Цагдаагийн алба хаагчдад 203 сая төгрөгийн урамшуулал олгоно | News.MN

Цагдаагийн алба хаагчдад 203 сая төгрөгийн урамшуулал олгоно

Цагдаагийн алба хаагчдад 203 сая төгрөгийн урамшуулал олгоно

Цагдаагийн алба хаагчдад 203 сая төгрөгийн урамшуулал олгоно

Дэлхий нийтэд тархсан Covid-19  цар тахлын эрсдэлтэй холбогдуулан Улсын онцгой комиссоос гарсан шийдвэрийн дагуу урьдчилан сэргийлэх, хамгаалах дэглэмийг хэрэгжүүлэхээр Улаанбаатар хот, аймаг сум сууринаас орох, гарах хөдөлгөөнд хяналт тавих болон гадаад улсаас татан авах иргэдийг тусгаарлан ажиглах цэг, бүсэд цагдаа, дотоодын цэргийн байгууллагын алба хаагчид  нэгдүгээр сарын 28-ны өдрөөс эхлэн үүрэг гүйцэтгэсээр байна.

Улмаар Монгол Улсын Шадар сайдын дөрөвдүгээр сарын 10-ны өдрийн 30 дугаар тушаалаар Цагдаагийн байгууллагад хуваарилсан 108 сая төгрөгөөр цар тахлын хамгаалалтад үүрэг гүйцэтгэсэн 353 алба хаагчдыг шагнаж, урамшуулсан байна. Мөн гадаад иргэдийн тусгаарлах байрны хамгаалалтад ажилласан 240, гадаад улсаас татан авсан Монгол Улсын иргэдийн хамгаалалтад ажилласан 684, нийт 924 алба хаагчдад үндсэн цалин болон хоолны зардлаас гадна ажилласан хоногийг харгалзан 50.000-600.000 төгрөг буюу нийт 203 сая төгрөгийг урамшууллыг олгохоор бэлтгэл ажлыг цагдаагийн байгууллагаас  хангаад байгаа аж.

Э.БУРАМ

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-11-14 139.5.217.191

budragchaa bolbol zuunbayan nalaih deviz esreg neger zmandi hurgetei hamtrad horlon suitgeh ajilga yabuulsan uchir ukraien ulsin tsregein shuuhed duudjina.

Avatar

Зочин 2020-11-14 139.5.217.191

budragchaa geraral ukraine uslin tambok armee ochod nad herge shalguula. budragcha general tsolig huraasan. budragcha ardin armee esreg ajilga hiisen bolhoor hereg 4 tasagt shuljiilsen.

Avatar

Зочин 2020-11-14 64.119.20.23

Хийх ёстой ажлаа хийснийхээ нь төлөө урамшуулал ч гэх шиг энэний цаана Цагдаагийн удирдлагууд УОК ын гэх хндэн нөхдийн мөнгө идэлт л байгаа Үнэндээ Монголын цагдаад хийдэг ажил байнуу захиалгаар нэг хамгаалалт энэ тэрд зогсохоос өөр бүх ажил нь захиалгынх тэгээд авилгаар амьдранс энэ мөнгө тарааахаа болих хэрэгтэй Ажлаа л хийсэн.

Avatar

Зочин 2020-11-14 66.181.176.67

За даа дутуу цагдаад урамшуулал хэрэг байна уу тэгээд ч дээгуурээ тэр урамшууллыг нь авчих байлгуй дээ

Avatar

Зочин 2020-11-14 103.57.95.190

Тангараг өргөсөн хүмүүс шүү дээ, гэхдээ ийм үед нь өгч болох юм, хуварилалтанд нь сайн анхаарахгүй бол том цолтой дарга нар нь их мөнгө бага цолтой гудамжинд ажиллаж байгаа нь бага мөнгө авч болохгүй шүү, өөрөөр хэлбэл цол тушаал нөлөөлөхгүйгээр хийгээрэй

Avatar

Зочин 2020-11-14 122.201.21.104

Бусад хүмүүс нь яахуу, цагдаа нар ч хийх ёстой ажлаа хийж байгаам бишүү

Avatar

Иргэн 2020-11-14 64.119.26.193

Ер нь зөв л дөө. Гэхдээ олон дотор новшнууд бас байна. Өмссөн хувцасандаа эрдээд дарамтлаад байгаа юмуу даа

Avatar

Ман 2020-11-14 139.5.218.192

тангараг өргөсөн хүмүүст нэмж мөнгө өгч өр нэмэх үү, өөр яг чухал шийдэх асуудалд зориулах уу…. Ман бод, бод…

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.126.89.153

ERUUL MEND, ONTSGOI, TSAGDAA, BATLAN HAMGAALAH, MERGEJLIIN HYANALTIINHAND HUN BURT BAIR UGUUCH! ICHDEGGUI MUUSAIN s******d VE?! ~200K CH GEH SHIG. DOROMJLOOD BGAA YUMUU HAISHAA YUM BE?!

Avatar

Altantsetseg 2020-11-14 66.181.161.43

Яанаа харинч сайн өгч байна битгий улстөржөөд бай л даа 1 албан хаагч 5 хан өдөр харуулд зогсчоод бай авна гэж байхгүй байхаа чи битгий солиороод бай

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.126.89.153

ARAI CH DEE! UURSDUU HEDEN ZUUN TERBUMAAR NI IDEJ UUJ SHAACHAAD, HEDEN TSAGDAA NARTAA HUNII ~200K UGCH BGAA YUMUU… TER LUIVARCHIN UNDARMAAGIIN HUSSAN MUNGU HAACHSAN BE?! TER SDAGAA SHOROND HIIGEECHEE!!! KHURELSUKHED ITGEH ITGEL ALGA BOLJ BNDOO!!!

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.9.46.19

Худлаа наадах чинь одоо хүртэл очих ёстой хүмүүсдээ очоогүй шүү битгий худлаа мэдээлэл тавиад бай баталгаатай хэлнэ өгвөл өгөх хугацаа зөндөө бсан одоо л гэнт өгөх юм шиг юм ярихаа болв

Avatar

зочин 2020-11-14 66.181.176.67

очих ёстой хүндээ урамшуулал нь очдог юм уу даа дээгүүрээ биш бодит байх болтугай ганц цагдаа гэлтгүй

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.188.34

Ashgiin tuluu chadlaasaa ih hun zuuj ireed hoorond ni niiluulj haldvar taraaj hariutslaga aldsan UOK ogtsor! Tusgaarlaltiin deglem bariagui muu nuhtsultei Enkhsaran suvilaliig haa!

Avatar

Зочин 2020-11-14 66.181.191.43

УИХ нэг гишүүний мөнгөнөөс бага байна шүү

Avatar

Irgen 2020-11-14 66.181.161.43

Худалаа гэдэгийг нь чи яаж мэдэж байгаа юм бэ далдыг хардаг далай лам болоо юу

Avatar

ха ха ха 2020-11-14 49.0.212.165

Байр өг

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.126.88.226

Эмнэлэгийн ажилчидадаа нэн тvрvvнд ег тэд чинь халдварт квчин тусаад эхэллээ

Avatar

Altantsetseg 2020-11-14 66.181.161.43

Сарангэрэл сайд байхдаа эмч нарт байр өгч харагдаад байсан биз дээ п***а нар мин улстөржих хэрэггүй шүү

Avatar

Зочин 2020-11-14 203.169.50.125

өгөх хэрэгтэй. тэд ч бас хэдий тангараг өргөсөн ч гэлээ ар гэртээ санаа зовох нь бага байвал сэтгэл санаанд нь дэмтэй шүү.

Avatar

Зочин 2020-11-14 103.57.95.69

тэгэлгүй яахав.

Avatar

Иргэн 2020-11-14 66.181.187.77

Маш сайн өгөх хэрэгтэй.Хүнд онцгой нөхцөлд ажиллаж байгаа бусад салбарын хүмүүсээ бас шагнаарай

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж