Хөл хориог 14 хоногоор сунгах санал гаргав | News.MN

Хөл хориог 14 хоногоор сунгах санал гаргав

Хөл хориог 14 хоногоор сунгах санал гаргав

Хөл хориог 14 хоногоор сунгах санал гаргав

Эрүүл мэнд сайдын зөвлөлийн хурал яг одоо болж байна. Энэ үеэр ХӨСҮТ-ийн Тандалт судалгааны албаны дарга А.Амбасэлмаа " Хөл хорио тогтоосон хугацааг 14 хоногоор сунгах санал оруулж байгааг тодотгов. Тодруулбал, цаашид тохиолдлын дам халдваруудыг тогтоох, шинжилгээнд хамруулах ажлуудыг өргөн хүрээнд хийх шаардлага тулгарч байна.Мөн хүн амын дунд санамсаргүй түүврийн аргаар 4000-5000 хүнд шинжилгээ хийхээр яригдаж байна" гэв.

Хөл хориог сунгах эсэх асуудлыг УОК, Засгийн газрын хуралдаанаар эцэслэн шийдвэрлэх юм байна.

Анх батлагдсан тохиолдол гарснаас хойш хөл хориог тав хоногоор тогтоосон. Халдварыг улсын хэмжээний дэгдэлт болгохгүйн тулд  хөл хориог сунгах шаардлага гарч болзошгүй байгааг албаныхан ийн хэлж буй.

Одоогоор Улаанбаатарт бүртгэгдсэн голомтот халдварын тоо ес,  харин Сэлэнгэд бүртгэгдсэн халдвар гурав байгаа.

УОК, ЭМЯ цар тахлын эсрэг ахмад эрдэмтэн, докторууд,гадаад улсуудад ажиллаж амьдарч байгаа вирус судлалын эрдэмтэд нарын санал зөвлөмжийг сонсож  ажиллаж байгаа аж.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
51
ЗөвЗөв
45
ТэнэглэлТэнэглэл
28
БурууБуруу
21
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

149 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-11-15 192.82.68.57

ПИСДА НАР ӨӨРСДӨӨ ХАЛДВАР ТАРААЧААД
ӨӨРСДДӨӨ ТЭТГЭМЖ ӨГЧӨӨД ХУВИЙН ХЭВШИЛ ЦААШАА ГЭДЭГ БНШД

Avatar

Зочин 2020-11-15 158.181.75.224

Хуцдаг халтарууд вэ!!!! Хүрэлсүх лаларыг өөрийг нь 30 хоног мөрдөнд яс суулгаж тэр их мөнгө хаашаа зувчуулсныг шалгах хэрэгтэй!!

Avatar

иргэн 2020-11-15 202.179.27.141

төрд байгаа та бүхэн шиг ХОМ нтрээрээ гайхуулж баянаа гайхуулсан хөрөнгөтэй хүн хэд билээ бодох л асуудал,бараг л гэрт нь сөхрүүлчих гээд байна уу даа

Avatar

Yu 2020-11-15 64.119.20.94

Odriin holsooroo amia zogooj ger bulee tejeedeg humuus olon baigaa bodoltsoj baij shidweree gargana bizde amdrl uzeegui olsoj uzeegui humuus zondoo bhiin

Avatar

ЗОЧИН 2020-11-15 66.181.187.48

Тэгээд өдөрт төдөн халдвар илэрлээ тэдэн хүн үхлээ гэдэг мэдээлэл сонсоод чичрээд сууж байхуу нэг алдвал барьж чадахгүй амь амьдралаа 14 хоног аргалж болмоор юм улс үндсээ бодоод

Avatar

Зочин 2020-11-15 43.242.243.47

Маскаа зүүгээд яваач худлаа сүржигнээд байхаар

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.126.90.124

Yadaj baihad taraadag jolooch n huvhai durvud baih daa yaahav dee!!!

Avatar

zochin 2020-11-15 66.181.161.30

amia bodson archaagui umnuud ene zugeer neg uvchin bish hul horiog sungah n mash zuv hedhen hunees busad n hohiroh esgui er n bol gadnaas irgedee tatsan yvdalaas l buten bol j bgaan eh orondoo bsan irged ene uvchiniig hureegui shu hul horiog sungah heregtei

Avatar

Зочин 2020-11-15 103.212.116.254

Darhan, Selenged ilersen gej yu gej hudlaa medeeleed bsan yum be, chuluu hulguud!!! UOK, ZG, hevleluudee!!!

Avatar

Basaa 2020-11-15 66.181.161.24

Tv9 mongol televiz ry yrie УОК-той нь уулзаж хэлэлцье ээ нэг ширээний ард сууя аа эсвэл жагсаж нэгдэцгээвэл үр дүнд банк банк бус зээлийн газрууд апп-д байр ус цахилгаан кабель дулаанаа яах вэ мөнгө яаж ол гээв jagsae negdey davalgaalaad yvchihuu

Avatar

иргэн 2020-11-15 139.5.217.104

3 хоногоос илүү сунгах бол хувийн хэвшил түрээслэгчид юугаараа амиа залгуулах юм бэ?

Avatar

Зочин 2020-11-15 66.181.185.91

Форс мажор учраас ажлаа хийх боломжгүй болсон иргэдэд төрөөс мөнгөн нөхвөр олгох, эсвэл татвараас 100% чөлөөлөх хэрэгтэй!!! Бас хадгаламжийн хүүгийн татварыг чөлөөл!!!

Avatar

Ард 2020-11-15 203.91.115.42

УБ хотод хоригдсон хөдөөний хүмүүс хэцүү байгаа. Боловсролын салбарыг цахим болгох хэрэгтэй. Харин Цэцэрлэг хэцүү байна. Бүх ард түмэн хамтаараа эв нэгдэлтэй байх нь чухал байна. Хориог сунгах эсэхэд болгоомжтой ханд!

Avatar

Зочин 2020-11-15 66.181.185.91

Нийтээрээ тахалд өртөж хайвтгайран хиарч байснаас хөл хориог сунгасан нь дээр!!!!

Avatar

Доодой 2020-11-15 202.21.108.172

Сургууль цэцэрлэг үйлчилгээний газруудаа хаагаад бусдыг нь ажилд оруул

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.126.89.121

sungasan ni deeree

Avatar

hardalt 2020-11-15 202.126.90.5

ard tumnee ailgaj, zalhaaj baigaad avarna gej vacziniin turshiltand oruulah ni dee. manaid vaczin turshih huuli baihgui, udahgui ih hural helelsheh biz

Avatar

zchin 2020-11-15 202.9.40.108

Owutanuudaa orin nutagruu ni ybuul

Avatar

Зочин 2020-11-15 122.201.31.145

Компаниуд халдвар хамгааллын дэглэмээ сахиад ажиллах хэрэгтэй. Дампуурсан компаниуд эргэж сэхэж чадахгүй шүү дээ. Дулаан, тог, ус, ажилчдын цалин, татвар, НДШ..… гээд энэ асуудлуудыг улс даана гэвэл карантинаа сунгаж болж байна даа.

Avatar

fft 2020-11-15 64.119.20.184

bolioooo huuye hudla shoudaha zogsooo. huviin ariun tsevree sahiad ajil turluu hiiye

Avatar

Зочин 2020-11-15 66.181.185.31

Уг нь монголд ийм хатуу хорио хэрэггуй л юм хумуус вугд энэ вирус халдварын талаар хангалттай мэдээлэлтэй болсон байгаа ш дээ гудамжны гэгдэх хаягдсан хумуус хуртэл маск олоод зуусэн оорсдийгоо чадлаараа хамгаалаад болоод л байна ямар гээч нугалаа яваад байна даа ХОЁР ГУУРНИЙ цаана амьдардаг хуухдууд хумуусийн нудээр цонхоор амьдалыг хараад зовхон оорсдийгоо PRдаад байна

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.55.188.105

Sungasan ni zuv 3500 havitaliig olj togtoohod 5 honog hangaltgui shuu

Avatar

Эвлэрч амьдрах 2020-11-15 66.181.161.103

Бид өвчинтэйгээ зохицож эвлэрч амьдрахаас өөр ямар ч арга байхгүй шүү дээ, хориод цагдаад байх хэр үр дүнтэй юм болоо, хүмүүс дор бүрнээ л харицлагатай байх л чухал, хий дэмий айж тэвдэх биш, харин эрүүл, хоол, агаар, хөдөлгөөнөөр дархлаагаа дэмжих. Төр засаг айж бэргэх биш, иргэддээ бас үнэнийг хэлж, хариуцлага үүрүүлж сурах хэрэгтэй байна.

Avatar

хүннү 2020-11-15 202.179.24.26

Манайхан гэрээс гархаараа уяанаас алдуурсан нохой мэт болдог, дэмий тэнэх дуртай одоо хар нэг хүний балаг ямар аймаар уршиг тарьж байнаа. Энэ нөхөрт яваагүй газар алга, энэ аймшигт вирусыг дотооддоо алдахгүй гэж өдөр шөнөгүй ажилж байгаа хүмүүсийн хөдөлмөрийг талаар болгоод зогсохгүй 3,2 сая хүнээ ийм хүнд байдалд орууллаа. Улс орон тэр чигтээ “сул зогсолт” хийлээ. Сунгахаас өөр зам үгүй

Avatar

ГАН 2020-11-15 202.179.27.192

Короно тарсанаас их хохирол амсах нь дээ

Avatar

IRGEN 2020-11-15 202.9.46.9

JILD 400 XUN TOMUU BOLON UUSHIGNII UBCHNUUR NAS BARSAN GEE BIZ DEE…KORONOGOOR XUN NAS BARSAN UU MGL D… XORIO SUNGAXAAR YADUURALD ORJ B.NA SH TEE ENE XUMUUS CHIN…. JAAXAN UXAANTAI SHIIDBER GARGAA…

Avatar

IRGEN 2020-11-15 202.9.46.9

Yun sungax bee… ediin zasag budaa bolloo… yaaj amidrax bee

Avatar

Иргэн 2020-11-15 103.57.95.124

Сунгаж болохгүй шүү

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.21.108.4

ХӨСҮТ, УОК-ын ажилдаа хайнга хандсаны гай ард түмэнд хэтэрхий хүнд ачаа болж хувирлаа. Тэд ард түмнээс уучлал гуйж ажлаа сайжруулахын оронд та нарын төлөө ажилласан гэж өрөвдүүлж, ялархаж хариу барьж байна.Бүх ажил мэргэжил өөрийн гэсэн зовлон жаргалтай. Оногдсон ажлаа ялархахгүй төгс хийж чадаж байвал тэр хүн тэр салбартаа мэргэжилтэн боллоо гэсэн үг. Өрөвдүүлж, нялхраад байвал чи өөр мэргэжлийн ажил хий.Чамд энэ ажил чинь зохихгүй юм байна гэдгийг ямарч мэргэжлийн хүнд хэлж болно.

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.21.108.4

Алдаа чинь ард түмэнд хэтэрхий хүнд ачаа болж байна УОК, ХӨСҮТ ийн эмч нараа.Одоо энэ хөл хориог ядарсан ард түмэн дийлэхгүй.

Avatar

Иргэн 2020-11-15 103.212.119.254

Ажил яах вээ???????????

Avatar

харамсалтай 2020-11-15 192.82.71.68

ЗА олон компани хаалгаа хаахаар боллоо доо.

Avatar

ogt tegej bolohgui shuu.. 2020-11-15 64.119.23.110

tegej bitgii hudalaa svrjignej soliorood l bail daa..

Avatar

иргэн 2020-11-15 192.82.70.205

Зөвөлгөө авч ажиллаж байгаа нь зөв. Туршлага дутаж алдацгаалаа шүү. Хүн бүр хичээвэл давна аа. Биенээ муу хэлэхийн оронд өөрсдийгээ гэр бүлээ ойр тойрныхныгоо хичээ дэглэмийг сахь, бие биендээ шгаардлага тавь. Замбараагүй байж ердөө ч болохгүй, маш аюултай. Хориог учиртай зохион байгуулах. дээд , дунд сургуулийг хорих хэрэгтэй. Цэцэрлэг ажиллаж дэглэм сахивал яадаг бол? нэг ангийн хүүхэд цөөн байвал дээр. Бусад аж ахуйн нэгжүүдийг ажиллуулах нь дээр байх.

Avatar

ИРГЭН 2020-11-15 64.119.25.105

ХАРИУЦЛАГАГҮЙ НӨХДҮҮДТЭЙГЭЭ ХАРИУЦЛАГА ОДОО ТООЦОЛ ДОО. ХАРИУЦЛАГА ТООЦОЖ ЧАДАХГҮЙ БОЛ 1000 УДАА ХӨЛ ХОРИО ТОГТООГООД Ч ТАХЛААС САЛЖ ЧАДАХГҮЙ Ш ДЭЭ. ГАДААД ДОТООД ТӨГССӨН ХҮМҮҮС БАЙМААР ЮМ ДАА…ЯМАР Ч БОЛОВСРОЛГҮЙ МАЛЧИН ХҮНЭЭС ДОР БАЙХ ЮМАА. ӨДИЙ ОЛОН ЖИЛ БОЛЖ БАЙХАД АРД ТҮМНИЙ АМЬДРАЛАА ХАРАЛДАА ЯДУУЧУУДЫН ЦУГЛУУЛГА БОЛЧИХСОН БАЙДАГ АРЧААГҮЙ ЮМ ВЭ?..

Avatar

зОчин 2020-11-15 66.181.185.31

Төлбөр тооцооны асуудлыг уян хатан болгомоор банк нь ажиллахгүй цахилгаан байрны мөнгө төлөлт зогсож байна цаад байгууллага нь төлбөрөө хийгээгүй гээд тасалж салгаж харгис байх юм болов уу тэгвэл хүүхдүүд цахим тв хичээл хийж чадахгүй цаашаа асуудлууд гарч эхэлнэ банканд очиж төлбөрөө хийдэг өчнөөн хүн байгаа ш дээ банкаа богино цагаар зай барих дэглэм журмаар ажиллуулж уг болмоор

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.179.26.243

Оюутан,сурагчидын хичээлийг үргэлжлүүлэн зайны сургалтаар явуулах,бусдыг нь бол ажил төрлийг нь эхлүүлэх хэрэгтэй шүү дээ.Юун 14 хоног вэ.Хувийн хэвшил яах болж байна аа.Өнгөрсөн хавар,зун,намрын урин цагаар хувийн хэвшлээ бага ч боловч гадаад болон дотоод сувгаар нь дэмжээд өгөхгүй дээ .Ер нь хүйтрээд ирэхээр дэгдэлт ихэснэ гэсэн тооцоо судалгаа байдаггүй юм уу? Тэр өргөн хүрээнийхээ ажлыг арай эрт урин цагт хийж болоогүй юм уу? Хувийн хэвшлийнхэн ачааны хүндийг үүрэлцэж л яваа шүү?

Avatar

Baatar 2020-11-15 202.126.90.51

Oron nutagt ajilaar ywj bsn hvmvvvs hetsvv bn shdee bairalj bsan buuudal n haacihsan hamaatan sadan ocih ail bhgvi barilgiiin pvtekt honogloj bn

Avatar

Монгол 2020-11-15 66.181.161.22

Болноо лалгуудаа

Avatar

Зочин 2020-11-15 66.181.161.30

Gol n gadnaas irgedee tatsan n mongold ene uvchin tarhah gol uusver n emchileed edgereed l garch bna gej bna yg buren edgerch chadsanuu gedegt hench hariu ugch chdahgui delhiin hugjiltei orondch chadahgui bna odoo hamgiin gol n bugd sahilga battai baij ene uvchiniig hyzgaarlaj chadna odoo duraaraa baidag tsag ungursun hul horio togtoo yaraltai sejigtei humuusee olj ylgaj tusgaarlah heregtei gol n sahilga bat tevcheer gol shu humuusee

Avatar

zochin 2020-11-15 66.181.161.30

Gol n gadnaas irgedee tatsan n mongold ene uvchin tarhah gol uusver n emchileed edgereed l garch bna gej bna yg buren edgerch chadsanuu gedegt hench hariu ugch chdahgui delhiin hugjiltei orondch chadahgui bna odoo hamgiin gol n bugd sahilga battai baij ene uvchiniig hyzgaarlaj chadna odoo duraaraa baidag tsag ungursun hul horio togtoo yaraltai sejigtei humuusee olj ylgaj tusgaarlah heregtei gol n sahilga bat tevcheer gol shu humuusee.

Avatar

Зочин 2020-11-15 150.129.143.129

ИРГЭН БОЛГОНД 3САЯ ТӨГРӨГ ӨГ

Avatar

зочин 2020-11-15 150.129.140.160

ккк гуцдаг ажилгүй залхуу нийгмийн шимэгч хорхой вирус вэ

Avatar

Зочин 2020-11-15 150.129.143.129

АМЬДРАЛ ГАЦАЖ ЭХЭЛЖ БН АЖИЛ ХИЙЖ САЙН ХҮНС ИДМЭЭР БАЙНА

Avatar

Зочин 2020-11-15 43.242.243.47

Бүгдийг хоричоод юугаараа хоолоо авч идэх юм бэ. Улс бүгдэд нь цалин, хүнс өгч чадах уу. Чадахгүй бол тэгээд бусад улстай адил хамгаалалтаа сайн хангаад зохицож амьдрахаас өөр арга байхгүй. Ямар энэ хулгайч улстөрчид шиг хангалттай мөнгөтэй биш

Avatar

Зочин 2020-11-15 66.181.181.151

ulsuhuur boslogo garah bh da te yah bol alaan shudaan boloh vii de

Avatar

Зочин 2020-11-15 66.181.181.151

Hvmvvs ulsuhuur boslogo garah bh da te yah bol alaan shudaan boloh vii de

Avatar

Зочин 2020-11-15 66.181.181.151

Hvmvvs ulsuhuur boslogo garah bh da te yah bol

Avatar

ЗУРХАЙЧ 2020-11-15 202.179.24.18

14 хоногт ажил хийж цалин авах хүмүүс яах болж байна

Avatar

Зочин 2020-11-15 66.181.181.151

Hohi ni ee gej

Avatar

Зочин 2020-11-15 66.181.181.151

Chi ch yahav hulgailsan mungutei hooltoi bj busad ni yahuu zgr suugaad bhaar munguur boroo oroh uu esuul hvnseer boroo orohiimuu hel de chi mal min uvchin tusaj uheheesee naana ulsuj uheh uu te

Avatar

зочин 2020-11-15 66.181.161.37

Одоо үхэхсдийг орүуулах нүхээ бэлдээ.Шууд шатаахгүй бол шувуу очиж идээд ахин халдвар тараана шүү.

