Монгол АСЕМ-д бэлэн үү? | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Монгол АСЕМ-д бэлэн үү?

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.02-нд нийтлэгдсэн

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдорж  гуравдугаар сарын 1-нд “АСЕМ-ын өдөр”-т зориулан 1000 иргэнд лекц, танилцуулга хийсэн билээ.  Лекцийг “Mongol HD” телевизийн сувгаар болон Ерөнхийлөгчийн  твиттер, фэйсбүүк хуудсаар шууд дамжуулан хүргэсэн. Гэсэн хэдий ч тэрхүү шууд бичлэгийг үзэж амжаагүй хүн цөөнгүй байгаа юм. Тухай өдрийн шууд дамжуулалтын үеэр Юнивишн-д саатал гарснаас зарим хэсэгт шууд нэвтрүүлэг хүрээгүй. Тиймээс бид Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдоржийн лекцийг уншигчдадаа хүргэж байна. Ерөнхийлөгч  АСЕМ-ын гишүүн орнууд, хамрах хүрээ, ач холбогдол, ирэх долдугаар сард болох АСЕМ-ын чуулганы бэлтгэл ажлын талаар дэлгэрэнгүй танилцуулсан юм.

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

ИРГЭН 2016-03-02 103.229.122.236

Эээ дээ мэдэхгүй.......Хатуу ч гэсэн яг үнэнийг зүйрлэж хэлвээс: Гэр хороололд амьдардаг, гэр бүлийнхэн нь ажил цалингүй шахам, арай ядан амьдардаг ядруухан мөртлөө бас жаахан хөөрүү нэг товарищ хүнээс их мөнгө зээлээд түүгээрээ тансаг амьдралтай таних танихгүй хүмүүсийг гэртээ уриад дайлж бардамнахтай төстэй ч юм шиг биш байна гэж үү?..........

Иргэн 2016-03-02 103.57.94.164

АСЕАМ-г боливол таарна. Хайран мөнгө?!?!

Таны үнэнч анд чинь сонгогч чинь 2016-03-02 150.129.140.190

Ноён Ерөнхийлөгчөө та маш сайхан ярьж байгаа ч цаана чинь та нарын ар худрагаар чиньмаш аймшигтай хуйвалдаан хулгай газар авч эхлээд байгаа юм биш үү учир нь энэ их мөнгөний урсгалаас ахиухан шиг хумсалж идэх гэсэн таны ойрынхон болоод хамтран хавирганаас чинь мэрэгчид үй олноороо гараад ирчихсэн иргэдийнхээ халаасыг суйлдаг аргаараа ажиллаад эхэлсэн байгаа руу анхаарлаа хандуулахыг хүсч байна болгооно уу

tugsu 2016-03-02 202.9.40.95

ebola virus................

иргэн 2016-03-02 103.9.91.214

Ерөнхийлөгч Монгол улсыг дэлхийд таниулах, идэвхтэй байр суурьтай болгох талаар маш их юм хийж байгаа хүн гэж боддог. Ази-Европын дээд хэмжээний уулзалтыг Монголд зохион байгуулах санаачлага гаргасан нь зөв. Энэ боломжийг ашиглаж чадвал Монголд уг нь хэрэгтэй юм, даанч төрийн харалган бодлого энэ улсыг хямрааж хүмүүсийг бухимдуулаад байна.

ИРГЭН 2016-03-02 103.229.122.236

Би бол ҮГҮЙ л гэнэ.....Хатуу ч гэсэн яг үнэнийг зүйрлэж хэлвээс: Гэр хороололд амьдардаг, гэр бүлийнхэн нь ажил цалингүй шахам, арай ядан амьдардаг ядруухан мөртлөө бас жаахан хөөрүү нэг товарищ хүнээс их мөнгө зээлээд түүгээрээ таних танихгүй хүмүүсийг гэртээ уриад дайлж бардамнахтай төстэй ч юм шиг биш байна гэж үү?..........

Зочин 2016-03-02 103.9.90.226

Энэ ***** идэх хоолгүй болж байгаа ард түмнээ яагаад боддоггүй юм бэ

Зочин 2016-03-02 182.160.36.26

ИХ ЖАНЖНААРАА УДИРДУУЛСАН ЭХ ОРОНЧДЫН ӨДӨР БОЛОХООС МОНГОЛЧУУДЫГ ЦӨЛМӨЖ ХОШГИРУУЛАХ ГАДНЫХАНЫ ӨДӨР БИШЭЭ?

зочин 2016-03-02 103.229.121.113

өөрийн сэтгэл зүтгэлээр өдий дайтай яваа, монгол орон, монгол хүмүүсийхээ сайн сайхны төлөө өөрийгөө зориулж яваа монголын нэг сайхан хүү. өмнө байсан ерөнхийлөгч нартай хийсэн зүйл, гаргасан санаа, нийгмийг эрүүлжүүлэх, олон улсын төвшинд монголын нэр хүндийг өсгөхөд харьцуулшгүй ихийх хийсэн хүн л дээ. ийм сэтгэлгээний цар хүрээтэй ерөнхийлөгч дахиад 4-8 жил монголыг удирдахад Монгол дэлхийн гүрэн болно гэдэгт огт эргэлзэхгүй байна. бид муулахаа л урдаа барьдаг. хүн муулдаг хүний дотор сэтгэлгээ нь амьдрал нь там л байдаг юм. уул нь нэг их юм мэддэг царай гаргаад хүн шүүмжилж байгаа гэж өөрийгөө боддог боловч орчин нь, орчлон нь тэр чигтээ там

Зочин 2016-03-02 202.179.25.68

Төрийн толгойд 8 жил, төрийн удирдлагад 25 жил заларчээ хөөрхий. Мундаг шүү

zochin 2016-03-02 150.129.141.218

ene huniig sain medehgui humuusiin yarij bgaagaar ih l hudalaa yaridag yarisandaa hurdegui nuhur gj yaridgiin bnlee ene unen baihaa

Зочин 2016-03-02 202.9.42.1

Хүн шиг хүн дээ.

uher mongol 2016-03-02 59.153.114.207

adag muu hun