Гэртээ 14 хоног тусгаарлах шийдвэрийг өнөөдрөөс сэргээлээ | News.MN

Гэртээ 14 хоног тусгаарлах шийдвэрийг өнөөдрөөс сэргээлээ

Гэртээ 14 хоног тусгаарлах шийдвэрийг өнөөдрөөс сэргээлээ

Гэртээ 14 хоног тусгаарлах шийдвэрийг өнөөдрөөс сэргээлээ

Улсын Онцгой комиссоос /УОК/  21 хоногийн тусгаарлалтын дараа гэртээ 14 хоног өөрийгөө тусгаарлах шийдвэрийг дахин сэргээлээ. Тусгай үүргийн нислэгээр ирсэн иргэд 21 хоног тусгаарлагдаад гэртээ дахин 14 хоног өөрийгөө тусгаарлах шийдвэрийг иргэдийн хүсэлтийн дагуу  УОК цуцлаад байсан юм.

Тэгвэл өнөөдрөөс /2020.11.14/ эхлэн 21 хоногийн тусгаарлалтаас гарах иргэдээс гэртээ өөрийгөө 14 хоног тусгаарлана хэмээн гарын үсэг авч гаргах юм байна.

Учир нь  Covid-19 халдвар 22, 21, 24 дэх өдрүүдэд илрэх тохиолдол гарч байгаа тул  ийнхүү ахин сэргээжээ.   Одоогийн байдлаар тусгай үүргийн нислэгийг Монгол Улсад үүссэн нөхцөл байдлын улмаас  тодорхойгүй хугацаанд цуцалсан билээ.

Э.БУРАМ

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

48 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.9.46.144

Улс I hi hi

Avatar

Зочин 2020-11-14 66.181.161.100

Ugaasaa ter neg kheden uls ornoo bododgui gadnii gar khul bolson khun sugnuudiin ugiig sonsokh yosgui bsiin!!! Manai uls shig zuv arga khemjee avch bsan gazriig kheden gadnii yumnuudaas bolj covid oo aldakh gej.

Avatar

Зочин 2020-11-14 192.82.76.194

ниргэсэн хойно нь хашиграна гэдэг нь болждээ эргүү малнууд

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.9.41.19

Сэлэнгэ д гарсан халдварын эх уурхайг боомт дээр ажиллаж байгаа хүмүүс болон эдгэрээд гарсан хүмүүсээ дахин шинэчилж олвол яасан юм бэ

Avatar

Zochin 2020-11-14 103.26.194.118

27 doh honog deer ilerch bga uym bol,tusgaarlaltig sar bolgoh u kk

Avatar

Зочин 2020-11-14 150.129.143.113

Сонгуулиар хөөрөлдөөд тэврэлдээд байсан’ тэгээд иргэдэд таалагдаж санал авах гэсэн МАН-ын эргүүнүүдийн гайтай бодлогын гор гарч байгаа шүү. Тэрнээс биш ажлаа хийж байгаа хэдэн муу төрийн албан хаагчдыг хэлмэгдүүлэх хэрэггүй.

Avatar

Зочин 2020-11-14 66.181.185.91

Гэрийн дэглэмийг "иргэдийн шаардлагаар цуцалсан" гэжээ. Гэтэл хорио цээрийг иргэд мэддэг юмуу, ТӨР мэддэг юм уу??? Улс төрчдийн хийсэн гай!!! Гэрийн хорионы дэглэм цуцалснаас болж л цар тахал дотооддоо алдлаа шүү дээ!!! Энэ улс төрчид хэмээх жоомнуудыг яая даа???

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.188.83

Одоо л нэг иргэдийн хүсэлтээр ажилладаг төртэй болж байгаа юм байна даа. Нэг нь ирээд миний гэрийг цэвэрлээд өгөөч.

Avatar

Зочин 2020-11-14 66.181.176.67

УОК ичиг ичиг бас иймч хүмүүс байх гэж хов базах дуртай хэвэлэлийнхнээс дээрдэх юм алга

Avatar

Зочин 2020-11-14 103.212.116.254

UOK ogtsor!!!!! Ajlaa hiij chadsangui, eruul hund haldvar ugch, ard tumniig ersdeld oruulj, jiriin tumniig horij gai tarilaa!!! Yal onoo bugded n!!!

Avatar

Харамсал 2020-11-14 139.5.219.53

Диктатур хэрэглэх цаг үе нь байхад сулруулсны гор нийтээрээ хохирлоо доо

Avatar

Vieille Homme 2020-11-14 124.158.96.197

Ниргэсэн хойно нь хашгирав эсвэл орсон борооны хойноос цув нөмрөв гэгч болж байна. Анхнаасаа л цуцлах хэрэггүй байсан юм.

Avatar

Зундуй 2020-11-14 64.119.19.200

Орилж хашгирсаных нь зоргоор хориогоо цуцалж байдаг УОК-ын буруушд. Сошиалаар ажлаа явуулдаг л буруу байхгүй юу. Орилсон бэсдануудын өөдөөс "х**" гээд зоригтойхон хэлчихэж л бай л даа УОК-ынхоон. Ташуур дутаад байнашдээ.

Avatar

zochin 2020-11-14 202.126.89.103

hytadiin said ailchlah ued

Avatar

Mongol 2020-11-14 66.181.161.98

Gadnaas irsen heden huvia bodson tevcheergui yumnuudaas bolj tsutsalsan ni buruu baisan. Ter tsutsluulah geed nuhduud haana baina odoo.
Tusgaarlah bair hangaltgui, achaallaa diilehgui, haldvar hamgaalaltiin gorim sularsan geed yumnuud bn daa

Avatar

ИРГЭН 2020-11-14 103.212.118.186

ЭЭ ЧААВААСАА ГЭРТЭЭ 14 ХОНОГ ТУСГААРЛАХ ШИЙДВЭРЭЭ ТӨР ЦУЦАЛЧИХСАН БАЙСАН ЮМ УУ?? АРАЙ Ч ДЭЭ ТӨР ӨӨРӨӨ ЯАГААД БУРУУ ШИЙДВЭР ГАРГААД ХАЯЧИХВАА. ИРГЭН БИД ЧИНЬ 21 ХОНОГ ТУСГААРЛАЛТАНД БАЙГААД ДАРАА НЬ ГЭРТЭЭ 14 ХОНОГ ӨӨРИЙГӨӨ ТУСГААРЛАЖ БАЙГАА Л ГЭЖ БОДОЖ БАЙСАН Ш ДЭЭ. 14 ХОНОГ ГЭРТЭЭ ТУСГААРЛАДАГ ШИЙДВЭР ХЭВЭЭРЭЭ БАЙСАН БОЛ ИНГЭХГҮЙ БАЙСАН БИЗ!!!

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.188.83

Тиймээ. Ихэнх нь цуцалсныг нь мэдээгүй ш дээ. Хэдэн хүн гомдолхоор нь шийдвэр гаргадаг төртэй юм уу. Бидэнд ямар ард түмэн вирусээр үхээд дуусч байсан хамаагүй би л амьд үлдэж байвал гэж хандах юм аа. Энэ 76 хамгийн түрүүн өөрсдийгөө тусгаарласан шүү.

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.9.40.146

Neg l ih irgedee gadnaas avchirsan humuus..,
Hunjliinhee her hemjeeg ch medehgui, ih bsan yumaa.
Neg l ih virus zuusun uls.
Bidniig eserguutsej bhad amia bodloo geed bsan. Odoo yahiig ni harj l baiy. Haldvariin helheeg her hurdan taslah ni uu?
Ersdlee 10 sar tootsooloo blgui dee.
Yadaj busdin aldaanaas suraltsval yamar ve?

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.9.40.146

Gadnaas virus zuuhuu tur boli. Uls orond yu bolj bgaag anzaar. Jiih hunjluu tootsool.
UOK muu ajillaj bna. Enkhtuvshin darga sain ajillaj bsan.
Haldvart uvchnii ued irgediin duraar shiidver gargahgui, harin uvchind ni tohiruulj gargadag yum shu dee.

Avatar

Зочин 2020-11-14 80.110.115.226

өөрсдөө мэдлэг муу замбараагүй салан байж хорио цээрийн дэглэм зөрчиж халдвар тараачихаад жирийн хүмүүсийн эрх чөлөөг хязгаарлах нь зөв үү. Цэвэр менежементийн алдаа харагдаж байсан даа. 14 хоногтоо 3 удаа шинжилгээ аваад нэг нэгээр нь байлгах ажлыг зохиог өайгуулах хэрэгтэй юуг нэрийн 14 хоног гэрийнхэн нь гараад явна бас л халдвар авсан бол тарааж л таарна ш дээ

Avatar

Зочин 2020-11-14 192.82.71.231

ankh bas ingej bodoj bailaa …ugui yum bainaa .yadaj l boon boon hund haldvar taraaj eldev gazraar tenej marshrut togtoolgono geh boon chiregdel ni bagasana, 1r havital ni coorno g.m

Avatar

зочин 2020-11-14 192.82.72.43

Сонгуулиас хойш арай л замбараагүй болсон л доо, эрх баригчид сонгууль хийх боломжгүй болох вий гэдгээс үхтэлээ айж байсан, сонгуулиа хийж аваад л санаа нь амарсан даа

Avatar

зочин 2020-11-14 66.181.176.67

одоо манай засаг хамрынхаа дор дѳрвѳлжин сахал наадаг юм уу ургуулдаг юм уу тэгээд ханцуйндаа хас тэмдэгтэй даавуу зүүчих БҮҮР сүртэй сүр хүчээ харуулах гэж байгаа бол гадаш хонь барьж гүйдэг дотроо иргэддээ эрүү нүүрний хууль гав гинжээр дарамталж дарангуйлдаг ЗАСАГ ч дээ

Avatar

монгол ах 2020-11-14 192.82.71.231

ХАРИН ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН САЙД ХҮҮ АРАЙ Л ЖУЛДААД БАЙНА УУ ДА ГЭЖ ХЭЛЦЭЭД БАЙНА ШҮҮ!!!

Avatar

монгол ах 2020-11-14 192.82.71.231

ӨӨРСДӨӨ ХУРУУГАА Ч ХӨДӨЛГӨӨГҮЙ БАЙЖ АЖИЛ ХИЙГЭЭД ,ӨДӨР ШӨНӨГҮЙ ЗҮТГЭЖ БАЙГАА ХҮМҮҮСИЙГ ХЭЛ АМААР ДАРАМТЛААД ЮУ ХИЙХЭВ ДЭ! БИД Л 14 ХОНОГ ХЭРЭГГҮЙ ГЭЖ ӨӨРТ ХАМААРАЛГҮЙ МӨРТӨЛӨӨ НЭЭХ ЮМ МЭДДЭГ ЦАРАЙ ГАРГАЖ ОРИЛЦГООСООР БАЙГААД Л УОК-д НӨЛӨӨЛЖ ЦУЦЛУУЛСАН ШҮҮ ДЭ. ӨӨДӨӨ ШИДСЭН ЧУЛУУ ӨӨРИЙН ТОЛГОЙ ДЭЭР БУУХЫН ЦАГТ ӨРӨӨЛИЙН ТОЛГОЙ ДЭЭР БУУЛГАХ ГЭЖ ОРИЛОЛДООД ЯАХАВ ДЭ!ХАРИН ӨМНӨХӨӨСӨӨ ЭМЯ,УОКоос УУЧЛАЛ ХҮСЬЕ!!! ТА БҮХЭНИЙ ТҮМЭН ЗӨВ БАЙЖЭЭ!!!

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.188.83

Тэр БИД гэдэгт чинь би лав байхгүй. Би ийм шийд гарсныг нь ч мэдээгүй. Дэмжих ч үгүй байсан. Ашиг хонжоо харсан хүмүүс л ийм шийд гаргахад хүргэлээ. Хэрвээ чи ийм шийд гаргахад нөлөөлсөн бол үхсэн хүмүүсээс л уучлал гуйх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.9.40.146

Uuniig mongol ardiin zuir tsetsen ugend ingej helsen bdag yum.
UNGASAN HOINOO HAVCHIV….

Avatar

Зочин 2020-11-14 192.82.71.231

балиартахдаа үнэн гаргуунаа харуулчих юм да!?

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.9.40.146

Shiidver ni ungastai adil yum bnaa

Avatar

123456 2020-11-14 49.0.212.165

Зүгээр байсан 14 аоногийг мухуй нүүртэй жидүүчин Янгүг өөрөө анх цуцлаа биз дээ, одоо болохоор та нар муусайн ооркууд эсэргүүцэж бослого гаргаж байгаад 14 хоногийг цуцлуулсан гээд ард түмэн рүү бухаж байна

Avatar

зочин 2020-11-14 66.181.176.67

даахгүй байж булуу хураасны балаг ид шидтэй юм шиг онгироод байсан ЭМЯ хѳгѳѳ чирж хѳлдѳѳ ард иргэдийг чирлээ дээ

Avatar

Зочин 2020-11-14 69.181.30.151

Энэ Содбаатбарыг эхлээд огцоруулах хэрэгтэ. 14 хоногийн гэртээ тусгаарлах хугцааг цуцалсанаас болж ийм байдал үүслээ. Үнээс гадна энэ 14 хоногийн туснаарлалтийг цуцла гээд хашгчаад байсан малуудыг одоо нэрээр нь гаргаж ирж олон түмэнд зарлах хэрэгтэ. Одоо амыг нь асуух цаг болсон.

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.9.46.212

Битгий тэнэгт. Харин ч яс 14 хоноод гаргасан бол Сөүлийн онгоцоор ирсэн халдвартай хүнтэй хамт хоригдож халдвар авахгүй байсан юм. 21 хонож, 3 удаа тест авахад илрээгүй хүн Энхсаранд байхдаа л авсан нь тодорхой. Дэглэм мөрдөж ажиллаагүй хүмүүсийн буруу болохоос хоног хугацаанд асуудал байгаа юм биш. Энэ маягаараа ажиллах юм бол 21 байтугай 210 хоног тусгаарлаад ч халдвар тархана

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.188.83

Хоног хугацаанд асуудал байна. Нуугдмал байдалтай байдгийг нь мэдэхгүйгээс бусад улс орнууд алдчихлаа гээд сайт болгонд тавигдаад байсан ш дээ.

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.126.89.6

bah melhiin huug shorond hii.

Avatar

зочин 2020-11-14 203.91.115.42

Хөл хориог сэргээснээр Монголын минь үрс маш олон болох боломж Монгол Улсын үрс маш олон болтугай УОК т баярлалаа

Avatar

зочин 2020-11-14 202.126.90.68

содбаатар 9 -14 нээс 14 хоногийн гэрийн хөл хориог цуцлаа биз дээ, хэзээ буруугаа хүлээх юм бол, ард иргэд, улсад ямар их хор хохирол ужчруулж байна

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.188.81

1 ереенд 1 хун л тусгаарлаж чадахгуйм бол битгий хун нэмж зеегеед беен беенеер нь 1 умайсан ереенд чихэж хаяаад хооронд нь халдвар тараагаад байгаач. Тэр жолоочид бол буруу байхгуйм билээшд. 2, 3 хоноод гарах гэж байхад нь шинээр зееж авчирсан хумуусээс ерее хурэлцэхгуй байгаа гээд жолоочын ереенд цуг оруулсан гэсэн. Жолооч удалгуй гарсны дараа шинэ хумуусээс корона илрэхээр нь 2, 3 хоног цуг байгаад гарч явсан жолооч руу бажигдаж очоод шинжилгээ хийгээд халдварласныг мэдсэн гэсэншд.

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.188.81

УОК еерсдее хариуцлагагуй байж дотоодод алдчаад одоо болохоор ард тумнээ буруутгаж дахиад 14 хоног гэрийн хориогоор шийтгэж байгаагаа зев л гэж бодож байгаам байхдаа. УОК-н хариуцлагагуйн уршгаар дотооддоо алдаад дээр нь ард тумэн гэртээ хориулаад хэцуу байдалтай байна. УОК-г бурэн бурэлдэхуунээр нь огцруулж хариуцлага тооцох ёстой!!!

Avatar

Selenge 2020-11-14 202.21.109.65

Ter yahuu tiim baij selengiin haldwar yasan bhnuu?

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.126.89.153

UGAASAA TSUTSLAH YOSGUI BSAN YUM! SHADAR SAID HARIUTSLAGA HULEEH YOSTOI. ONTSGOI BAIDLIIN UYED UIMEEN SHUUGIAN TARIJ TSUTSLUULSAN BAH MELHIIN HUUHED HURTEL HARIUTSLAGA HULEEH YOSTOI!!!

Avatar

Зочин 2020-11-14 64.119.19.135

ниргэсэн хойно нь хашиграв гэдэг шиг нэгэнт дортоо алдчихаад одоо хойноос нь гонгиноод яахав дээ эргүү малнуудаа

Avatar

Зочин 2020-11-14 66.181.161.13

14 yas tusgaarlaal gargaach dee. 17 honoj bsan eruul hun deer yah gj nemj gadnaas haldvartai hun oruulsiin. Tgd bas 21 honogt ni ilreegvi gecheed ehnerees ni bhor 4 honood ilreed bna gj 2 uzuurtei ym yariad bhin. Arai doromjlood bgan bishvv. Delhii dayaar covid 3-5 honogt hamgiin idvehtei ue ni gj heleed bhad.

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.126.88.55

Tor zasag socialaar ahlaa hiihee bolichih.

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.126.89.55

Tegsen deer snv de geriin 14 hongiig tsutslaagvi bol iim ym bolohgvi bsan bh

Avatar