Avatar

ИРГЭН 2020-11-15 64.119.25.105

ХӨДӨӨ ГЭР ОРОНДОО ОЧИЖ АМЬДРАЛ АЖЛАА ХИЙНГЭЭ АМГАЛАН ТАЙВАН ХОРИГДМООР БАЙНА. МОНГОЛЫН ТӨРД ХҮРГЭЖ ӨГӨӨЧЭЭ СЭТГҮҮЛЧИДЭЭ???!!! ХАРИУЦЛАГАГҮЙ АЖИЛЛАСАН ХҮМҮҮСДЭЭ ХАРИУЦЛАГАА ОДОО ТООЦОЛДОО. ХАРИУЦЛАГА ТООЦОЖ ЧАДАХГҮЙ БОЛ ДАХИАД Л ХАРИУЦЛАГАГҮЙ БАЙДАЛ ГАРНА ДАА. ГЭРТЭЭ ХАРИМААР БАЙНА. УУР ХҮРЧ БАЙНА , БУХИМДАЖ БАЙНА. АРЧААГҮЙ НОВШНУУДААС БОЛЖ БУСАД НЬ ЯАГААД ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭХ ЁСТОЙ ЮМ ВЭ?

Avatar

зочин 2020-11-15 66.181.161.37

Гадаадад найдвартай эм гараагүй үед хөл хориог улам чангаруулаачээ,сургууль,хичээлийг битгий нээгээчээ гэж утсаар ч захидлаар ч илгээгээд байхад огт хариугүй байсаар одоо үндэстнээрээ удахгүй үхэх,мөхөх хэмжээнд хүрлээ.Одоо тэгээд яахав.

Avatar

иргэн 2020-11-15 150.129.140.76

Төр засгийнхаан. Сошиал-ийн тэнэгүүдийн үгийг ард түмнийх гэж боддогоо болиод эрдэмтэд, мэргэжлийн хүмүүсийн үгийг дагана шүү. Бүх нийтийн бэлэн байдал зарлаж байж : Уриалж байна. Гуйж байна гэж мангартахаа боль. Одоо чинь сонгууль болж байгаа биш шүү. Үүнийг хатуу анхаар.

Avatar

Сувд 2020-11-15 139.5.217.27

Халдварын эмнэлэгийн өөрсдөө алдсан юм биш үү эмч нар хь өвдөж бгаа нь сэжигтэй бна аа

Avatar

Зочин 2020-11-15 66.181.181.151

Ustgal yavagdaj bna tseverlegee

Avatar

Hereg alga hudlaa popuud 2020-11-15 66.181.181.234

Archaagui Zasgiin gazar !!!

Avatar

РАВДАН 2020-11-15 66.181.161.19

УЛС ТӨРЧИД ИЙМ ШИЙДВЭР ГАРГАЖ БАЙГАА БОЛ ХӨЛ ХОРИО ТОГТООСОН ХУГАЦААГААРАА ХУВИЙН ХЭВШЛИЙН ЦАЛИН НШД ЗЭЭЛИЙГ ЦАРЦААГААРАЙ. ТА НАР ХААНААСАА ХАЛАМЖИЙН МӨНГӨ ХҮҮХДИЙН МӨНГӨ ХООЛНЫ ТАЛОНЫ МӨНГӨ ГАРГАХ НЬ БИДЭНД ХАМААГҮЙТЭЙ АДИЛ. ТИЙМ БИЗ ДЭЭ НӨХӨД ӨӨ?

Avatar

zochin 2020-11-15 66.181.177.141

tm ee. Umnu ni ene uurgee guitsetgehgui 9 sar horij irgediin amdiralaar togloson.

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.21.108.219

Олон улсын жишгийг дагаж оюутан, 7-12-р ангийн хүүхдүүдийн хичээлийг он дуустал зайн сургалтаар явуулах. Цэцэрлэгүүдийг нээгээд гэртээ харах хүнгүй үлддэг хүүхдүүдийг явуулах, боломжтой нь гэртээ үлдээх. 1- 6-р ангиудыг 2 хувааж цөөн хүүхэдтэй хичээллүүлэх. Учир нь бага насны хүүхдүүд харах хүнгүй үлдэхээр илүү их эрсдэлд орж байна, энэ насныханд зайн сургалт үр дүн муутай байна, мөн халдвар авах эрсдэл багатай бүлэгт орж байгаа. Дархан, Сэлэнгийн хавьтагч хүүхдүүдэд 1 ч вирус илрээгүй.

Avatar

Зочин 2020-11-15 192.82.69.7

Unitel tsagaasaa umnu Tulburuu neheed eheltsen l bn

Avatar

зочин 2020-11-15 202.179.27.141

моби ялгаагүй

Avatar

Уурхай 2020-11-15 66.181.161.50

News.mn танай сайт энэ сэтгэгдэлүүдийг уншдаг бол хэвлэл мэдээлэлийн хурал УОК-д мэдээллэх нь Хотод байгаа хөдөө орон нутгын оршин суугч болон алслагдмал Уул уурхай дэд бүтэцд ажилж байгаа иргэд Covid19 цар тахлын бус бүсэд байгаа хүмүүсийг нэн даруй хот хөдөөрүү нь буцаахийг шаардах хэрэгтэй байна энэ саналийг УОК-д хүргүүлнүү Тэд ардаа амьдралтай үр хүүхэд энхрий ханьтай хүмүүс шүү

Avatar

Зочин 2020-11-15 66.181.177.141

sungahaar bolj bgaan bol zeeliin huu, turees tsartsaagaarai.

Avatar

Tsalin 2020-11-15 66.181.181.37

Huviin hevshliin tsaling tsartsaagaarai.

Avatar

Baagii 2020-11-15 202.126.88.158

turiinhun mini tumur nuuree gargaj ajillana shuu. socialaarh mergejliin bus ard tumnii sanalaar 14 honogiin geriin horiog tsutsalsan shigee aldaa gargav da.

Avatar

Хувийн хэвшил 2020-11-15 66.181.180.240

Хувийн хэвшлийн аж нахуй хаанаас м өнгө олж цалингаа тавих вэ цалингаа өгч чадахгүй бол яах вэ

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.126.90.37

муу эргүү амьдралаас тасархай малууд.3 хоног 5 хоног гээд явах ёстой.цуцлах газраа цуцлаад зарим газраа дэглэмээ сулруулаад явах хэрэгтэй.хавар хэт удаж иргэдээ хохироосон.дэлхий вирустэйгээ ажиллаж амьдарч сурсан байна

Avatar

РАВДАН 2020-11-15 66.181.161.19

НААД БАНК САНХҮҮГИЙН СИСТЕМ ЧИНЬ СҮЙРЛЭЭ ШҮҮ! ТЭРИЙГЭЭ МЭДЭЖ ЯРИАРАЙ ДАРГА НАРАА!

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.126.88.158

ter ni deeree neg sain darj avaad tsaashdaa surgamj avaad anhaaraltai baiya. tegehgui bol naana ni tsutslaad usa bolon europchuud shig diilehee baigaad bain bain horio togtooh hereg garna

Avatar

ИРГЭН 2020-11-15 64.119.25.105

ХӨДӨӨ ГЭРТЭЭ ХҮМҮҮСИЙГ ШАЛГААД ЯВУУЛАХЫГ ХАТУУ ШААРДАЖ БАЙНА. АЙЛЬД ХЭЗЭЭ Ч ТАЙВАН БАЙЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ. ТӨР ЗАСАГ ИРГЭДИЙНХЭЭ УУР БУХИМДЛЫГ ТӨРҮҮЛЭХ ШИЙДВЭР БИТИЙ ГАРГААРАЙ. ИРГЭН БҮР ӨӨРТӨӨ АРЧААТАЙ БАЙВАЛ БОЛНО. ХАРИН АРЧААГҮЙ НӨХДҮҮДИЙГ ХҮЗҮҮНЭЭС НЬ УУРГАЛААД ШОРОНД ХИЙВЭЛ ДЭМЖИНЭ ШҮҮ…

Avatar

Уншигч 2020-11-15 202.9.40.126

Зөв зөв.Ингэж хөл хориог хатуу дэглэмийн дор барьж бж өвчин хумигдана.Гэхдээ маш хариуцлагагүй ажилласан УОК ард иргэдэд энэ ажилгүй хугацааны амьдралын өртгийг ямар нэгэн хэлбэрээр төлөх ёстой.хатуу дэглэм тогтоод гэр орноосоо гарч чадахгүйд хүрвэл тн тонноор мах гурилаа авч нөөцлөөгүй бид яаж амьдрах болж бнаааа

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.9.46.31

11-ний 15цагийн орчимд ХААЯ-ны урд уулзвар дээр гарсан цагдаагийн ажилтангууд түгээлтийн машныг ОБК-ын шийдвэрийг зөрчин хөдлгөөнд оруулахгүй тойруулж чирэгдэл учруулсан.Ингэж ажиллавал яаж энэ хориог сэтгэл тайван хүлээх юм бэ?Би ч гэсэн иргэн хүн.Стрессгүй амьдармаар б.на.Энд ажиллсан цагдаа нартаа анхааруул.Бусад цагдаа нар шударга л ажилласан шүү.Амжилт.

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.179.25.83

Боолууд хоригдоод байж дээ.

Avatar

зочин 2020-11-15 66.181.180.56

ЗӨВ БАЙНА, ДЭМЖИЖ БАЙНА. 14 ХОНОГ ТЭВЧИЦГЭЭ. ӨВЧИН ТУСАЖ ҮХСЭНЭЭС ДЭЭР БАЙЛГҮЙ

Avatar

Иргэн 2020-11-15 103.212.119.254

Чи төсвийн цалинтай эсвэл ажилгүй хүн үү

Avatar

зочин 2020-11-15 66.181.161.119

Цэцэрлэгийн хүүхдүүд болон сурагчдаа амраагаад оюутан болон бусад хувийн хэвшлийн компаниудын үйл ажиллагааг явуулбал яасан юм бээ ? Ядаж л маскаа тогтмол зүүгээд ариун цэврээ сайтар хангаад явчихаж чадах байх.

Avatar

NO 2020-11-15 66.181.191.37

ОЮУТНУУД ЖИНХЭНЭ ХАЛДВАР ТАРААГЧИД. БААР КАРАОКЕ ГЭЭД ХАА САЙГҮЙ ЯВЖ ХАЛДВАР ТАРААНА ШҮҮ ДЭЭ. БҮХ ШАТНЫ СУРГУУЛИЙГ ИНГЭЭД КАРАНТИЛААД ӨВЛИЙН АМРАЛТТАЙ ЗОЛГУУЛБАЛ ОК БАЙХ ШҮҮ. ИНГЭЖ БАЙХ ХАЛДВАРЫГ ХУМЬЖ АВНА

Avatar

иргэн 2020-11-15 150.129.140.76

Оюутнууд хамгийн хурдан халдвар түгээгч байдгийг харж сонссоор байгаа мөртлөө юу яриад байгаа юм бэ?

Avatar

Ok 2020-11-15 139.5.217.148

Zuvuu zuv horiogoo tsaash 2 sariig duustal togtooh heregtei

Avatar

Zo 2020-11-15 202.9.40.152

Oor arga hemjee avahad yanaa, surguuli tsteserlegee haagad avtobusaa odoogiin huviar aar ged neg ch maskgui hun yavuulahgui ajil Alba ehluulmer bnaa orloggui ajilgui ideh yumgui hetsuudlee

Avatar

Зочин 2020-11-15 139.5.218.130

Зөвөө зөв. Ингэж байж л барихгүй бол улам тархана.

Avatar

Зочин 2020-11-15 66.181.161.34

дахиад 5 хоног харсан дээрээ үхсэн ацны улс төр ямар хамаа байнаа энэ дор малууд их байх юм

Avatar

Иргэн 2020-11-15 202.9.40.2

Сунгах бол хэцүүдэх нь дээ яана даа

Avatar

Коронагаар улс төр хийж байна 2020-11-15 66.181.187.246

Коронаг дотооддоо алдчихаад байхад мэргэжлийн салбарын алдаа гаргасан сайдыг ажлаас нь халахгүй байгаа нь ямар учир байна? Зориуд Монгол улсыг дампууруулах бодлогыг явуулаад байгаа юм биш биз? Хамаг нөөцөө цаг нь болоогүй байхад дэмий шавхсан тул одоо хүмүүс дахиж карантинд тэсэж суух боломжгүй болсон.

Avatar

zochin 2020-11-15 66.181.161.4

mash zuv demjij bna hul horiog 21 honog bolgo uhsen baasnii chini ajil ene uvchin ymar togloom umuu mash changa hul horio togtoo demjij bna

Avatar

Зочин 2020-11-15 103.212.117.105

Chi muu ajilgyi haltar halamjaar amidardag lalart bol ingeed suuj bh ni saihan baih. Omhii lalriin ork mini hun bolgon cham,shig bish

Avatar

Зочин 2020-11-15 66.181.181.151

Chi ch yahav hulgailsan mungutei hooltoi bj busad ni yahuu zgr suugaad bhaar munguur boroo oroh uu esuul hvnseer boroo orohiimuu hel de chi mal min uvchin tusaj uheheesee naana ulsuj uheh uu te

Avatar

Коронагаар улс төр хийж байна 2020-11-15 66.181.187.246

2020 оны 1 сард Монголд корона орж ирээгүй байхад сонгуульд зориулж, хий худлаа сүржигнэж хувийн хэвшлийн олон компаниудыг дампууруулах бодлого явуулсан гэдэг нь яг одоо харагдаж байна. Тэр үед би “Яг одоо хөл хорио тогтоовол хувийн хэвшил дампуурна” гэж хэлж бичиж байсан. Эрсдэлээс сэргийлж сургууль, цэцэрлэгийг карантилж бол болно. Гэтэл хувийн хэвшилд ажилладаг маш олон зуун мянган хүн харалган шийдвэрийн золиос болох аюул дахиад ирчихээд байна. Коронаг дотооддоо алдчихаад байхад мэргэжлийн с

Avatar

зочин 2020-11-15 66.181.189.41

Теле хичээл үр дүн муутай б.наа. Намрынх шиг сургалтаа явуулмаар юмаа. 20-25 хүүхэдтэй ороод , ариун цэврээ сахиад, амны хаалтаа зүүгээд, ажил амьдралаа хэвийн үргэлжлүүлж болмоор доо.

Avatar

Abselmaa sons 2020-11-15 64.119.22.72

Hen negen awgain duraar horigdohgui ee. Oorsdoo zailzgaa

Avatar

zochin 2020-11-15 192.82.74.55

Uursdiin hariutslagagui baidlaas bolj aldsan yum shig bgaan…mash hariutslagagui

Avatar

ЗОЧИН 2020-11-15 66.181.187.48

Алтанбулаг боомтоор тийм амин чухал бараа таваар орж ирээд байнуу хавраас хойш хичнээн халдвартай орос жолооч орж ирсэн билээ Оросоос халдвар орж ирэх нь тов тодорхой байхад эртхэн хилээ хаах ёстой байсан хэрэгцээт таваараа төмөр замаар татах хэрэгтэй байсийн дотороо халдвар алдсан засгийн газрын буруу одоо гарах хохирлол маш их гэхдээ одоо засгийн газараа дэмжиж гаргасан шийдвэрийн хатуу сахих хэрэгтэй хөл хориог сунгаж байж аврагдана шүү 14 хоног сунгах зөв

Avatar

Зочин 2020-11-15 66.181.161.16

халдвар алдлаа хариуцах засаг огцрох ёстой

Avatar

Ок 2020-11-15 64.119.24.153

Амь амьдралаа аваад явчихаж чадахгүй арчаагүй бурууг дандаа бусад руу нялзаадаг залхуу залхаг хүмүүс их байх юм. Төр ажлаа маш сайн хийж байгаа. Хүчний байгууллагууд үнэхээр мундаг ажиллаж байна. Цаашид хувийн хариуцлагаа улам өндөржүүлэх хэрэгтэй байна. Хориог бол сунгасан нь дээр шүү. Шинжлэх ухаанчаар хандах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.21.108.4

Эцэг эхийнхээ тэтгэлгээр тэжээлгэж байгаа чамд Монголд юу болох болохгүй оогт хүртээлгүй.

Avatar

zochin 2020-11-15 66.181.161.69

hicheel surguuli ydaj orku ym aa gehed zamaa neegeed uguuch gereesee hol baodag huuhduudiiin zarim ni gerluugee ywj aaw eejdeerei ochih estoi ym bshuu ZAMAA NEE tur hugatsaand

Avatar

Зочин 2020-11-15 66.181.161.16

халдвар алдсан засгаа хөөж явуулья

Avatar

иргэн 2020-11-15 150.129.140.76

Ха ха. Тэгээд чи дарга болмоор байна уу?

Avatar

Солиор доо . 2020-11-15 64.119.21.235

Юун 14 хоног гэж хуцаад байна аа . 17 ны өдөр энэ муу шоронд байгаа юм шиг амьдрал дуусгавар болоосой билээ . Үнэн залхаж байна Шүү .

Avatar

Зочин 2020-11-15 64.119.22.106

Таны гэр шорон шиг байна гэж үү

Avatar

ЗОЧИН 2020-11-15 192.82.71.30

ХЭН Ч ӨӨРИЙГӨӨ ӨМӨӨРӨХ БАЙХ, ГЭХДЭЭ ЭМЯ МАШ ХАРИУЦЛАГАГҮЙ АЖИЛЛАЖ БАЙНА, ЭНХ САРАН СУВИЛАЛЫН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНААС ЯДАЖ СУРГАМЖ АВСАН УУ

Avatar

zochin 2020-11-15 66.181.185.181

odoo boliyoo ajilaa hiij amidarmaar baina

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.179.27.67

МОНГОЛ ГАДААДУУД ШИГ БИШ ШҮҮ. ЧИ ГАНЦААРАА АЖИЛЛААД ХАА ХОЛДОХОВ. ХАМТ АЖИЛЛАГСАД ЧИНЬ БГД ХАЛУУРААД ХАНИАГААЛ ДУУСНА ГЭЖ МЭД. МАНАЙХАН ЭРҮҮЛ АХУЙ ХАЛДВАР ХАМГААЛЛЫН ЯМАР Ч ОЙЛГОЛТГҮЙ ХҮМҮҮС. НЭГ ТАВИАД ТУУЧИХВАЛ КОРОНАД МОНГОЛЧУУД ЖИНХЭНЭ ЖИВЭХ БОЛНО. МАСК ГАРАА УГААХ УТСАА АРИУТГАХ БОЛ НЭР ТӨДИЙ ХАМГААЛАЛТ. СОЁЛТ ЕРТӨНЦ СКАНДИНАВ ГЭЭД БҮГД ДИЙЛЭХГҮЙ СӨХӨРЧ БАЙНА. ХЯТАД ХҮЧЭЭР БАРЬСАН. ЧИ ГАНЦ МАСКААР ӨӨРИЙГӨӨ ХАМГААЛААД ҮЛДЧИХНЭ ГЭВЭЛ ТОМ АНДУУРАЛ.

Avatar

Зочин 2020-11-15 64.119.22.72

Nowshiin awgai bitgii huz. Amidral hezuudler

Avatar

ЗОЧИН 2020-11-15 192.82.71.30

ОРОН НУТАГТАА, ТАЙВАН ГАЗАР ОЧИХ ИРГЭДЭЭ ЯВУУЛ. ХОТОД БӨӨГНҮҮЛЖ НЭМЖ ЭРСДЭЛ ГАРГАЖ ХЭРЭГГҮЙ.

Avatar

Зочин 2020-11-15 139.5.219.225

Монголчуудыг устгах хорон санаатнууд, хорио цээр тогтоох, ард иргэдээ хамгаалах төрийн бодлогын эсрэг дайсагнасан ажиллагааг турхирч эхлэлээ .Байдал хүндэрвэл эд хэзээ ч хариуцлага хүлээхгүй. Төр өөрийн бодлогоо тууштай хэрэгжүүл. Дэглэм зөрчигсөдөд ногдуулах хариуцлагыг чангатга.

Avatar

Bold o 2020-11-15 125.179.126.242

Olon angit baildaantai kinonii 1~r angi ehelj bn daa kinonii gol dur ni Uhanaagiin Hurelsuh yum ..busad ni Mongoliin ard tumen yum ..bid busleltend bgaa horigloh baildaan hiij bn geed soliorood bsan Hurelsuh ni baga baildaantai kino uzej osood odoo boltol ene panikaasaa garaagui sumtai Hurelsuh ene ard tumeniig ih zovoohnee dee yana daa

Avatar

Дамба 2020-11-15 150.129.142.249

Мэргэжлийн хүнийх нь хувьд ГҮНДАЛАЙГ сонсоорой

Avatar

Зочин 2020-11-15 64.119.24.153

Сунгах нь зүйтэй. Эсэргүүцээд байгаа нахдүүд яавч эрүүл биш. Урд зүгийн эх орныг минь сүйрүүлэх гэсэн хорон санаатнуудын нэг хэсэг

Avatar

Зочин 2020-11-15 66.181.161.34

тэнэг малуу

Avatar

Зочин 2020-11-15 66.181.161.34

дахиад 5 хоног хар тэгээд цаашаа яахаа шийд юү юүгүй 14 хоногоор яахав

Avatar

Zochin 2020-11-15 64.119.20.180

Mungugui hoolgui irged yahu

Avatar

И 2020-11-15 64.119.24.153

Хэний буруу юм. Хоолгүй байгаа нь

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.21.108.219

Хавар дотроо алдаагүй байхад сонгуульд зориулж карантин тогтоож хувийн хэвшлийн олон компаниудыг дампууруулж, хүүхдүүдийг сургууль, цэцэрлэгт нь явуулалгүй хорьсон. Хамаг нөөцөө цаг нь болоогүй байхад дэмий шавхсан гэсэн үг. Одоо хүмүүс дахиж карантинд тэсэж суух боломжгүй болсон.

Avatar

иргэн 2020-11-15 59.153.112.213

Хавар маш буруу хийсэн,тэр үед хүндэрсэн аж ахуйн нэгж,хүмүүс одоо хүртэл буцаад хөл дээрээ зогсож амжаагүй байна шүүдээ.

Avatar

ӨӨР АРГА БАЙХГҮЙ 2020-11-15 59.153.115.242

ОДООХОНДОО ӨӨР АРГА БАЙХГҮЙ. Гэхдээ ОХУ хөл хорио тогтоогоод ч нэмэр болоогүй. ЯАНА ДАА Монголчууд минь

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.21.108.4

Түнэр харанхуйчуудын засгийн газар нэг иймэрхүү л ажиллах нь дээ. Залхаан цээрлүүлж байгаа ч юм шиг.

Avatar

зочин 2020-11-15 66.181.180.56

хаха ха ха ягүнэн

Avatar

Zochin 2020-11-15 202.9.40.188

Ajil hiij mungu olohgui bol ene gentiin horiond chine belen baigaagui shu

Avatar

Банди сайн дураараа огцор!!! 2020-11-15 66.181.187.246

Ажлын туршлагагүй нөхрийн золиос болж Монгол улс даяараа хохирч байна!!! Салбарт асуудал гарсан л бол салбарын сайд хариуцлага хүлээх ёстой. Дэлхийн аль оронд тийм л байдаг. Нэн даруй сайн дураараа огцрох ёстой!!!Салбарын сайд хариуцлага хүлээх ёстой. Сайн дураараар огцрохгүй бол нэн даруй огцруул!!!

Avatar

ЭМ-ийн дэд сайдыг нэн даруй огцруул 2020-11-15 59.153.115.242

МАН УХҮРЭЛСҮХЭЭ олон утгагүй томилгооны чинь нэг ЭМЯ шүү.

Дэд сайдыг огцруул. Мэргэжлийн хүн тавь.

МАН-ын улстөржсөн заваан томилгоонуудын горыг 3 сая Монголчууд эдэлж зовж байна

Avatar

Зочин 2020-11-15 66.181.187.246

Сайд болон дэд сайд 2ыг хоёууланг нь огцруулаад амбаардуулаад явуул.

Avatar

зочин 2020-11-15 66.181.180.56

ганцхан ЭМС бишмөн хамгийн гол нь 14 хоногийн гэрийн хориог цуцалсан шадар сайд Содбаатар_ онцгойн дарга бас огцрох ёстой

Avatar

No name naagii 2020-11-15 103.229.120.240

Svrjignel

Avatar

Badarch taxar 2020-11-15 103.212.119.72

Oorsdoo stalin awchihaad stalin orlogogvi busad hesgee bodooch ediiin zasgaa bodooch

Avatar

STALIN 2020-11-15 124.158.84.84

SUNGAJ U;S ORNIIG SUIRUULJ DAMPUURUULJ ARD TUMNIIG XETERHII DOROMJILJ BNA,ENE NEG XEDEN YU VE HURAL XIIJ LAND UNAJ SHIIDVER GARGADGAA BOLIOCHEE.ARD TUMNII AMIDRAL XETSUU BAIHAD YU GEED SOLIOROOD BGA YUM BE,NAAD SODBAATAR,ERUUL MENDIIN SAID XOEROO ZAUILUULACHEE.BOLIOCHEE ERDIIN ZASGAA DEMJIJCHEEE

Avatar

bazarsad 2020-11-15 202.126.90.51

ajlaa hiimeer bna. muu er daind huurnu gej yu baih ve. uls ornoo ediin zasgaa bodood ajlaa hiimeer bn

Avatar

жалаа 2020-11-15 202.9.46.124

ГАДААД УЛСУУД ИНГЭХГҮЙ Л БАЙНА Ш ДЭЭ

Avatar

Зочин 2020-11-15 66.181.187.48

Больж үз. Худлаа сүржигнэсэн новшнууд. Хөл хорио чинь ямар ч үр дүн, ЗОХИОН БАЙГУУЛАЛТ алга.

Avatar

Засгийн газар тааруу л ажиллалаа даа. Үнэндээ. Бүтэн жил хөл хориотой байлаа, одоо бүр сүйдлэх зам сонгож эхэллээ 2020-11-15 202.9.46.136

"Сүржигнэж дуусахгүймаа, ямарч болхи юм. Ард иргэдийн чинь 60% хуримтлалгүй. Өлсгөлөнгөөр хүн амаа хядсан анхны улс болох юмуу."" Энэ үг үнэ шүү. Хүмүүсийн тань 95 хувь нь огт хуримтлалгүй. Өдөрт ганц удаа л хооллодог тийм л ард түмэн байна. Өөрсдөө хамаг байдгийг нь авч идэж, цүндийчихээд одоо хорьж байгаад цааш нь харуулаад, хоосон газар дээр хэдхэн баян хүн үлдэх нь дээ. Яахаараа нэгэндээ ийм дургүй болдог байна. Яагаад энгийн аргаар шийдэж болох, хүмүүстээ, ард иргэддээ итгэл өгдөггүй!

Avatar

MONGOL 2020-11-15 202.9.46.124

СУНГААД ДЭМИЙ БИЗ ДЭЭ. ГАДНЫ УЛС ОРУУДАД ҮҮНЭЭС ИХ ХАЛДВАР, ЭНДЭГДЭЛ БАЙГАА Ч ИЙМ ХАТУУ ЦАГДАЖ УЛС ОРНОО ЦАРЦААХГҮЙ БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

Сувд 2020-11-15 139.5.217.27

Оюутан сурагчдыг нутаг буцаа цахимаар хичээл нь орно биз сурагчид цэцэрлэгийг крантилсан нь дээр

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.9.40.122

Болиоч ээ, халдвар хамгааллын дэглэмийг баримтлаад хүмүүсийг ажилд нь явуулаач. Ямар ч судалгаа, бодлого, төлөвлөгөөгүй харанхуй ажиллаж байгаа УОК, ЗГ-н тэнэгүүд дэлхийн улс орноос суралцаач ээ.

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.126.89.147

Сунгаж болно. Гэхдээ нэн даруй Банк, банк санхүүгийн байгууллагын зээлийг тодорхой хугацаагаар зогсоох, ард иргэдэд санхүүгийн дэмжлэгийг олгох, энэ нь буцаад л хоол хүнс, нүүрс түлшний эргэлтэнд орно шүү дээ. Эхний авах арга хэмжээг авч ажилламаар бна.

Avatar

zochin 2020-11-15 66.181.177.141

Mash zuv

Avatar

S Delgerbayar 2020-11-15 202.72.240.53

barag hicheel orhiin ymu shal balai ym

Avatar

aagii 2020-11-15 103.57.92.122

Hereb obcnin orgon hureend delgerbel uyn biznes ene ter bolno snuu. tiimees 14 honogoor sungaj habitaluudaa buren auylgui bolgoj baij daraagiin arga hemjeeg abah ni zob snuu, iim ontsgoi ued mergejliin baiguullaguudiin sniidberiig dagah ni zuitei snuu, zob sniidber gej bodoj bna.

Avatar

Зочин 2020-11-15 139.5.219.225

Сунгахгүй, тэгээд чөлөөтэй өвчилж, нэг хэсэг нь үхэх юм уу. Хэд хоног тэвч. Энэ өвчин хамрын ханиад мэт тархана шүү.

Avatar

Ханд 2020-11-15 139.5.217.27

Амьдрал хэцүүдэж бна шүү хүмүүсдээ дансанд нь мөнгө өгвөл яахав тэрнээс сайн маскаа зүгээд ажил албаа зохицуулах хэрэгтэй банкны өр гэж бна тушаах ёстой

Avatar

зочин 2020-11-15 66.181.180.56

банкны өртэй байхаас үхэх нь илүү дээр гэж үү

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.55.188.101

Tahal tiim hymdhanym bish

Avatar

Зочин 2020-11-15 103.229.120.230

Sungasan deer bzdee jolooch ywsan gazraa nuusan bxd tgd ch shinjilgeenii xariu gants neg xonogtoo gardag neg bxd 10xdn xonogiin daraa gargad ni bn shuu ersdel oirxon bn

Avatar

Зочин 2020-11-15 202.21.108.4

Сүржигнэж дуусахгүймаа, ямарч болхи юм. Ард иргэдийн чинь 60% хуримтлалгүй. Өлсгөлөнгөөр хүн амаа хядсан анхны улс болох юмуу.

Avatar

zochin 2020-11-15 122.201.24.154

khutsakhaa bolioch , ayaga tawag ugaakhtay chini adil uu ? erguu ork mini

Avatar

Зочин 2020-11-15 64.119.26.41

Ахиад 14 хоног гэхээр арай л байна. Амьдрал хэцүүдэхээр байна.

Avatar

Хориог цуцал. 2020-11-15 64.119.21.235

Юун 14 хоног бээ . Битгий солиор .

Avatar

ovchinoos salii 2020-11-15 202.21.109.44

zov shiodver

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж