Их Британи: Дэлхийн гуравдугаар дайн дэгдэх эрсдэл өндөр байна | News.MN

Их Британи: Дэлхийн гуравдугаар дайн дэгдэх эрсдэл өндөр байна

Их Британи: Дэлхийн гуравдугаар дайн дэгдэх эрсдэл өндөр байна

Их Британи: Дэлхийн гуравдугаар дайн дэгдэх эрсдэл өндөр байна

Дэлхийн олон улс орнууд Covid-19 цар тахлаас болж зовж, шаналж буй энэ үед Их Британийн зэвсэгт хүчний дарга генерал Ник Картер дэлхийн гуравдугаар дайн дэгдэх эрсдэл өндөр байгааг анхааруулжээ. Түүний үзэж буйгаар эдийн засгийн хямрал үүнд хамгийн их нөлөөлж буй гэнэ.

Тэрбээр дэлхийн түүхээс харвал өнөөгийнх шиг эдийн засгийн хувьд хямралтай үед дайн дэгдэх эрсдэл хамгийн өндөр байдаг хэмээн сануулав. Тиймээс тэрбээр Их Британи болон бусад орнуудыг түүхээсээ суралцаж, өмнөх дайнуудын алдааг давтахгүй байхыг уриалжээ.

Өнгөрсөн долоо хоногт өгсөн ярилцлагадаа тэрбээр сүүлийн үед дэлхийн хэд хэдэн газарт газар нутгийн төлөөх тэмцэл хүчтэй өрнөж байгааг онцолж, ийм жижиг маргаанууд даамжирсаар том хэмжээний, цаашлаад дэлхийн дайн болж байсан туршлагуудыг сануулжээ.

Өдгөө хүмүүс өмнөхөөсөө ч илүү түргэн зантай, айдас түгшүүртэй амьдардаг болсныг онцолж, энэ нь эргээд хоорондоо үл ойлголцох эрсдлийг нэмж байгааг тэрбээр анхааруулсан аж.

“Түүх өөрийгөө давтдаггүй байж болох ч тодорхой хэмнэл байдаг гэдгийг бид мэднэ. Хэрвээ хоёрдугаар дайны өмнөх цаг үеийг эргэн санавал тухайн үед одооныхтой төстэй газар нутгийн маргаанууд их гарч байсан. Би хувьдаа дахиад дайн болоосой гэж хүсэхгүй байна” хэмээн Ник Картер ярьжээ.

Эх сурвалж: TELEGRAPH

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ЗөвЗөв
9
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ХарамсалтайХарамсалтай
3
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-11-10 103.212.118.247

Дэлхийн 1р дайн Австрийн хааныг сербид зугаалж явахад нь үндсэрхэг үзэлтэн хороосноос үүссэн байдаг шиг жижиг бүс нутгийн жижиг мөргөөлдөөнд улс орнууд татагдан орж дэлхийн дайн болдог түүхтэй…үүнд эдийн засгийн байдал бас нөлөөлдөг энэ нөхөр таг худлаа зүйл яриагүй байна

Avatar

Эрдэнэ 2020-11-10 66.181.183.133

Ашгүйдээ чинийхтэй энэ мэргэжлийн хүний яриа таарав уу? Аймаар юм болох шахлаа

Avatar

МАСКАА ЗҮҮЖ ӨӨРИЙГӨӨ БОЛОН БУСДЫГАА ХАЛДВАРААС ХАМГААЛЦГААЯ. 2020-11-10 64.119.26.207

ЖИНХЭНЭ ДАЙНААС ӨМНӨ КОРОНАТАЙ ДАЙТАЖ ЯЛАХ ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ. ХАМГИЙН ЭНГИЙН АРГА БОЛ МАСК ЗҮҮХ. ГАРАА УГААХ ГМ ЭМЯ-С ӨГЧ БАЙГАА ЭНГИЙН ЗААВРЫГ БИЕЛҮҮЛЭЭД БАЙХАД КОВИДТОЙ ТЭМЦЭЭД ХАМГААЛААД БАЙНА ГСН ҮГ.

Avatar

ТИЙМ 2020-11-10 64.119.26.207

ЭХЛЭЭД ХАЖУУД ИРСЭН КОВИД19-ТЭЙ САЙН БАЙЛДАЖ ХҮН БҮР ХАМГААЛАХ АРГА ХЭМЖЭЭ АВАХ ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА ШҮҮ

Avatar

Зочин 2020-11-10 139.5.219.197

Үнэндээ анличууд хүсээд байгаа юм биш үү.

Avatar

Зохиолч Л. Пүрэвдорж 2020-11-10 192.82.73.85

За лав л Орос Америк хоёр хоорондоо дайн хийхгүй. Тийм болохоор дэлхийн дайн гарахгүй биз ээ. Харин улс хоорондын давжаа дайн энд тэндгүй л болж байна даа.

Avatar

Зочин 2020-11-10 66.181.182.221

oonhoon

Avatar

Zochin 2020-11-10 202.126.89.203

Dain ehelchihsen. Hytad corona gedeg biologiin zevsegeer bugdiig ustgaj baigaa bizdee.

Avatar

Зочин 2020-11-10 122.201.24.192

ЗӨНӨГ

Avatar

Хн 2020-11-10 64.119.27.1

Тэр яахав мөнгөтэй баян улсууд байлдвал байлдана л биз. Бид мөнгөтэй улсууд байлдаж эхлэнгүүт юуг нь авахуу ? Юуг нь хаяхуу ? Яавал сөхөрчихгүй амьдрах вэ манайхан ? Санал бодлоо бичээч.?!?!?!

Avatar

Зочин 2020-11-10 103.229.123.11

hamgiin adgiin uls ornuudin neg trumpiig buulgjihaad bur gar ni zagtnaad baij yadaad baij baigaam bnadaa , ta narin hussej bgaa zuil zer zevseg dain bizdee tuunees ashig hiideg hunii uhleer dain hiij tuugeerei ashig hiideg tiim l humuus bidenig zahialsan shdee hamgiin adgiin nvshnud delhiig danii huld chireh geel bj bna uu ungursun 4 jil trumpin ued delhii taiwan baij chadsan terendee baihad ta nar dain hiij chadahguildee

Avatar

mongolhvv 2020-11-10 66.181.181.230

amerik angiliud l dain odoon doo.ed nariin vgend itgeh hereg ogt bhgui dee. hamgiin naidvargui hvmvvs dee..

Avatar

Зочин 2020-11-10 202.55.191.130

hamgiin ih dain uduudug ornuudiin neg

Avatar

Зочин 2020-11-10 98.253.30.34

3r dain garval hun turlohton ene delhii ertsontsoos oorsdiigoo archij hayna gedegiig bvgd l medej bgaa.

Avatar

Зочин 2020-11-10 202.21.109.79

ХАХА

Avatar

oyko 2020-11-10 66.181.161.127

zob 3r daind xench belen bishee xuuch ovchtei xumuus bn … xumuus chdxgyiee uxne amia xorlono

Avatar

Зочин 2020-11-10 64.119.21.29

Delhiin 3-r dain degdvel duiveeneer ni muslimuudiig gazriin hursnuus archaad burmusun ustgah heregtei…hend ch hereggui hogiin shaarnuud

Avatar

Зочин 2020-11-10 202.179.26.17

Бразил гэж дохын үүрийг бас..

Avatar

Zochin 2020-11-10 104.243.213.41

Erguu mal yum da chi! 1-rt Shashin shuteh hunii erh! 2-rt hunii ami amidral chinii aminaas tutahgui unetei! Yvj tolgoogoo bolovsruulj hunii daitai bodoj baimaar yum!?

Avatar

Зочин 2020-11-10 146.115.161.230

Зассс. Энэ англосаксууд л дайн дэгдээдэг биз дээ хор хутгасаар. Ер нь капиталистууд идэж ууж мөлжиж байж л оршин тогтнож өргөжиж байдаг. Гэтэл дэлхий өөрчлөгдөөд. Энэ хэд маань дайн дажингүй хэцүү л байх шиг байна даа.

Avatar

Зочин 2020-11-10 139.5.218.103

Монголын цэрэг армийн чанар хэр байдаг бол? Хятад Энэтхэгийн хилийн зурвас хэцүүхэн байгаа. Орос Украйн хоёр дайны байдалтай бий. Солонгосын дайн дахин дэгдэх эрсдэл бий. Хятад Тайвантай байлдах эрсдэл бий. Ямартай нэг нэгээр нь бичвэл олон эрсдэл байна. Харин цөмийн зэвсэгтэй улсууд илүү хүлээцтэй байвал амархан дайн гарахгүй.

Avatar

монгол ах 2020-11-10 202.126.90.152

ДОРЖ ОО ХӨ! ЦААДУУЛДАА БАРАА ХИЙХ УУТ БИШ ДАЙСАНАА НУДРАХ БУУГАА АВЧ ЯВ ГЭЭРЭЙ. ТЭГЭХГҮЙ БОЛ ЦААДУУЛ ЧИНЬ ЭРЭЭН ЯВЖ БАЙГАА ЮМ АЯТАЙ БААХАН ЭРЭЭН ГАХАЙ ХУЙЛААД АРАНЗАНДАА ЧИХЧИЖ МАГАДГҮЙ ШҮҮ!!!

Avatar

монгол ах 2020-11-10 202.126.90.152

ДОРЖ ОО ХӨ ! ЦААДУУЛЫГАА БАРАА ХИЙХ УУТ БИШ ДАЙСАН БУУДАХ БУУГАА АВ ГЭЖ ХЭЛЭЭРЭЙ ! ТЭХГҮЙ БОЛ ЭРЭЭН ЯВЖ БАЙГАА ЮМ ШИГ БААХАН ГАХАЙ ХУЙЛААД АРАНЗАНДАА ЧИХЧИНЭ ШҮҮ!!

Avatar

ДОРЖ 2020-11-10 43.242.243.206

магадгүй л ЮМ. ХҮМҮҮС ИХ ТҮРЭМГИЙ, ХҮЛЭЭЦТЭЙ БУС БОЛООД ЭХЛЭХЭЭР ДАЙН ГАРДАГГЭЖ СОНССОН ЮМ БАЙНА. МАНАЙД ДАЙНД МОРДУУЛЧИХМААР НЭЛЭЭД ОЛОН НӨХДҮҮД БАЙГАА ДАА.

Avatar

Зочин 2020-11-10 202.126.89.46

Сайхан ш а а х юмаа.

Avatar

Зочин 2020-11-10 192.82.74.224

Manaihan fb, comment deer l alaltsnuu gehees yag dain bolvol bugd zugtaad alga bolno. Ugaasaa amia bodson, yamaan omogynuud ldaa

Avatar

Болд 2020-11-10 64.119.23.46

Үнэн. Хогын оркууд шт монголчууд.

Avatar

Зочин 2020-11-10 75.155.149.227

Ooriinhoo teneg ork gedgee medej baigaa ni ovoo doo bas.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж