ҮАБЗ хуралдаж байна | News.MN

ҮАБЗ хуралдаж байна

ҮАБЗ хуралдаж байна

Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөл өнөөдөр /2020.11.13/ дахин хуралдаж байна. Өнгөрөгч Лхагва гаригаас хойш хоёр ч удаа хуралдан, уриалга гаргасан ҮАБЗ-ийн гишүүд цар тахлын эсрэг авч хэрэгжүүлэх арга хэмжээнүүдийг хэлэлцэж байгаа гэсэн мэдээлэл байна.

Хамгийн сүүлийн ЭМЯ-ны өгсөн мэдээллээр ачаа тээврийн жолоочийн буюу Улаанбаатар хотод голомтлон гарсан халдварт батлагдсан тохиолдол зургаа болсон. Мөн Сэлэнгэ аймагт арваннэгдүгээр сарын 12-13-нд шилжих шөнө тус аймгийн оршин суугч гурван хүний шинжилгээнд коронавирус илэрч голомтын бүсэд ажиллаж байсан хоёр эмчээс халдвар илэрсэн.

Ингэснээр нийт батлагдсан 412 тохиолдлын 317 нь эдгэрсэн. Эмчилгээнд байгаа хүмүүсийн хоёрынх нь биеийн байдал хүнд, 12 нь хүндэвтэр, 76 нь хөнгөн байна. ХӨСҮТ-д нийтдээ 175 хүн ажиглалт тандалтад байгаа юм.

Бид ҮАБЗ-өөс гарсан мэдээллийг эргэн мэдээлэх болно.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-11-13 202.9.40.93

6 хоногийн карантинийн үер ханиад томуу, томуу төст өвчний өвчлөл маш их байгааг яагаад огт анхаарахгүй байна аа, эрүүл мэндийн төвүүд, өрхийн эмнэлэгүүд яагаад огт ажиллахгүй байна аа. Онцгой байдлын үед дээрхи эмнэлгийн байгууллагууд ард иргэдэд яаралтай, түргэн шуурхай үйлчилж болохгүй юу?, эмийн сангуудад иргэд ямар ч эмчийн зөвлөмжгүйгээр эмүүдийг худалдан авч хэрэглэж байгааг ЭМЯ, сайд нь яагаад анхаарахгүй байна аа. Зурагтын бүх сувгуудыг гүйлгэн үзлээ.

Avatar

Зочин 2020-11-13 202.21.108.42

ШӨНӨ БОЛГОН ХАТУУ ХАМГААЛАЛТТАЙ ЗӨӨСӨН ХЯТАД ИРГЭД ХААНА БАЙНА. ДАРХАН СЭЛЭНГЭД ГАРСАН ХАЛДВАРУУД ТЭНД ОЧСОН, НУТАГШСАН ХЯТАД ИРГЭДТЭЙ ХОЛБООГҮЙ ЮУ.

Avatar

Зочин 2020-11-13 59.153.113.123

энэ үнэн бол монгол орны нийтлэг эрх ашигт зохицож байгаа гэж итгэе.

Avatar

Zochin 2020-11-13 103.26.195.112

Ded Saidaa uldeehgui tyrshlaga syysan dandaa shine hun!!!

Avatar

Банди сайн дураараа огцор!!! 2020-11-13 43.242.243.169

Ажлын туршлагагүй нөхрийн золиос болж Монгол улс даяараа хохирч байна!!! Салбарт асуудал гарсан л бол салбарын сайд хариуцлага хүлээх ёстой. Дэлхийн аль оронд тийм л байдаг. Нэн даруй сайн дураараа огцрох ёстой!!!Салбарын сайд хариуцлага хүлээх ёстой. Сайн дураараар огцрохгүй бол нэн даруй огцруул!!!

Avatar

Sogtuu halzan tolgoi 2020-11-13 64.119.24.178

Hutsdaa chi,z**l uuruu! Zarigiin Unuruu ta 2 korona tusaasai,deer ni nemeed eniig bichij bga halzan nuhur

Avatar

сэдгэгдэл энэ? 2020-11-13 59.153.113.123

дэндүү туршлагагүй сайд гэдэг нь үнэний талтай .Зөвхөн цар тахал хариуцсан сайд томилбол ямар вэ ?

Avatar

Зочин 2020-11-13 202.21.108.234

Алтанбулаг болон Оростой хиллэдэг бусад боомтуудаа хаагаад өгөөчээ гэж аймгийн удирдлагууд болон иргэд зөндөө гуйсан. Орос руу манайх экспорт хийдэггүй. Зөвхөн хэдэн чихэр, зайрмаг, өндөгнөөс болж улс даяар корона тархахад ойр болчлоо. Хилээ бүрэн хаагаад хэдэн сар мах, гурил, сүүгээ хэрэглээд амьдарч болох л байсан. Тэртээ тэргүй халдвар гайгүй Азийн орнуудтай худалдаа хэвийн хийж л байгаа ш дээ.

Avatar

Зочин 2020-11-13 192.82.78.23

Харин тийм шуу

Avatar

Зочин 2020-11-13 64.119.21.72

Одоо халдварынхаа мэдээг өөр байдлаар өгөхгүй бол бас буруудах байдал үүсэхээр болоод байна хот хөдөө нутаг хошуугаараа талцаад байгаа одоогийн нийгэмд аягүй бол чи би танайхан манайхан гээд гэр бүлүүд байгууллагууд хүртэл талцаж асуудал үүсэх нь гал дээр битгий тос нэмээрээ

Avatar

Зочин 2020-11-13 64.119.21.72

Дайсны цэргүүдээ сонсцгоо киноны хэсэг яриа ноён генералаа дайснууд ойртож байна дахиад ноён генералаа бид бүслэгдлээ

Avatar

Irgen 2020-11-13 192.82.70.205

Ahmad Emch erdemtedees zevelgee avaach

Avatar

Adilhan sanagdchihlaa 2020-11-13 64.119.24.178

Em zarj bayjdag ergyy hyyhnees yy,gadaad orond zalilan hiideg

Avatar

Зочин 2020-11-13 150.7.169.167

Одоог хүртэл хүн амын дунд Коронавирус илрүүлэх скрининг шинжилгээ хийгээгүй байгаа хүн юун дээр тулгуурлаж шийдвэр гаргах вэ дээ, зайлуул. Бараг бүтэн жил өнгөрөхөд өдөрт дөнгөж 1000 хүрэхгүй хүний шинжилгээ хийх хүчин чадалтай байх гэж, хэлэх үг ч олдохгүй юм. Тэгээд одоо өвчний тархалт хэр их байгааг мэдэхгүйгээс хойш хорино, цагдана гэдэг шийдвэрээ л гаргах байхдаа….

Avatar

/*-*/ 2020-11-13 49.0.212.165

Тэр нэг коронатай Увсан аймгийн жолооч нь худал мэдүүлэг өгсөн байна. Явсан маршрут, уулзсан хүмүүс, орж гарсан дэлгүүр гуанзны нэр бүхий маршрут нь анхнаасаа худлаа хэлсэн юм аа гээд үнэнээ улайчихсан байна, тийм учраас тэр худалчийг ял асуух хэрэгтэй

Avatar

зочин 2020-11-13 66.181.161.103

За энэ гуравч яахав ….. мөнгөөр гачигдах биш …Мөнчигрөөрөө зүтгэдэг мань мэт л хэцүүдэхнээ …

Avatar

Болд 2020-11-13 192.82.78.77

Сонгуулиар ажиллуулдаг схемийнхээ дагуу, талх чихэр болон атар өргөөгийн түгээлт шиг хүн амын хүнсний хангамжийг шийдээд гадуур нэг ч машин, хүн бүү явуул. Иргэд долоо хоногийн тодорхой нэг өдөр дэлгүүр орох эрхтэй болго. Байр, хашаа болгоны үзүүрт эргүүл гаргаж хориог чангатга, банкны зээлээ царцаа. Тэгээд хоёр сар энийг мөрдвөл өвчнийг хянах боломжтой.

Avatar

Зочин 2020-11-13 192.82.78.23

Унэн юм хэллээ

Avatar

Зочин 2020-11-13 124.158.97.21

zeeliig hoishluulaachee

Avatar

Зочин 2020-11-13 202.9.46.174

Ааяяяаа их л ухаантай хүмүүс цуглажээ. Одоо тэгээд ухаанаа уралдуулаад нэг нь түрүүлэх байхдаа. Чухам юү ярьдаг юм болдоо. Хүүкийнхээ амыг хараад суудаг байхдаа. Монгол туургатны топ 100 нэг гэжуугаа. Баастай бурхан гэж энэ л байхдаа.

Avatar

Irgen 2020-11-13 192.82.70.205

Sejigtei humuusiig gert n tusgaarlah deer

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж