.190

Hel medehgui teneg ambaselmaa avgai erthen ajlaa uguud

Avatar

Lili hayo. 2020-11-15 172.56.39.186

Эрүүл мэндийн яам хариуцлага алдсан. Огцруулах хэрэгтэй….?????!!!!!!

Avatar

иргэн 2020-11-15 66.181.181.253

УИХ-н гишүүд юм ярихдаа мэргэжлийн байгууллагын дүгнэлт,судалгааг харж мэргэжлийн хүний үгийг сонсож байж үндэслэлтэй юм ярьж баймаар байна,Тухайлбал ГАНБАТ,ДАВААСҮРЭН,ОДОНТУЯА нар

Avatar

Зочин 2020-11-15 122.201.31.165

Энэ аниа сайд ,, улс төрчдийн радио их болноо.эмч хийхгүй удаж тангарагаа мартсан бхаа

Avatar

Ү 2020-11-15 66.181.161.6

Эрүүл мэндийн яам хариуцлага алдсан. Огцруулах хэрэгтэй

Avatar

Иргэн 2020-11-15 150.129.142.209

ЭМЯ-ны энэ хэдэн авгай нарын өгч байгаа мэдээлэл ч гэж дээ. Тэтгэвэртээ гарах болсон эсвэл хүлээж байгаа авгай нар жинхэнэ бодит аюул, нөхцөл байдалтай тулгарахад тар нь танигдаж байна даа. Мэдлэг байхгүй, аягүй бол Анагаах төгсөөд чагнуур барьж үзээгүй, хэл усгүй болохоороо гадаад ертөнцөөөс бодитой, хүнд хэрэгтэй шинэ мэдээлэл авах чадваргүй эмээ нар л харагдаж байна.Хэдэн тоо хэлэхээс өөр ямар ч мэдээлэл байхгүй. Эрч хүчтэй, мэдлэг боловсролтой залуучууд байдаггүй юм уу.

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.55.188.104

Ih yumaar giiguulj deee

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.55.188.104

Ih yumaar giiguulj dee

Avatar

zochin 2020-11-15 49.0.212.165

Энхсаран сувилал дээр 40 хүн халдвар авчихсан байгааг та нар, танай яам, УОК, жидүүчдийн засгийн газар юу гэж мэлзэн будилах гэж байна

Avatar

Зочин 2020-11-15 66.181.183.42

Tsagdaa nariin shavai hanaj ard tvmnee degleh geed “algaa vreed “ ineen bna daa !

Avatar

Zochin 2020-11-15 103.212.119.72

Hohi chini yah gej ardin namig songoson yum odo geglvvl

Avatar

зочин 2020-11-15 64.119.26.98

вакцин нь гарчаад байхад . нэг их сүрхий ажил хийдэг хүмүүс болж , хүмүүсийг өлсөөж а**х санаатай. өөрсдөө 800000 төгрөг авах юм гэнэ

Avatar

амаа тат. 2020-11-15 192.82.67.80

Төрийн бодлого эсэргүүцэгч хэн бэ!. Чи үхлээ хүлээгээд орон дээр хэвтэж байвал сайхан байна уу??
Та нар новшнуудаас болж гэрийн хорионы 14 хоног үгүй болгочихоод одоо юу болж байгааг хараж байгаа биз дээ.Тэр АН ын дарга Эрдэнэ хаана байна.Нуугдаад гэрээсээ гарахгүй байгаа байлгүй.Та нар улсуудаас болж эх орон сүйрдэг гэдгийг хараж ав.

Avatar

зочин 2020-11-15 66.181.185.181

ажилаа хииж гэр орноо тэжээх хэрэгтэй байна амны хаалтаа зуугээд гараа ариутгаад зайгаа бариад ажилаа хиимээр байна .Арай их хумуусииг дэглээд байгаа юм биш уу

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.179.21.235

Хэрэв халдварын тархалтыг тогтоогоод авчихвал хуучин шигээ чөлөөтэй ажил хөдөлмөрөө хиигээд л явна шүү дээ Одоо л халдвартай хүмүүсииг яаралтай олж тогтоохгүй бол бид вакцин хиилгэж дархлаатай болтол корона салхгүй шүү дээ Хэрэв хугацаа алдаад халдвартай хүмүүс улс даяар тарчихвал тэгээд л өнгөрөө Харин түүнии оронд хүмүүсииг хамаагүй явуулахгүй байлгаж байгаад халдвартай хүмүүсииг олж тусгаарлаж авах нь хамгын зөв арга шүү

Avatar

Зочин 2020-11-15 64.119.26.98

Хоолны мөнгө өгөөчээ

Avatar

Зочин 2020-11-15 103.212.116.254

Хориогоо болиоч ээ, ямар эргүү ЗГ вэ!!! Хүүхэд сурагчдыг карантийлаад хүмүүсийг тайван ажиллуул. Би цагийн ажил хийдэг, орлогогүй болчихлоо!!!! Үгүй бол алдаа хариуцлагаа ЗГ үүрч хүнсний үнийг тогтвортой байлгаж яаралтай америк стимулус 1200 $ хүн бүртээ олгосон шиг яаралтай хүн бүрт ядаж 200 000 төгрөг нөат буцаан олголтын дансаар нь олго!!!

Avatar

Зочин 2020-11-15 192.82.71.161

Халдвартын эмч ажилтнуудын хорионы хугацааг 14 хоног биш 28 хоног болгох хэрэгтэй.

Avatar

zochin 2020-11-15 66.181.182.48

Tegeeed ajildaa ergej oroy l doo. yagaad sungaad bga um be.

Avatar

Zochin 2020-11-15 64.119.20.180

Yahav aldsan n turiin buruu, gehdee odoo dor burnee hicheegeed davj gartsgaanada, taivan baitsgaya

Avatar