ЗГ: Улс даяар тайван хонолоо | News.MN

ЗГ: Улс даяар тайван хонолоо

ЗГ: Улс даяар тайван хонолоо

ЗГ: Улс даяар тайван хонолоо

Засгийн газар, Улсын онцгой комисс халдварын нэгдүгээр хавьтал, дам хавьтлын багадаа 2000 орчим хүнийг энэ долоо  хоногт шинжилгээнд хамруулж, цар тахлыг богино хугацаанд хумьж зогсоохоор ажиллаж байна.

"Хариу арга хэмжээний төлөвлөгөөний дагуу хоногт 5000 хүнийг шинжилгээнд хамруулах хүчин чадалтай. Дэлхийг заналхийлж, 50 сая хүнийг өвчлүүлж, 1.3 сая хүний аминд хүрсэн цар тахлыг бид нягт байж, бусдын төлөөх сэтгэлээр давж гарна" хэмээн Засгийн газраас мэдээлэв.

Э.БУРАМ

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Нэргүй 2020-11-14 202.126.90.160

Шуурхай сайн ажиллаж ард иргэдээ аюулт өвчнөөс хамгаалж буй ЗГ-таа баярлаж байна?! Улам их амжилт хүсье?!

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.126.90.160

Шуурхай сайн ажиллаж ард иргэдээ аюулт өвчнөөс хамгаалж буй ЗГ-таа баярлаж байна?! Улам их амжилт хүсье?!

Avatar

Иргэн 2020-11-14 202.126.90.160

Шуурхай сайн ажиллаж ард иргэдээ аюулт өвчнөөс хамгаалж буй ЗГ-таа баярлаж байна?! Улам их амжилт хүсье?!

Avatar

Zochin 2020-11-14 66.181.188.60

Baga deer ni l humiad avbal tegeed l neg bolloo doo. Onsgoi baidald ajillaj bui humuustee talarkhal ilerhiilie

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.55.188.81

2000 bishee, zindaa.mn deer 2 honogiin umnu dam havital 3500 bolson geed bailee shd.

Avatar

Зочин 2020-11-14 202.21.107.122

За тэнгэрлэг монголчууд минь төрийн хууль цааз гэдэг тэнгэрийн зарлиг шүү дээ. Төр төмбөгөр ёс ёмбогор. Төрдөө захирагдаж хуулиа биелүүлээрэй.

Avatar

ЗОЧИН 2020-11-14 66.181.190.163

Аль аль талдаа ухамсартай байцгаая зам дээр үүрэг гүйцэтгэж байгаа цагдаа хүчний байгууллагын хүмүүсийн тавьсан шаардлагыг ягштал биелүүлээрэй.Өчигдөр хөөрхий цагдаагуудыг битгий х** гөлөгөө би явмаар байна гээд загнаад байсан.Энэ хэд хонотоо эвтэй ухамсар санаачилгатай байж короногоо тогтоогоод авчихвал монгол ялна бид ялна та ёо ёо болвол гэр бүл чинь ёо ёо болно уаах хоржийлоо энэ мангас короног бүгдээрээ нийлээд алцгааяа

Avatar

Зочин 2020-11-14 66.181.181.187

Ted maani uursduu hvmvvstei eyldeg zuulun, hvnleg haritsaj surah heregtei, tegvel irged shaardlagiig uhamsartaigaar hvleej avdag yumdaa ! Ted l deerengvi daranguilagch maygtai hariltsdag sh dee !

Avatar

Зочин 2020-11-14 150.129.140.76

Хар амиа бодогчид сэтгэгдэл хэсэгт сайн дурын хөл хорионд орно уу. Цаг тайван болсон үед эргээд хар амиа бодох цаг хугацаа зөндөө гарна. Ккк

Avatar

Зочин 2020-11-14 122.201.31.145

Бүх нийтээрээ дүрэм журмаа ягштал биелүүлж байгаад, мягмар гаригт хэвийн амьдралдаа шилжиж орохыг хүсэцгээе.

Avatar

БАЛТ 2020-11-14 202.126.89.19

Хамгийн гол нь үнэн л мэдээлээрэй дээ.

Avatar

bold 2020-11-14 66.181.161.104

burhan orshoog

Avatar

Зочин 2020-11-14 192.82.77.3

Ийм сайхан мэдээ олон байгаасай.
Улс орон минь тайван, ард иргэд эрүүл энх байвал болоо

Avatar

zochin 2020-11-14 122.201.24.154

ASHTAY YU DAA

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж