Ж.Амгалан: Алтанбулаг боомтод нөхцөл байдал тун хүнд байна | News.MN

Ж.Амгалан: Алтанбулаг боомтод нөхцөл байдал тун хүнд байна

COVID-19

Ж.Амгалан: Алтанбулаг боомтод нөхцөл байдал тун хүнд байна

ЭМЯ: Covid-19-ийн халдварын тархалтын талаарх цаг үеийн мэдээллийг хүргэж байна

ЭМЯ: Covid-19-ийн халдварын тархалтын талаарх цаг үеийн мэдээллийг хүргэж байна

Posted by News.mn on Sunday, November 8, 2020

Сүүлийн гурав хоногт /2020.11.06-08/ ХӨСҮТ-ийн Вирус судлалын хоёр лаборатори, Сэлэнгэ аймгийн салбар лабораторид нийт 1816 хүнд шинжилгээ хийхэд 12 хүнээс Covid-19 вирус илэрлээ. Тодруулбал,  аравдугаар сарын 19-нд Сөүл-Улаанбаатарын онгоцоор ирсэн 31, 35, 39, 48 настай эрэгтэй, нэг эмэгтэй гээд таван хүний давтан шинжилгээгээр вирус илэрсэн. Мөн аравдугаар сарын 20-нд Энэтхэгээс ирсэн 29 настай нэг хүний давтан шинжилгээ, арваннэгдүгээр сарын 7-нд Алтанбулагийн боомтоор орж ирсэн 59 настай ОХУ-ын нэг тээврийн жолоочоос вирус илэрчээ. ОХУ-аас ирсэн тээврийн жолооч өөрийн хүсэлтийн дагуу нутаг буцсан байна.

Арваннэгдүгээр сарын 8-нд Алтанбулагийн боомтоор орж ирсэн 56 настай Беларусь улсын нэг, 52 настай Монгол Улсын нэг тээврийн жолоочоос, аравдугаар сарын 17, 18-нд Алтанбулагийн боомтоор орж ирсэн гурван тээврийн жолоочийн давтан шинжилгээнээс Covid-19 илэрсэн байна. Тээврийн жолооч нар гурвуулаа Монгол Улсын иргэн бөгөөд 31, 30, 33 настай аж.

Дөрвөн хүн эдгэрч, дараагийн шатны хяналт руу шилжсэн. Үүнд, 36 настай эрэгтэй, 42 настай эрэгтэй, ОХУ-ын хоёр тээврийн жолооч эдгэрчээ. Мөн аравдугаар сарын 10-нд Токиогийн онгоцоор ирсэн 25 настай эрэгтэй, аравдугаар сарын 1-нд Сиатлын онгоцоор ирсэн 19 настай эрэгтэй эдгэрсэн байна. Ингэснээр Монгол Улсад батлагдсан тохиолдол 368 болж, 317 нь буюу 88 хувь эдгэрчээ.

Бүх ажиглалт тандалт дууссан 308 хүн, гэрийн ажиглалтад дөрөв, сувилалд таван хүн байна. Өнгөрсөн хугацаанд хоёр хүнийг ОХУ-руу нутаг буцаасан. ХӨСҮТ-д халдвар авсан хүмүүсийг эмчилж байсан багийнхны эхний шинжилгээ сөрөг гарсан.

Ж.Амгалан: Алтанбулаг боомтод нөхцөл байдал тун хүнд байна

Цагдаагийн ерөнхий газрын дэд дарга, хурандаа Ж.Амгалан:

-Бид одоо хил залгаа ОХУ-ын нутаг дэвсгэрийн тосгон, хотуудад онцгойлон анхаарах шаардлагатай байна. Баян-Өлгий аймгийн Цагааннуур, Увс аймгийн Боршоо, Сэлэнгэ аймгийн Алтанбулагийн боомтуудад аюул эрсдэлийн судалгааг хийж дуусч байна. Баян-Өлгий аймгийн Цагааннуур боомтод сэжигтэй гэсэн долоон тохиолдлыг тусгаарлаж, шинжилгээнд хамруулсан. Тэдний шинжилгээний хариу сөрөг гарсан.

Увсын Боршоо мөн адил. Алтанбулаг боомтод Зам, тээвэр хөгжлийн сайдаар ахлуулсан Улсын онцгой комиссын Шуурхай штаб ажилласан. Нөхцөл байдал тун хүнд байна. Монгол орны цаг агаарын нөхцөл байдалтай холбоотойгоор салхи хойноосоо салхилж байгаа учраас бидэнд бодох, тооцох, сэргийлэх ажил их байна. Энийг Улсын онцгой комисст танилцуулж, тодорхой шийдвэр гаргана. Алтанбулаг боомтоор ачаа тээвэр хийдэг иргэд аль болох галт тэргээр бараагаа зөөхгүй бол эрсдэл өндөр байна. Өндөр эрсдэлтэй байдал магадгүй аюул руу орж болзошгүй байгаа учраас цагдаагийн байгууллагаас тодорхой саналуудыг Улсын онцгой комисст танилцуулна. Мөн иргэдийн дунд дотооддоо халдвар алдсан байх вий гэдэг мэдээлэл байна. Одоогийн байдлаар тийм зүйл байхгүй. Бид хуулиар хүлээсэн үүрэгтэй. Алтанбулаг боомтод ажиллаж, амьдардаг иргэдийн судалгааг хийж эхэлсэн. Улсын хэмжээнд иргэдийн хөдөлгөөн төвлөрч, шилжилт хөдөлгөөн, нийтийг хамарсан арга хэмжээнд ач холбогдол өгч, анхаарах хэрэгтэй байна. Ухамсраараа амны хаалтаа заавал зүүх шаардлагатай.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
ХарамсалтайХарамсалтай
12
ТэнэглэлТэнэглэл
11
ХахаХаха
6
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

51 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

1 2020-11-09 150.129.141.165

хурдан хилээ хаагаачээ

Avatar

ДОРЖ 2020-11-09 139.5.216.130

АЛТАНБУЛАГААР ГАДНЫ ЖОЛООЧЫГ ОГТ ОРУУЛЖ БОЛОХГҮЙ АЧААГ НЬ ТЭНД НЬ БУУЛГААД МАШИНААС НЬ ЖОЛООЧИЙГ НЬ БУУЛГАХГҮЙГЭЭР ЗОХИЦУУЛЖ БОЛНО Ш ДЭЭ. ЗААВАЛ ГҮН РҮҮ ОРУУЛААД ЭНД ЭМЧЛЭЭД БАЙХ ЯМАР ШААРДЛАГА БАЙНА АА. МАЛНУУ ДАА.

Avatar

Зочин 2020-11-09 66.181.188.236

Вирус тархахад Салхи ямар ч хамаагүй шүү дээ, хэхэ. Өөр шалтаг ярь л доо

Avatar

Zochin 2020-11-09 67.81.184.102

Tur hilee haa

Avatar

Зочин 2020-11-09 66.181.184.238

Ханиад томуутайгаа холилдоод дээр нь манайхан ханиад ч бай өөр өвчинг ч хүндрүүлж байж эмнэлэгт очдог наагуур нь өөрсдөө аргалах гэж оролдоно гэтэл эмнэлгээр бага яв гээд өөрсдөөсөө зайлуулаад байдаг гадны улсыг манай эмнэлэг эмч нар дуурайх юм бол хамаг хүнээ тавиад туух байх даа яаж оношлож ялгааг нь гаргах юм бол энэ хооронд нөгөө гай нь тэлсээр байх вий дээ

Avatar

Selengiin yashkanud 2020-11-09 64.119.16.161

Selenge ugasa er n luivarchin hulgaich, em n hil garch orson yashkanud bdg. Naad maluud chin l corona oruulj irne de

Avatar

Зочин 2020-11-09 202.21.108.203

yaag unen

Avatar

Зочин 2020-11-09 202.55.188.82

Tegeed haagaachee medrelee

Avatar

Зочин 2020-11-09 202.9.40.4

Дэлхий тэвдэж байхад бид нэг ч хүний эрсдэлгүй өдийг хүрлээ. Халдвар авснаа эдгээж байна. Үүнээс илүү яахийн. Одоо иргэд өөрсдөө л хариуцлагтай бай!!!

Avatar

зочин 2020-11-09 202.131.230.162

Хэсэгтээ хааж, хамгаалахгүй бол аюул ойрхон байна шүү

Avatar

Зочин 2020-11-09 66.181.184.238

Хэрвээ агаар дуслын замаар салхиар дамждаг бол ч хэцүүдсэн байх хойд солонгос бас шар шороон шуургаар дамжиж магадгүй гээд байх шиг байсан манай агаарын урсгал ихэнхдээ хойноос байгаа харагддаг ядаж байхад манайх овоо гайгүй хамгаалалт сайн байсан зуны сүүлээс задгайрсан бас хичээл сургууль гээд сулруулсан дээр нь Тусгай нислэг гээд оруулаад байдаг юу л болдог бол

Avatar

Зочин 2020-11-09 122.201.21.240

Сая илэрсэн 9 хүний 5 Сеулээс ирсэн хүмүүс байсан, мэдээлэлийг тэнцвэртэй үнэнээр нь хүргэ, дандаа худлаа сүржигнэх юм.,

Avatar

Zochin 2020-11-09 87.66.142.201

Сэнсаац тарааж өдөр бүр ингэж орилолдож байхаар аль эрт хилээ хаах байсан

Avatar

хүннү 2020-11-09 202.179.24.173

Энэ бол тоглоом биш. Саяхан нэг таксин жолоож "Би баттай эх сурвалжаас сонслоо өнгөрсөн 7 хоног Сэлэнгэ аймгийн хялалтаас нэг нөхөр оргоод хотод ирсэн байна, түүнийг суулгаж ирсэн таксин жолоочоос крона илэрсэн гэнэ. БЗД-р бөөн цагдаа байна, бараг 300 хүнд халдаасан юм биш үү" гэж ярьсан. Энэ мэтчилэн худлаа цуу тарааж болохгүй ээ. Одоо нийтийг хамарсан үзвэр үйлчилгээ, идэж уухаа зогсоо. Өдөр халдвар авсан хүний тоо нэмэгдээд байна. Иргэд өөрснөө халдвар хамгааллаа сайтар сахи.

Avatar

бодлын хулгайч 2020-11-09 66.181.161.38

ХЭНИЙГ Ч БҮҮ ОРУУЛ. ХИЛЭЭ ХАА

Avatar

1 2020-11-09 64.119.22.245

Асуудлыг өөрсдөөсөө холдуулаад л хориглох, цагдах нь амархан болхоор л хааяа гээд байна уу? Түүнээс биш хилээр бараа эргэлт тасралттгүй явж байж л хүн ам чинь тайван амгалан байна гэдгийг ойлгохгүй малнууд дөө!!!

Avatar

Зочин 2020-11-09 212.95.5.192

Жоомтой тавчиг тэмбүүтэй бананд итгэдэг моячуудад юу ч гэж хэлэхэд итгэнэ гэж энэ

Avatar

шоого 2020-11-09 66.181.161.47

Тэмбүүтэй таавчиг, ДОХ-той банана, короноатай маасаг

Avatar

Зочин 2020-11-09 202.126.90.118

Amgalan hurandaa salhitai vzeltseed baijdee, DON KIHOT shig

Avatar

Заяа 2020-11-09 202.21.115.126

ээ тоглоом хийгч хүмүүс өөрсдийн хүүрэн дээрээ бодоод үзээч ээ. хойд хөршийнхөн монголд байхгүй учир хэнэггүй хандаж байна. Сэлэнгээс ирсэн сувилагч Улаанбаатарт байхдаа тусгаарлагч хувцсаа өмсөж тайлахдаа алдаа гаргасан гэж байна. УБ-т ирэхдээ замдаа гуанз цайны газраар орсон л байж таарах гээд байна. бас УБ-т хүмүүстэй харьцсан болж таарах гээд байна. Ер нь бол УБ-т алдах нь цаг хугацааны хэрэг шүү. Тайван амгалан байгаад өөрсдийгөө сайн хамгаалцгаа.

Avatar

Ха ха үхэрнүүдийн боловсрол 2020-11-09 202.126.90.39

Ёстой сүр данзан царайлдаг гаруудуу гүй юу юу юу үхэхнээ аан

Avatar

аа яанаа ямар аймаар юм бээ яаж амьдарнаа 2020-11-09 202.126.90.39

Салхиар дамжих юм бол оо хэцүүднэээ салхины замыг хаагаачэээээ ямар хамаагүй аргаар салхины замыг хагаачээээ одоо яанаааа

Avatar

зочин 2020-11-09 103.57.95.77

Хил дамжиж дэмий шахам сэлгүүцсэн монголуудыг зогсоогооч ээ.ямар нэг шалтаг хүлээн авахгүйгээр6

Avatar

Зочин 2020-11-09 122.201.31.76

Gadnaas ideh uuh zuil zoohoo bolih heregtei. Ehner eej hun buhen ovliin beltgelee hiij nogoo tsagaa jimsee darj surah, ohiduuddaa iim ajliig surgalgui nohort gargadaggui ertnii ulamjlalaa sergeej hereglie!

Avatar

Иргэн 2020-11-09 202.21.118.250

Хяналтаа сайн тавиад ачаа оруулах үйл ажиллагаагаа хэвийн үргэлжлүүлэхгүй бол бараа таваарын үнэ нэмэгдэх эрсдэл байна. Угаасаа авто ачаа бүрэн хяналттай цагдаа гуперлээд , өвчтэй гарсныг нь буцаагаад яваад болж байгаа юм биш үү заавал эдийн засагт нөлөө болгохгүйгээр энэ хяналтаа үйл ажиллагаагаа үргэлжлүүлбэл яасийн бэ, хааж шийдвэрлэхэ нь амарч эдийн засгаа давхар анхаараарай

Avatar

иргэн 2020-11-09 150.129.143.169

Хэд хоног хааж болно Үүрд хааж болох ч үгүй. Арга л олох хэрэгтэй

Avatar

иргэн 2020-11-09 150.129.143.169

Оросод хийсэн КОВИД ын шинжилгээний хариуны тал нь буруу алдаатай байсан гэж гарсан байна.

Avatar

Зочин 2020-11-09 202.180.220.77

Сэлэнгэ аймгийн салбар лабораторид нийт 1816 хүнд шинжилгээ хийхэд 12 хүнээс Covid-19 вирус илэрлээ. – ингэж биччихээд шууд Сөүлийн өнгөц бичээд эхлэх юм. Тэр 12 дотор Солонгосоос ирж байгаа хүмүүс багтаж байгаа гэж ойлгох уу?

Avatar

Зочин 2020-11-09 202.9.46.213

Өгүүлбэрээ бүрэн унш

Avatar

Зочин 2020-11-09 43.228.129.131

ХИЛЭЭ ХААЯА АА

Avatar

Зочин 2020-11-09 202.126.90.77

Haagaacheeeee!!!!!!!!!!

Avatar

номхон ард 2020-11-09 124.158.84.25

Оростой хилэлдэг хилийн боомтуудаа 100% хаагаачэээээээээээээээээээээээээээээээээээ

Avatar

32 той залуу 2020-11-09 203.169.48.34

Баян өлгийчүүд маш хариуцлагагүй хандсан байна шүү! Монгол улсад амьдарч байгаа гэдгийг огт тоохгүй, үл тоомсорлон амьдарсны дүнд эрсдэл үүсгэлээ. Тэнд онцголойн хүч нэмж хүмүүс явуулж, хяналт шалгалт хийж хуулийн хэрэгжилтийг чангатгах хэрэгтэй. Тэндхийн хүмүүс олоноороо Нийгмийн даатгалаас мөнгө идсэн, хилээр чөлөөтэй нэвтрүүлж амьдарч байна. Тэнд хяналтаа нэмэх хэрэгтэй байна. Слабое звено, сул хэлхээ болсон нутаг байна. Монголд корона алдагдвал хамгийн түрүүнд Баян Өлгийд л алдах байхдаа

Avatar

ыйыйы 2020-11-09 66.181.161.27

Хилээ хаа

Avatar

zochin 2020-11-09 59.153.113.78

Яг юу хүнд болоод байгаа юм бэ? Эсвэл сүржигнээд байна уу? Эсвэл алдчихаад хэлж чадахгүй байна уу?

Avatar

Зочин 2020-11-09 124.158.84.216

Орос бол агуу. Агуу орос хүнээс өвчин туссан бол баярлаж яв. Ертөнцийг захирагч Путин мандтугай ураа

Avatar

Зочин 2020-11-09 66.181.170.162

Шар хад руу оч

Avatar

Зочин 2020-11-09 202.180.220.77

Орос хүн Германыг ялсан юм чинь энэ муу корона юу байхав дэ. Хэдэн хүн үхээ л биз. ККК. Харин энэ муу барууныхан л үхэж оросоос тусламж гуйна да. Тэгэхээр ПУТИН очиж туслах байх. – за тоглоом шүү. манайхан оросыг их шүтдэг болохоор л ингэж бичсэн юм.

Avatar

Зочин 2020-11-09 59.153.114.208

танай Путиний Спутник вакцин чинь малын вакцин болсон гэж байна

Avatar

ЗОЧИН 2020-11-09 124.158.95.14

ТЭГЭЭД ХҮНД БАЙНА ГЭЭД ҮГЛЭЭД БАЙЛГҮЙ ХААЧИХААЧ ДЭЭ??? ЕР НЬ ОРЖ ИРЖ БАЙГАА ХАЛДВАРЫН ИХЭНХ НЬ АЛИАНБУЛГААР ИРСЭНИ ЖОЛООЧ НАР БАЙНА ОЭЭ Ш ТЭЭ, ТИЙМ БОЛОХООР ХАЛДВАР ТАРХАХААС НЬ ӨМНӨ ХИЛЭЭ ХАА?

Avatar

Зочин 2020-11-09 66.181.161.120

carintiilaachee novshnuudaa

Avatar

МАСКАА ЗҮҮЦГЭЭЖ ӨӨРИЙГӨӨ БОЛОН БУСДЫГАА ХАЛДВАРААС ХАМГААЛЦГААЯ. 2020-11-09 64.119.26.207

Халдаврын эрсдэл улам өндөр болж байна шүү. хүмүүсээ халдвараас сэргийлэх хамгийн хямд арга бол маск зүүх. Маскаа зөв зүүвэл эрсдэлээс 70-90% хамгаална гээд судалгааны үр дүн гарсан байсан…. Халдвар авч олон хоног эмнэлэгт хэвтэх үү, маскаа зүүгээд халдвараас хамгаалаад ажиллаж амьдрах уу бодох хэрэгтэй байна. Ард түмэн. МАСК МАСК БАС ДАХИН МАСК ЗҮҮЦГЭЭЕ. Дэмжээрэй

Avatar

Иргэн 2020-11-09 192.82.77.38

Хил ээ хаагаач дээ

Avatar

Иргэн 2020-11-09 192.82.77.38

Тэгээд авто хилээ хаагаач дээ

Avatar

Зочин 2020-11-09 64.119.16.178

ОХУ-тай залгаа хилийн бүх боомтоо 100% хаах хэрэгтэй!!! Ингэж байж дотооддоо КОВИД алдвал бид дуусна шүү!!! УОК шийдэмгий шуурхай ажилламаар байна шүү!!!! Дотооддоо халдвар алдаагүй гэж өөрсдийгөө тайвшруулаад л суугаад байх юм?!! Ийм байж болохгүй ээ!!! Хариуцлага!!!!????

Avatar

Зоч 2020-11-09 202.126.90.64

Ер нь хил дээрээ анхаарлаа хандуулах болсон юм биш үү…

Avatar

иргэн 2020-11-09 66.181.179.161

Хилээ бүрэн хаагаачээ, хүлээгээд байх шаардлагагүй шүүдээ.

Avatar

Зочин 2020-11-09 202.55.188.82

Setgegdel yagaad orohgui baigaan?

Avatar

Зочин 2020-11-09 202.55.188.82

Yaanaa ene yag dotooddoo aldtsan balarch bainaa, odoo oroitoogui deeree karentin taviachee, humuusee uhuulj baij haramsvaa

Avatar

Зочин 2020-11-09 66.181.178.124

Covid туссан хүмүүсийн зөвхөн 0.8% нь нас барсан, бусад нь бүгд эдгэрсэн. Тэгэхээр айх зүйл лав биш.

Avatar

Зочин 2020-11-09 59.153.84.70

Дэлхийн дунджаар 2.5%-тай байгаа, эдгэрсэн хүмүүс дунд хөдөлмөрийн чадвараа алдаж суурь өвчэй болсон хүмүүс бас нэлээдгүй байна. Мөн олон хүн зэрэг өвдхөөр эмнэлэг эмлэгийн ажилчид ачаалалаа дийлэхгүйд хүрч байна. Иймээс битгий худлаа мэдэмхийрээд бай

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж