Москва хот түүхэндээ байгаагүй их хэмжээний зээл авна | News.MN

Москва хот түүхэндээ байгаагүй их хэмжээний зээл авна

Москва хот түүхэндээ байгаагүй их хэмжээний зээл авна

Москва хот түүхэндээ байгаагүй их хэмжээний зээл авна

Covid-19 цар тахалтай хийх тэмцэлд ихээхэн хөрөнгө мөнгө зарцуулж байгаа ч нийгмийн хөгжлийн зориулалтын зардлаа огт танаагүй хэмээн Москва хотын Захирагч Сергей Собянин хэллээ.

"Нийгмийн хөгжилд зарцуулахаар төлөвлөсөн нэг ч хөтөлбөр, төслийн хөрөнгийг танасангүй. Цар тахал эдийн засгийн хувьд маш их хохиролтой байна. Энэ 2020 онд төлөвлөсөн орлого 500 тэрбум рублиэр дутах тооцоотой байна” хэмээн телевизийн "Россия-1" сувагт өгсөн ярилцлагадаа Сергей Собянин онцолсон байна.

Москва хотын захиргаа 700 орчим тэрбум рублийн зээл авахаар төлөвлөж байгаа бөгөөд энэ нь Москва хотын түүхэн дэх хамгийн их хэмжээний зээл болох юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ХахаХаха
3
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ylciin xamgaaltad 2020-11-09 130.253.28.15

blcn

Avatar

tsigan ch umu,xylgailaadl ichgyi. shaaltslaa yu? 2020-11-09 130.253.28.15

mtdt

Avatar

oyd 2020-11-09 130.253.28.15

ylciin xamgaaltad,
tolgoi ergebelc !

Avatar

o/n charlaarai, blks ! ! 2020-11-09 130.253.28.15

xylgaichid xyyli

Avatar

yjes 2020-11-09 130.253.28.15

evr ch um shig,amerd nigrteed, LAL bichigtei arab yum bolyy?

Avatar

gl 2020-11-09 130.253.28.15

METRO, – NUMUR UXALTADP,
UUPSDIIXN, – _ _TSEMENTE#.# # # # # # # 6
= = @ @ = = [ ] [ ]

Avatar

cuctemeera, oyd,chyjix OPOC XYNII NER BARIJ OUD YANXANDLAA, xyazgaargyigui ! 2020-11-09 130.253.28.15

BUSDIIN GARAAR,OIPIIN CHADGYI XYMYYCEER MOGOI BARIULNA.

Avatar

xopxoisoxgyi bx. 2020-11-09 130.253.28.15

nobshid

Avatar

kogda, ynimge ((opug)) @ batalgaat. EDGERSHGYI, UBCHIN BGAA UCHIR, OPOOLON CHUTGURTEI OPOOTSOLDXGYI BAIX. 2020-11-09 130.253.28.15

1.my/ymeraushim jtobi GONERREI-SHEES XOPSBOL AULTAI. (( BZX)) !!
DOKCICIKLIN, (doz opginal),

2.! mu ! ! /ZALXUURSH, ((TOOSOND DARAGDAJ XEBTBEL)) – XLAMID,zalxyyrax, chatsga aldax.(( BZX..)).emnelegteias.
.AZITRO-MICIN- b*** BOSGYI BOLOX,TYRYY BULCHIRXAI. 1000ml=1gr ZUBXUN 1. NEG SHIRXEGIIG 1UDAA UUX, 1UDURL
3. – MUUGUNTSUR -FLUCANAZOL, DOZOO, 1 ydaa 1 day, 150ml.
4. IBUPROPEN- YE MUCH, YAS , VIRUSNII ESREG, TOLGOI UBDUX.

Avatar

kogda kaJETSYA NIKPASIBOS 2020-11-09 130.253.28.15

Cumitkam, Chujim negrm u bednims, jtobi trogati nenabiditi i zaxbatibati,
cami GRUPOM ZANIMAETSYA.

Avatar

123456 2020-11-09 49.0.212.165

Xятадаас зээл аваг

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж