Хөл хорионы дэглэмийг үе шаттай сулруулах хэрэгтэй | News.MN

Хөл хорионы дэглэмийг үе шаттай сулруулах хэрэгтэй

Хөл хорионы дэглэмийг үе шаттай сулруулах хэрэгтэй

Хөл хорионы дэглэмийг үе шаттай сулруулах хэрэгтэй

Дэлхий дахинд дэгдсэн Covid-19 халдвараас урьдчилан сэргийлэхийн тулд Монгол Улс өнгөрсөн нэгдүгээр сараас хилээ хааж, хөл хорио тогтоосон. Үр дүнд нь, халдварыг дотоодод алдалгүй өдийг хүртэл тэссэн. Гэвч “дотоодод халдварыг алдаагүй” гэх ганцхан шалтгаанаар анхаарал суларч, сонор сэрэмжээ алдсанд төр,  иргэний аль аль нь буруутай. Тусгаарлах байрны хяналт алдагдсан, 14 хоногийн гэрийн дэглэмийг цуцалсан. Тусгаарлалтын 21 хоногийн дэглэмээс гарсан иргэн нийтийн тээврээр зорчиж, тэр бүү хэл эхнэр, дүүтэйгээ тоглолт үзсэн нь хувь хүний хариуцлагагүй зангийнх.

Нэг хариуцлагагүй хүний үйлдэл нийтэд ямар хор хөнөөл авчирч, хүн амын эрүүл мэндэд сөргөөр нөлөөлдгийг бид бусад улс орнуудын адил нийтээрээ амсч байна. Уг нь бид халдварыг дотоодод алдалгүй цаашид ч тэсэх боломж нь байсан. Эрүүл мэндийн яамнаас цаг үргэлж сануулсан анхааруулгыг нэг удаа тоосон бол, хөл хориогоо сулруулаад алдсан улс орнуудын гашуун туршлагыг өөрсөд дээрээ нэг тусгасан бол өнөөдөр нийтээрээ “хоригдох”-гүй байх боломж байсныг ч үгүйсгэхгүй.

Өнөөдрийн байдлаар Монгол Улсад covid-19 халдварын нийт батлагдсан 416 тохиолдлоос 17 нь дотоодынх. Батлагдсан тохиолдлуудын ойрын болон дам хавьтлын хүн мянга мянгаар яригдаж байна. Энэ бол  гуравхан сая хүн амтай монголчуудын хувьд бага тоо биш. Хэдийгээр цар тахлыг хумих үүднээс Засгийн газар, Улсын онцгой комиссын шийдвэрээр бүх нийтийн өндөржүүлсэн бэлэн байдалд шилжиж, хөл хорионы хатуу дэглэм тогтоосон ч  нөхцөл байдал хүндэрвэл эдийн засаг элгээрээ хэвтэх үү гэх асуудал хөндөгдөж байна.

Улсын онцгой комиссоос хөл хорионы хатуу дэглэмийг үргэлжлүүлэн сунгах тухай ярьж байгаа ч эдийн засгаа сэргээхэд уян хатан бодлого шийдвэр хэрэгтэй. Өөрөөр хэлбэл, хөл хорионы дэглэмийг үе шаттайгаар сулруулж, үйлчилгээний байгууллагуудын үйл ажиллагааг нээх шаардлагатай нь үнэн. 

Энэ талаар эдийн засагчид байр сууриа илэрхийлэх боломжгүй гэдгээ мэдэгдсэн ч хөл хорионы дэглэмийн үед экспорт, импорт хумигдсан төдийгүй дундаж давхаргынхан ядуусын эгнээ рүү гулсах эрсдэл бий.  Статистик сөхвөл, энэ оны хоёрдугаар улиралд нийт 8000 ажлын байр цомхтголд орох МҮХАҮТ-ын “Covid-19” вирусийн ажлын байрны нөлөөллийн судалгааны тайлан, судалгаа гарч байв. Гэсэн ч хөл хориог нийтэд нь цуцалж, энгийн горимд шууд шилжих нь өндөр эрсдэлтэй тул Засгийн газраас хязгаарлалт арга хэмжээг үе шаттайгаар сулруулж, аж ахуй нэгж, ард иргэд ч энэ шийдвэрийг дагаж мөрдөх нь зүйтэй. Хөл хориог сулруулмагц олон нийтийн хөдөлгөөн эрс нэмэгдэж, тэр хэрээрээ халдвар тархах эрсдэл өндөр тул адаглаад баар цэнгээний газар, үзвэр үйлчилгээг нээхийг хойшлуулах хэрэгтэй.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
48
ТэнэглэлТэнэглэл
11
ХахаХаха
9
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

142 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ARAI DENDNEEE 2020-11-14 192.82.73.248

Ene bol yaltchgui tur zasgiin buruu, tegchiheed huurhii ene joloochiig l buruu yum hiichihsen yumshigeer uuursdiihuu buruug tsairuulaad. Shinjilgeegeer ilreegui yumchin ter hun uuriiguu coronagui l gj bodiisht, albaar corona taraay gj bodood gaduur yuvchihsan yumshigl. Bas ene setguulchidiin bichij baigaa niitlel ni ch gej heterhii neg taliig harsan neg tald buruug ni tohson, hugiin baliar yumnuud zgr.

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.21.108.4

Гадуур алдсан бол УОК, ХӨСҮТ ийн ажлын алдаанаас гарсан. Энхсаран, эсвэл ямар нэг шувуу, салхинд буруу өгөөд хариуцлагаас бултаж байна. Ингэсэн нь багадаад нийтийн унаанд бөөнөөр нь чихэж нийтээр нь халдварлуулах гээд байна. Ажлын уялдаа холбоо, эв дүй алга, өөрсдийгөө л өмөөрч иргэдийн дунд хэрүүл үүсгэдэг уламжлал тогтчилоо.

Avatar

Зочин 2020-11-14 64.119.24.63

Хөл хорионы дэглэмийг мэдээж үе шаттай цуцлах нь мэдээжв Хоосон цэцэрхээд нэмэргүй. 14 хоног болго гэж шахсаар болгоод гор нь гарлаа.Төсөв хязгаартай, бэлэн хоол Засгаас шаардахын оронд өөрсдөө хөдөлмөрлөж, амьдардаг нь жам юмаа

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.188.45

Шахсан хүн байхгүй.

Avatar

Зочин 2020-11-14 66.181.177.141

zeeliin khuu, tureesee zogsoohgui bol hetsuudlee.

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.188.45

Өргүй бол баян. Өвчингүй бол жаргал.

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.188.45

Санаа зоволтгүй ямартай ч одоо байрыг чинь хурааж, хоолгүй болгочихгүй.

Avatar

Зочин 2020-11-14 139.5.217.191

kuweit ulsin ner deer bitgi hudlaa huramch geree gedeg luibar hiiged bai. ene kuweit said bishee.

Avatar

Зочин 2020-11-14 139.5.217.191

kuweit uslin haan tuuni ah shah bitgi hudla kirgiz nahuugar orluulad jujig toglod abi badamjunai. iimes ha baisan gazaaras baribchilad kuweit ulsad hurguulne.

Avatar

Зочин 2020-11-14 139.5.217.191

kuweit uls haanig shah gutasan uzler doromjilson bolhoro ene heden said hariutslaga taatsojinoo.

Avatar

МОНГОЛ ХҮН 2020-11-14 103.57.94.135

Төр нь төр шиг байж түмэн олноо засаглах 'Түмэн олон нь төрөө дээдэлж шийдвэрийг хэрэгжүүлж бай. Төр нь түмэн олны эсэргүүцлээс айн бэмбэгнэж сөрөг хүчний даргын хүүгийн аясыг дагаж гэрийн хорио 14 хоногийг цуцалсан бололтой. Энэ үнэн бол том сургамж шүү. Төрийн гаргасан шийдвэрийг даган мөрдөх нь иргэдийн үүрэг бөгөөд төрийн өмнөөс бид шийдвэр гаргахгүй тул төрийн ажлыг бүү зааж зааварчил. Төр нь гаргасан шийдвэрээ заавал хэрэгжүүл буруу шийдвэр гаргасан бол хариуцлагаа хүлээх нь тодорхой.

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.188.45

Хэн зааж зааварчилсан юм бэ. Жагсаал цуглаан болсон юм уу. Хамгийн багадаа Жагсаал цуглаан болж байж төрийн шийдвэрт нөлөөлдөг биз дээ.

Avatar

Зочин 2020-11-14 103.9.89.74

Жолооч Д гэгч ямар ч буруугүй. Тусгаарлалтын хугацаагаа дуусгаад эв эрүүл гэсэн шинжилгээний бичигтэй гарсан хүн яг та бидний адил хаагуур ч явах, хэнтэй ч уулзалдах эрхтэй биз дээ. Энэ өнцгөөс хараач та минь. Энэ мэдээллийг тэрлэсэн сэтгүүлч Цэцэг та сохор нохой дуулианаар гэгч хандлага гаргаж байна даа. Сайн цэгцтэй бодож үзээч. Жолооч Д халдвар авсан шалтгаан тусгаарлах байрны дэглэмд байсан гэдэг туйлын ойлгомжтой шүү дээ.

Avatar

Үнэн 2020-11-14 59.153.115.242

Эрүүл иргэн Д дээр халдвартай хүн оруулсан байгаа юм. Тэгээд нөгөө хүн нь халдвартай гарсан.

Иргэн Д хорионоос гараад 4 хонож байтал ХӨСҮТ-ээс гэрээсээ битгий гараарай гэж утасдсан.

3 удаа шинжилгээ нь эрүүл гарсан иргэн Д хаана юу хийж явах нь түүний эрх.

УОК, ЭМЯ, ХӨСҮТ-ИЙН ЦЭВЭР БУРУУ. ТА НАР НЭГ ХҮНИЙ АМЬДРАЛЫГ Ч, НИЙТ АРД ТҮМНЭЭ Ч АЛЖ БАЙНА.

ОГЦОР ОГЦОР

Avatar

Уурхай 2020-11-14 66.181.161.50

Уул уурхайн салбарт ажилдаг эрүүл хүмүүс нь яах вэ ?
Гэр орондоо харьж үр хүүхэд эхнэр ардар амьдарлаа бодмоор байна хорио цээрийг зохион байгуулалтайгаар болиулах хэрэгтэй байна дор бүр гь арга хэмжээ авч ард иргэдийг гэрт нь хариулах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.21.108.35

Хөл хорио сунгахгүй бол тархалт дийлдэхээ болино ш дээ.амь настай холбоотой асуудал

Avatar

Зочин 2020-11-14 124.158.81.218

Дуус дуус

Avatar

Фф 2020-11-14 203.212.111.183

Урдаас автобус автобусаар нь цагдаагийн хамгаалалттай оруулж ирсэн хятадууд чинь корона тараагаад яваад байна тэд одоо хаана байна яагаад хятадын тухай мэдээлэхгүй байна уок нянхүү

Avatar

Нянхүү гөлөг 2020-11-14 203.212.111.183

Нянхүү с** шинжилгээгээ цаг тухайд нь зөв авахгүй байж 19 20 хоногт нь илэрлээ гэж шаагаад эргүү хөгшин с**

Avatar

тайван амгалан бай. 2020-11-14 192.82.67.80

Одоогоор Монгол улсын хэмжээнд Нямхүү эмч шиг эрсдэл үүрч эх орон ард түмэн гэж яваа жириййн эмч хүн хаана байна.Дэлхийн практикаас харахад ихэвчлэн 10-20 хоногт илэрч байгаа юм билш үү!
14 хоногийн хорио цээрийг сулруулсан АН хэсэг схүмүүсдээ наад үгээ хэл!

Avatar

irgen 2020-11-14 64.119.26.233

tsagdaagiinhanii uil ajillagaag gaihaj bn. urjdar 1 udurt 9 udaa utasdaj geriin hayag, registr avn. getel unuudur shal oor.duuregt irj shinjilgee og gesen. togloom hiij bga yum shig. er ni Uok.iin uil ajillagaa ch gesen sonin bn. neg l ih surjignesen humuus.

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.9.40.51

Манайхан тэгээд зорилтоо буруу тодорхойлоод бн. Жишээ нь УБ д бар ресторан нээчихсэн бхад Эрдэнэт зөвхөн оройны . цаг хүтэл ажиллаж байсан. 5 цагт ороод гарвал эрсдэлгүй 6:10 т бол эрсдэлтэй биш биз дээ. Тэрний оронд суудлын дүүргэлт 25% аас хэтрүүлэхгүй гэдэг ч юм уу хязгаарлалт баЙЖ болно. Хүнсний дэлгүүрт согтууруулах ундаа худалдахад хориглох биш кассанд 2 метрээс багагүй зайтай зогсоно гэх мэт

Avatar

Зочин 2020-11-14 66.181.161.70

Яагаад хорионоос гаосан хүн бурууддаг юм бэ

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.9.40.51

6 нд хорионоос гарсан хүнд 9нд давтан шинжилгээ хийж илрүүллээ ш дээ. ядаж 9 ныхөө хариуг харчаад тоглолт үздэг бгаадаа. Увсынхан их далдгануур нь мэдэгдэж бгаам. хамгийн арын эгнээнд суучаад тайзан дээр гарч зураг авуулсан ч байх шиг.

Avatar

Зочин 2020-11-14 103.57.95.241

тийм шүү тэгээд гэр орноосоо хол ажиллаж бга ажилчидын ар гэр хүнд бга бага насны 2-3 хүүхэдтэйгээ үлсэн эхнэр гарч хоол хүнсээ авч чадахгүй бна яажч чадахгүй ууж бна тийм болохоор нөхрийн ажлыг гэрээс нь хийлгэж болношд оюу толгойг буулгаачээ

Avatar

Зочин 2020-11-14 192.82.67.80

Оюу толгойд 50-55 насны ахмадуудыг авч ажилуул.
Уул уурхайгаас тэтгэвэрт гарагсад хийх зүйл олдохгүй хэцүү байна. Туршлага гэж ОК .ажиллах хүмүүс зөндөө.Залуус минь тэвчээртэй бай.байнга ийм байхгүй байлгүй. Түр ойлго.

Avatar

Зочин 2020-11-14 46.114.110.229

Zzv zu v

Avatar

Төрийн зөвөө 2020-11-14 192.82.72.33

Энэ хэдэн шоучингууд хэрэв21+14 байсан бол өнөөдөр ингэж амуудал гарахгүй байлаа . Худлаа улс төрийн оноо авах гээд шоу хийдэг эрдэниын хүү мэтийн бацаан нар одоо болио

Avatar

Зочин 2020-11-14 124.158.81.218

Үнэн шүүү

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.9.40.122

Хаана, бооно, хориог сунгана л гэхийн дэлхий даяар улс орнууд ажлаа хийгээд л ард иргэдээ, ажлаа бодоод л бүх юм нь зүгээр нээлттэй л байхын. Монгол гэж яачихсан ухаантай хүмүүс шийдвэр гаргаад байна аа. Дэлхийн улс орнуудаас суралцал даа. Хорио цээрээ больж үз!

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.188.83

Одоо нэгэнт алдсан, зохион байгуулалттайгаар нээх биз дээ. Ханиад шиг байгаад л байдаг өвчин юм шиг байна.

Avatar

Зочин 2020-11-14 43.242.243.155

Delxiid nas baralt undur bna orkoo. Xul zorio baixgui bol mongolchuud duusna

Avatar

х****л идсэн уок нянхүү 2020-11-14 203.212.111.183

Нянхүүд тархиа угаалгасан оркоо

Avatar

Зочин 2020-11-14 66.181.161.2

Mal mini udurt xechneen xun xaldvaraar uxej bgag medej bnu. Xoriogoo boli ch gex shig. Erguu mal

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.126.89.210

Голомтын эрсдэлийг арилгах үүднээс чанд дэглэмээ наанадаж 21 хоног сунгах нь зөв шүү

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.191.130

tur zasgaas hun bolgond tudiig udiig uguud hul hori geed baigaa orkuud davraad baigaarai. Bidnii tatvariin mungu shuu!!!

Avatar

зочин 2020-11-14 192.82.75.59

Чанартай багажаар хурдан оношловол хугацаа наашилна

Avatar

зочин 2020-11-14 192.82.75.59

Манайд ямар эдийн засаг байдаг юм бэ, сэргээх юм бгаа юм уу, баялаг үйлдвэрлэдэггүй орон хөл хорионд ажрах уу, нүүрс , зэс л урагшаа гарч бвал тэгээд болоо бус уу

Avatar

Зочин 2020-11-14 139.5.218.88

14 хоногийн гэрийн хориог ядаж 7-10 хоног байлгах хэрэгтэй байсан юм. Ер нь 21 хоногоо 15 болгоод гэрийн хориог 15 болговол хэн хэндээ хэрэгтэ ЮМ БИШ ҮҮ . Бусад орнууд 14 хоногоор байгаа шүү дээ !Тэгвэл улсын ачаа хөнгөрөөд хувь хүний хариуцлага өндөрсөнө , бас гарах гаад байгаа хүмүүст гэртээ байсан нь хамаагүй дээр биз дээ .

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.188.83

Зүгээр болоод байсан 21, 14 нь л зөв байсан. Нуугдмал хэлбэрээрээ их уддаг вирус гээд их л гарч байсан даа. Дэлхий даяар тоо нь өсөөд байхад Манайх хяналтаа багасгадаг л буруу.

Avatar

Иргэн 2020-11-14 192.82.67.41

Монголчууд гэртээ өөрсдийгөө ухамсартайгаар тусгаарлаж чадах биш 21+14 зөв

Avatar

Зочин 2020-11-14 2.56.149.7

14 хоногийн хорио цуцалсан УОКын буруу одоо хариуцлагаа хүлээ

Avatar

Иргэн 2020-11-14 66.181.161.1

Гэрийн хорионы 14 хоногын цуцал гэж шаардаж хэл ам хийгээд байсан хүмүүс нь гадаад руу өөрсдөө сайн дураараа явчихаад үхлээ хатлаа татаж ав гэчихээд ирсэн хойноо тусгаарлах байр идэх уухаа голж хэл ам хийдэг, хөл хорионы хугацаа урт байна гэсээр цуцлуулсан шүү дээ Тэгээгүй бол энэ жолоочын халдварыг алдахгүй байх байлаа

Avatar

Зочин 2020-11-14 122.201.22.159

Дэндүү анхаарлаа сулруулсан. Сонгуулиас хойш мэдэгдэм сулраад дээр доргүй тэврэлдсэн баахан хүмүүс болчихсон юмаа бүр нэг.

Avatar

Зочин 2020-11-14 66.181.176.67

Төр засагт байгаа хөгийн нөхдүүд өөрсдийн булхайгаа нуухын тулд тэр нэг дүрэм журмаараа байсан жолоочоор туг тахисан ч юм бил үү хэн мэдлээ муухайгаар зүйрлэвэл ялаа эдлээд дөнгөж гарсан хүнийг чи хэрэг хийсэн байна гээд буцаагаад оруулсан юм шиг явдал болоод байна засаг өөрөө хүний эрхэнд арай дэндүү бүдүүлгээр халдаж олон нийтэд зарлаад хуулиа маш ноцтой зөрчөөд байна ш дээ юу ярьж болох болохгүйгээ мэдэхгүй хүмүүс үү

Avatar

Зочин 2020-11-14 2.56.149.7

14 хоногийн гэрийн хориогоо цуцалсанаас болж жолооч гадуур баахан тэнэсэншдэ УОК хариуцлагаа хүлээ

Avatar

Зочин 2020-11-14 59.153.87.251

орк царайлсан н**ш уяанаас алдуурсан нохой шиг тэнэж егсен нь худлаа юу гэр орныхоноо ч бодох ухаангуй беглерсен тархитай малаас болж улс орон суйрэх нь Ийм малууд дуурэн байхад яаж еедлех юм

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.188.83

Монгол шиг уул уурхай, мал аж ахуйгаас ихэнх ДНБ-ийг бүрдүүлдэг улсад энэ хоёроос бусдыг нь хэсэгтээ нээх хэрэг байна уу. Гэхдээ энэ асуудлыг санал асуулгаар шийдэх биш. Тооцоо судалгаатай шийд гаргана биздээ.

Avatar

Zass 2020-11-14 66.181.161.30

ODOO HYATADUUDAAS L EMCH EMNELEGIIN TONOG TUHUURUMJIINTUSLAMJ GUIH HEREGTEI BOLLOO DOO. TURIIN UMCHIIN SURGUULI ZAALIIG BUGDIIG NI TUSGAARLAH BAIR EMNELEG BOLGON TONOGLOH HEREGTEI.

Avatar

Зочин 2020-11-14 2.56.149.8

Тэр жолооч чинь караоке орж хүүхэн чихдээд буудал орсоноо эхнэрээсээ нуугаад маршрутаа дутуу хэлсэн байналээ. 11 сарын 9ны 17-20 цаг хүртэл "Говьсайхан" караоке тэгээд дараа нь "Топаз" зочид буудал орсон нь өнөөдөр камераар нотлогдсон. Есөн шид нь бүрэлдсэн эргүү хар орк корона тараана, тэгээд маршрутаа худлаа хэлнэ, эхнэр хүүхдээ хуурна ичиж үхээсэй

Avatar

Тэр хүүхэн, хүүхний цаана байгаа гэр бүл гээд бүр баларлаа 2020-11-14 64.119.26.63

Гэхдээ үнэн юмуу даа ?? Ямар их тэнэмэл нөхөр таарваа ядаж.

Avatar

Зочин 2020-11-14 2.56.149.8

Одоо угаасаа оройтсон бороо нөгөө хүүхэн нь 11нд хүнсээ цуглуулах гэж яваад баахан хүмүүст тараасан биз

Avatar

Зочин 2020-11-14 51.38.83.72

Караоке буудал орсноо нуусан одоо эхнэртээ алуулсан

Avatar

Зочин 2020-11-14 103.212.116.254

Эрүүл байсан хүнийг УОК яах гэж өвчтэй болгосон юм бэ эхнээсээ!!! юу хийж явах нь тэр хүний асуудал. Эхнэрээсээ бантаад дутуу мэдээлсэн бол буруу. Яалт ч үгүй УОК буруутай!
Караокенээс гараад биеэ үнэлэх гээд хүн явж байх уу???

Avatar

Зочин 2020-11-14 51.38.83.72

Нууц амрагтайгаа караокедэж байгаад буудал орсноо нуугаад байсын бишүү

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.191.130

za yaahvee yahav

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.191.130

muu yoriin huurnuud haa saigui baih yumaa

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.188.83

14 хоногийн гэрийн хориог болиулдаг л хамгийн буруу. Дэлхийд бусад улс орнууд тэгээд алдчихлаа гээд байхад. Сонгуулиар юмаа мэдэхгүй хэдэн юмнууд гаргасны гор.

Avatar

Зочин 2020-11-14 103.212.116.254

Жолооч гомдол гарга, шүүхэд хандаарай!!! Эрүүл биш болгосны төлөө!!!

Avatar

Зочин 2020-11-14 59.153.87.251

тэг хэн гэдгийг нь мэдээд малыг заазлая

Avatar

Gad 2020-11-14 64.119.16.111

Barilga, uildver, uilchilgeenii gazruudiig hatuu deglemiin daguu neeh heregtei, surguuli, tsetserleg, uzver, bar ene teriig neej bolohgui,

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.9.40.6

Гэрийн хориог улс төрчдийн шахалтаар цуцалсан гэж би боддог. Төр засаг ийм үед шийдвэртэй арга хэмжээг өөрсдөө хэнээс ч айлгүй зөв аваад явах нь зөвөө.

Avatar

Ganaa 2020-11-14 66.181.183.80

Hamgiin cnuhal ni Zasag toroos abcn baigaa arga hemjeeg demjij tebcneertei gereesee garalgui baij haldbar absan bolon habitagcnidiig buren olj onosnilgoo hiij auylgui bolgohiig huleeh heregtei, uarbal daarna gedeg ug bii,buh humuus engiin bolobcn oilgomjtoi mask zuuh, garaa ugaah, zai barih , selguutsehgui baih arga hemjeeg heregjuuleh ni ulsaa abarcn baigaa eh oroncn uildel gedgiig oilgoosoi, eb negdel cnuhal bna snuu.

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.9.40.6

Гарчиг болон нийтлэлд бичсэн санаа хоёр зөрөлдөж байна. төр засаг анхаарлаа сулруулж хориог багасгаснаас дотооддоо халдвар алдсан гэж шүүмжилж бичсэн мөртлөө сулруулах шаардлагатай гэсэн байх юм.Ер нь танай сайт болон зарим улс төрийн хүчнийхэн хил хориог зад шүүмжилж байсан. 21 хоногийг шүүмжилж байсан. Мөн гэрийн ажиглалтыг мөн л шүүмжилж байсан биш билээ.Одоо болохоор эсрэг юм яриад байх юм. Юм л бол төр засгийн шийдвэрийг эсрэг зүйл бичихээ түр болих хэрэгтэй шүү

Avatar

Зочин 2020-11-14 103.212.116.254

УОК ОГЦОР!!!! ЭРҮҮЛ ЖОЛООЧИЙГ ГАРАХЫН ӨМНӨХ 3 ХОНОГТ ХАЛДВАРТАЙ ХҮН НЭМЖ ХАМТ НЭГ ӨРӨӨНД БАЙРШУУЛСАН, ТЭГЭЭД НЭМЭГДСЭН ХҮНИЙГ ХАЛДВАРТАЙГ МЭДЭЭД ЖОЛООЧИГ ШИНЖЛЭСЭН БГААН!!! ЭРҮҮЛ ХҮНД ӨВЧИН ХАЛДААСАН, АРД ИРГЭДИЙГ ЭРСДЭЛД ОРУУЛСАН, ЯДАРСАН ӨНӨӨДӨР МАРГААШААР ГОЛОО ЗОГООДОГ ИРГЭДИЙГ ХОРЬЖ БАЙНА, УОК, ЗГ ОГЦОР!!!!!! ЯЛ ҮҮРЦГЭЭ!!!!!!!!

Avatar

Үнэн юм уу ?? 2020-11-14 64.119.26.63

Маш харамсалтай. Хариуцлага тооцох нь зөв

Avatar

Зочин 2020-11-14 66.181.176.67

Одооны зг уок нэг л бишээ хүмүүс нь ярьж мэдээллэж байгаа нь өөрсдийнхөө алдаа завхралыг бусад руу чихчих гээд л данхтай цай дундаа тавьчихаад хов базаж чалчдаг авгай шиг одоо тэр хаагуур явсан нь чухал уу тэрийг нь хэлэх шаардлагатай юу хагаралдуулах талцуулах байдал үүсгэх нь байна гэмт хэрэг хийсэн юм шиг заваарсан юм болгоод байна засагт байгаа хүмүүс буруу ажиллаад байна

Avatar

зочин 2020-11-14 64.119.26.237

Хятад битүү чингэлэг шаардлагаар импортоо хязгааралав, татвар төлдөг аж ахуйн нэгжүүдээ дэмжихгүй бол баталсан төсөв байтугай хүндрэл учирана шүү

Avatar

Зочин 2020-11-14 122.201.31.149

Цаг агаарын эрс тэрс уур амьсгалтай Манай оронд өвлийн улиралд ханиад жил бүр л гардаг тул сүргийн дархлааг бас тооцож үзэх л хэрэгтэй . Бүхнийг хорьж байж эдийн засгаа сөхрүүлэв дээ. Хятад Европын холбооны эдийн засаг харьцангүй хүчирхэгийг өөрийн оронтойгоо харьцуулаад дэмий . Махний үнэ одоо 1500-2000 төгрөгний үнэтэй тогтсон цагаан будаа бөөний үнэ 1кг тутамд 200 төгрөгөөр нэмэгдсэн байна шүү дээ бусдын мэдэхгүй.

Avatar

Жолооч писда 2020-11-14 192.82.78.108

Нэг лалраас болж Монголын ард түмэн бүгдээрээ хохирч байгаа байхгүй юу, одоо зоолттой 3 сар карентин дуусахгүй. Хүнд гай болохгүй амьдарч болдоггүйн байхдаа

Avatar

Зочин 2020-11-14 103.212.116.254

Eruul joloochtoi uvchtei hun garahynh n umnu tsug neg uruund oruulchaad, ter hunees n ilreheer n joloochiin hoinoos yvsan bna lee. Joloochiin buruu baihgui! UOK ajlaa hiij chadsangui!!!!! Yal onooh heregtei!!!!

Avatar

Зочин 2020-11-14 64.119.26.98

Хоолны мөнгө өгөөч, тэгээд хөл хорио тогтоогочээ, дарга нараа

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.188.45

Цалин буух болоогүй байна. Хоолны мөнгө гуйх ч болоогүй.

Avatar

Зочин 2020-11-14 66.181.184.58

ЭНЭ НЭГ 21 ХОНОГИЙН ТУСГААРЛАЛТААС ГАРСАН ЖОЛООЧ ҮХСЭНЭЭ ХИЙЖ ГЭР БҮЛЭЭРЭЭ ТОГЛОЛТ ҮЗЭЖ ӨЧНӨӨН ГАЗРААР ТЭНҮҮЧИЛДЭГ ЮМ БЭ? ГЭРТЭЭ Л ХЭВТЭЖ БАЙНА БИЗДЭЭ!! ҮХЭХ МӨРӨӨРӨӨ ҮХЭХГҮЙ ОЛОН ХҮНД БУЗАР ТАХАЛАА ТАРААЧИХЛАА!! ЮУ ГЭЖ 14 ХОНОГИЙН ГЭРИЙН ХӨЛ ХОРИОГ ЦУЦАЛЖ БАЙГАА ЮМ БЭ??! УХААНГҮЙ НОЁНД УРАГШГҮЙ АЛБАТ ГЭДЭГ БОЛЛОО!! АЛТАНБУЛАГИЙН ХИЛИЙГ АЛЬ ЭРТ ХААХ БАЙСАН ЮМ, ОРОСУУД КОРОНОВИРУСЭЭР ӨТЧИХСӨН БАЙХАД МОНГОЛЧУУД ДАРХЛАА ТОГТЧИХСОН ЮМ ШИГ ДЭНДҮҮ ЗАДГАЙРСНЫХАА ГОРЫГ АМСЛААДАА!!!

Avatar

Зочин 2020-11-14 103.212.116.254

Eruul joloochiig garahynh n umnu koronatai hun hamt neg uruund oruulsan UOK-iin buruu!!!

Avatar

Зочин 2020-11-14 59.153.87.251

за чи битгий х** оркоо

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.188.83

Жолооч ямар ч хууль дүрэм зөрчөөгүй, 14 хоногийг болиулдаг л буруу.

Avatar

ZZZZZ 2020-11-14 66.181.161.13

хэн хэндээ ч санхүү эдийн засаг хэцүү л байна гэхдээ амь наснаас үнэтэй юм гэж байхгүй УОК өнгөрсөн хаврын шигээ бүх зээлийг он дуустал царцаачихвал зүгээр байгаа юм тэгээд тэр хяналтын хөл хорионы 21 хоногоо ч хийх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-11-14 122.201.21.166

Монголдоо өвчингүй бхад ирэх гээд үхэлдээд байсан юмнууд одоо янз бүрийн шаардлага тавьж элчингийн гадаа жагсахаа болих байлгүй. Дотроо халдвар алдсанд тэдгээр хүмүүс бас буруутай. Үүн дээр эмч нарын тайвширал нөлөөлсөн гэж үзэж бна. Мэдээж энэ хүнд үед чухал салбарын сайдаар туршлагатай, хариуцлагатай хүн тавьсан бол ийм байдалд хүргэхгүй блаа. Одоо алдаагаа засахад аль алиндаа оройтойгүй бна. Халдвартай тэмцэж буй бүх хүмүүстээ амжилт хүсье

Avatar

Bayarsakhan 2020-11-14 202.9.41.28

Вакцин гартал хүн бүр өдрийн тэмдэглэл хөтөлж явахыг нийтээр нь заавал хэрэгжүүлэх журам болгож баталвал ямар вэ тэгвэл ямар ч газар халдвар гарсан бүх хавьтал тодорхой болно жишээ нь ямар нэг халдвар гарлаа гэхэд хүн бүр өөрсдийнхөө тэмдэглэлийг хараад би энэ халдвартай холбоотой юу үгүй юу гэдгээ мэдэхэд хялбар байх болно бас санаагаар болдог бол ийм цар тахлын үед хүний өөрийнх нь гар утас эзнийхээ байрлал маршрутыг тэмдэглэж байдаг санах ойтой аплёкэшин бүтээвэл бүр сайхнаа

Avatar

Зочин 2020-11-14 103.212.116.254

Хөгшин залуугүй апп.хэрэглэлээ юу, тэмдэглэл хөтөллөө юу? Үүлэн дунд хөвж явна уу?

Avatar

59.153.85.120-Д 2020-11-14 43.242.243.155

МАЛАА, ЧИ ТИЙМ МӨНГӨТЭЙ ЮМ УУ? ОРЛОГОГҮЙ БОЛ ЯАЖ АМЬДРАХ ЮМ? ЦАХИЛГААН БАРААНЫ ЖИЖИГ ЛАНГУУ АЖИЛЛУУЛДАГ ОЛОН ХҮҮХЭДТЭЙ ТАНЬДАГ ЭМЭГТЭЙ УЙЛААД ЯВЖ БАЙНА. ЯДАЖ БАЙХАД ТОМ ХҮҮХДИЙНХ НЬ ОЮУТНЫ ТӨЛБӨР НЭХЭГДЭЭД. ИХ ДЭЭД СУРГУУЛИУД ТӨЛБӨРӨӨ ХОЙШЛУУЛ, ЭСВЭЛ ТӨРӨӨС НЭГ УДАА ТЭГЛЭ!!! ЧАМ ШИГ ХҮНИЙ ҮНЭРГҮЙ ОРКОД БУСДЫН АМЬДРАЛ ХАМААГҮЙ ЮҮ? ХАЛДВАР ТАРХСАНД ЧИ БУРУУТАЙ. АМНЫ ХААЛТ ЗҮҮХЭЭ МЭДЭХГҮЙ ОРК. ДАХИАД АСУУЯ, ОРЛОГОГҮЙ БОЛСОН ХҮН ЯАЖ АМЬДРАХ ВЭ? ЯАЖ ЛИЗИНГЭЭ ТӨЛЖ, ГЭР БҮЛЭЭ ТЭЖЭЭХ ВЭ?!!!!!

Avatar

Zochin 2020-11-14 66.181.161.43

Битгий хошногодоод байгаарай л***р минь чи өөрөө үх

Avatar

УЛСЫН ОНЦГОЙ КОМИССТ: 2020-11-14 103.212.118.186

ЭХНИЙ ЭЭЛЖИЙНД ОРОН НУТАГ ЯВАХ ХҮМҮҮСИЙГ САЙН НЯГТАЛЖ ШАЛГААД ЯВУУЛААЧЭЭ. ХОТОД АЙЛД БАЙХ НЬ БҮР Ч ЭРСДЭЛТЭЙ БАЙНАА ДАРГА НАРАА..ХООЛ УНД СОЛИХ ТҮРСИК Ч БАЙХГҮЙ ИХ ХЭЦҮҮ БАЙНАА. ТАВ ТУХГҮЙ БОЛОХООР ЯАЖ ТАЙВАН БАЙХ ЮМ ВЭ???? ТОДОРХОЙ ХУГАЦАА ӨГӨӨД ГЭР ГЭРТ НЬ ХАРИУЛАЛ ДАА. ОНЦГОЙ ШАЛТГААНТАЙ ӨВЧИН ЗОВЛОНТОЙ ХҮМҮҮСИЙГ ЯЛГАЖ САЛГАЖ ОЙЛГООЧ ЭЭ. ХОТООС ГАРАХ ГЭЭД БАЙГАА ХҮМҮҮСИЙНХЭЭ ШАЛТГААНЫГ СУДАЛЖ АНГИЛЖ ЭРЭМБЭЛЖ ЦЭГЦЛЭЭЧЭЭ…

Avatar

иргэн 2020-11-14 49.0.218.30

хөдөөнүүд хотруу дэмий тэнэвэл ийм л байгаам даа. бөөн бөөснүүд хэн та нарыг удаан гэртээ байлгахыг хүсэх вэ дээ. бөөн гайнууд, энэ халдвар тараагч хувхай Дөрвөд бас хөдөө. хохиноо

Avatar

Зочин 2020-11-14 43.242.243.155

ХУДАЛДАА, ҮЙЛЧИЛГЭЭ ЭРХЭЛДЭГ ХҮМҮҮС ХЭЦҮҮ БАЙНА Ш ДЭЭ. ОРЛОГОГҮЙ ЯАЖ АМЬДРАХ ЮМ? ЯАЖ БАЙРНЫ ЛИЗЕНГ, ХҮҮХДИЙНХЭЭ СУРГАЛТЫН ТӨЛБӨРИЙГ ТӨЛӨХ ЮМ? ТҮРЭЭСИЙГ НЬ ЦАРЦААЖ, СУРГАЛТЫН ТӨЛБӨРИЙГ ХОЙШЛУУЛАХ, ЭСВЭЛ ТӨРӨӨС НЭГ УДАА ТЭГЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ!!!!!! ХҮМҮҮСИЙН АМЬДРАЛ ХЭЦҮҮДЛЭЭ!!!!

Avatar

ИРГЭН 2020-11-14 192.82.75.132

БААР КАРОКЕ БҮЖИГ УРАЛДААН ТЭМЦЭЭН ДУГУЙЛАН ҮЗВЭР СҮМ ХИЙДИЙГ НАЙДВАРТАЙ ВАКАЦИН ГАРТАЛ БҮР ХАА. ГЭРИЙН ХОРИОГ Ч ҮРГЭЛЖЛҮҮЛ

Avatar

Зочин 2020-11-14 43.242.243.155

оркоо, тэгээд ажилгүй, орлогогүй хүмүүс гэртээ өлсч үхэх ёстой юү? баар, рестораны цаана нь ч олон хүний амьдрал бдаг юм. Халдвар хамгааллын дэглэмийг сайтар сахих ёстой юм!

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.126.89.31

ter bar karaoke chin haldbariin deglem saxidag biluu…. t1iin

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.126.89.153

ENE SETGUULCH GEJ BALAI YUM CHINI UURIINHEE BODLIIG BICHEED BGAA YUMUU HAISHAA YUM BE?! MERGEJLIIN HUMUUS, CHAMAAS HAMAAGUI DEER HUMUUS AJLAA HIIJ BAINA. ELDEV BALAI YUM BICHIJ HUMUUSIIG SAMUURUULALGUI DUUGAI BAIJ BAI CHI! TANAI AN, HUZUUGUI n**** BSAN BOL ODOO ALI HEDIIN HEDEN MYANGAARAA UHEJ BGAA ZA YU!!!

Avatar

Зочин 2020-11-14 66.181.160.25

Дотооддоо гарах л бсхн. Сүйд болоод бх юм бхгүй. Сувилал амч нар ажилласан.

Avatar

Иргэн 2020-11-14 64.119.18.20

Халдварыг бүрэн хяналтандаа авах хүртэл хатуу дэглэмтэй байсан нь л дээр шүү дээ.Гадны орнуудыг дуурайх юм бол хяналтаа алдаж чи би гэх хүнгүй болох вий

Avatar

Зочин 2020-11-14 64.119.20.23

АНыхан байсан бол гаднаас эмч тусламж мөнгө гуйгаад энэ улсыг байхгүй болгох байлаа бурханы авралаар бид сонголтоо сайн хийж одоогийн энэ ажиллагаа маш сайн ажиллаж байна амжилт хүсье дор бүрнээ хичэээцгээе

Avatar

б 2020-11-14 59.153.85.120

Здаа битгий улс төржүүлэд бай. Угаасаа гадны тусламжаар л явж байгаа биз дээ. Ганц оншлуур, эм хийж чадахгүй байж битгий олон юм х**.

Avatar

Цагаа ол 2020-11-14 122.201.24.46

Мэдээж юмыг цагийг нь олохгүй "үглэж" байх ямар хэрэг байна? Нэг их ухаантай амьтан болох гэсний хэрэггүй…Яг одоо бол хөл хориог чангалах хэрэгтэй цаг биш үү?

Avatar

humme 2020-11-14 202.9.40.84

ugaasaa l odor ongorooj amidarch baisan yum chini

Avatar

УОК-т 2020-11-14 202.126.90.21

Ажилдаа ормоор байна ажил хийхгүй бол өлсөж өвдөж үхнэ үнийг та нар хүсээд байна уу та нарын хүслээр болж байгаа юм биш үү

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.126.89.153

HOHI CHINI!

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.9.46.76

sullruulj bolohgui. news.mn iim hariutslaggui baij bolohguiee

Avatar

Зочин 2020-11-14 66.181.187.237

Шудрага хуульчдаас дэмжлэг авч жолооч ,ар гэрийнхэн гомдол гаргавал ,Энх саран онцгой,мэрэгжлийн хяналтын /вируустэй хүн хувиарлаж оруулсан/ ажилтан тэдэнд хяналт тавих албан тушаалтан шат дараалан Улсын онцгой комиссийн дарга хүртэлх хүмүүсийг огцруулж, улсад учруулсан хохирлыг төлүүлэх нь шударга ёсонд нийцнэ Тооцвол нилээд юм гарах байх.Буруутангууд эх оронч сэтгэл гаргаад нийлж хамжиж дэмжээд төлчихөж магадгүй л байх !!!!!!!!!!+++!!!!!!!!!

Avatar

Иргэн 2020-11-14 150.129.143.86

Ажил хийхгүй бол амьдрал хэцүүдэнэ гэдгийг ажилгүй фэйс ухаж суудаг мэргэн ухаан тнууд ойлгохгүй.

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.126.89.153

YAVSAN MARSHRUTAA HUDAL MEDUULSEND NI TER JOLOOCHIIG ERUUGIIN HARIUTSLAGA HULEELGEH YOSTOI!

Avatar

Зочин 2020-11-14 59.153.87.251

донгосоод байгаарай оркоо Ухэж далд орморууд бас бусдыг буруутгах санаатай самуурсан муу мал чинь хедееруугээ зайлмар

Avatar

Зочин 2020-11-14 64.119.24.110

Дотооддоо халдвар алдсан нь цэвэр УОК , ХӨСҮТ -н 100 % буруу. Ажлын хариуцлага зохион байгуулалт хяналт шалгалтыг сул хаясанаас болсон. Илэрсэн тохиолдлуудад буруу тохох гэж оролдож байна. Аль 8-н сард БНСУ-аас ирсэн сувилагчийг вирустай байсан мэтээр өөрсдөөсөө ЭМЯ-хан зайлуулж байна. Жолоочийг вирустэй хүн өрөөнд нь нэмж оруулчихаад УОК бултаж байна. Мөнгө л сонин байсан байна ш дээ.

Avatar

ЭМЯ: ХӨСҮТ-ийн хоёр эмчээс халдвар илэрлээ 2020-11-14 64.119.26.63

НИЙТДЭЭ ОДООГООР 3 ЭМЧ 1 СУВИЛАГЧ ХАЛДВАР АВЛАА. МАШ ХАРАМСАЛТАЙ БАЙНА. ЭМ-ИЙН АЖИЛЧИД ЭРҮҮЛ МЭНДЭЭ ЗОЛИОСОЛЖ БАЙНА. ХЭР ХЭМЖЭЭГЭЭ МЭДЭХГҮЙ МАШ ИХ ХҮН ГАДНААС АВЧИРЧ АЧААЛАЛ ӨГСӨНӨӨР ЭМЧ НАР ӨВДӨЖ БАЙНА У.ХҮРЭЛСҮХ ЭЭ !!!!!

Avatar

Зочин 2020-11-14 64.119.20.23

НАС БИЕ ГҮЙЦСЭН ХҮНД ХЭЛЭЭД БАЙХАД ИНГЭЭД БАЙХААР ЯАХ ЮМ БЭ

Avatar

Зочин 2020-11-14 103.26.193.16

magnag usegtei tug duug ih partisan tsereg 4 suman pulimot tasag darga partisan pureb duulsinma. odoo manai naidalmaa bagshin aab partisan pureb shdee.

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.9.40.44

одоо наадахаа монголоор нэг бичих гээд үз дээ

Avatar

ih time subag 2020-11-14 103.26.193.16

hailar hot hiagt hot bas adilha partisan tsereg onoo ogloo 4 tsgat chuluulson gejina.

Avatar

shar medee 2020-11-14 103.26.193.16

haialr hot shibe hiagt hot mongo, tsreg chuloolob oo urt shono. odoo teged.

Avatar

иргэн 2020-11-14 202.179.27.138

Төр,, УОК урьд нь ажиллаж байсан Эрч хүчээ сулруулсан, Тусгаарлах байрны Хяналт шалгалт зохицуулалт Муу бөөнөөр оруулсан гээд, Иргэд ч гэсэн Хувийн сахилга бат маш муу байдлаас үүдэн ийм байдалд хүрлээ, ЗГ Хятадуудыг шөнө оройн цагаар оруулж ирэх ээ зогсоох хэрэгтэй,

Avatar

shubuu medee 2020-11-14 103.26.193.16

haalgan ih haalgan hotin toloos hiruun tulaan 12 tsag urgejilsen. teged partisan tsereg batdorj ih haalgan hot chuluulsun bas adil 3 honogin omno delhid iim uil yabdal bolsinmaa.

Avatar

Зочин 2020-11-14 103.10.21.46

Чи эрүүл боллоо гээд тусгаарлах байрнаас гаргачихсан хүнийг буруутгах тэнэг хэрэг. Иймэрхүү тэнэг юм битгий бичиж бай сэтгүүлчээ

Avatar

ы 2020-11-14 59.153.85.120

Тэр хэдэн жолооч нар чинь өрөө хэсч өвчин биендээ өвчин тараасан нь хариуцлагагүйнх ш дээ. Тэр жолооч нар, хянаж байх ёстой хүмүүст хариуцлага тооцох хэрэгтэй.

Avatar

top nuuts times 2020-11-14 103.26.193.16

shibe hiagt duug partisan baatar hasbaatar duuljina. 2 honogin omno shibee hiagt mongol tsreg ezelen absinma helehd taatai baharhal duren baina.

Avatar

shudarga tv9 2020-11-14 103.26.193.16

magnag usegtei tug duug partisan tsereg pureb odoogor duuchin naidalamaa bagshin aab duuljina. iinged shud nebtruuleg ulsin ih huralin zaalnas ondorlob.

Avatar

Зочин 2020-11-14 64.119.23.2

Daahgui nohoi buluu huraanaa gej diilehgui baij songuuli gej baahan hun gadnaas oruulsanii GAI g uls dayaraa uurch baina. Hlbogdoh humuus ni ogtsroh yos zuitei baih heregtei.

Avatar

Зочин 2020-11-14 64.119.20.23

ЧИ ОРОНД НЬ ОЧИХ ЮМ УУ

Avatar

Зочин 2020-11-14 192.82.71.248

h***

Avatar

Банди сайн дураараа огцор!!! 2020-11-14 150.129.143.13

Ажлын туршлагагүй нөхрийн золиос болж Монгол улс даяараа хохирч байна!!! Салбарт асуудал гарсан л бол салбарын сайд хариуцлага хүлээх ёстой. Дэлхийн аль оронд тийм л байдаг. Нэн даруй сайн дураараа огцрох ёстой!!!Салбарын сайд хариуцлага хүлээх ёстой. Сайн дураараар огцрохгүй бол нэн даруй огцруул!!!

Avatar

ЭМ-ийн дэд сайд Анхмаа гэж гэж авах юм байхгүй 2020-11-14 64.119.26.63

МАН У.ХҮРЭЛСҮХ маш олон буруу томилгоо хийсэн. Түүний нэг нь ЭМЯ.

Сайд нь яахав бас ч мэргэжлийн хүн.
ГЭХДЭЭ ажлын туршлагагүй залуу хүнд энэ КОВИД гарсан хүнд үед

туршлагатай мэргэжлийн бүр халдвартын мэргэжлийн эмч ДЭД сайд тавьсан бол арай өөр байх байсан.

Ийм хүнд үед ийм хүмүүстэй ажиллах маш хүнд !!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Uvchingyi l bval ur zeelneesee bi aihgyi ee 2020-11-14 192.82.74.209

Odoo yamarch bsan 21 honoeg hatuu hul horiotoi! Bi ch zerktei gehdee uvchingyi bol ur yah ve darj l taaraa! Ur zeel bodogdoj l bna gehdee ur zeel vank zeelee tsartsaa gej orlilodoj bhaar yr hyyhdee bodood sar ch hamaagyi gertee baiyaa! Urlag soel hoshin urlag,diuchin,buh gesen bieiin hychnii ajlaas zugatsan zalilangiin nuhdiin toglolt nertei jonhuug byten jileer horie! Bi chadnaa daraa ni ajillaad l uruu tulchii,torguuli l bh biz banknaas

Avatar

Зочин 2020-11-14 139.5.219.197

Энэ цэцэг гэгч мэдэмхийрэгч этгээд хариуцлагыг нь хүлээх юм үү.

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.191.138

Sulruulah hereggui battai barij chadsaniihaa daraa sulruulah heregtei. Ter selenged degdsen degdeltiin gol uchriig oloogui baij hol horiog tsutslah ni iluu ayultai zuil. Unerheer taxi bolon busad huviaraa uil ajiilagaa erhelj mongo oldog bol ooriigoo bolon busdiin ayulgui baidliig sain hangasnii daraa uil ajillagaagaa erhelj boloh zovshoorol olgood. Hyanalt hiij boloh yu. Irged ch gsen ooriih ni ayulgui baidliig hangaagui bol uilchluulehgui bh heregtei.

Avatar

zochin 2020-11-14 64.119.25.51

ХӨСҮТөв маань өөрсдөө яаж ажмллаж байгааг нь хар даа. Дотооддоо халдвар хамгаалалаа алдаад эмч сувилагч нар нь коронавирусээр өвдөөд эхэллээ хөөрхий

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.188.34

1 ереенд 1 хун л тусгаарлаж чадахгуйм бол битгий хун нэмж зеегеед беен беенеер нь 1 умайсан ереенд чихэж хаяаад хооронд нь халдвар тараагаад байгаач. Тэр жолоочид бол буруу байхгуйм билээшд. 2, 3 хоноод гарах гэж байхад нь шинээр зееж авчирсан хумуусээс ерее хурэлцэхгуй байгаа гээд жолоочын ереенд цуг оруулсан гэсэн. Жолооч удалгуй гарсны дараа шинэ хумуусээс корона илрэхээр нь 2, 3 хоног цуг байгаад гарч явсан жолооч руу бажигдаж очоод шинжилгээ хийгээд халдварласныг мэдсэн гэсэншд.

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.188.34

УОК еерсдее хариуцлагагуй байж дотоодод алдчаад одоо болохоор ард тумнээ буруутгаж дахиад 14 хоног гэрийн хориогоор шийтгэж байгаагаа зев л гэж бодож байгаам байхдаа. УОК-н хариуцлагагуйн уршгаар дотооддоо алдаад дээр нь ард тумэн гэртээ хориулаад хэцуу байдалтай байна. УОК-г бурэн бурэлдэхуунээр нь огцруулж хариуцлага тооцох ёстой!!!

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.126.89.120

УРЛАГ СОЁЛ , СПОРТ, ОЛОН НИЙТИЙГ ХАМАРСАН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНУУДЫГ Л САЙН ХОРИМООР БАЙНА ДАА….СУРГУУЛЬ ЦЭЦЭРЛЭГ Ч ЯЛГААГҮЙ

Avatar

Зочин 2020-11-14 124.158.83.204

төр нь мэдэж байгаа дөө, энд хэрэгтэй, хэрэггүй гээд нэмэргүй

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.126.89.120

УРЛАГ СОЁЛ, СПОРТ ОЛОН НИЙТИЙГ ХАМАРСАН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНУУДЫГ Л ОР ТАС ХОРИМООР БАЙНА ДАА….СУРГУУЛЬ ЦЭЦЭРЛЭГ Ч ЯЛГААГҮЙ ……………….ТӨР ЗАСАГ МИНЬ ЭРГЭЖ ХАРААД ХАРАМСАХГҮЙ ЗӨВ ЗҮЙТЭЙ ШИЙДВЭР ГАРГАЖ ХАЙРЛА…………

Avatar

б 2020-11-14 59.153.85.120

Мөнгөний төлөө үхлээ здаа чинь. Амьд байхад мөнгө олдоно ш дээ малаа.

Avatar

Зочин 2020-11-14 43.242.243.155

ӨӨ МАЛАА, ЧИ ТИЙМ МӨНГӨТЭЙ ЮМ УУ? ЦАХИЛГААН БАРААНЫ ЖИЖИГ ЛАНГУУ АЖИЛЛУУЛДАГ ОЛОН ХҮҮХЭДТЭЙ ТАНЬДАГ ЭМЭГТЭЙ УЙЛААД ЯВЖ БАЙНА. ЯДАЖ БАЙХАД ТОМ ХҮҮХДИЙНХ НЬ ОЮУТНЫ ТӨЛБӨР НЭХЭГДЭЭД. ИХ ДЭЭД СУРГУУЛИУД ТӨЛБӨРӨӨ ХОЙШЛУУЛ, ЭСВЭЛ ТӨРӨӨС НЭГ УДАА ТЭГЛЭ!!! ЧАМ ШИГ ХҮНИЙ ҮНЭРГҮЙ ОРКОД БУСДЫН АМЬДРАЛ ХАМААГҮЙ ЮҮ? ХАЛДВАР ТАРХСАНД ЧИ БУРУУТАЙ. АМНЫ ХААЛТ ЗҮҮХЭЭ МЭДЭХГҮЙ ОРК, ЗАЙЛ

Avatar

Zochin 2020-11-14 64.119.20.180

Ediin zasag chuhal ch ami nas tuunees iluu chuhal

Avatar

Зочин 2020-11-14 122.201.24.66

ih janjin suhbaatar doosh hiih heregui dee jambal suhbatara biluu. ijilhen ner zuuged boloo yu. ugui shuu shui shuin gedge lantuz bulkeg ih anhaarj harsan shdee jambaal.

Avatar

Зочин 2020-11-14 122.201.24.66

dandinsuren geed bas ih hurald hudlaa harder anket uildsen 3 gsihun baigan. jinhen damdinsuren odoo ukraien ulsad baidag. getel hudaal nere soliol iim hulgaich bolj ih hurald orosn hun shudarga baij chadhinmuu.

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.188.101

Hol horio arai l boloogui baihad aa sejigtei tohioldliig hynah 21 honog l law baih bolow uu

Avatar

Зочин 2020-11-14 122.201.24.66

jambaal suhbaatar gsihun lagaan onigoo yuma suh ajnjini torosn huu hurtel suhbaar gedd songuulid suudal abaagui baihad ichmeer yumaa. elberge geed ih hurald debsheed suudal abad gishun bolodgitei adilhan shdee. suhbaatar doronjilosn hen bolobch gesgeele uzene shuu.

Avatar

зочин 2020-11-14 103.57.95.77

дааганаас биш даравгараасаа гэдэг болов доо.ингэж уриалж новширохын оронд маскаа зүүгээд амаа хамхиад сууж байсан нь дээр шүү.одоо уок-ын шийдвэрийг үг дуугуй дагах ганц гарц бий.

Avatar

Бат. Ц 2020-11-14 202.9.46.117

Хувь хүн ямар ч буруугүй гэж бодож байна. Халдвар хамгааллын дэглэмийг зөрчсөн Энх саран сувьлалын удирдлагууд буруутай. Харин ч жолооч Д гомдол гаргах хэрэгтэй.

Avatar

ха ха ха 2020-11-14 49.0.212.165

Хөл хориогоо дахиад 10 хоногоор сунгачихвал ажил гэдэг ч эмхрээд явчихна даа

Avatar

Либертари үзэл 2020-11-14 192.82.72.175

Evil юмс үзэгдэл болгон төрийн эрүүл мэнд гэж энэ дээ. Төр ийм үед хүчирхэгждэг гэж либертариуд хэлдэг нь яах аргагүй үнэн.

Avatar

Либ малд 2020-11-14 59.153.87.251

Цэцэрхэх юмаа мен олвоо

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж